אז הגענו לפרק האחרון של הסיפור ואני מאוד מקווה שהתאהבתם בדמויות כמו שאני התאהבתי ואני אשמח אם תקראו את הסיפור החדש שלי שקוראים לו Fateful Choice וזהו אשמח גם אם תגיבו ותהנו מהפרק האחרון❤️.
מנקודת מבט ים:
כעבור שנתיים:
שנתיים עברו,שנתיים שאנחנו עם סתיו שלנו ואנחנו הכי מאושרים איתה אבל הלב שלנו שבור.
לפני שנתיים קרה דבר נורא שאנחנו עדיין לא מסוגלים להתגבר על זה ואנחנו אומנם מאושרים בגלל סתיו אבל שבורים בגלל שהדבר הכי נורא שיכל לקרות קרה.
אני כבר בן 27 וסתיו הקטנה שלנו בת 4 ואמא ואבא לא מפסיקים לריב,כן הם שוב חזרו לריב וכל אחד מהם מאשים את השני.
אליאס נסע עם אשתו כדי להתחיל חיים חדשים וככה גם דוד אפק שנסע עם כל המשפחה של אמא ללונדון.
״מאמי,סתיו רוצה אותך״אנאל אמרה לי ונתנה לי את סתיו שהייתה בין ידיה והשתוללה.
״מה קרה קטנה של אבא?״שאלתי אותה והיא הסתכלה עליי במבט מתוק אבל המשיכה להשתולל.
״סבתא לא מקשיבה לי״היא אמרה לי וכשחיבקתי אותה היא נרגעה,היא לא מבינה למה כולם מתנהגים ככה.
״אני אדבר איתה,טוב קטנה שלי?״שאלתי אותה והיא הנהנה,עדיין בין זרועותיי.
״מה יפה שלי?מה יש לך?״שאלתי את אנאל שישבה לידנו וזה היה נראה שמשהו ממש מטריד אותה.
״סתם,המחשבות על קסם ואלי ועל כל מה שקרה״היא אמרה לי וחיבקה אותי,כן כל מה שקרה שבר גם את אנאל והיא כבר לא מה שהיא הייתה פעם.
״זה יעבור אישה שלי״אמרתי לה,מנסה לשכנע אותה שהכל יהיה בסדר אבל באותו זמן ניסיתי גם לשכנע את עצמי.
״אתה יודע בדיוק כמוני שזה לא יעבור עד שכל המצב הזה לא השתנה״היא אמרה לי והרגשתי את ידיה מתהדקות על בטני בחוזקה כאילו היא מפחדת לאבד גם אותי.
״אני פה יפה שלי ואני תמיד אשאר איתכן״אמרתי לה ונישקתי את ראשם של שתיהן.
כל מה שקרה הרס אותנו וכל אחד האשים את השני וזה היה סיוט אבל זה לא יוצא לנו מהראש אפילו לשנייה.
מנקודת מבט אלרואי:
אני והיפה שלי לא מפסיקים לריב אפילו לשנייה ולמרות שאנחנו נשואים אני ישן בספה בסלון והיא ישנה בחדר שלנו.
כל השנתיים האלה שעברו היו סיוט עבורנו ועבור כל המשפחה ובדיוק בגלל זה התפצלנו,כדי לשכוח.
אבל אני בחיים לא אשכח את מה שקרה ואני גם לא מסוגל לשכוח כי זה פירק אותנו.
״אבא,איפה קסם?״גל שאל אותי כשהוא התיישב לידי,מה אני אמור להגיד לו?שהכל השתנה ובגלל זה הוא לא רואה את קסם?
״אתה יודע איפה היא גל״אמרתי לו ונישקתי את ראשו,אני לא יכול עם הכאב הזה שיש לי בלב בכל פעם שמדברים על קסם שלנו.
״אני רוצה אותה״הוא אמר לי ובכה,אני גם רוצה אותה קטנטן שלי אבל זה בלתי אפשרי כרגע.
״אלי,משהו השתנה?״שאלתי את אלי שבדיוק נכנס לבית והוא הניד את ראשו לשלילה ועלה לחדר של ים.
״אבא,איך אלי פה וקסם לא?״הוא שאל אותי והלב שלי נצבט,אני לא מסוגל לסבול את הכאב הזה יותר.
״דיי גל,אני עייף ואין לי חשק לדבר״אמרתי לו,הוא הנהן ועלה למעלה.
״רואי״שמעתי אותה קוראת לי וכשהסתכלתי עלייה היא התיישבה לידי,אני מאוהב באישה הזאת.
״יפה שלי,בבקשה אני מתחנן בפנייך בואי נסיים עם כל הריבים האלה״אמרתי לה והיא הנהנה,אני כל כך אוהב אותה והיא היחידה שהחזיקה אותי שפוי בכל התקופה המטורפת הזאת שעברנו.
״אני אוהבת אותך רואי שלי ושנינו עברנו תקופה רעה ומסובכת ואנחנו חייבים להיות ביחד כדי לא להישבר״היא אמרה לי וליטפתי את פנייה שכל כך התגעגעתי אליהן בכל השנתיים האלה שאני ישן בסלון.
״אני כל כך אוהב אותך אישה שלי״אמרתי לה ונישקתי את שפתיה,אני לא מבין איך החזקתי מעמד בלי השפתיים האלה כל הזמן הזה.
״אני מקווה שיקרה משהו טוב ושנחזור להיות המשפחה המאושרת שהיינו״היא אמרה לי וחיבקתי אותה אליי,גם אני מקווה שנחזור להיות כמו שהיינו כי אני כבר שבור מכל מה שקורה.
מנקודת מבט אלי:
לפני שנתיים:
אני כל כך לחוץ,אני בקושי נושם ובא לי כבר להיות אחרי הכל כי כל זה מלחיץ אותי.
״אתה תהיה בסדר אחי״ים אמר לי כדי להרגיע אותי וחיבקתי אותו,איך הוא יודע להרגיע אותי.
״תודה אחי,אבל אתם מלווים אותי כן?״שאלתי אותם והם הנהנו,אנאל סידרה לי את החולצה ואת השיער וכשהסתכלתי במראה ראיתי גבר ולא ילד כמו שחשבתי שאני עד עכשיו.
״אתה הגבר הכי חתיך שיש״אנאל אמרה לי וים העיף לה מכה קטנה והם צחקו.
״יאללה בוא נצא כי אני לא סומך על אבא שהכל יהיה מוכן בזמן״ים אמר לנו וצחקנו,ירדנו למטה ביחד עם סתיו והם הלכו להתארגן.
״אתה יוצא?״אלרואי שאל אותי כשהוא נכנס הביתה ברגע שבאתי לצאת מהבית.
״כן,הכל מוכן שם?״שאלתי אותו והוא הנהן,אני מת כבר להחזיק אותה בין זרועותיי ולא לשחרר ממנה אפילו לשנייה.
״בהצלחה״הוא אמר לי וחיבקתי אותו,הוא כמו אבא שני שלי וזה ממש כיף שיש לי עוד מישהו לסמוך עליו.
״תבואו בזמן״אמרתי לו שנייה לפני שיצאתי והוא הנהן,נכנסתי לאוטו ונסעתי למקום ששכרתי במיוחד ליום הזה.
״אתה אלי?״מישהי שאלה אותי,הנהנתי והיא סימנה לי לבוא אחריה ופתאום ראיתי פרחים ונרות והמקום נראה זוהר ויפה בדיוק כמו קסם.
״אם אתה רוצה לשנות משהו זה הזמן״היא אמרה לי והנדתי את ראשי לשלילה.
״לא צריך לשנות כלום זה מושלם״אמרתי לה וחייכתי כששמתי לב שכל זה טיפה הרגיע אותי.
״אלי״ים אמר לי שעה אחרי שאני בוהה במקום היפה הזה,הוא התיישב לידי ובהה במה שאני בהיתי.
״אפשר להביא אותה?״הוא שאל אותי,הנהנתי ונעמדתי איפה שאני אמור לעמוד וניסיתי להרגיע את עצמי מהלחץ שתקף אותי.
הסתכלתי מסביב וראיתי שהכל נראה יפה ושאין שום דבר מיותר או משהו שישבש לי הכל.
אני ממש מקווה שהיא לא תגיד לי לא או שיקרה משהו,אני כולי רועד מהמחשבה שהיא תגיד לא.
אני מחכה שהיא תבוא,פתאום היא נכנסה עם ים שיש על העיניים שלה כיסוי והיא מתעצבנת עליו.
״את יכולה להוריד קרצייה״הוא אמר לה כשהיא נעמדה מולי,היא הורידה את הכיסוי והסתכלה עליי לא מבינה מה קורה פה.
״יפה שלי,חיכיתי כבר 3 שנים כדי להיות איתך ועכשיו אני לא מוכן לחכות יותר אז קסם בא לך להיות קסם אמויאל?״שאלתי אותה ופתחתי את הקופסא עם הטבעת.
״אני רוצה אבל זה לא יקרה אלי״היא אמרה לי והלב שלי נשבר,למה לא?היא כבר לא רוצה אותי?
״למה?״שאלתי אותה,לא מסתכל עלייה ומת לברוח מפה כדי לא לסבול את כל המבטים המרחמים של כל מי שיש פה.
״כי הסתבכתי במשהו ואני לא רוצה שתהיה מעורב״היא אמרה לי בלחש כדי שרק אני והיא נשמע.
״אבל יפה שלי,אני רוצה אותך״אמרתי לה מלטף את פנייה וראיתי איך היא מתענגת על המגע שלי.
״גם אני אותך״היא אמרה לי וחייכה את החיוך היפה שלה והבנתי שאני צריך לשאול אותה שוב.
״יפה שלי,הכנסת אותי לחרדה קטנה אבל אני אשאל אותך שוב קסם שכטר האם תרצי לעשות אותי הבן-אדם הכי מאושר בעולם ולהיות אישתי?״שאלתי אותה,מחייך אלייה כדי שהיא תראה שאני מחכה לתשובה שלה ושאם היא לא תענה לי אני אתעלף בסוף.
״ברור״היא אמרה לי וחייכה,הרמתי אותה עליי וסובבתי אותה ביחד איתי,אני מטורף עלייה.
״אני כל כך אוהב אותך״אמרתי לה ונישקתי אותה,אני מאוהב סופית ואני לא חושב שאני אוכל להיות בלעדייה יותר.
״מזל טוב קופים״ים אמר לנו וחיבק אותנו אחח כמה חלמתי על להיות איתה וסוף סוף זה מתגשם.
״שלום לכם,אתם חוגגים ולא מזמינים אותי?״שמעתי מישהי שואלת אותנו וכשהסתכלתי לכיוונה ראיתי שזאת אושר הבת זונה הזאת.
״לא חושבים שאת כזאת מעניינת כדי שנזמין אותך״אמרתי לה בעצבים והצמדתי אליי את קסם.
״אוו אני רואה שהילדונת כבשה את הלב השבור שלך״היא אמרה בזיזלזול ורציתי להרוג אותה אבל קסם ליטפה את ידיי שהיו על בטנה וזה מה שהרגיע אותי.
״את חתיכת חרא את יודעת?לא מספיק כמעט הרסת לאח שלי את החיים עכשיו את באה להרוס את שלי ושל הגבר שלי?״קסם שאלה אותה בעצבים,יפה שלי איך היא מגינה עליי.
״וואו למדת לדבר?מה בגן רבקה?״היא שאלה אותה והתאפקתי שלא להתנפל עלייה ולסתום לה את הפה כדי שהיא תלמד לא להתעסק עם האישה שלי.
״את יודעת,כן למדתי בגן אבל בגן אלי את מכירה את הגן הזה?זה הגן הכי מושלם שיש ושם מוצאים את אהבת חייך״היא אמרה לה ונישקתי את צווארה,אני מאוהב בה בטירוף ואני הכי מאושר שהיא שלי סוף סוף.
״תמשיכי להתגרות בי אם יש לך אומץ״היא אמרה לה ופתאום היא הוציאה אקדח וכיוונה אותו על קסם ולא יכולתי לתת לה לפגוע בה אז רצתי אלייה וניסיתי לקחת ממנה את האקדח אבל היא כבר הספיקה לירות.
״לאאאאאא אישה שלי,לא בבקשה״אמרתי לה כשראיתי שקסם על הרצפה ושכל הבטן שלה דם.
״בת זונה״צעקתי על אושר וחנקתי אותה,זאת לא אישה זאת שטן ואני לא אשאיר אותה בחיים אחרי שהיא ירתה באישה שלי ולא כדור אחד אלא פאקינג שתי כדורים.
״דיי אלי,בוא לפה אנחנו צריכים להזמין אמבולנס״ים אמר לי ועצר אותי שנייה לפני שהשטן הזאת איבדה את הנשימה שלה.
״את לא שווה את זה,כלבה היית וכלבה נשארת״צעקתי עלייה והעפתי לה אגרוף,לקחתי ממנה את האקדח ופתחתי לה את הפה שנייה מלירות בה.
״דיי אלי,המשטרה בדרך תרד ממנה״אנאל צעקה אליי אבל לא יכולתי לעצור הבת זונה הזאת רצחה לי את אהבת חיי.
״אלי בבקשה תעצור,אנחנו חייבים לקחת אותה לבית חולים״ים אמר לי בצעקה אבל כבר יריתי בה.
״מה עשית?״אלרואי צעק עליי,מגיע לבת זונה הזאת היא אמורה להיות בבית משוגעים איך היא השתחררה בכלל?עכשיו היא מתה בזכותי וזה הדבר היחיד שמגיע לה.
״אני בא איתכם״אמרתי לפרמדיקים ששמו את אישתי על האלונקה והם הנהנו,אני ממש מקווה שהיא תהיה בסדר אחרת זה שהרגתי אותה לא יהיה הדבר היחיד שיקרה.
״יפה שלי,אני מתחנן אל תלכי לי כי אני אמות מיד אחרייך״אמרתי לה והחזקתי את ידייה בין ידיי.
״תסעו יותר מהר״אמרתי להם ולא יכולתי יותר כשהגענו הורידו אותה ויצאתי גם נכנסנו לבית חולים והם רצו לטיפול נמרץ.
״שלום,אתה אלי אמויאל?״איזה שוטר שאל אותי אחרי שעה שאני יושב שם ולא קורה כלום.
״כן״אמרתי לו והוא התיישב מולי,מה הוא רוצה זה?נמאס לי כבר זה הגיע לה.
״אתה ירית בבחורה הזאת?״הוא שאל אותי והראה לי תמונה של השטן הזאת.
״כן יש בעיות?״שאלתי אותו בעצבים וראיתי את הרופא המנתח יוצא מאיפה שקסם נמצאת.
״סליחה,יש משהו חדש עם קסם שכטר?״שאלתי אותו והוא הנהן,הוא התקרב אליי ורק קיוויתי שהכל יהיה בסדר ושהאישה שלי בסדר.
״הכל בסדר,אנחנו מעבירים אותה להתאוששות אבל זה יהיה קצת קשה״הוא אמר לי ולא הבנתי,למה שזה יהיה קשה אם היא התאוששה.
״למה שזה יהיה קשה?הרי אמרת שהיא התאוששה לא?״שאלתי אותו בעצבים וראיתי שמוצאים את האישה שלי מהחדר ניתוח הזה.
״היא מורדמת ויכול להיות שהיא תהיה בקומה״הוא אמר לי ונפלתי על הרצפה,דווקא עכשיו שהתארסנו ושאני הכי מאושר בעולם היא הופכת לצמח בגלל הבת זונה הזאת.
עכשיו עברו שנתיים,אומנם שנה אחת הייתי בכלא ולא הייתי שם הרבה זמן כי הבינו שזאת הייתה בסך הכל הגנה.
האישה שלי עדיין בקומה המזדיינת הזאת ואני לא יכול יותר,יש לי מלא סיוטים והבת זונה הזאת באה לי בהם בכל לילה.
אני שבור ומפורק ואני כל יום אצלה כדי לראות אם יש חדש ועכשיו אני חוזר לשם בתקווה שהיא תתעורר.
״לאן?״ים שאל אותי וכשהסתכלתי עליו הוא כבר הבין לאן אני הולך,יצאתי מהבית ונסעתי לבית חולים בתקווה שהיא התעוררה.
״שלום,אני רוצה לדעת אם יש חדש עם קסם שכטר״אמרתי למזכיר שם ברגע שהגעתי.
״יש חדש,הרופא כבר התפנה אלייך״הוא אמר לי והנהנתי,מחכה שהרופא הזה יבוא ויגיד לי מה עם האישה שלי.
״היי,אתה אלי?״הרופא שאל אותי כשהוא ניגש אליי סוף סוף והנהנתי.
״בוא נשב״הוא אמר לי והבנתי שאין לו חדשות טובות,התיישבנו וחיכיתי שהוא יפתח כבר את הפה שלו ויגיד לי מה עם האישה שלי.
״היא התעוררה אבל היא לא זוכרת כלום מהשבע שנים האחרונות״הוא אמר לי והלב שלי נשבר לרסיסים ממש קטנים.
״זה לא יכול להיות נכון?״שאלתי אותו בעצבים והוא ניסה להרגיע אותי אבל אני עצבני מדי.
״ויש עוד משהו?״שאלתי אותו והוא הנהן,הסתכלתי עליו שיתחיל לדבר כבר.
״היא בהריון יותר נכון הייתה,אין לי שום הסבר לזה אבל כשהיא הגיעה אלינו היא הייתה בהריון״הוא אמר לי ולא הבנתי איך הרי לא היינו ביחד.
״זה לא הגיוני״אמרתי לו וניסיתי להיזכר אולי היה משהו עד שניזכרתי שהיה לילה שהשתכרתי והיה בנינו משהו וזה היה הלילה הכי טוב שהיה לי אבל החלטנו למחוק את זה.
״אז מה שאתה אומר זה שהעובר מת ביום שהיא הגיעה לפה?״שאלתי אותו והוא הנהן,אני לא מאמין שהיא הייתה בהריון ממני ושהעובר מת.
״היא תזכר מתישהו?״שאלתי אותו וממש קיוויתי לתשובה חיובית כי אני כבר שבור לגמרי מכל זה.
״אני לא יודע,זה תלוי רק בה״הוא אמר לי וזה עיצבן אותי,למה דווקא אותי היא שכחה כי לפני שבע שנים בכלל לא הכרנו נראה לי.
״אתה צריך להאמין שיהיה טוב ושהיא תיזכר בהכל״הוא אמר לי והתרחקתי ממנו,הלכתי לחדר שלקחו אותה אליו וראיתי אותה יושבת שם עם מבט אטום כזה שבחיים לא ראיתי אצלה.
״היי קסם״אמרתי לה והיא הסתכלה עליי עם אותו מבט וכאב לי שהאישה שלי מסתכלת עליי במבט ריק וחסר כל רגש.
״סליחה אם זה פוגע אבל אני לא מכירה אותך״היא אמרה לי והלב שלי נשרף.
״אני יודע אבל אני הארוס שלך״אמרתי לה והמבט שלה עבר לטבעת שיש לה על האצבע.
״אני לא זוכרת״היא אמרה לי ומרוב שזה עיצבן אותי דפקתי את ידי בקיר וכל היד שלי דיממה אבל זה לא מעניין אותי,הדבר היחיד שמעניין אותי זה שהאישה שלי לא זוכרת שום דבר שקשור אליי.
YOU ARE READING
עולמות נפרדים:)
Romance״אני שונאת אותך״אמרתי לו בכל כך הרבה שנאה. ״הדדי ביותר,בייב״הוא אמר לי בחיוך המעצבן שלו,הבחור הזה כל כך מעצבן,זה כאילו הוא נולד כדאי לעצבן אותי. ״הלוואי שתמות״אמרתי לו בעצבים ודחפתי אותו כשהוא שפך עליי את הקולה שלו. ״זה מה שאני מאחל לך כל יום שאני ק...