עדיין לא עובד לי,אבל החלטתי לעלות פרק למרות שאני לא אוכל לראות את ההצבעות או את התגובות שלכם אבל היו מלא בקשות שאני אנסה לעלות לפחות פרק אחד אז הנה 👇תהנו.
מנקודת מבט אלרואי:
קמתי בצהריים,השמש סינוורה לי את החיים.
אני לא יכול עם שמש בבוקר,זה הורס לי את כל היום למרות שברגע שאני רואה את המטומטמת הזאת היום שלי אוטומטית נהרס.
היא מרתיחה אותי,אני לא מסוגל לראות אותה ולא להתעצבן.
מה אני אמור לעשות?לשתוק לה?אני יודע שכל מה שאני עושה לה זה דבר רע אבל זה מגיע לה והאמת הייתי עושה את זה שוב ושוב.
נכנסתי למקלחת,שטפתי פנים וצחצחתי שיניים כשסיימתי ירדתי למטה וראיתי שאני לבד בבית.
האייפון שלי צילצל אבל לא היה לי כוח לעלות לחדר שוב,הכנתי לי טוסט ופתאום הייתה דפיקה בדלת.
"קשה לך לענות?"אליאס שאל אותי כשהוא נכנס לבית בלי שפתחתי לו בכלל.
"האייפון למעלה ואין לי כוח לעלות"אמרתי לו ונתתי לו כיף.
"רציתי לספר לך משהו"הוא אמר לי כשסיימתי להכין את הטוסט.
"על מה?"שאלתי והתיישבנו על הספה.
"אני יודע שזה לא מעניין אותך אבל היא בבית חולים"הוא אמר לי והאמת זה הזיז לי קצת כאילו משהו בי קצת דאג לה.
"זה לא מעניין אותי שמצידי תמות"אמרתי לו והרגשתי צביטה קטנה בלב,אין סיכוי שאכפת לי ממנה אני לא סובל אותה ואני מתעלל בה בלי סוף אז אין שום דבר שיגרום לי לדאוג לה.
"אחי,אתה מוכן לספר לי מה יש לך ממנה ולמה אתה מתנהג אלייה ככה?"הוא שאל אותי ונמאס לי כבר שהוא לא מפסיק לשאול שאלות על זה במיוחד שאמרתי לו שאני לא מוכן לספר לאף אחד על זה.
"אחי,אני יודע שאתה לא מבין למה אני מתנהג אלייה ככה אבל אני לא יכול שכל פעם אתה שואל אותן שאלות ואני אספר לך אבל לא כרגע"אמרתי לו בעצבים.
״אבל אתה לא יכול להמשיך להכאיב לה ככה״הוא אמר לי בעצבים.
״מה אליאס?באת להרוס לי את היום עוד יותר?״שאלתי אותו בצעקה.
״אני לא אתן לך לפגוע בה יותר,לא משנה כמה אני אוהב אותך אחי״הוא אמר לי וראיתי שהוא מסתיר ממני משהו.
״נראה לך שאני שואל אותך בכלל?״שאלתי אותו וקמתי מהספה בעצבים והוא קם אחריי.
״אל תנסה אותי אלרואי,אם אתה פוגע בה שוב אני זה שייפגע בך״הוא אמר לי בעצבים וידעתי שאם השיחה הזאת תמשיך אז זה הסוף לחברות שלנו.
״מה עובר עלייך?ממתי אתה מגן עלייה ככה?״שאלתי אותו,לא מבין מה הוא התהפך ככה וממתי החבר הכי טוב שלי נהיה נגדי?
״אלרואי,מילא הייתה לך סיבה להתעלל בה ככה ואם היית משתף אותי לא הייתי אומר לך כלום אבל אתה תהרוג אותה בסוף ואף אחד לא יציל אותך מזה,פשוט תעזוב אותה ותמשיך בחיים שלך״הוא אמר לי והבנתי שהוא רוצה לשמור עליי אבל אני צריך להעיף אותה מהסביבה שלי במיוחד שאבא שלי הולך להתחתן עם אמא שלה.
״זאת הסיבה?כבר חשבתי שהתאהבת במטומטמת הזאת״אמרתי לו והתיישבנו על הספה מנסים להירגע מהעצבים שהיו לנו לפני דקה.
״נראה לך שאני אתאהב בה?השתגעת אחי?״הוא שאל אותי.
״לא יודע,למרות שאני לא סובל אותה ואני שונא אותה בכל חלק וחלק בגוף שלי כל אחד אחר יכול להתאהב בה״אמרתי לו,אני באמת חושב שהיא אחת היפות אבל זה לא גורם לי לשנוא אותה פחות וזה לא מה שיגרום לי להתאהב בה.
״אני לא מאוהב בה אחי״הוא אמר לי ולחצנו ידיים.
״ובחזרה למה שאמרת,אני לא אוכל להפסיק להתעלל בה ככה כי היא עמוק בחיים שלי כי עוד כמה זמן אני הולך לגור עם המטומטמת הזאת ואני לא אוכל לסבול אותה יותר מדי זמן״אמרתי לו והעצבים שוב עלו לי.
״ניסית לבטל את החתונה הזאת?״הוא שאל אותי.
״בלי סוף,אפילו ביקשתי ממנה לעזור לי להפריד בניהם״אמרתי לו והוא הסתכל עליי בהלם.
״אתה?ביקשת ממנה עזרה?״הוא שאל אותי מופתע.
״כן,אתה מבין עד כמה הייתי מיואש?״שאלתי אותו והוא עדיין היה מופתע.
״וואו אחי,כנראה שאתה לא שונא אותה עד כדי כך״הוא אמר לי והסתכלתי עליו בעצבים.
״אל תעצבן אותי״אמרתי לו.
״תקשיב אחי,אני חייב לדעת למה אתה שונא אותה ככה״הוא אמר לי והבנתי שאני לא יכול לסחוב את זה יותר ושכנראה הגיע הזמן לספר.
״אני לא יכול עדיין אחי,זה לא משהו שקל לי לספר כשאני ארגיש שאני יכול לספר אני אספר לך סגרנו אחי?״שאלתי אותו והוא הנהן.
״יודע מה אחי?״הוא שאל אותי.
״מה?״שאלתי אותו והסתכלתי עליו.
״הרי לא אכפת לך ממנה נכון?״הוא שאל אותי.
״למה שיהיה לי אכפת ממנה?״שאלתי אותו בעצבים,מה הוא רוצה לעצבן אותי שוב.
״אוקיי,אז אם לא אכפת לך ממנה כמו שאתה אומר אז לא תהיה לך בעיה לפרגן לעומר היום שהוא מתכוון להציע לה לצאת איתו נכון?״הוא שאל אותי ופתאום הרגשתי מוזר לא הבנתי למה,כי הרי אני מוכן להרוג אותה כדי לא לראות אותה יותר ועכשיו אני מרגיש ככה?
״ממש לא,אבל אמרת שהיא בבית חולים לא?״שאלתי אותו.
״כן,אבל הוא מתכוון להציע לה כשהיא תחלים מהתאונה״הוא אמר לי ומבלי להרגיש הידיים שלי התכווצו לאגרופים ורציתי להרוג מישהו.
YOU ARE READING
עולמות נפרדים:)
عاطفية״אני שונאת אותך״אמרתי לו בכל כך הרבה שנאה. ״הדדי ביותר,בייב״הוא אמר לי בחיוך המעצבן שלו,הבחור הזה כל כך מעצבן,זה כאילו הוא נולד כדאי לעצבן אותי. ״הלוואי שתמות״אמרתי לו בעצבים ודחפתי אותו כשהוא שפך עליי את הקולה שלו. ״זה מה שאני מאחל לך כל יום שאני ק...