Bölüm 72

9.2K 535 136
                                    

Merhaba herkese. Önceki bölümde Simge hamile olduğunu düşünüyordu. Bakalım gerçekten hamile mi? Çok eğlenerek yazdığım bir bölüm oldu umarım siz de okurken eğlenirsiniz.

Yıldıza tıklamayı ve yorum yapmayı unutmayın.

Aşkla kalın.💜

ELVAN

Ağzımdan istemsizce çıkan küçük çığlık, hararetle konuşan iki güzel adamın kafalarını çevirip bana bakmalarına neden olmuştu.

Ahhh Simge! Böyle pat diye söylenir mi be kızım!..

"Sevgilim, iyi misin?" diye sordu Sarp.

Evet Sarp, iyiyim. Sen dayı oluyorsun!..

Böyle durumlarda far görmüş tavşan gibi kalırdım hep. Ne yapacağımı bilemezdim. Yine öyle oldu. Salak suratımla Sarp'a bakıyordum ama konuşamıyordum. 

Sarp'ın gözlerindeki soru işaretleri büyüyüp beni yutmaya hazırlanırken, elimi birden bacağıma attım.

"Bir şey yok sevgilim, bacağıma kramp girdi birden." dedim.

Hiç fena değil, aferin kız Elvan!

Aralarında konuşmaya devam ettiler. Simge ise yanımda sinsi sinsi gülüyordu.

"Hiç iyi değilsin, kendini geliştirmen lazım." dediğinde dirseğimle onu dürterek konuştum.

"Söyleseydim keşke senin söylediğini!" dedikten sonra gülen gözlerine baktım. Oturduğum yerde yan dönerek ona rahat sarılabileceğim bir pozisyon aldım ve kollarımı boynuna doladım. Güzel yüzünde güller açıyordu.

"Eee ne zaman emin olacağız?" dedim fısıltıyla.

"Test aldım Yiğit'e çaktırmadan, ama bir türlü yalnız kalamadım ki yapayım."

"Hemen öğrenmeliyiz, çok heyecanlı. Ben halledeceğim şimdi." diyerek göz kırptım. Sinsi olmadığımı söylemişti ama bence biraz sinsi olabilirdim.

"Sarp?" dedim gözlerimi kalp yaparak. Gülerek baktı bana.

Yiğit ise hemen aptal yorumlarına başladı.

"Kızım, felç mi geçiriyorsun?! Abi ne yapıyor bu öyle?" dedi.

"Sus bee!" diye çemkirip tekrar kalp gözlerimle Sarp'a döndüm. Simge ise tiyatromu sessiz ama keyifli izliyordu.

"Söyle bebeğim, ne istiyorsun?"

Hemen de anladı bir şey isteyeceğimi!

"Çikolatalı pasta!" dedim gözlerim ışıldayarak.

"Pasta zamanı değil ki!" dedi.

Gözlerimi kocaman açtım. Bu adam pasta zamanlarını mı takip ediyordu?

"Yaa Sarp, ne demek pasta zamanı yaa! Canım istediii!" diye çıkıştım.

"Tamam tamam sevgilim, alırız." dedi.

"Şimdi ama!" 

"Aaa!" diye itiraz etti Yiğit.

"Sen karışma bee!" dedikten sonra kalp gözlerimle Sarp'ı ikna etmeye çalıştım.

"Lütfeeeen!" dedim. Kız olmak çok zormuş. Şirin olmaya çalışmak ondan daha zor. Neyse iyi gidiyordum, biraz daha dayanırsam ikna olurdu.

Sarp gülerek yerinden kalktı. Yiğit'in de koluna vurarak kalkmasını söyledi.

Simurg [TAMAMLANDI]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin