Bölüm 74

8.7K 526 172
                                    

Merhaba herkese. Elvan yeni ufuklara kanat çırpmak istiyor ama bakalım Sarp içindeki barajları yıkıp Elvan'ın uçmasına yardım mı edecek yoksa kanatlarını mı kıracak?

Bölümü beğenirseniz yıldıza basmayı ve yorum yapmayı unutmayın.

Aşkla kalın.💜

ELVAN

Gözlerimi puslu bir sabaha açtım. 31 Aralık. Yılın son günü. İstanbul'da kışı hiç sevmemiştim. Ama İstanbul'u İstanbul yapan adamı çok sevmiştim.

Sahi o nerede?..

Yatakta doğruldum. Banyoyu dinledim bir süre. Ses gelmiyordu. Saate bakmak için telefonuma uzandığımda üzerindeki kağıdı gördüm.

Uyandırmak istemedim. İşe gidiyorum. Uyanınca beni ara... Sarp.

Kağıdı bırakıp, telefonu aldım. Alır almaz çalmaya başladı. 

Furkan Özen.. Harbiden ne ısrarcı bir manyaksın sen yaa...

"Efendim?"

"Elvan, çalışıyor musun?"

"Hayır."

"Neden çalışmıyorsun Elvan!"

"Furkan Bey..."

"Furkan de lütfen, sana yalvaran bir insana bey diye hitap edemezsin. Üstelik ben sana Elvan diye hitap ediyorum."

"Onu ben tercih etmedim ama... Neyse sabah sabah neden aradın beni Furkan?"

"Çalış diye! Çalış da çabuk bitir işi!"

"Ama daha aylar var biliyorsun." dedim kıs kıs gülerek.

Hırlayan bir ses duydum.

"Iıııı, biliyorum! Ama çabuk olmalısın."

Gülmeye başladım. Karşı taraftan ses gelmedi bir süre. Sonra

"Gülüyor musun sen?" dedi.

Kafamı salladım ama telefonda görmeyeceği için "evet" dedim sonra.

"İş hayatımdaki planları sekteye uğratıyorsun ve bu seni eğlendiriyor mu?"

"Furkan?.." dedim gülmeye devam ederken "çayı demle, geliyorum." diyerek kapattım.

***

Asansörün kapıları açıldı ve Sacide gülen yüzüyle beni karşıladı.

"Sizi yeniden görmek ne güzel Elvan Hanım, hoşgeldiniz."

"Merhaba Sacide. Furkan Bey sana bunları zorla mı söyletiyor?" dedim.

Şaşırdı.

"Yok Elvan Hanım, tabi özen göstermemi istiyor siz gelince ama zorla değil yani..." diye açıklama yapıyordu saftrik.

Güldüm. "Espri yaptım Sacide. Gerilme." derken kapıyı çoktan açmış bana yol vermişti.

Furkan her zamanki gibi ayağa kalkıp önünü ilikleyerek beni karşıladı.

"Hoşgeldin." dedikten sonra omzumun üzerinden Sacide'ye seslendi.

"Şu yeni demlediğim çaydan alalım biz iki tane." dedi.

Oturduk. Ağzını açtı ama elimle durdurdum. Ben konuşacaktım o dinleyecekti.

"Şimdi şöyle bir durum var. Ben 1 Şubatta Amerika'da olmalıyım. Bugün 31 Aralık. Bu demek oluyor ki sizin aplikasyonu yapmak için maksimum 30 günüm var. Normalde böyle bir işi 30 günde yapamam ama o işi kaçıramam ve sen de fazlasıyla ısrarcısın. Bunun için de bazı şartları konuşacağız." dedim.

Simurg [TAMAMLANDI]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin