Bölüm 56

10.5K 582 272
                                    

Merhabalar. Yeni bölümle geldim. En son meşhur yaza veda balosunda kalmıştık. Bakalım baloda bizi neler bekliyor?

Bölümü beğenirseniz yıldıza basmayı ve yorum yapmayı unutmayın.

Aşkla kalın.💜

SARP

Aşktan mıydı bilmem, koluma girmiş benimle birlikte merdivenleri çıkan bu kadın, dünyanın en güzel kadınıydı gözümde. Merak ettiğim, başkaları da benim gördüğüm gibi mi görüyordu onu. O kadar güzeldi ki. Zaten günlük hayatımızda güzelliği kalbimi ağrıtıyordu. Şimdi bir de bu elbisenin içinde muhteşemdi. Ona bakan tüm gözleri oyma isteğimi bastırıp, medeni tavrımı takınmak için kendimi çok zorlamalıydım.

 Ona bakan tüm gözleri oyma isteğimi bastırıp, medeni tavrımı takınmak için kendimi çok zorlamalıydım

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

                                                                         Elvanın balo elbisesi

Dün gece rüya gibiydi. İkimizin de gelişini hissettiğine emin olduğum bir gece olmasına rağmen, inanmadığım bir gece olmuştu. Ben dün gece anlamıştım sevişmek ne demekmiş. Ben şimdiye kadar hiçbir kadınla sevişmemişim, sadece seks yapmışım. Sevişmek çok başka bir eylemmiş, bunu bana dün gece Elvan öğretti, kendi bile farkında olmadan. 

Dün gece, dudaklarının değdiği her yerde, damarlarımdaki kanı fokur fokur kaynattı. Tecrübesiz olduğu bir alanda fazla yetenekliydi. Bütün gün aklıma geldikçe, kalbim yerinden çıkmaya yeltendi. 32 yaşında ilk gençliğime dönmüştüm yeniden. Biri bilse halime gülerdi.

Görkemli kapıdan geçip, bir görevli eşliğinde yerimize geldik. Hanımların sandalyelerini çekerek oturmalarına yardım ettikten sonra biz de oturduk. Annem ve babam henüz yoklardı. Umarım bu gece bir saçmalık yapmazlardı.

"Burası çok güzelmiş." dedi Elvan. Büyülenmiş gibiydi. Ben ondan, o mekandan...

Annemin sesi geldi arkadan. Hepimiz arkaya döndük. Kollarını iki yana açmış bize doğru geliyordu şimdi.

"Benim güzel çocuklarım benden önce gelmişler, ne güzel." dedi sahte bir neşeyle. 

Mecburen ayağa kalktık. Annem önce bana yöneldi. "Oğlum." diyerek yanaklarımdan öptü. Elvan'a sadece başıyla tatsız bir selam verdi. Nasıl böyle davranırdı bir insan, oğlunun kendinden çok sevdiği kadına. Oğluna sevgisi gerçek olsa davranmazdı ama işte annemin sevgisi hep gösterişten ibaretti.

Sonra Simge'ye geçti, onu da öptü. Yiğit'e bakıp "Sen de mi geldin?" gibi gereksiz bir yorum yaptı. Yiğit'e baktım. Kafamı hafifçe yanlara salladım. Bu benim ona "aldırma" deme şeklimdi. Hemen anladı. Kafasını salladı. Oturduk. 

Babam geldiğinden beri ilk kez konuştu.

"Hepiniz çok şıksınız çocuklar." dedi. Annemin ters bakışlarıyla sesini kesti. Elvan ve Yiğit'i dahil etmesi, Angelette Hanımın sinirini bozmuştu.

Simurg [TAMAMLANDI]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin