עולמות נפרדים:)-פרק 72

212 13 2
                                    

לא העלתי פרק די הרבה זמן,אבל מקווה שתאהבו ושעדיין לא נמאס לכם מהסיפורים שלי ❤️
מנקודת מבט רותם:
כשהרופא נכנס והוציא את אלרואי גם אליאס ואני יצאנו ופתאום הבנתי שהוא בסדר ושכבר אין לי מה לעשות פה,אני לא אשאר פה מסיבה אחת והיא שאני לא יכולה לדבר איתו עכשיו.
נכון אני אוהבת אותו ובכיתי בגללו כל כך הרבה ממש לפני כמה דקות אבל עכשיו הלב שלי והראש שלי במלחמה איומה של אם להישאר ושהלב שלי ישרוף או אם ללכת והראש שלי ישגע אותי.
״תעדכן אותי מה קורה איתו״אמרתי לאליאס ובאתי לצאת מהבית חולים אבל הוא החזיק לי את היד.
״את לא זזה מפה״הוא אמר לי בעצבים כשהסתובבתי אליו.
״דיי אליאס,הוא חי והוא בסדר ואין לי כבר מה לעשות פה״אמרתי לו,אני רוצה להישאר פה ולצעוק עליו אבל הלב שלי לא יעמוד בזה.
״הוא אוהב אותך ואני לא מתכוון בכלל להתווכח איתך כי את נשארת כאן״הוא אמר לי ומשך אותי איתו לכיוון החדר התאוששות שאלרואי נמצא בו.
״אני רוצה ללכת אליאס״אמרתי לו בעצבים אבל הוא התעלם ממני ולא נתן לי לזוז ממנו.
״אתם אלה שהייתם עם אלרואי שכטר?״הדוקטור שאל אותנו ברגע שהוא יצא מהחדר והנהנו.
״הוא בסדר,הוא קצת חלש אבל הוא בסדר״הוא אמר לנו והסתכל עלינו במבט שממש לא אהבתי.
״דוקטור יש משהו שאתה לא אומר לנו?״שאלתי אותו והסתכלתי עליו.
״אמרתי לכם כל מה שאני יודע״הוא אמר לי וזה התחיל לעצבן אותי.
״אליאס הוא יודע עוד משהו והוא לא אומר לנו״לחשתי לאליאס באוזן כשהוא לא הבין מה קורה לי.
״דוקטור תתחיל לדבר ומהר,זה אח שלנו שם״אליאס אמר לו בעצבים והרופא הנהן.
״כדאי שנישב״הוא אמר לנו והתיישבנו שלושתנו על הספסל והוא התחיל לדבר.
״כשהוא הגיע אלינו עשינו לו שטיפת קיבה מכל האלכוהול והכדורים שהוא שתה והצוואר שלו לא הפסיק לדמם וניסינו לעשות הכל כדי לעצור את הדימום אבל אז הוא הפסיק לנשום ואת השאר אתם כבר יודעים,אבל מה שאתם לא יודעים זה שהצוואר שלו הפסיק לדמם רק שייקח לו זמן לחזור לדבר רגיל״הוא אמר לנו ולא הבנתי מה זה אומר.
״אתה יכול להיות יותר ברור?״שאלתי אותו והוא הנהן.
״הוא יכול לדבר אבל הוא לא יכול לדבר רגיל רק חלש עכשיו הבנתם?״הוא שאל אותנו והנהנו.
״תודה דוקטור״אמרנו לו,הוא הנהן והלך.
״תיכנס אליו״אמרתי לאליאס כדי שכשהוא יהיה שם אני אוכל ללכת מפה.
״נראה לך שאני מטומטם?את באה איתי״הוא אמר לי ונכנסנו שנינו לחדר שאלרואי נמצא בו.
״אחי,איך אתה מרגיש?״אליאס שאל אותו ברגע שנכנסנו והוא הסתכל עלינו.
״בסדר״הוא לחש והזזתי את המבט שלי ממנו כי כל מה שקרה חוזר אליי ממש עכשיו ואני ממש שונאת אותו כרגע.
״אחי,תשאיר אותנו שנייה לבד״אלרואי אמר לו,אין לי מושג איך שמעתי את זה אבל שמעתי ואני ממש לא מתכוונת לדבר איתו.
״אוקיי,רק תשמור עלייה כי היא לא רצתה להיכנס לפה ויש לנו הרבה על מה לדבר״אליאס אמר לו ולא רציתי לדעת על מה הם צריכים לדבר וזה גם לא מעניין אותי.
״את לא יושבת?״הוא שאל אותי כשאליאס יצא מהחדר והשאיר אותנו לבד.
״נוח לי ככה״אמרתי לו,לא רוצה להיות קרובה אליו ואני ממש יוצאת סתומה כי לפני כמה זמן בכיתי על זה שחשבתי שאיבדתי אותו ועכשיו אני אפילו לא יכולה לשבת לידו.
״תשבי כבר״הוא אמר לי בעצבים ורק כדי שלא ייכאב לו או שיקרה לו עוד משהו התיישבתי לידו.
״אתה מטומטם״אמרתי לו מבלי להסתכל עליו בכלל.
״אני יודע״הוא אמר לי והרגשתי אותו מתיישב על המיטה הזאת.
״תסתכלי עליי שנייה״הוא אמר לי בקול הזה שלו,אני לא יכולה להסתכל עליו כי אם אני אסתכל עליו הדמעות לא יפסיקו לזלוג.
״דיי אלרואי,אני שמחה שאתה בסדר אבל אני לא רוצה ולא יכולה להסתכל עלייך״אמרתי לו וכבר לא יכולתי להחזיק את הדמעות.
״היי,דיי תפסיקי להילחם איתי״הוא אמר לי כשהוא ניסה לסובב את פניי אליו ולא נתתי לו.
״אני שונאת אותך״אמרתי לו ברגע שהוא הצליח לסובב את פניי אליו.
״אני אוהב אותך״הוא אמר לי וליטף את דמעותיי עם ידיו שכל כך התגעגעתי אליהן אבל אני לא יכולה לסמוך עליו שוב.
״אתה שקרן,שקרן טוב מדי״אמרתי לו והדמעות לא הפסיקו אפילו לדקה.
״אני מטורף עלייך ונכון אני שקרן ודפוק אבל שקרן שהכי אוהב אותך בעולם״הוא אמר לי וקירב את פניי אליו.
״זה לא יקרה״אמרתי לו כשהוא התקרב לנשק אותי.
״הזדמנות אחרונה יפה שלי ואני מבטיח לך שאני לא אאכזב אותך שוב״הוא אמר לי ומשך אותי אליו מחבק אותי חזק.
״מצד אחד אני רוצה לנשק אותך ולהיות איתך אבל מצד שני אני שונאת אותך וכועסת על זה שהכאבת לי כל כך אבל בעיקר על זה שניסית להתאבד כמו ילד מפגר ואני רוצה להרוג אותך ולהרביץ לך על זה״אמרתי לו והוא נישק את ראשי.
״תעשי מה שאת רוצה אני מבטיח לא להחזיר לך״הוא אמר לי וזה גרם לי לצחוק צחוק קטן.
״אני אוהב אותך,אני כל כך מטומטם שפגעתי בך והכאבתי לך ככה״הוא אמר לי ונישק את ראשי נשיקה ארוכה.
״למה עשית את זה?״שאלתי אותו,רוצה לדעת למה הוא ניסה להתאבד.
״כי אני אוהב אותך ושום דבר שעשיתי לא הצליח לגרום לי לשכוח אותך ואת כל מה שעשיתי לך״הוא אמר לי והרגשתי אשמה על זה שהוא נמצא פה.
״את לא אשמה יפה שלי,זה אני האשם אני הייתי מפגר מדי כדי לפגוע בך ככה״הוא אמר לי ולא הפסיק לנשק את ראשי.
״דיי אלרואי בבקשה״אמרתי לו בלחש כשהוא לא הפסיק להסתכל עליי במבט הזה שלו שאני פשוט לא עומדת בפניו.
״אני רוצה אותך בחזרה״הוא אמר לי ונישק את צווארי,אני לא יכולה לחזור אליו כאילו כלום לא קרה.
״דיי כבר״אמרתי לו בעצבים וקמתי מהכיסא,מתרחקת ממנו כמה שיותר כי הקרבה שלו אליי מחזירה לי את אותו היום שגיליתי שהוא התערב עליי כאילו אני כלום בשבילו.
״אז זהו ככה זה נגמר בנינו?כי אם כן אני לא מסכים לזה וגם אין סיכוי שאני נותן לך להיות רחוקה ממני״הוא אמר לי ואני מרגישה שהמבטים שלו לא זזים ממני אפילו לדקה.
״אין לך ברירה,כי זה בדיוק מה שיקרה״אמרתי לו ויצאתי מהחדר התאוששות שהוא נמצא בו בלי לשמוע את התגובה שלו,התעלמתי גם מהמבטים שאליאס נתן לי ויצאתי גם מהבית חולים נוסעת כמה שיותר רחוק ממנו.
(שבוע אחרי):
״למרות הכל את פה לידי״הוא אמר לי בקול היפה שלו אבל שמעתי על הקול שלו שהוא גם שבור,אנחנו בהלוויה של ברק המאמן כושר שלנו לשעבר ולו ולאלרואי היה קשר ממש טוב בלי שידעתי אפילו והקשר של ברק ושלי לא היה טוב בכלל מאז שרבנו אבל אני עדיין מכבדת אותו כי גם אם רבתי עם הבן אדם אני לא יכולה להיות כפוית טובה,כי הוא עשה בשבילי יתר מדי דברים טובים שאני אגיד לו תודה עליהם למשך כל החיים שלי.
״תודה שבאת איתי יפה שלי״הוא אמר לי ואני לא יכולה לראות אותו ככה.
״אתה לא צריך להודות לי״אמרתי לו והוא נישק את ראשי,אנחנו לא ביחד אבל אני לא יכולה להשאיר אותו לבד.
״תודה שבאתם אלרואי״אמא של ברק אמרה לנו וחיבקה אותנו.
״זה בסדר אלונה,אם תצטרכי משהו אנחנו כאן״אלרואי אמר לה והיא הסתכלה עליי.
״את רותם נכון?את עבדת איתו במכון?״היא שאלה אותי והנהנתי.
״זה בשבילך״היא אמרה לי ונתנה לי מעטפה שכתוב עלייה ״לרותם״,הסתכלתי על המעטפה ולא הבנתי למה שהוא ייתן לי מכתב או משהו אם בכלל לא היינו בקשר.
״את בטוחה שזה בשבילי?״שאלתי אותה לפני שהיא הלכה.
״כן,הוא התעקש שאני אמסור לך את זה במידה ויקרה לו משהו״היא אמרה לי והלכה,מה הולך פה?למה שהוא ייתן לי משהו בכלל?מה קרה לו?
״את יודעת למה הוא ביקש למסור לך את זה ולמה כתוב את השם שלך?״אלרואי שאל אותי והנדתי את ראשי לשלילה,אני חייבת להבין מה קרה ולמה כתוב על המעטפה הזאת את השם שלי ולא את השם של אלרואי.

עולמות נפרדים:)Where stories live. Discover now