עולמות נפרדים:)-פרק 22

309 19 4
                                    

פרק טיפה ארוך,אבל ממש מקווה שתאהבו♥️
מנקודת מבט אלרואי:
קמתי בבוקר,מסתובב לצד השני מנסה לחזור לישון אבל לא הצלחתי קמתי מהמיטה ונכנסתי למקלחת,שטפתי את הפנים,צחצחתי שיניים וישבתי קצת במים.
אתמול קצת לפני שהלכתי לישון אליאס הלך אז זה אומר שהבית ריק וזה אומר שסוף סוף יהיה לי שקט.
אני לא מבין מה יש לי מהרותם הזאת,עד עכשיו שנאתי אותה שנאת מוות וכשראיתי אותה אתמול פצועה בגללי הרגשתי שאם אני נשאר שם עוד קצת אני מאבד את עצמי.
צלצול של האייפון שלי הוציא אותי מהמחשבות,קמתי מהמים שטפתי את הגוף,התנגבתי וחזרתי לחדר כשהמגבת עליי.
הוצאתי מהארון שלי בוקסר ומכנס קצר,התלבשתי וכשסיימתי להתלבש לקחתי את האייפון שלי וירדתי למטה שכבתי על הספה והתקשרתי לאליאס כי השיחה הייתה ממנו.
״סוף סוף אתה עונה״הוא אמר לי וצחקתי.
״התקלחתי״אמרתי לו.
״הגיע הזמן,כבר חשבתי שתעלה עובש״הוא אמר לי יורד עליי.
״לא ואתה,מתי התקלחת בפעם האחרונה?״שאלתי אותו.
״האמת אתמול״הוא אמר לי וצחקנו.
״אחי,אני הולך לאלינור״הוא אמר לי,אלינור זאת אחותו הקטנה של אליאס והיא לא גרה איתו ההורים שלו גרושים אז הוא בקושי רואה אותה.
״התגעגעת אלייה אה?״שאלתי אותו.
״אין לך מושג כמה״הוא אמר לי והיא באמת ילדה חמודה,אני ראיתי אותה כמה פעמיים.
״תהנה״אמרתי לו והוא ניתק את השיחה.
נכנסתי לשיחה שלי עם שירז וממש רציתי לדבר איתה,היא חסרה לי מאוד.
                    אני:
״היי יפה״שלחתי לה וחיכיתי שהיא תגיב.
קמתי מהספה והלכתי למטבח,הוצאתי מהארון קורנפלקס ושוקו מהמקרר ושמתי לי בקערה.
איך שבאתי לשבת בספה הייתה דפיקה בדלת,שמתי את הקערה על השולחן והלכתי לדלת כניסה.
״שלום״אמרתי לגבר שראיתי ברגע שפתחתי את הדלת.
״אושרי גר פה?״הוא שאל אותי ולא הבנתי מי הבן אדם הזה.
״כן,מה אתה צריך ממנו?״שאלתי אותו מרים גבה.
״הוא פה?אני יכול להיכנס?״הוא שאל אותי.
״הוא לא פה ולא אתה לא יכול להיכנס״אמרתי לו.
״אתה יכול למסור לו שהייתי כאן?״הוא שאל אותי ורק עכשיו שמתי לב שהוא די דומה לאבא שלי.
״מי אתה?״שאלתי אותו,לא מבין מה הוא רוצה ומיהו.
״אני אח של אבא שלך״הוא אמר לי וזה גרם לי לגחך.
״לאבא שלי אין אחים,אולי התבלבלת בבן אדם״אמרתי לו והמשכתי לגחך.
״זה לא הבית של אושרי שכטר?״הוא שאל אותי לא מבין.
״זה כן״אמרתי לו.
״אז לא טעיתי,אני אח שלו״הוא אמר לי ולא ממש הבנתי מה הולך פה וממתי לאבא שלי יש אח?
״תקשיב,אם אתה רוצה למסור לו שהיית פה תצטרך לעשות את זה בעצמך״אמרתי לו ובאתי לסגור את הדלת.
״חכה רגע״הוא אמר לי ועצר את הדלת עם רגלו.
״אני ממש מתאפק לא לסגור לך את הדלת על הרגל אז תעוף מפה״אמרתי לו בעצבים,אני לא מבין זה בדיחה?מישהו משחק איתי?
״אני באמת אח של אבא שלך״הוא אמר לי.
״אני לא מאמין לך״אמרתי לו וניסיתי שוב לסגור את הדלת.
״אם אני לא אח שלו איך אני יודע שאמא שלו נפטרה ושאבא שלו נטש אותו כשהיה קטן״הוא אמר לי וזה גרם לי לפתוח את הדלת.
״אתה רואה״הוא אמר לי.
״אם אתה משקר אני קובר אותך״אמרתי לו בעצבים והוא הנהן.
״אתה יכול למסור לו שהייתי פה ושאני מצטער?״הוא שאל אותי.
״אני אחשוב על זה,עכשיו תלך מכאן״אמרתי לו והוא פשוט נשאר לעמוד מולי.
״אתה יכול גם לישון פה,להתראות״אמרתי לו וסגרתי את הדלת.
חזרתי לשבת בספה ואכלתי את הקורנפלקס שלי וחשבתי על זה שאבא מעולם לא סיפר לי שיש לו אח ובכלל הוא אמר שהוא בן יחיד.
״שלום״שמעתי את קולו של אבא אחרי בערך שעתיים שאני משחק באקס בוקס ומחכה ששירז תענה לי.
״היי״אמרתי לו.
״אני באתי רק לקחת בגדים לי ולאפק ואני הולך״הוא אמר לי ועלה למעלה.
כשהוא ירד למטה עצרתי את המשחק והתקרבתי אליו,מסתכל עליו.
״קרה משהו?״הוא שאל אותי מסתכל עליי גם הוא.
״נכון סיפרת לי שאתה בן יחיד?״שאלתי אותו.
״נכון״הוא אמר לי.
״לא יכול להיות שפתאום יהיה לך אח לא ככה?״שאלתי אותו משלב את ידיי.
״ממש לא יכול להיות״הוא אמר לי ותוך כדי ממשיך לסדר את הבגדים שהביא מלמעלה.
״שמע קטע מוזר,היום איזה מישהו בא לפה ואמר שהוא אח שלך״אמרתי לו וראיתי שהוא נלחץ.
״באמת?״הוא שאל אותי וראיתי שהוא ממש לחוץ,מה יש לו להיות לחוץ?
״מה קרה אבא?״שאלתי אותו והרמתי גבה.
״כלום,אל תתייחס לזה זה סתם שקר״הוא אמר לי והרגשתי שמי שמשקר זה הוא.
״וואלה?אם זה שקר למה אתה מגיב ככה?״שאלתי אותו בכעס.
״רואי,אין לי כוח לחקירות האלה״הוא אמר לי.
״אה אבא הוא אמר גם שהוא מצטער״אמרתי לו כשהוא בא לצאת מהבית וכל הדברים נפלו לו מהיד וידעתי שהוא מסתיר משהו גדול.
״אבא תתחיל לדבר״אמרתי לו בכעס כשעזרתי לו להרים את כל הדברים שנפלו לו.
״בוא נשב״הוא אמר לי והתיישבנו על הספה.
״דבר״אמרתי לו.
״כשהייתי קטן,אבא שלי נטש את אמא שלי ואותי וגיליתי אחרי שנה וחצי שיש לו משפחה אחרת ובגלל זה הוא נטש אותנו,כשגיליתי את זה ידעתי שאני חייב להדחיק את זה שהוא נטש אותי עבור משפחה אחרת וכמה שנים אחרי גיליתי שיש לי אח זה היה קצת אחרי שאמא שלי נפטרה וכשפגשתי אותו לא רציתי שום קשר איתו״הוא אמר לי והופתעתי לשמוע את זה,כי הוא בחיים לא שיתף אותי הוא תמיד אמר לי שהוא איבד את אמא שלו ושאבא שלו נטש אותו ולא מעבר לזה.
״אז למה הוא אמר לי למסור לך שהוא מצטער?״שאלתי אותו וראיתי שכואב לו לדבר על זה.
״אבא,זה בסדר אם אתה לא רוצה להמשיך״אמרתי לו ותפחתי על כתפו.
״אני יודע,אבל אתה צריך לדעת את זה״הוא אמר לי.
״שנתיים אחרי האח שלי מצד אבא ואני די התחברנו ועברתי לגור שם עם אבא שלי והמשפחה שלו ובאחד מהימים אח שלי חזר מלא דם ומכות וכשאבא שלי ראה את זה ושאל אותו מה קרה לו הוא אמר לו שאני הרבצתי לו״הוא אמר לי בכאב וממש כאב לי שזה מה שאבא שלי עבר בתור נער.
״ומה קרה אחרי זה?״שאלתי אותו.
״הוא העיף אותי מהבית והוציא נגדי צו הרחקה״הוא אמר לי והייתי מופתע,גם נטש אותו כשהיה קטן וגם הוציא נגדו צו הרחקה?איזה אבא בן זונה.
״אני מצטער שגרמתי לך להיזכר בזה״אמרתי לו והוא חייך.
״זה בסדר רואי ובאיזשהו אופן הייתי צריך לפרוק את זה״הוא אמר לי.
״אבא,אני יודע שלפעמים אני צועק עלייך ומתעצבן עלייך אבל זה רק בגלל שאני מצפה שתבין אותי,שתהיה בעדי״אמרתי לו.
״אני יודע ואני מבטיח שמעכשיו אני אהיה אבא יותר טוב״הוא אמר לי וחיבק אותי.
״אני הולך ורואי אני יכול לשתף אותך במשהו קודם?״הוא שאל אותי והנהנתי,הוא קם מהספה ועלה לחדר שלו.
״אתה הולך להציע לה?״שאלתי אותו כשהוא חזר עם טבעת נישואים.
״כן,היא האישה היחידה שהתאהבתי בה״הוא אמר לי וראיתי שהוא מאושר.
״אני מפרגן לך אבא,אבל אין סיכוי שאני עובר לגור שם״אמרתי לו.
״תקשיב,אני יודע שהמצב בינך לבין הבת שלה מסובך אבל אני רוצה אותך איתי ואני יודע שלא הכרת את אמא אבל באמת שבחיים לא אהבתי מישהי כמו שאני אוהב את אלמה״הוא אמר לי ובגלל שראיתי כמה הוא מאושר לא יכולתי לפגוע בו גם אם אני ממש שונא אותה.
אמא שלי ואמא של אפק זאת אותה אמא אבל זה טיפה מסובך,בגלל שאבא שלי לא התאהב אף פעם ולא רצה להתחייב אז נולדנו בדרך שונה והאמת למרות שאין לי אמא ואני לא יודע מי זאת אני מאושר שיש לי אבא כמוהו לא משנה כמה אנחנו רבים.
״אבא הטבעת עדינה ויפה ואני מקווה שתהיה הכי מאושר איתה אבל שוב אני מצטער אין סיכוי שאני גר איתה באותו בית״אמרתי לו.
״תודה רואי ועל לעבור בית אפשרי שנדבר אחרי שהיא תסכים ואחרי החתונה?״הוא שאל אותי והנהנתי.
״אני יודע שלא תסכים אבל אני בכל זאת שואל,אתה רוצה להיות המלווה של אבא?״הוא שאל אותי וכדי שהוא יישאר מאושר הנהנתי.
״תודה רואי,אני מעריך את זה מאוד״הוא אמר לי וחיבקתי אותו.
״אין כמוך אבא,מי תגיד לך לא״שאלתי אותו והוא צחק.
הוא לקח את הדברים שלו ויצא מהבית ובדיוק שמעתי צליל הודעה וראיתי שהיא ענתה לי והאמת לא רציתי אפילו לראות מה היא כתבה.

עולמות נפרדים:)Where stories live. Discover now