~Life~

38 1 0
                                    

Jestem już żoną od tygodnia. W moim życiu zmieniło się w sumie jedynie nazwisko. Dalej bardzo się kochamy i wspieramy. Czułości nam nigdy nie brakowało. Ślub to ważna chwila w życiu, ale to od was zależy czy będzie jak w stereotypie czy po prostu postawicie na miłość. My stawiamy na uczucie i wspólne życie. Wcale nie jest tak, że facet po ślubie się nie stara, a kobieta staje się wredna. Kochamy się i ten stan będzie trwał dalej. W moim życiu to pierwsza taka wspaniała chwila. Wreszcie zamknęłam rozdział smutków i niepowodzeń. Teraz zaczyna się prawdziwe życie!


- Może gdzieś wyskoczymy?

- A co proponujesz - w sumie można miło spędzić czas poza domem.

- To może kino? Grają jakąś dobrą komedię.

- No to idealnie, rezerwuj na wieczór.

- Czas odetchnąć po tych ślubnych przygotowaniach.

- Dokładnie - przyznałam. - Ale przynajmniej wszystko wypadło idealnie.

- To był najpiękniejszy dzień mojego życia.

- Za trzy dni dostaniemy zdjęcia i film - na pewno któregoś wieczora wrócimy do tego.

- Uwielbiam tego typu pamiątki.

- Ja też - mam cały album fotosów. - Można odtwarzać je wielokrotnie.

- Ale i tak będziemy dalej pisać tę historię.

- Najpiękniejszą historię mojego życia...


Wspomnienia są cudowne. Ja szczególnie kocham je gromadzić, ale nie zapominajmy o przyszłości. My swoją będziemy dalej ubierać w chwile pełne namiętności.



Stephan

Życie po raz kolejny zostało mi dane bez nawet kropli szczęścia. Marie już została mi odebrana... Nic nie mogę w tej sprawię zrobić. Moje życie straciło cały koloryt. Wróciłem do Niemiec i odsunąłem się od wszystkich. Muszę przetrawić to w samotności. Otworzyłem wino, dzień jak każdy inny. Już od tygodnia rozpływam się w jego smaku. W moim życiu już nie wiele się zmieni. Miłości na pewno nie doświadczę, bo żadnej innej kobiety mieć nie chcę. Moje serce nie umie zabić nawet dla mnie... Życie moje traci sens kolejny raz.



Robert

Moje życie nabrało barw już w sezonie gdy poznałem Marie. Teraz stawia na mej drodze nową rolę, rolę męża. Chcę być najlepszym mężem na świecie. Zrobię wszystko by największa moja radość do końca życia było ze mną szczęśliwa. By do końca życia była ze mną. Moja największa miłość, moja żona. Nigdy w życiu nie było mi tak dobrze jak jest teraz. Niech trwa ten stan. Niech ta miłość trwa całe nasze życie. Zrobię wszystko by tak właśnie było.




- Stephan, nie możesz tyle pić - rzekł Karl.

- Tylko tyle mi w życiu zostało...

- A treningi? Musisz być gotowy do sezonu.

- Nie mam na to siły.

- Ogarnij się, jeżeli nie będziesz chciał to nigdy nie zmieni się nic na lepsze - w sumie miał rację.

- Życie zostało mi już całkiem bez koloru - użalałem się.

- Zbieraj się! Jedziemy trenować i nie chce słyszeć, że nie.


Gdyby nie Karl już całkiem zatraciłbym się w beznadziei mojego życia.



************************************************************

Witam!

Dziś krótko i spokojnie...

Love AgainOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz