מנקודת מבט מר מסכה:
מה הוא רוצה ממנה החתיכת חרא הזה?למה הוא כל הזמן פוגע בה ומכאיב לה?
עכשיו אני מנסה להעיר אותה,אני לא מבין איך הוא יכול להכאיב למלאך הזה?
כן,אני הרופא שמטפל בה עכשיו וממש מוזר שאמא שלה לא קלטה שזה אני.
אני עובד בבית חולים בתור דוקטור למרות שאני די צעיר וברגע ששמעתי שיש מישהי שהתעלפה בכתובת שלה כדי לברר אם זאת היא,הצעתי שאני אלך וכשגיליתי שזאת היא הלב שלי דפק כל כך חזק.
ראיתי שהיא זזה ומנסה לפקוח את העיניים ולא הצליחה וידעתי שאם היא תראה אותי פה היא תהרוג אותי.
״בואו מהר״קראתי להם כי היא התעוררה וממש לא רציתי שהדבר הראשון שהיא תראה זה אותי.
״מה קרה?״אמא שלה שאלה אותי והסתכלה עמוק בעיניי,איך היא עדיין לא מזהה אותי?
״היא מתעוררת״אמרתי לה והיא התיישבה לידה וליטפה את פנייה.
ראיתי שהיא בוכה,אמא שלה וכאב לי לא יכול לראות את המשפחה הזאת בוכה בעיקר שאני גרמתי לבת שלה לבכות בלי הפסקה ואני כל כך מתחרט על זה.
״למה היא לא פוקחת את העיניים?״הגבר שאל אותי והתקרבתי אליהם.
״היא רוצה לפתוח אותן אבל משהו עוצר אותה כנראה״אמרתי לו והיא עדיין בכתה וליטפה את פנייה.
״תעזור לה,בבקשה דוקטור תעשה משהו שיעיר אותה״היא התחננה בפניי כולה עם דמעות ולא יכולתי לראות אותה ככה.
״אני אעשה הכל כדי שהיא תתעורר אני מבטיח לך,אבל את חייבת להירגע״אמרתי לה וניסיתי להרגיע אותה כי ממש כאב לי שהיא בכתה,זה כאב לי כמו שכואב לי כשאמא שלי בוכה.
״קח אותה לעשות מקלחת או משהו שירגיע אותה״אמרתי לגבר בשקט והוא הנהן.
״בואי יפה שלי,הדוקטור צודק את חייבת להירגע״הוא אמר לה ולקח אותה לחדר שלה,אני לא רוצה שיקרה גם לה משהו.
״נסיכה,מה הוא עשה לך?״לחשתי לה וליטפתי את פנייה היפיפיות.
היא כל כך יפה,אני יודע שאני הכי מסתכן בעולם כי יש לי צו הרחקה ממנה ואם שוטר ימצא אותי כל כך קרוב אלייה יהיה בלאגן אבל לא אכפת לי כי היא הדבר הכי חשוב לי למרות שפגעתי בה כל כך חזק.
״דוקטור״הגבר קרא לי והסתובבתי אליו במהירות.
״קרה משהו?״שאלתי אותו והתקרבתי אליו.
״אתה חייב להעיר אותה,אני אשתף אותך במשהו אמא שלה היא כל העולם שלי והילדה הזאת,הלוואי שהיא הייתה נותנת לי הזדמנות כי אני אוהב אותה מבלי להכיר אותה אני לא יודע למה אני מספר לך את זה אבל אתה פשוט חייב להעיר אותה״הוא אמר לי וידעתי שאני לא מוותר עד שאני אצליח להעיר אותה.
״אני אעיר אותה,אני מבטיח״אמרתי לו והוא חייך.
התקרבתי אלייה שוב ברגע שהוא הלך ופשוט הרטבתי את פנייה לאט לאט וראיתי שהיא שוב מנסה לפתוח את העיניים,אבל משהו שוב עוצר אותה.
״תפתחי את העיניים,את חייבת בשביל אמא שלך״אמרתי לה,יודע שהיא שומעת אותי תוך כדי אני ממשיך להרטיב את פנייה.
״היא התעוררה״צעקתי להם ברגע ששמתי לב שהיא פתחה את העיניים וממצמצת כדי להתרגל לאור.
״נסיכה שלי״אמא שלה רצה אלייה מלטפת ומנשקת את ראשה,זה היה ממש כיף לראות את האהבה הזאת.
״תודה דוקטור,אני חייבת לך״היא אמרה לי וחיבקה אותי והמחשבה היחידה שהייתה לי בראש זה שאם היא הייתה יודעת מי אני היא בחיים לא הייתה מחבקת אותי ויותר מזה המשטרה הייתה פה ברגע זה.
״את לא חייבת לי כלום,העיקר שהיא בסדר״אמרתי לה וחיבקתי אותה בחזרה.
״אמא״שמעתי אותה לוחשת לה.
״מה נסיכה שלי״היא אמרה לה והתנתקנו מהחיבוק וכשהיא ראתה מי אני היא הסתכלה עליי במבט כל כך עצבני עד כדי כך שאם מבטים יכלו להרוג הייתי כבר מת.
״את יכולה להביא לי בבקשה מים״היא לחשה לה כל כך בשקט כמעט ולא שמעתי כלום.
״בטח״היא אמרה לה נישקה את מצחה והלכה יחד עם הגבר למטבח.
״מה אתה עושה פה?״היא לחשה לי בכעס.
״אני דוקטור,תגידי תודה שאת חיה״אמרתי לה בכעס גם אני ופתאום הרגשתי את ידה מושכת אותי אלייה.
״אם אתה הצלת אותי,אני מעדיפה למות״היא אמרה לי בכל כך הרבה שנאה ושיחררה את האחיזה שלה בי בשנייה וזה גרם לי עוד שניה ליפול.
״תפסיקי לדבר אליי ככה״אמרתי לה,מסתכל עמוק בעינייה לא מסוגל להזיז את מבטי ממנה אפילו לשנייה.
״זה הדיבור שמגיע לך,אחרי כל מה שעשית לי מגיע לך יותר רע מזה אבל כנראה יש לי לב יותר מדי טוב״היא אמרה לי מזיזה את מבטה ממני.
״את לא מבינה שאני מצטער על זה ומתחרט כל בוקר על זה שפגעתי בך והכאבתי לך כל כך?״שאלתי אותה והרמתי את ראשה אליי.
״לא מעניין אותי שאתה מתחרט אתה לא מבין?אתה פגעת בי יותר מכל בן אדם אחר״היא אמרה לי והעיפה את ידי ממנה.
״אני״באתי להמשיך לדבר אבל היא קטעה את דבריי.
״לא רוצה לשמוע ממך כלום ואני מבטיחה לך שאם אני אראה אותך לידי עוד פעם אני אדווח עלייך וזה לא איום זאת הבטחה״היא אמרה לי וזה היה כמו חץ ללב שלי אבל היא צודקת מגיע לי יותר מזה.
״קחי נסיכה שלי״אמא שלה אמרה לה ונתנה לה את המים,היא שתתה תוך כדי שהיא מסתכלת עליי מבטי שנאה.
״אמא,את יכולה להגיד לדוקטור ללכת בבקשה?״היא שאלה אותה עדיין מסתכלת עליי.
״הוא הציל אותך נסיכה שלי,אמרת לו תודה?״היא שאלה אותה וליטפה את שיערה.
״לא,בדיוק התכוונתי לעשות את זה עכשיו״היא אמרה וחייכה חיוך מזויף והסתכלה עליי.
״תודה דוקטור״היא אמרה לי בחצי חיוך והסתכלה עליי במבט שאומר:״אני שונאת אותך״.
״באהבה״אמרתי לה,מסתכל עמוק בעינייה.
״אני אלך,אם אתם תצטרכו משהו אני פה בשבילכם״אמרתי להם,לחצתי את ידו של הגבר וחיבקתי את אמא שלה והתנתקנו מהחיבוק.
״לא נצטרך אותך,אל תדאג״היא לחשה כדי שרק אני אשמע.
״אני שמעתי את זה״אמרתי לה.
״זאת בדיוק הייתה הכוונה שלי עכשיו תעוף מפה״היא לחשה לי וידעתי שהשנאה שלה מגיע לי,כי עשיתי לה את הדבר הכי נורא שאפשר לעשות.
״מה אתם מתלחששים שם?״אמא שלה שאלה אותנו והתקרבה אלינו.
״אני רק הודתי לדוקטור המדהים על זה שהוא הציל את חיי״היא אמרה לה והסתכלה עליי בשנאה.
״כן,זה מגיע לו״היא אמרה לה וראיתי שהיא חייכה חיוך מזויף מאוד ועדיין מסתכלת עליי.
״טוב אני הולך״אמרתי להן ויצאתי מהבית שלה,השנאה שלה הכי מובנת שיש ואני יודע שהשנאה שלה אליי זה כלום למה שבאמת מגיע לי,אני כל כך שונא את עצמי על מה שעשיתי לה.
פתאום ראיתי את הבחור הזה שמציק לה ופוגע בה כל הזמן ופשוט עקבתי אחריו בלי לחשוב.
שמתי את המסכה וכשהוא הסתובב ניצלתי את זה שהפנים שלו מופנים אליי ופשוט העפתי לו אגרוף.
״מי אתה?״הוא שאל אותי והחזיק את פניו בכאב.
״הסיוט שלך״אמרתי לו והעפתי לו עוד אגרוף רק שהפעם הוא התחמק מהאגרוף ואני חטפתי ממנו אגרוף לבטן.
דחפתי אותו לרצפה,עליתי מעליו והעפתי לו אגרופים,חנקתי אותו אבל בשנייה אחת הוא זה שהיה מעליי ופשוט חנק אותי בכל הכוח.
״מה אתה רוצה ממני?״הוא שאל אותי בעצבים תוך כדי שאנחנו חונקים אחד את השני.
״לתת לך להרגיש מה שהיא מרגישה כל יום״אמרתי לו בשנאה וראיתי שהוא הבין בדיוק על מי אני מדבר.
״אל תתערב בזה,זה לא עניין שלך״הוא אמר לי בכעס והרגשתי שהוא חונק אותי יותר ויותר חזק.
״אתה מודע לזה שהיא הייתה שנייה מלמות היום?״שאלתי אותו בעצבים והצלחתי להיות מעליו ופשוט רציתי להרוג אותו על זה שהוא הכאיב לה כל כך.
״זה לא מזיז לי״הוא אמר לי ופשוט העפתי לו אגרוף ישירות לפרצוף המכוער שלו וזה גרם לו להתעלף והאחיזה שלו מצווארי השתחררה.
״שינה נעימה לך,חתיכת חרא״אמרתי לו,בעטתי בו בעיטה אחרונה ופשוט הלכתי משם וידעתי שמה שעשיתי לו עכשיו מגיע לי יותר ממה שזה מגיע לו,כי למה שעשיתי אין מחילה.סליחה על עיכוב הפרק ומקווה שתאהבו.
YOU ARE READING
עולמות נפרדים:)
Roman d'amour״אני שונאת אותך״אמרתי לו בכל כך הרבה שנאה. ״הדדי ביותר,בייב״הוא אמר לי בחיוך המעצבן שלו,הבחור הזה כל כך מעצבן,זה כאילו הוא נולד כדאי לעצבן אותי. ״הלוואי שתמות״אמרתי לו בעצבים ודחפתי אותו כשהוא שפך עליי את הקולה שלו. ״זה מה שאני מאחל לך כל יום שאני ק...