מנקודת מבט אלרואי:
קמתי בבוקר אחרי שבקושי ישנתי בלילה וראיתי שאליאס עדיין באותו מצב.
עליתי לחדר שלי נכנסתי למקלחת,התקלחתי הייתי צריך לשטוף ממני את כל הלילה הזה ושטפתי פנים וכמובן שציחצחתי שיניים.
סיימתי להתקלח,התנגבתי וחזרתי לחדר לקחתי מהארון בוקסר ושורט התלבשתי וירדתי למטה.
״אחי״שמעתי אותו לוחש לי בדיוק שבאתי להכין נס.
״איך אתה מרגיש?״שאלתי אותו והתיישבתי על הקצה של הספה,אני דואג לו הוא אח שלי ואתמול כמעט השתגעתי.
״בסדר״הוא אמר לי והתיישב על הספה בכאב והתיישבתי לידו כי על הקצה היה לי ממש לא נוח.
״אתה נראה נורא אחי״אמרתי לו והוא נתן לי אגרוף לבטן.
״אתה חבר חרא״הוא אמר לי וצחקתי.
״מי טיפל בי?״הוא שאל אותי והסתכל עליי בחשד כי הוא יודע שאם אני הייתי מטפל בו הייתי עושה לו עוד יותר נזק.
״אממ סתם״אמרתי לו,מה אני אגיד לו שהיא טיפלה בו?שהתחננתי בפנייה שתעזור לי?
״אחי תתחיל לדבר״הוא אמר לי וניסיתי לסדר לעצמי בראש איך להגיד לו את זה.
״רותם הזאת טיפלה בך״אמרתי לו והוא הסתכל עליי מופתע.
״איך?״הוא שאל אותי ולמרות שאני ממש לא רוצה לדבר עלייה מגיע לו לדעת שהיא טיפלה בו ונשארה פה עד מאוחר.
״מצאתי אותך ליד הדלת של הבית שלי אתמול ונלחצתי,משכתי אותך לפה שמתי אותך על הספה והייתי מאוד לחוץ ופשוט חייגתי את המספר הראשון שהיה לי באייפון והיא ענתה לי אל תשאל אותי איך יש לי את המספר שלה כי אין לי מושג״אמרתי לו וקמתי להכין לי נס ולנסות להירגע מהעצבים שהתחילו לעלות לי.
״וואו אחי״הוא אמר לי וקם אחריי צולע.
פתאום הבנתי שאני עוד צריך לדבר איתו על איך זה קרה לו אבל החלטתי שאני לא אעלה את זה עכשיו כי זה לא הרגע לדבר על זה.
״אני צריך לבקש ממך משהו״הוא אמר לי והסתכלתי עליו.
״מה?״שאלתי אותו כשהוצאתי את החלב מהמקרר.
״שתגיד לה תודה כי אני יודע שלא אמרת לה בגלל האגו הנפוח שלך״הוא אמר לי ונכון אמרתי לה אתמול תודה אבל לא באמת התכוונתי לזה זאת אומרת הכרחתי את עצמי להגיד לה תודה.
״אני אמרתי לה תודה אתמול״אמרתי לו והוא הסתכל עליי מרים גבה.
״טוב,אמרתי ולא אמרתי מרוצה אחי?״שאלתי אותו בעצבים.
״תגיד לה תודה והפעם תתכוון לזה או לפחות תנסה להתכוון לזה כי זה ממש לא מובן מאליו שהיא באה לכאן״הוא אמר לי ושנאתי את זה שהוא צודק.
״אני אגיד לה תודה ואני הולך״אמרתי לו באזהרה.
״אוקיי,זה כל מה שביקשתי״הוא אמר לי ועליתי לחדר שלי.
לבשתי חליפה של אדידס וירדתי למטה,סימנתי לו עם ידי שאני הולך לקחתי את המפתחות שלי ויצאתי.
(החליפה שאלרואי לבש 👇)
YOU ARE READING
עולמות נפרדים:)
Lãng mạn״אני שונאת אותך״אמרתי לו בכל כך הרבה שנאה. ״הדדי ביותר,בייב״הוא אמר לי בחיוך המעצבן שלו,הבחור הזה כל כך מעצבן,זה כאילו הוא נולד כדאי לעצבן אותי. ״הלוואי שתמות״אמרתי לו בעצבים ודחפתי אותו כשהוא שפך עליי את הקולה שלו. ״זה מה שאני מאחל לך כל יום שאני ק...