מנקודת מבט אלרואי:
חתיכת כלבה,מי היא חושבת שהיא?תפסה אומץ המטומטמת הזאת.
קמתי מהרצפה אחרי שהיא הפילה אותי ורציתי להרוג אותה,רציתי שהיא תסבול.
ניקיתי את הבגדים מהליכלוך ונכנסתי למקיף עם אליאס מחפש אותה בעיניי.
״אחי,מה אתה הולך לעשות?״אליאס שאל אותי בזמן שאני לא מפסיק לחפש אותה כדי להחזיר לה.
״אני הולך לגרום לה לסבול״אמרתי לו והלכתי לכיתה שלי שהוא אחרי.
״אחי,אתה סתם תסתבך עזוב אותה״הוא אמר לי כשנכנסנו לכיתה.
״היא השפילה אותי ואני הולך לגרום לה להצטער על זה שהיא בכלל חשבה שהיא יכולה עליי״אמרתי לו ובדיוק ראיתי את אחד החננות יושב לי במקום.
״אלי,נראה לי שמישהו פה התבלבל״אמרתי לאליאס ושמתי את התיק שלי בחוזקה על השולחן והנער נבהל.
״כן אה,נראה לי מישהו כאן שכח את המקום שלו״הוא אמר לי והנער הסתכל עלינו בפחד.
״טוס מפה״אמרתי לו והוא הלך כמו חיה מפוחדת.
״זה מה שאתה עושה?מפחיד ילדים?״שמעתי את הקול המעצבן של המטומטמת.
״תקשיבי לי טוב ילדה מפגרת,פעם אחרונה שאת מתערבת לי ופעם ראשונה ואחרונה שאת עושה לי משהו כזה״אמרתי לה,תופס בצווארה ומצמיד אותה לקיר.
״אחי,תפסיק אל תשכח שאתה יכול להסתבך עוד יותר״אליאס אמר לי ומשך אותי ממנה.
״תיזהרי ממני״אמרתי לה והיא גילגלה לי עיניים ובאה ללכת.
״חתיכת כלבה,אין לך מושג עם מי יש לך עסק״אמרתי לה ודחפתי אותה על השולחן,שתיפגע מצדי שתמות וזה לא יזיז לי.
״אתה פחדן,מנסה להפחיד ילדים ולהציק להם כי אתה יודע שבתוכך אתה פחדן אפס״היא אמרה לי כשהיא קמה מהרצפה.
״חתיכת כלבה״אמרתי לה בעצבים ובאתי להעיף לה סטירה אבל אליאס החזיק לי את היד כדי שאני לא ארביץ לה.
״דיי,היא לא שווה את זה היא רק מנסה לעצבן אותך״הוא אמר לי וחזרנו לשבת כשהיא הולכת למקום שלה עם חיוך גאה ומעצבן.
״אני הורג אותה״אמרתי לו כשהמבט שלי לא זז ממנה אפילו לשנייה והיא עדיין עם החיוך הגאה שלה.
״אחי מספיק״הוא אמר לי,אבל העצבים שהיו לי בגוף היו כל כך חזקים ולא יכולתי לעצור אותם.
״המורה אני יכול לעבור קדימה אני פשוט לא רואה״שאלתי את המורה והוא הנהן.
התיישבתי לידה וחייכתי את החיוך המעצבן שלי,היא בכלל לא מבינה מה הולך לקרות לה.
״המורה אני יכול להגיד משהו?״שאלתי אותו והוא הנהן,קמתי מהמקום ועמדתי ליד המורה.
״אני מזמין את כולכם לחתונה של אבא שלי ושל אמא של המטומטמת הזאת שתהיה היום״אמרתי לכולם והסתכלתי עלייה והיא הייתה כל כך עצבנית.
״נראה לך שאמא שלי תהיה עם אבא שלך חתיכת אפס?״היא שאלה אותי בעצבים וקמה מהכיסא והעצבים שלי בערו בתוכי עוד שנייה והייתי מסוגל לרצוח אותה.
״חתיכת מפגרת,נראה לך שמישהו כמו אבא שלי יסתכל בכלל על האמא הפוסטמה שלך?״שאלתי אותה בהתגרות והיא התקרבה אליי והעיפה לי סטירה מצלצלת מול כל הכיתה.
״בת זונה״אמרתי לה והתחלתי לחנוק אותה חזק והעפתי אותה על החוד של הלוח.
״אלרואי,עוף לי מהכיתה עכשיו ואתה נכשלת״המורה אמר לי ויצאתי מהכיתה בעצבים.
״אתה חתיכת מפגר,היא התעלפה שם״אליאס אמר לי והלכנו למחששה.
״מעניין לי אתה יודע את מה,חבל שהיא לא מתה״אמרתי לו בכל כך הרבה שנאה.
אני שונא את הילדה הזאת,שנאת מוות ואני לא מסוגל לראות אותה לידי אפילו לא לשנייה.
״אחי אתה מגזים״הוא אמר לי,אני יודע שאני מגזים אבל זה מגיע לה.
״אליאס,אתה החבר הכי טוב שלי ואני מכבד אותך אבל הבחורה הזאת תהיה ז״ל״אמרתי לו תוך כדי שאני מעשן ומרעיד את רגליי ללא הפסקה.
״אחי,מה היא עשתה לך שאתה כל כך שונא אותה?״הוא אמר לי.
״עזוב,כל מה שאתה צריך לדעת שהבחורה הזאת שנראת לך תמימה ועדינה הרסה לי את החיים״אמרתי לו בעצבים ודרכתי על הסיגריה הדולקת.
״אתה אלרואי שכטר?״שני שוטרים עמדו מולנו.
״מי שואל?״שאלתי אותו ואליאס הסתכל עליי במבט של:״אמרתי לך שתסתבך״.
״משטרת ישראל״הוא אמר לי והסתכלתי על אליאס שיעזור לי.
״כן,זה אני קרה משהו?״שאלתי אותו בחוצפה.
״הזמינו אותנו לפה כי אתה גרמת לילדה להיות בטיפול נמרץ״הוא אמר לי והייתי בהלם.
״סליחה,מי אמר לכם את השטויות האלה?היא חיה ונושמת״אמרתי לו בגיחוך.
״אתה כמעט הרגת את הילדה הזאת״הוא אמר לי.
״חבל שכמעט״אמרתי לו והוא שם עליי אזיקים.
״מה נראה לך שאתה עושה?״שאלתי אותו והתנגדתי והוא אזק אותי אליו.
״אתה בא איתי,כי יש נגדך יותר מדי תלונות ואני רואה שעשית את כל זה בכוונה״הוא אמר לי והצלחתי להשתחרר מהאזיקים וברחתי.
בת זונה,מה אני הולך לעשות לה היא הפעם באמת תמות ואני אישית אדאג לזה.
נכנסתי לכיתה וראיתי אותה שם על אלונקה ורק היא שם נכנסתי לשם ווידאתי שאין אף אחד וחנקתי אותה עד שלא הרגשתי את הדופק שלה וברחתי משם.
״הנה אתה״שמעתי את קולו של השוטר והוא שם לי את הידיים מאחורי הגב ואזק אותי יותר חזק.
״אתה בא איתנו״הוא אמר לי,עכשיו תעשו איתי מה שאתם רוצים כי המטרה שלי הושגה הרגתי אותה.
YOU ARE READING
עולמות נפרדים:)
Romance״אני שונאת אותך״אמרתי לו בכל כך הרבה שנאה. ״הדדי ביותר,בייב״הוא אמר לי בחיוך המעצבן שלו,הבחור הזה כל כך מעצבן,זה כאילו הוא נולד כדאי לעצבן אותי. ״הלוואי שתמות״אמרתי לו בעצבים ודחפתי אותו כשהוא שפך עליי את הקולה שלו. ״זה מה שאני מאחל לך כל יום שאני ק...