מנקודת מבט אלרואי:
כשסיימנו חימום וכבר בחימום הרגשתי כאילו שמו לי תנור מול הפנים,מתתי מחום.
״יאללה,שישה סטים של:אופניים ומשקולות״המאמן שלנו ברק אמר לנו ועשינו מה שהוא אמר.
״אלרואי עדיף שתתחיל במשקולות״ברק אמר לי כשבאתי לעלות לאופניי כושר.
״סבבה״אמרתי לו והלכתי למשקולות.
סיימנו חמישה סטים,פעם אני ופעם אליאס וכשסיימנו ברק סימן לנו לבוא לכיוון שלו.
״עכשיו תעשו תרגילי בטן״הוא אמר לנו והנהנו.
״כמה?״אליאס שאל אותו.
״עשרה״הוא אמר והתחלנו לעשות כפיפות בטן ועוד כמה תרגילים.
״סיימנו״אמרתי לברק והוא הנהן והתקרב אלינו.
״עוד עשר״הוא אמר לנו אחרי שנחנו קצת מהסט הקודם.
באמצע התרגילי בטן הנוספים שהוא נתן לנו לעשות ראיתי את רותם נכנסת אני שונא את הילדה הזאת.
היא דיברה עם ברק,לא ידעתי שהם מכירים וזה גם לא ענייני.
״שלום לך״אמרתי לה כשסיימתי את העשרה הנוספים שהייתי צריך לעשות והלכתי להפריע לה ולעצבן אותה.
״מה אתה רוצה?״היא שאלה אותי בעצבים,חושבת שהיא מפחידה אותי.
״גם אם תתאמני זה לא יעזור לך,את עדיין תהיי שמנה ומכוערת״אמרתי לה ורציתי להכאיב לה,רציתי שהיא תסבול.
אני לא מסוגל לראות אותה יותר,השנאה שלי כלפיה עצומה,היא פשוט גורמת לי להתעצבן אפילו אם היא רק נושמת ברמה כזאת.
״תחזור לפה״ברק אמר לי וחזרתי לאימון לא לפני שחייכתי את החיוך המתגרה שלי כדי לעצבן אותה.
היא דיברה עם ברק ושמתי לב שהמבטים שלהם היו עליי,כנראה דיברה איתו עליי הכלבה הזאת.
״עוד 20״ברק אמר לנו אחרי שסיים לדבר עם המטומטמת הזאת,בטח היא אמרה לו.
היא התחילה לעשות חימום בזמן שכל שרירי ושריר בגוף שלי כאב בטירוף,רק רציתי לסיים את האימון הזה.
״תעשי את התרגילים הרגילים,את זוכרת אותם?״ברק שאל אותה והיא הנהנה.
היא אומנם מטומטמת ומעצבנת אבל אי אפשר להתעלם מהיופי שלה,היא באמת יפיפיה אבל לא משנה כמה היא יפה אני תמיד אשנא אותה ואאחל לה כל בוקר שהיא תעלם או תמות.
״תעשי חמישה סטים״ברק אמר לה כשהיא סיימה והיא התחילה לעשות מה שהוא אמר בזמן שאני מסתכל עלייה בעצבים ושנאה,היא פשוט הדבר שאני הכי שונא בעולם.
הוא אמר לה משהו,לא בדיוק שמעתי מה הוא אמר לה אבל הרגשתי את הצלעות שלי שורפות מכאבים וראיתי אותה מחייכת.
החיוך שלה גרם לי לעצבים מטורפים,בחיים לא יבינו כמה אני שונא אותה.
״מה את מחייכת מטומטמת?״שאלתי אותה בעצבים וברק סימן לי לשתוק,מה הוא מגן עלייה בכלל?
כשהיא חייכה שוב רציתי להרוג אותה ואני מסוגל בעיקר אם זאת היא.
״עוד 10 פעמיים״ברק אמר לנו ועשיתי שוב עשר תוך כדי שהגוף שלי מלא עצבים,לא מסוגל להירגע.
״יאללה מתיחות,גם את״הוא אמר לנו ולה כשסיימנו.
״זהו להיום ואתה אלרואי אתה צריך להיות מרוכז יותר באימונים״ברק אמר לי כשסיימנו לעשות מתיחות והנהנתי.
״אחי בוא נלך להתקלח״אליאס אמר לי והלכנו למקלחות.
״מה קרה איתה?״הוא שאל אותי ולא היה לי כוח לדבר עלייה היא סתם מביאה לי עצבים.
״סתם,ילדה מפגרת״אמרתי לו בעצבים בזמן שהתקלחנו.
״תעביר לי את הסבון״הוא אמר לי ונתתי לו את הסבון מלמעלה.
״היא איתנו במקיף לא?״הוא שאל אותי,כן אליאס איתי במקיף אנחנו חברים טובים מגיל קטן.
״כן״אמרתי לו בזילזול,כי הילדה הזאת לא שווה שום התייחסות.
״מה יש לך נגדה?לא הבנתי״הוא שאל אותי כשהתנגבתי ושמתי את הבגדים הנקיים.
״שונא אותה והלוואי שיכולתי להרוג אותה כבר״אמרתי לו בעצבים כשהוא כבר היה לבוש.
״וואו,סוף סוף יש משהו שמעצבן אותך״הוא אמר לי וצחק.
״אל תעצבן אותי גם אתה,היא מביאה לי מספיק עצבים גם מבלי שהיא עושה כלום״אמרתי לו והוא הסתכל עליי מוזר.
״למה באמת אתה שונא אותה?״הוא שאל אותי.
״היא היחידה שיש לה אומץ לענות לי,היחידה שלא עושה מה שאני אומר והיא פשוט מזהמת לי את הסביבה״אמרתי לו והכנסתי את הדברים שלי לתיק בעצבים.
״אני לא מבין אותך,איך אתה יכול לשנוא אותה?״הוא שאל אותי,כנראה היופי שלה סינור אותו אבל אני מחוסן נגד מפגרות והיא מפגרת.
״אני מחכה לך בחוץ,אין לי עצבים לשמוע ממך כמה שאני לא יכול לשנוא אותה״אמרתי לו בעצבים ויצאתי החוצה.
פשוט חיכיתי לה בחוץ,רציתי שהיא תסבול שהיא תתחנן שאני אפסיק בעיקר רציתי שהיא תמות.
היא יצאה מהמכון וכנראה שהאוטו שעמדתי לידו הוא שלה.
״עכשיו אין את המאמן שיגן עלייך״אמרתי לה ודחפתי אותה לרצפה והיא נפלה,את האמת לא היה לי אכפת אפילו אם קרה לה משהו זה ממש לא הזיז לי.
״חתיכת חרא״היא אמרה לי כשהיא קמה מהרצפה,לא פרייארית בכלל המטומטמת הזאת,אה?
״מכוערת,תסתכלי על עצמך אין לך אף אחד וגם לא יהיה לך״ירקתי לכיוונה וראיתי איך שהיא מתעצבנת ופתאום הרגשתי את הלחי שלי שורפת.
היא העיפה לי סטירה הכלבה הזאת ובאותו רגע לא ראיתי בעיניים.
״נכון,אין לי אף אחד אבל לפחות אני לא יורדת על אנשים סתם כמוך״היא אמרה לי ובאותו רגע כבר לא שלטתי על עצמי ופשוט חנקתי אותה וכל כך קיוויתי להרוג אותה כבר.
״תעזוב אותה,מה אתה מפגר״אליאס אמר לי ומשך אותי ממנה,חבל עוד קצת והיא הייתה מתה.
״הלוואי שתמותי,חתיכת מטומטמת״אמרתי לה בשנאה ואליאס משך אותי לאוטו.
״מה עובר עלייך?״הוא שאל אותי בעצבים.
״מה אתה רוצה ממני,גם אתה״אמרתי לו בעצבים והוא הסתכל עליי במבט כועס.
הילדה הזאת פשוט מוציאה אותי מדעתי,אני שונא אותה זה כבר לא שנאה רגילה זה נהיה שנאת מוות.
״אתה לא נורמלי״הוא אמר לי באכזבה.
״אתה לא אבא שלי אליאס,אז אל תעיר לי״אמרתי לו בעצבים.
״אני לא אמרתי שאני אבא שלך ויודע מה אני גם לא חבר שלך יותר״הוא אמר לי ובא ללכת.
אין סיכוי שאני מאבד את החבר הכי טוב שלי,את התאום שלי,הוא נהיה אח שלי אפילו אבא שלי אוהב אותו בתור בן.
״איך תגיע הביתה?״שאלתי אותו,אני דואג לו הוא אח שלי.
״לא משנה לי,העיקר לא איתך אתה כבר שוכח עם מי אתה מדבר ובכלל נהיית ממש מגעיל בזמן האחרון״הוא אמר לי בעצבים והמשיך ללכת ואני נכנסתי לאוטו ונסעתי אחריו.
״תיכנס לאוטו,אחר כך תכעס עליי״אמרתי לו מהחלון והוא נכנס לאוטו והסעתי אותו לבית שלו.
״רק שתדע,שבזמן האחרון אתה ממש מאכזב אותי ובכלל לא חשבתי שהחבר הכי טוב שלי,האח התאום שלי מסוגל להיות כזה מפלצת שחונק ומרביץ לבנות״הוא אמר לי בלי להסתכל עליי ובאותו רגע הרגשתי ממש רע עם מה שעשיתי לה.
״הבחורה הזאת פשוט מוציאה אותי מדעתי״אמרתי לו בעצבים,נותן מכה להגה.
״אני פשוט לא חושב שאני מכיר אותך״הוא אמר לי ופשוט באותו רגע הרגשתי שמה שעשיתי לה מגיע לה ואפילו מגיע לה יותר מזה.
היא גרמה לחבר הכי טוב שלי לכעוס עליי.
״הגענו,אתה יכול לרדת״אמרתי לו,הוא אפילו לא מסתכל עליי אז מה אני כבר יכול לעשות.
״אחי,אני מאוד אוהב אותך ומעריך אותך אבל היום דיברת אליי מגעיל כאילו אני מישהו זר״הוא אמר לי והסתכל עליי והוא צודק באמת דיברתי אליו קצת מגעיל.
״אני ממש מצטער,היא פשוט מעצבנת אותי בקלות״אמרתי לו.
״אני סולח לך,למרות שאתה ממש מפגר אם אתה נותן לה לעצבן אותך״הוא אמר לי נותן לי כיף.
״אני באמת מצטער״אמרתי לו ובאמת כל כך הצטערתי על הדיבור שלי אליו,על ההתנהגות שלי כלפיו אבל על דבר אחד לא הצטערתי וזה על מה שעשיתי לה,זה הגיע לה.
״הכל בסדר,רק תשתדל שזה לא יחזור שוב״הוא אמר לי והנהנתי.
״ביי אחי״אמרתי לו כשהוא יצא מהאוטו שלי.
״ביי״אמרתי לו כשהוא נתן לי כיף.
נסעתי הביתה וכשחניתי ראיתי שהאוטו של אבא שלי לא בחנייה,מוזר.
״אבא איפה אתה?״שאלתי אותו כשהתקשרתי אליו.
״הלכתי עם אפק לקנות לו בגדים״הוא אמר לי כשירדתי מהאוטו.
״סבבה,תביאו לי משהו לאכול טוב?״שאלתי אותו נכנס הביתה.
״טוב״הוא אמר לי וניתקתי.
הייתי ממש עייף לא יכולתי לזוז,ברק קרע אותנו היום כל שריר ושריר שיש לי בגוף אפילו כאלה שלא היה לי מושג שהם קיימים היו תפוסים.
היחידה שהיה לי חשק לדבר איתה זאת שירז אני פשוט חייב לדבר איתה,רק היא מרגיעה אותי.
הרגשתי די רע עם מה שקרה עם אליאס אבל על מה שעשיתי לה הרגשתי שלם עם עצמי ולא הרגשתי חרטה בכלל.
אני:
״היי,אני צריך אותך״כתבתי לה,כי באמת הייתי צריך אותה ורק אותה.
אני:
״יפה שלי,את שם?״כתבתי לה כשהיא לא ענתה לי,בדרך כלל היא עונה לי מהר ואני מתחיל לדאוג.
אני:
״להתחיל לדאוג?״כתבתי לה כשהיא לא ענתה לי ודאגתי לה מאוד.
אני:
״אני צריך אותך,אני חושב שאני מתחרפן״כתבתי לה,כי אני באמת מרגיש שאני מתחרפן אני כבר לא יודע מי אני בגלל הילדה הזאת.
שירז:
״היי,מצטערת שלא עניתי מה קרה?״היא שאלה אותי והדאגה ירדה קצת אבל עדיין ממש דאגתי לה.
אני:
״אני מרגיש רע,אני פשוט צריך אותך״כתבתי לה,אם הייתי פוגש אותה הייתי מחבק אותה וזה היה מספיק לי.
שירז:
״מה אני יכולה לעשות?״היא שאלה אותי,כל כך רציתי לכתוב לה שאני צריך חיבוק אבל זה דפוק.
אני:
״פשוט תדברי איתי ותסבירי לי מה אני יכול לעשות כדי לא להתחרפן״כתבתי לה והמחשבות שלי התערבבו שוב ועשו לי בראש בלאגן אחד ענק.
שירז:
״רוצה לספר לי מה קרה?״היא שאלה אותי,היא כזאת חמודה ודואגת ואני כזה מפלצת.
אני:
״פשוט עשיתי משהו שאני מרגיש שלם איתו ולא מתחרט לרגע,אבל אני לא יכול לשכוח את אותו רגע שהתאפסתי על עצמי והבנתי שאם היו עושים לאחד הקרובים שלי מה שעשיתי הייתי הורג את מי שעשה את זה ועכשיו פשוט אני מרגיש שוב שלם עם מה שעשיתי,לגמרי שלם״כתבתי לה וידעתי שאם היו עושים מה שעשיתי לרותם המעצבנת הזאת לאפק הייתי הורג את אותם אנשים.
אני:
״הבהלתי אותך?״כתבתי לה וידעתי שזה הבהיל אותה מה שאמרתי לה .
שירז:
״קצת״היא כתבה לי והרגשתי טיפה רע עם עצמי.
אני:
״יפה שלי,אני לא התכוונתי להבהיל אותך״כתבתי לה ובאמת שממש לא הייתה לי שום כוונה להבהיל אותה.
אני:
״את הולכת להפסיק לדבר איתי?״כתבתי לה וכל כך פחדתי שהיא תפסיק לדבר איתי,אפילו שאני בכלל לא יודע איך קוראים לה ואיך היא נראת ממש התחברתי אלייה ואני ממש לא רוצה שהיא תפסיק לדבר איתי.
אני:
״אם תחליטי שזה מה שאת עושה,אני אכבד את זה״כתבתי לה ובאמת אני אכבד כל מה שהיא תחליט,כי אני מכבד אותה.
שירז:
״אני לא אפסיק לדבר איתך בגלל זה,אבל זה מוזר לי שפגעת במישהו ואתה מרגיש שלם עם זה שפגעת בו״היא כתבה לי ופתאום הבנתי מה הבהיל אותה ועדיין אני לא מתחרט על מה שעשיתי לרותם הזאת.
אני:
״אני לא מרגיש חרטה אפילו לא לרגע,אבל היה איזשהו שלב שהרגשתי שזה לא מגיע לאותו בן אדם״כתבתי לה ובאמת היה רגע קטנטן שלא הרגשתי שמה שעשיתי לרותם הגיע לה.
שירז:
״אולי אתה צודק,אולי אני באמת צריכה לחשוב על האם כדאי לי להמשיך לדבר איתך״היא כתבה לי והרגשתי עצבני מזה שאולי היא תפסיק לדבר איתי.
אני:
״יפה שלי,אני לא רוצה שתפסיקי לדבר איתי אני פשוט לא חושב שאני אוכל בלי השיחות איתך״כתבתי לה ואני באמת מרגיש שאני לא אחזיק מעמד בלי השיחות איתה,היא מחזיקה אותי שפוי טוב די שפוי.
אני:
״את גרמת לי לחשוב שאולי למישהו באמת אכפת ממני למרות שהוא בכלל לא יודע מי אני וגרמת לי לסמוך עלייך בעיניים עצומות,אבל אני אכבד כל החלטה שלך״כתבתי לה והיא באמת גרמה לי לסמוך עלייה מבלי שאנחנו באמת מכירים.
שירז:
״אני לא אפסיק לדבר איתך,אבל בוא נעשה הפסקה עם השיחות בנינו ליום יומיים״היא כתבה לי והרגשתי אכזבה אני לא רוצה שהיא תפסיק לדבר איתי אפילו אם זה ליום יומיים.
אני:
״אני לא אגיד שאני מסכים עם ההחלטה שלך כי אני לא,אבל אני מכבד אותך ואם זה מה שאת רוצה אז סבבה״אמרתי לה ובאמת כתבתי את זה באכזבה גדולה.
שירז:
״מצטערת״היא כתבה לי.
אני:
״זה בסדר,יפה שלי אני טיפה מאוכזב אבל זה מה שהחלטת ומקווה לא להתגעגע יותר מדי״כתבתי לה ומצד אחד התאכזבתי ומצד שני כיבדתי אותה.
שירז:
״לא התכוונתי לאכזב אותך,פשוט המחשבה שפגעת במישהו ואתה לא מתחרט על זה,זה גרם לי לפחד״היא כתבה לי ולא הבנתי ממה היא מפחדת.
אני:
״לפחד ממני?״כתבתי לה בחשש ומקווה שזה לא ממני.
שירז:
״כן,טיפה״היא כתבה לי וממש כאב לי.
אני:
״זה הדבר שהכי לא רציתי שיקרה״כתבתי לה וזה באמת מה שהכי לא רציתי שיקרה.
שירז:
״בוא נעשה את ההפסקה ונראה מה יהיה הלאה״היא כתבה לי ובאמת שזה די פגע בי שהיא רוצה שנתפוס מרחק.
אני:
״זה לא יוצא לי מהראש שאמרת שאת מפחדת ממני״כתבתי לה כי זה באמת לא יצא לי מהראש.
שירז:
״בבקשה אל תפגע ממני,אנחנו פשוט תמיד פתוחים אחד עם השנייה ובאמת שלא התכוונתי לפגוע בך״היא כתבה לי ובאמת שאנחנו ממש פתוחים אחד עם השנייה בעיקר אני.
אני:
״הכל בסדר יפה שלי,נעשה מה שאמרת ונראה״כתבתי לה וזה לא שהיה לי משהו אחר לכתוב לה.
אני:
״ביי יפה שלי,מקווה לא להתגעגע יותר מדי״אמרתי לה וידעתי בתוך תוכי שאני ממש אתגעגע אלייה..
שירז:
״ביי ואם זה זה יעזור לך,תדע שגם אני אתגעגע״היא כתבה לי וזה העלה לי חיוך לדעת שהיא גם תתגעגע אליי.
אני:
״זה עוזר,להתראות יפה שלי״כתבתי לה ובאמת שזה עזר,זה מאוד עזר לי לדעת שהיא גם תתגעגע אליי אבל זה מה שהיא רוצה אז אני חייב לכבד את ההחלטה שלה.
פשוט התנתקתי מהאפליקציה כי ידעתי שאם אני לא אצא ממנה אז אני אשלח לה הודעות ולא אצליח לעמוד בהחלטה שלה.
עליתי לחדר שלי רציתי להתקלח ולשטוף ממני את היום הזה,הוצאתי מהארון שלי שורט של אדידס ובוקסר ונכנסתי להתקלח.
התקלחתי,שטפתי פנים,חפפתי את השיער וכשסיימתי התנגבתי וחזרתי לחדר להתלבש.
התלבשתי,התבשמתי וחזרתי למטה והתחלתי להכין משהו מתוק.
הכנתי את הקינוח שהמצאתי שהוא גם טעים וגם פרווה,כשבאתי לאכול את הקינוח שלחו לי הודעה.
ברק:
״אחי,אני חייב לדבר איתך על התשלומים וכל מיני דברים״ הוא כתב לי ופתאום יצא לי החשק לקינוח חח.
אני:
״אני אבוא״ כתבתי לו ועליתי למעלה כדי להוציא בגדים,הוצאתי ג׳ינס משופשף וחולצת אדידס.
התלבשתי וירדתי למטה ולקחתי את האייפון,נכנסתי לאפליקציה ולא עמדתי בפיתוי ושלחתי לה הודעה.
אני:
״היי,אני יודע שסיכמנו לניתוק ליום יומיים אבל אני לא יכול יותר אני צריך אותך שירז אני לא מסוגל יותר למרות שעברו רק כמה שעות״ כתבתי לה וידעתי שהיא לא תגיב לי אבל הייתה לי טיפה של תקווה שהיא בכל זאת תגיב לי.
״רואי״שמעתי את הקול המתוק והחמוד של אפק והוא רץ אליי וחיבקתי אותו,קטנטן שלי.
״איך היה?״שאלתי אותו והושבתי אותו על הרגל שלי.
״ממש כיף חבל שלא באת״הוא אמר לי וחייך.
״כן״אמרתי לו והוא חיבק אותי שוב.
פתאום היייתה דפיקה בדלת הלכתי לבדוק מי זה כי אבא שלי עלה להתקלח ואפק עליי וכשראיתי מי שם לא הבנתי מה ולמה היא כאן.
YOU ARE READING
עולמות נפרדים:)
Romance״אני שונאת אותך״אמרתי לו בכל כך הרבה שנאה. ״הדדי ביותר,בייב״הוא אמר לי בחיוך המעצבן שלו,הבחור הזה כל כך מעצבן,זה כאילו הוא נולד כדאי לעצבן אותי. ״הלוואי שתמות״אמרתי לו בעצבים ודחפתי אותו כשהוא שפך עליי את הקולה שלו. ״זה מה שאני מאחל לך כל יום שאני ק...