עולמות נפרדים:)-פרק 54

240 21 3
                                    

מנקודת מבט רותם:
עבר שבוע מאותו היום שאלרואי ואני נהיינו זוג,זה מוזר לי להגיד את זה ואפילו לחשוב את זה אבל בשבוע הזה הכרתי אלרואי אחר אלרואי שאוהב ושדואג ובעיקר שלא מסתיר ממני כלום.
זה לא שאני סומכת עליו בעיניים עצומות אני פשוט מרגישה שאני מתחילה להתאהב בבן אדם שלא מזמן שנאתי ובעיקר בבן אדם שהתעלל בי והכאיב לי בלי הפסקה ואני לא מבינה מה הוא התהפך ככה.
הוא טוב אליי והוא דואג לי אבל אני לא לגמרי סומכת עליו כי משהו במבט שלו כשהוא מסתכל עליי לא מסתדר לי כי כשאני מסתכלת לו בעיניים אני פתאום מרגישה ורואה שהוא מסתיר ממני משהו למרות שזה קצת סותר את מה שאמרתי קודם.
אני בחדר שלי מוציאה פיג׳מה של נייק קצרה והלבשה תחתונה ורק עכשיו אני נכנסת להתקלח,צחצחתי שיניים ושטפתי פנים אני עדיין עייפה אבל אין סיכוי שאני חוזרת לישון עכשיו.
כשסיימתי להתקלח התנגבתי והתלבשתי,חזרתי לחדר עשיתי קוקו גבוה לקחתי את האייפון שלי וירדתי למטה כשירדתי למטה ראיתי את אלרואי ואליאס בסלון והמבט של אלרואי בשנייה עבר אליי.
״בוקר טוב יפה שלי״אלרואי אמר לי ברגע שהתקרב אליי ונישק אותי,לא נעים לי שהוא מנשק אותי מול אנשים וגם אמרתי לו את זה.
״בוקר וכבר דיברנו על זה רואי״אמרתי לו והוא הנהן ונישק את ראשי.
אני ממש מפחדת שכל הקשר שלנו הוא שקר אחד גדול בדיוק כמו שחשבתי ברגע שהוא אמר לי שיש לו משהו אליי או שהוא אוהב אותי,אם אני אגלה שזה באמת ככה אני אתנקם בו כדי שיכאב לו בדיוק כמו שהוא הכאיב לי אבל אני די בטוחה שזה ממש לא ככה.
״בוקר טוב רותם״אליאס אמר לי כשהתיישבנו לידו והוא הסתכל עליי,הוא נראה ממש טוב בעצם חתיך מדי.
״בוקר טוב אליאס״אמרתי לו וחייכתי אליו,הוא החזיר לי חיוך יפה מדי די זה ממש לא טוב שאני חושבת על זה כשהבן זוג שלי יושב ממש לידי.
״בואי שנייה״אלרואי אמר לי ומשך אותי אליו.
״מה קרה?״שאלתי אותו לא מבינה מה יש לו.
״מה קרה?את לא רואה מה קרה?״הוא שאל אותי בעצבים והרגשתי את האחיזה שלו מתהדקת על היד שלי.
״מה יש לך רואי?״שאלתי אותו,מנסה להשתחרר מהאחיזה שלו שמכאיבה לי.
״מה יש לך,בוהה בחבר הכי טוב שלי וחושבת שאני לא שמתי לב לזה״הוא אמר לי בעצבים ואני לא סובלת את ההתנהגות הזאת שלו.
״אתה מדמיין״אמרתי לו בעצבים ושחררתי את היד שלי מהאחיזה שלו כי כבר ממש כאב לי.
״אני אוהב אותך יפה שלי אבל אל תעשי ממני מטומטם ואל תבגדי בי כי אם תעשי את שני הדברים האלה אני אכאיב לך ואני לא רוצה להכאיב לך יפה שלי״הוא אמר לי ונישק את ראשי,הוא מעצבן אותי אבל מה אני אעשה אני לא יכולה ללכת נגד הלב שלי.
״הכל בסדר?״אליאס שאל אותנו והנהנו,התקרבנו אליו וחזרנו לשבת לידו.
אני לא מבינה מה יש לי ולמה אני לא מצליחה להתאהב בו,אולי זה בגלל שהוא התעלל בי לא מזמן או שאולי זה בגלל שלמרות שאנחנו זוג הוא עדיין מכאיב לי אולי זה בלי לשים לב ואולי זה בכוונה אבל אני חושבת שהמוח שלי מכריח את עצמו לחשוב עליו מחשבות טובות והלב שלי סוג של מתחיל לאהוב אותו.
״אולי נעשה משהו?״שאלתי אותם אחרי שעה שאני שקועה במחשבות והם משחקים באקס-בוקס.
״בואו נראה סרט״אליאס אמר לנו.
״רעיון טוב,כי עוד שנייה אני מתחילה לספור את כל הקירות בבית״אמרתי להם והם צחקו.
הכנו פוקפורן ומזגתי לנו קולה,ישבנו על הספה ושמנו את הסרט שבחרנו הרגשתי די מוזר לשבת ולראות איתו סרט ועוד כשאנחנו עכשיו סוג של זוג כי אני לא כל כך יודעת מה אני מרגישה אליו.
פתאום הרגשתי את העיניים שלי נעצמות ופשוט נרדמתי בלי להרגיש בכלל.
״יפה שלי קומי״שמעתי אותו אומר לי ופתחתי את העיניים שלי.
״נרדמת״הוא לחש לי ומשך אותי אליו,מחבק אותי חזק אני לא יודעת מה יש לי אבל אני מתחילה להתאהב בו בגלל רגעים כאלה שהוא כל כך עדין איתי.
״הוא ישן פה היום״הוא אמר לי כשראיתי את אליאס יוצא מהחדר של אלרואי רק עם מכנס.
״אוקיי״אמרתי לו וקמתי מהספה,הלכתי למטבח והכנתי לי שוקו פתאום הרגשתי את הידיים של אלרואי מחבקות אותי.
״את הולכת לישון?״הוא שאל אותי ונישק את ראשי.
״כן,אני לא יודעת מה יש לי אני כל הזמן עייפה״אמרתי לו ברגע שסיימתי להכין את השוקו שלי.
״לבוא לישון איתך יפה שלי?״הוא שאל אותי וקירב אותי אליו עוד יותר.
״אם אתה רוצה״אמרתי לו והסתובבתי אליו.
״אני אבוא עוד מעט״הוא אמר לי ונישק את שפתיי.
״טוב רואי ועוד משהו אל תתנהג אליי ככה יותר,כשהתעצבנת עליי״אמרתי לו והוא הנהן מחבק אותי חזק.
עליתי לחדר שלי ואיך ששמתי את הראש על הכרית נרדמתי,כנראה אני באמת עייפה אם נרדמתי ככה.
כשהתעוררתי ראיתי את אלרואי לידי מחבק אותי,הסתובבתי אליו בלי להעיר אותו וליטפתי את פניו.
הוא יפה,יותר מדי יפה ואני מנסה לשים את כל מה שהיה בצד אבל לפעמיים זה לא כל כך מצליח לי.
״יפה שלי״הוא לחש לי כשפתח את עיניו ומשך אותי אליו.
״רואי שלי״לחשתי לו וחיבקתי אותו חזק.
״אני אוהב אותך כל כך״הוא לחש לי ופתאום תקף אותי כאב מוזר כזה בלב.
מה יש לי?למה אני מרגישה ככה?אולי זה בגלל שאני לא מרגישה שזה אמיתי?
״את לא אוהבת אותי אה?״הוא שאל אותי בעצבים.
״לא אמרתי את זה״אמרתי לו כשהוא התרחק ממני.
״גם לא אמרת שאת כן אוהבת אותי״הוא אמר לי בעצבים וקם מהמיטה.
״אני כן מרגישה אלייך משהו אבל אהבה זה לא אחד מהם,אני מצטערת״אמרתי לו והוא דפק את ידו בקיר מרוב עצבים.
״את תאהבי אותי יפה שלי,אני עושה הכל כדי שיהיה לך טוב ואני דואג לך״הוא אמר לי והתקרב אליי.
״אולי אני כן אוהבת אותך ואני פשוט לא מראה את זה״אמרתי לו כשהוא התיישב לידי.
״אולי״הוא אמר לי מבלי להסתכל עליי.
״שנייה״הוא אמר לי כשהאייפון שלו צילצל וזה עצר את השיחה שלנו.
״אבל אמרתי לך בסדר ושאני יודע שאין לי זמן״הוא אמר למישהו בצעקה ולא הבנתי מה קרה.
״הכל בסדר?״שאלתי אותו כשהוא ניתק את השיחה.
״כן יפה שלי הכל טוב״הוא אמר לי ונישק אותי.
״רואי,אני יכולה להגיד לך משהו בלי שתכעס עליי?״שאלתי אותו והוא הנהן,מחזיק את ידיי בין ידיו.
אל תגידי לו את זה,הוא סתם התעצבן עלייך והמצב יהיה ממש גרוע.
״אני חושבת שאני מתאהבת באליאס״אמרתי לו ותוך שנייה הידיים שלו כבר לא היו על ידיי והמבט שלו השתנה.
החלטתי להגיד לו את זה כי אני לא באמת יכולה להסתיר את זה יותר מדי זמן וגם בגלל שאליאס מדהים ומתנהג אליי הכי יפה שיש מאז שאלרואי ואני נהיינו זוג.
״מה זה?״הוא שאל אותי בעצבים והסתכל עליי במבט שלא בדיוק הצלחתי להבין אותו.
״בו את מאוהבת ואני שעשיתי הכל בשבילך ודאגתי לך כל הזמן הזה יכול רק להתחנן שתתאהבי בי?״הוא שאל אותי בעצבים והרגשתי שבכל רגע הוא יכול לתקוף אותי ולהכאיב לי.

עולמות נפרדים:)Where stories live. Discover now