,, Oprócz błękitnego nieba Nic mi dzisiaj nie potrzeba "
- Dziękuję za to, że jesteś - rzekłam do Roberta.
- Jak się kogoś kocha to będzie się zawsze.
- Nic mi już nie potrzeba, mam wszystko - stwierdziłam.
- Chcę Ci pokazać cały świat.
- Znam Cię już na pamięć - przecież on jest całym moim światem.
- Kocham Cię.
To jedyne słowa, które mogę spijać z jego ust notorycznie. Miłość ta jest niczym taka o jakiej marzyłam. Mój facet jest wspaniały, czuły, troskliwy i romantyczny. Przy nim nie boję się być sobą, bo wiem, że będzie mnie taką kochał. Rozumiemy się idealnie. Choć wiem, że nadejdą trudne chwile jak w każdym związku. Kłótnie są nieuniknione, ale chociaż nie będą trwały długo. Wiem, że w ,, ciche dni " szybko za sobą zatęsknimy i one się zakończą. Nie umiała bym już bez niego. Kochamy się nic i nikt nam tego nie zepsuje.
Patrzyłam w niebo. Było dziś bezchmurne, błękitne idealnie. Wiem, że gdzieś na niebie czekają odpowiedzi do naszych trudnych pytań tylko należy umieć szukać. Najlepiej szuka się w gwiazdach, ale za dnia to właśnie błękit nieba kryje wskazówki. Mój ulubiony kolor to niebieski, bo jest kojący. Niebieski to mój kolor. Chabry, najpiękniejsze kwiaty na świecie są właśnie niebieskie.
- Marie, nie martw się. Będziemy często bywać w Niemczech.
- Nie martwię się. Wpadniemy jutro do Berlina?
- Oczywiście, z chęcią zobaczę Twoje miejsce na ziemi.
- Chcę byś poznał moich dziadków. Oni nie mogą się doczekać.
- Mam nadzieję, że mnie polubią. Zależy mi na tym by najważniejsi dla mojej małej mnie lubili.
- O to możesz być spokojny.
Pakowałam się, bo już za cztery dni wyprowadzka do Norwegii stanie się faktem. Znalazłam tyle zdjęć z dzieciństwa w tych szpargałach. Wspomnienia zabieram ze sobą wszędzie. Do wielu rzeczy mam ogromny sentyment stąd też tyle rzeczy jest do pakowania. Trzeba dbać o wspomnienia, bo tamte chwile już nie wrócą. Każda dobra chwila gromadzona jest w sercu i miło gdy powraca chociaż w myślach. Dlatego też kocham niebieski. Przywołuje tyle cudownych wspomnień. A tamte chwile zostaną jedynie na zdjęciach i w sercu. Szkoda, że nie możemy się czasem cofnąć.
- Masz w swoim życiu chwilę, którą najchętniej przywołujesz we wspomnieniach?
- Pierwszy skok, igrzyska olimpijskie i nasze poznanie.
****************************************************
Krótko, bo to taki rozdział na wyciszenie.
Jutro będzie dłuższy!
CZYTASZ
Love Again
FanfictionMarie zaczyna pracę w niemieckiej kadrze skoczków. Przeżyje wiele przygód i... I znów się zakocha Historia miłości szczęśliwej... i niekoniecznie ZAPRASZAM! (Zdjęcie z okładki wzięte ze strony Psychology Today)