עולמות נפרדים:)-פרק 69

196 18 12
                                    

מנקודת מבט רותם:
מה הוא עושה פה?שפכתי עליו מים כדי להעיר אותו והוא פתח את העיניים מסתכל עליי וכל כך שנאתי את המבט שלו עליי.
״מה אתה עושה פה?למה פרצת לי למכון?״שאלתי אותו בעצבים כשהוא התיישב.
״תודה שהודעת לי אלמוג,אני אסתדר״אמרתי לו כשראיתי את הדפוק הזה מנסה לקום מהרצפה.
״אני מעדיף להישאר כאן,אם זה לא מפריע לך״הוא אמר לי והנהנתי,שישאר זה לא יכול להזיק.
״אתה מוכן להגיד לי כבר מה אתה עושה פה?״שאלתי את הדפוק הזה בעצבים והוא הסתכל עליי ושתק כמו דג.
״דבר כבר״אמרתי לו והתיישבתי מולו,רוצה כבר לדעת מה הוא עושה פה.
״חיפשתי תירוץ לראות אותך וידעתי שאם אני אפרוץ לך למכון את תרוצי לכאן״הוא אמר לי ורציתי לדפוק לו אגרוף ישר בפנים המגעילות שלו.
״אחלה תירוץ מאור,באמת שצריך למחוא לך כפיים על הרעיון הגאוני הזה״אמרתי לו בציניות והעפתי לו סטירה,חתיכת מטומטם.
״מה אתה לא מבין שאני לא רוצה לראות אותך?״שאלתי אותו בעצבים והוא קם מהרצפה.
״תתמודדי״הוא אמר לי בהתגרות ובאתי להעיף לו עוד אגרוף אבל החזיקו לי את היד.
״הוא לא שווה את זה״אלמוג אמר לי ונעמד לידי.
״אתה ברחת מהכלא?״אלמוג שאל אותו והסתכלתי עליו.
״כן,זה מה שאהבה עושה״הוא אמר לו והעפתי לו אגרוף,כמה שנאה יש לי אליו.
״היי,תירגעי הוא לא שווה את זה״אלמוג אמר לי והחזיק אותי בין זרועותיו כדי שאני לא אעיף לו עוד אגרוף.
״עוף מפה״אמרתי למאור והשתוללתי בין ידיו של אלמוג.
״אני אעיף אותו תרגעי בבקשה״הוא אמר לי והנהנתי,הוא שיחרר אותי והלכתי לחדר שאני עושה בו את הקעקועים ומזגתי לי כוס מים.
״העפתי אותו״אלמוג אמר לי כששתיתי את המים.
״תודה אלמוג,זה לא מובן מאליו״אמרתי לו והוא חייך.
״אחרי מה שעשיתי לך ואיך שפגעתי בך זה כלום״הוא אמר לי והתקרב אליי.
״אני באמת מצטער על כל מה שעשיתי לך״הוא אמר לי אחרי כמה דקות של שקט.
״אני יודעת״אמרתי לו וראיתי מישהו נכנס למכון וזה גרם לי להתרחק מאלמוג ולצאת מהחדר.
״שלום,אתה צריך משהו?״שאלתי את אותו בחור.
״כן,רציתי לדעת כמה זה יעלה לי?״הוא אמר לי והראה לי קעקוע די גדול של אריה עם כתר.
״איפה אתה רוצה אותו ובאיזה גודל?״שאלתי אותו והוא הסתכל עליי במבט שלא הצלחתי להבין אותו.
״שיהיה גדול ואני רוצה אותו בחזה״הוא אמר לי והנהנתי.
״זה יעלה לך 2,300 שקלים כי זה קעקוע גדול ויש בו קטעים גם עם צבע״אמרתי לו.
״כסף זה לא בעיה,העיקר שתעשי לי אותו יפה אני סומך עלייך״הוא אמר לי וחייך חיוך יפיפה.
״אל תדאג הוא יצא מושלם״אמרתי לו ונכנסנו לחדר שאני מקעקעת בו.
״אלמוג,ממש תודה שעזרת לי״אמרתי לאלמוג שעדיין היה במכון.
״בכיף״הוא אמר לי ונישק את הלחי שלי.
״תחליט על תנוחה שתהיה לך נוחה ותקרא לי״אמרתי לבחור והוא הנהן.
״ככה נוח לי״הוא אמר לי וראיתי שהוא הוריד את החולצה ושכב על המיטה.
״אוקיי״אמרתי לו והכנתי לידי את כל מה שאני צריכה לקעקוע והלכתי להכין את הסקיצה לקעקוע.
״איך?״שאלתי אותו כשהסקיצה שעשיתי לו הייתה מוכנה.
״יותר יפה ממה שרציתי״הוא אמר לי וחייך.
״איפה אתה רוצה שהוא יהיה?״שאלתי אותו והוא הצביע על המקום שהוא רוצה אותו.
״לך תראה במראה ותגיד לי אם אהבת״אמרתי לו והוא קם מהמיטה לכיוון המראה.
״אהבתי״הוא אמר לי כשהוא חזר לשכב על המיטה וחייכתי.
״בוא נתחיל ובבקשה אל תזוז״אמרתי לו והוא הנהן.
״אל תזוז״אמרתי לו כשהוא זז כשהמחט הייתה עדיין על העור שלו וזה מסוכן.
״סליחה״הוא אמר לי והסתכל עליי.
״גם אם מגרד לך משהו אתה לא זז זה מובן?״שאלתי אותו והוא הנהן.
המשכתי לעשות לו את הקעקוע והאמת יצא ממש מגניב,הוא קצת עיצבן אותי אבל זה כבר עבר.
״סליחה שזזתי לך,אני יודע שזה אסור ואני מצטער״הוא אמר לי כשהוא הלך למראה ברגע שסיימתי.
״הכל טוב פשוט תלמד שלא זזים״אמרתי לו כשהוא התקרב אליי.
״אוקיי וממש אהבתי,קחי זה המחיר שבאמת מגיע לך״הוא אמר לי וכשהסתכלתי על היד שלו לא האמנתי.
הוא לא שפוי הבן אדם הזה הוא נתן לי 5,000 שקלים,זה הזיה ואני לא יכולה לרמות אנשים ככה.
״אני לא יכולה לקבל את זה״אמרתי לו והרחקתי את היד שלו.
״מה?״הוא שאל אותי והתקרב אליי.
״אני לא יכולה לקבל סכום כזה״אמרתי לו ויצאתי מהחדר.
״אבל אני החלטתי לשלם לך את זה,גם כי אהבתי את הקעקוע וגם כי את הכי מקצועית שראיתי״הוא אמר לי והושיט לי את ידו עם הכסף.
״אני לא יכולה לקבל את זה ושתדע שאתה צריך למרוח משחה למשך שבוע 3 פעמיים ביום ואסור לך לשפשף את המקום או לגרד וזה התקלף לך כי זה מחלים ועוד משהו אסור לך להיות בבריכה,ים,סאונות ואמבטיות כי זה יכול להזיק לקעקוע אוקיי?״שאלתי אותו והוא הנהן.
״אה,זה שלך ואני לא הולך להתווכח איתך יום טוב״הוא אמר לי הוא דחף לי את הכסף ליד ויצא מהמכון.
שמתי את הכסף בקופה בלי לספור כמה יש שם כי אני מרגישה שהוא הביא לי את כל מה שהיה לו ביד.
נכנסתי לחדר קעקועים,ניקיתי וסידרתי הכל בגלל שיש לי תור עוד שעה עם בני זוג שרוצים לעשות קעקוע משותף ואני חייבת שהמקום יהיה נקי וסטרילי אחרת ייסגרו לי את המכון.
אחרי רבע שעה שמעתי מישהו נכנס למכון,יצאתי מהחדר וראיתי את אליאס חבר של אלרואי עומד מולי והרגשתי שהוא בסערת רגשות.
״אתה צריך משהו?״שאלתי אותו בלי להסתכל עליו כי אני לא רוצה לדעת כלום על אלרואי.
״אלרואי התאבד״הוא אמר לי ועדיין לא הסתכלתי עליו,כאילו זה עבר לידי.
״את שומעת מה אני אומר לך?״הוא שאל אותי,יותר נכון צעק עליי והרים את ראשי אליו.
״זה לא מעניין אותי אליאס,החבר שלך שבר אותי והרס לי את החיים אז אני מצטערת להגיד לך את זה אבל הוא כבר לא מעניין אותי״אמרתי לו באדישות אבל בתוך תוכי הלב שלי דפק כל כך חזק ורק רציתי לראות אותו.
״את לא נורמלית,החבר הכי טוב שלי התאבד וזה מה שיש לך להגיד לי שזה לא מעניין אותך?״הוא צעק עליי ודפק את ידו על השולחן שנמצא לידו.
״זה בדיוק מה שאני אומרת לך,עכשיו תלך מפה״אמרתי לו ובאתי להיכנס לחדר קעקועים אבל הוא סובב אותי אליו.
״את חתיכת זבל,הוא אוהב אותך ואת שמה פס על האהבה שלו״הוא צעק עליי,מסתכל עליי במבט עצבני.
״תגיד לי,איפה אתה חי אליאס הוא סיפר לך מה הוא עשה לי?או למה זה נגמר בנינו?״שאלתי אותו בעצבים והוא הסתכל עליי לא מבין.
״מה זה קשור עכשיו?״הוא שאל אותי בעצבים.
״זה קשור,כי אם אתה לא יודע מה היה בנינו אז אל תתערב״אמרתי לו בעצבים ונכנסתי לחדר קעקועים.
״לא משנה מה הוא עשה לך את לא יכולה להיות כזאת חסרת רגשות״הוא אמר לי כשהוא נכנס אחריי.
״כן אני כן יכולה״אמרתי לו ברגע שהסתובבתי אליו.
״לא,את לא יכולה כי החבר הכי טוב שלי נמצא בטיפול נמרץ ומנסים להחיות אותו ואת היחידה שיכולה לעזור לו״הוא צעק עליי והרגשתי את הלב שלי שורף.
אני יודעת שאני אמורה לשנוא אותו על זה שהוא התערב עליי ושבר אותי ככה אבל אני לא יכולה כי אני אוהבת אותו יותר מדי.
״תשכח מזה שאני אעזור לו אחרי מה שהוא עשה לי״אמרתי לו,אני מתה לעזור לו.
מישהו יכול להסביר לי למה אהבה זה כזה כואב?ולמה אהבה גורמת לנו להתפרק ולהתאכזב?
״קחי,אולי תהיי פחות קפואה רגשית״הוא אמר לי וזרק עליי משהו.
״מה זה?״שאלתי אותו כשראיתי מה הוא זרק עליי.
״תקריאי ואז נראה אותך ממשיכה להיות כזאת קרה״הוא אמר לי בעצבים וכשראיתי מה כתוב שם התאפקתי שלא להתפרץ בבכי.
״זה לא מעניין אותי,עכשיו תעוף מפה״אמרתי לו ברגע שסיימתי לקרוא את מה שהיה כתוב שם ושמתי את הדף ביד שלו.
״את באמת כלבה חסרת רגשות״הוא אמר לי ורק רציתי שהוא ילך כבר כדי שאני אוכל לשחרר את הגוש דמעות שתקוע לי בגרון.
״נכון,כי הוא גרם לי להיות כזאת״אמרתי לו,ממשיכה לנסות להחזיק את הגוש דמעות הזה שהתחיל להעיק עליי.
״מה הוא כבר עשה לך?תפסיקי להתבכיין כל הזמן״הוא צעק עליי ורציתי להעיף לו סטירה בגלל שהוא מדבר מבלי לדעת בכלל מה קרה.
״רוצה לדעת מה החבר שלך עשה לי?״שאלתי אותו והתקרבתי אליו.
״כן,אני רוצה לדעת על מה את מתבכיינת פה כבר רבע שעה״הוא שוב צועק עליי ומסתכל עליי בעצבים.
״הוא התערב עליי חתיכת מטומטם״צעקתי עליו והוא הסתכל עליי מופתע,לא יודע מה להגיד ואני רק רציתי לראות את הדפוק הזה ששבר לי את הלב.

עולמות נפרדים:)Where stories live. Discover now