מנקודת מבט אלרואי:
אני מפגר,עכשיו בכלל הרסתי כל סיכוי שהיה לי איתה אני לא מבין למה שפכתי עלייה את הקולה.
בעצם אולי אני כן מבין,הבחורה הזאת מעצבנת אותי מאוד אבל שירז הרגיעה אותי.
אני יודע שזה לא פייר כלפי שירז אבל בתכלס אני לא באמת חייב לה כלום,זה לא שאנחנו זוג ואפילו לא נפגשנו.
אני חייב להתנצל בפני המטומטמת הזאת כדי להצליח לעלות את הסיכויים שלי איתה.
אחרי שהיום נגמר ראיתי אותה עולה לאוטו של האלמוג הזה ומבלי שהרגשתי הידיים שלי התכווצו לאגרופים ממש חזקים.
״אני רואה שלא הולך לך איתה״עומר אמר לי ונעמד לידי.
״אני גם לא רואה שהיא הסכימה לצאת איתך״אמרתי לו בעצבים וכשאליאס סיים גם לימודים נכנסנו לאוטו שלי ונסענו לבית שלו כי לא ממש רציתי להיות בבית.
״למה אתה עצבני אחי?״הוא שאל אותי כשעצרתי ברמזור.
״סתם,העומר הזה נהיה מעצבן״אמרתי לו והוא הנהן.
״נלך למסיבה שיש היום?״הוא שאל אותי והנהנתי,אני חייב להשתכר ולשכוח את כל מה שקרה.
כשהגענו ישר נכנסנו לבית שלו ועלינו לחדר שלו,ההורים שלו בשליחות יחד עם אחותו אז הוא גר פה לבד.
״מה אחי?״שאלתי אותו כשהתיישבנו על המיטה שלו והוא היה נראה מוזר.
״סתם״הוא אמר לי,אבל ראיתי שהוא שקוע במחשבות.
״דבר״אמרתי לו.
״זה היה מגעיל ששפכת עלייה את הקולה היום״הוא אמר לי והאמת הוא צודק כי זה הרס לי הכל.
״כן,אבל אני רואה שיש עוד משהו מה קרה?״שאלתי אותו.
״התאהבתי בה״הוא אמר לי,יופי זה מה שחסר לי שהאח שלי התאהב בבחורה המעצבנת הזאת שאני התערבתי עלייה.
״אתה אמרת לי שאתה לא מאוהב בה מה הקטע?״שאלתי אותו בעצבים מנסה להוריד אותו מזה.
״אחי פחדתי להגיד לך שאני מאוהב בה כי ידעתי כמה אתה שונא אותה״הוא אמר לי.
איך אני אמור עכשיו לנצח בההתערבות הזאת אם הוא מאוהב בה?מה אני צריך לעשות כדי להוריד אותו מזה?
״אני לא מאמין שלא סיפרת לי את זה״אמרתי לו בעצבים ויצאתי מהחדר שלו,כל הגוף שלי בוער מעצבים.
״חכה שנייה אחי״הוא אמר לי כשבאתי לצאת מהבית שלו.
״ממתי אתה מאוהב בה?״שאלתי אותו עצבני.
״מאותו יום במועדון״הוא אמר לי וזה עיצבן אותי שעכשיו אני צריך להרוס לו כדי לזכות בההתערבות כי כשהוא מאוהב הוא לא ייתן לאף אחד לפגוע בבחורה שהוא אוהב.
״אתה שקרן אליאס״אמרתי לו,זה פוגע שהוא לא סמך עליי והעדיף להסתיר ממני את זה רק כי אני שונא אותה.
״זה לא ככה אחי״הוא אמר לי.
״אז איך זה בדיוק?אני אמרתי לך שאני מתחיל לקנא לה למה לא אמרת לי את זה באותו רגע?״שאלתי אותו בחצי צעקה.
״מה רצית שאני אגיד לך?היי אחי שומע,הבחורה שאתה שונא זאת הבחורה שאני אוהב״הוא אמר לי בעצבים.
״אה,זה מה שרצית שאני אגיד לך?״הוא שאל אותי בעצבים.
״רציתי שתגיד לי את זה ברגע שהתאהבת בה ולא שתסתיר את זה ממני וברגע שאמרתי שאני מקנא לה כן הייתי מצפה שתספר לי שאתה פאקינג מאוהב בה״אמרתי לו ולא ידעתי מה לעשות עם עצמי.
הוא הסתיר ממני את זה ועכשיו עוד יותר אין סיכוי שאני מספר לו על ההתערבות,גם בגלל שהוא ישר יספר לה את זה וגם כי הוא מסתיר ממני דברים.
״אני מצטער אחי,אני פשוט לא רציתי שזה יהרוס את החברות שלנו״הוא אמר לי וגם אני לא רוצה שהחברות שלנו תיהרס כי אני באמת אוהב את הדביל הזה בתור אח שלי.
״בוא נסכם שלא מסתירים כלום אחד מהשני״אמרתי לו והוא הנהן,לא מספר לו על ההתערבות לפחות לא עכשיו שאני כל כך רחוק מלנצח.
״אוקיי,אני חושב שאתה רוצה לדעת מה קרה באותו יום לא?״הוא שאל אותי והנהנתי כשהבנתי שהוא מתכוון לאותו יום שדקרו אותו.
״בוא נישב ואני אספר לך״הוא אמר לי והתיישבנו על הספה.
״דבר״אמרתי לו.
״באותו ערב הייתי בדרך לבית שלך ופתאום מישהו נתקע בי וגנב לי את הטלפון וכשקלטתי שהוא לא עליי ראיתי אותו רץ וכמו מטומטם רצתי אחריו״הוא אמר לי וסימנתי לו שימשיך.
״תפסתי אותו ולקחתי ממנו את הטלפון שלי וכשבאתי לעוף משם באו אליי כמה חבר׳ה גבוהים כאלה ואיימו עליי עם אולרים״הוא סיפר לי ולא האמנתי שרק עכשיו אני שומע את זה.
״אתה לא נורמלי אחי,איך לא סיפרת לי את זה?״שאלתי אותו בעצבים.
״רוצה שאני אמשיך?״הוא שאל אותי מתעלם ממה שאמרתי והנהנתי.
״אז תפסיק להפריע״הוא אמר לי וסימנתי לו עם ידי שימשיך לדבר.
״בהתחלה רעדתי אבל אחר כך נלחמתי מולם אבל כמו שאתה שם לב לא כל כך הצלחתי״הוא אמר לי ולא הבנתי איך הוא הגיע עד לבית שלי עם הדקירה בבטן.
״רגע,איך הגעת עד לבית שלי במצב הזה?״שאלתי אותו לא מבין.
״בהתחלה בכלל לא הרגשתי את הדקירה,עד שהתחלתי להרגיש סחרחורות ופתאום מצאתי את עצמי על הספה שלך״הוא אמר לי ועדיין לא הבנתי.
״אז אתה לא זוכר איך הגעת לבית שלי?״שאלתי אותו והוא הנהן.
״וואו אחי״אמרתי לו.
״מזל שהיא טיפלה בי״הוא אמר לי והנהנתי.
״אחי,אל תיכנס למצב הזה של להציע לה לצאת איתך כי אם היא אמרה לעומר לא אז רוב הסיכויים שהיא תסרב גם לך״אמרתי לו,מנסה להוריד אותו מזה כמה שיותר.
״צודק אחי,אבל גם ככה אני לא יכול להיות עם בחורה אחת אתה מכיר אותי״הוא אמר לי והנהנתי,הוא לא יכול להיות עם מישהי יותר משבוע.
״נתארגן ונלך למועדון״הוא אמר לי ולא הבנתי למה הוא ממהר.
״מה אחי,רק חמש בצהריים מה הלחץ?״שאלתי אותו.
״סתם אני רוצה להשתכר ולמצוא לי מישהי ללילה״הוא אמר לי וצחקתי מהטימטום שלו.
״תתארגן ונלך,אני אקח ממך רק חולצה״אמרתי לו ועלינו לחדר שלו הוא נתן לי חולצה וירדתי למטה,שמתי אותה עליי וחיכיתי לו על הספה.
הייתה דפיקה בדלת ולא היה לי נעים לפתוח אבל זה לא הפסיק,קמתי לפתוח וראיתי אותה.
״מה את עושה פה?״שאלתי אותה וידעתי שזאת ההזדמנות שלי להתנצל בפנייה והפעם באמת כדי שהיא תאמין לי.
״באתי לאליאס הוא רצה לדבר איתי״היא אמרה לי וכל כך רציתי לנשוך שפתיים מכמה שהיא יפה,פתאום התעוררתי על עצמי ונזכרתי שהיא הבן אדם שאני הכי שונא בעולם.
למה הוא לא אמר לי שהיא אמורה לבוא?מה הוא רוצה לעצבן אותי עוד יותר אני לא מבין.
״רותם הגעת״שמעתי את קולו של אליאס מאחוריי ורציתי להרוג אותו.
״כן,אמרת לי לבוא״היא אמרה לו והוא סימן לה להיכנס.
״חכי שנייה״אמרתי לה כשהיא באה ללכת אחריו.
״מה?״היא שאלה אותי.
״רציתי להתנצל על זה ששפכתי עלייך את הקולה היום״אמרתי לה וניסיתי להתכוון לזה כמה שיותר.
״אני לא קונה יותר את ההתנצלויות המזויפות שלך אלרואי,לך תעבוד על מישהי אחרת״היא אמרה לי וכל כך התאפקתי שלא להתעצבן עלייה.
״אני באמת מצטער,סליחה״אמרתי לה והיא הסתכלה עליי לא מאמינה שאני מתנצל בכלל.
אני בעיקר לא מאמין שהתנצלתי בפנייה והפעם ברצינות,אבל ההתערבות שווה את זה.
YOU ARE READING
עולמות נפרדים:)
Любовные романы״אני שונאת אותך״אמרתי לו בכל כך הרבה שנאה. ״הדדי ביותר,בייב״הוא אמר לי בחיוך המעצבן שלו,הבחור הזה כל כך מעצבן,זה כאילו הוא נולד כדאי לעצבן אותי. ״הלוואי שתמות״אמרתי לו בעצבים ודחפתי אותו כשהוא שפך עליי את הקולה שלו. ״זה מה שאני מאחל לך כל יום שאני ק...