עולמות נפרדים:)-פרק 7

570 29 4
                                    

מנקודת מבט אלרואי:
עוד מעט 6:00 בבוקר ועדיין לא נרדמתי מרוב מחשבות שלא עוזבות אותי.
אני כל כך מתגעגע לשירז,מתגעגע לשיחות איתה,לזה שהיא גורמת לי לצחוק כל פעם מחדש ולזה שהיא גורמת לי לסמוך עלייה בעיניים עצומות.
היום,אני חייב לדבר איתה די עברו כבר יומיים ונכון נשברתי אחרי שעתיים ושלחתי לה הודעה שהיא בכלל לא ענתה עלייה אבל היום זה נגמר,אני צריך אותה.
היה לי צלצול טלפון,מי זה בשעה כזאת?
לקחתי את האייפון מהשידה וראיתי שזה אליאס,רק הוא יכול להתקשר אליי בשעות כאלה.
״אה אחי?״שאלתי אותו כשעניתי לשיחה.
״אתה בבית?״הוא שאל אותי,מה הוא מפגר?
״בטח שאני בבית,איפה אני יכול להיות?״שאלתי אותו וגלגלתי עיניים.
״אני בא אלייך״הוא אמר לי וניתק,לא יכולתי לבחור חבר יותר נורמלי?
הוא פשוט מפגר,אבל אני חולה עליו.
אלי:
״אני פה״ ראיתי הודעה ממנו וירדתי למטה,פתחתי את הדלת והוא נכנס כאילו נכנס בו שד.
״קרה משהו?״שאלתי אותו והתיישבנו על הספה.
״לא,סתם רציתי להפריע לך״הוא אמר לי ונתתי לו סטירה בעורף.
״למה זה היה?״הוא שאל אותי בעצבים.
״אתה מפגר,אתה בא לפה בשביל להפריע?״שאלתי אותו בעצבים והוא התחיל לצחוק.
״סתם,אני ידעתי שהיום אתה צריך ללכת לעשות השלמות במקיף ובאתי לעשות לך השקמה״הוא אמר לי והתרחק כשבאתי להעיף לו עוד סטירה.
״חתיכת חבר חרא״אמרתי לו בעצבים והוא צחק.
אליאס תלמיד חכם למרות שהוא כמעט לא נכנס לשיעורים,אני לא נכנסתי לאף שיעור ונראה לי שבכלל לא יודעים שאני לומד שם.
אבל איזה יופי,מישהו ניזכר שאני תלמיד שם ויש לי מחר זאת אומרת היום השלמות של כל החומר.
״יאללה לך תעשה את כל הסידורים שלך כי עוד שעה אתה הולך לשבת מול מורה חפרן״הוא אמר לי בהתגרות.
״אם לא היית חבר שלי היית קבור עמוק באדמה״אמרתי לו ועליתי לחדר שלי בעצבים.
הוצאתי מכנס של אדידס עם גופייה של אדידס,בוקסר ואת הנעלי אדידס השחורות שלי.
״אחי,יש לך מטען?״אליאס שאל אותי כשהוא נכנס לחדר שלי.
״איף,איך אתה חי פה?״הוא שאל אותי וסתם את האף,החדר שלי די מסריח וחנוק אני תמיד אומר שאני אסדר אותו אבל אני תמיד מעדיף שלא.
״קח״אמרתי לו ונתתי לו את המטען.
״אני בטוח שמתחת לכל הערימת בגדים הזאת יש גופה״הוא אמר לי וצחקתי.
״תהנה עם הגופה שלך אני במקלחת״אמרתי לו ונכנסתי להתקלח תוך כדי שאני צוחק,הוא כל כך מפגר.
התקלחתי,שטפתי פנים,צחצחתי שיניים וכשסיימתי התנגבתי ונזכרתי שלא לקחתי את הבגדים שלי אז פשוט יצאתי חזרה לחדר והתלבשתי במהירות כי כשאליאס באייפון שלו גם אם ינחת עליו חייזר הוא לא ישים לב.
״הלכתי להעיר את אבא שלי״אמרתי לאליאס כשנעלתי נעליים וראיתי שכבר 7:30.
נכנסתי לחדר של אבא שלי וראיתי שהוא לא שם,איפה הוא יכל להיות?
״אחי״אמרתי לו כשנכנסתי לחדר שלי וראיתי אותו עם האייפון שלי.
״מה אתה עושה?״שאלתי אותו בעצבים.
״סך הכל בדקתי משהו״הוא אמר לי גם בעצבים,זה ממש מעצבן שמחטטים לך בטלפון.
״פעם הבאה תבקש״אמרתי לו בעצבים.
״יש לך מה להסתיר?הרי אתה מספר לי הכל״הוא שאל אותי.
״אני לא מסתיר ממך כלום אבל עדיין״אמרתי לו והוא הנהן.
״ראיתי את השיחות שלך איתה״הוא אמר לי אחרי כמה דקות והסתכלתי עליו עצבני.
״למה?״שאלתי אותו בעצבים.
״אתה היית כל כך מאושר כשהייתם מדברים ועכשיו הבנתי למה היית כל כך אלים בזמן האחרון,היא מרגיעה אותך״הוא אמר לי וזה העלה לי חיוך כי הבחורה הזאת באמת נותנת לי רוגע.
״כן,היא מדהימה רק שאני בכלל לא יודע איך היא נראת ואיך באמת קוראים לה וכבר התחברתי אלייה״אמרתי לו וחייכתי חצי חיוך.
״היא נשמעת ממש חמודה״הוא אמר לי והנהנתי.
״אני יכול עכשיו את האייפון שלי?״שאלתי אותו וחטפתי מידו את האייפון.
״יאללה יש לך עוד כמה דקות להיות במקיף״הוא אמר לי בהתגרות,חתיכת חרא כיף לו שאני משלים עכשיו הכל.
״ככה אתה מפקיר אותי?מה עם אנחנו יחד בהכל?״שאלתי אותו.
״יחד בהכל חוץ מלימודים״הוא אמר לי וצחקנו.
״תאחל לי בהצלחה״אמרתי לו,לקחתי את התיק שלי וירדנו למטה.
״בהצלחה אחי,אתה תצטרך את זה מאוד עם נמרוד״הוא אמר לי וצחקנו,נמרוד זה המורה היחיד שנזכר שיש תלמיד כזה בשם אלרואי ובא לי להרוג אותו כי בגללו אני ער בשעה כזאת בחופש.
״חכה שנייה אחי,אני בודק אם אפק פה״אמרתי לו והוא הנהן.
עליתי לחדר של אפק והוא לא היה שם,מה קורה פה?
״אבא איפה אתם?״שאלתי את אבא שלי כשהתקשרתי אליו.
״שמתי את אפק עכשיו אצל סבתא ואני עכשיו בדרך לעבודה״הוא אמר לי וזה לא נשמע לי הגיוני.
״לקחת אותו ב-5:00 בבוקר?״שאלתי אותו כשירדתי למטה ואליאס מסתכל עליי לא מבין מה קרה.
״אלרואי,אני לא חייב לך שום הסברים ולמרות זאת הסברתי לך ואתה לא מאמין לי״הוא אמר לי בעצבים,מישהו השתנה קצת?
״אבא,אני בסך הכל מנסה להבין מה השתנה בשנייה?״שאלתי אותו בעצבים.
״אלרואי,אם אתה חושב שזה קשור לזה שיש לי אהבה חדשה אתה ממש טועה״הוא אמר לי ואת האמת שזה בדיוק מה שאני חושב שאמא שלה שינתה את אבא שלי.
״אבא,עזוב לא משנה״קטעתי את עצמי וניתקתי לו בלי לתת לו להגיב כי באמת שלא היה לנו בכלל על מה להמשיך לדבר.
״אחי,הכל טוב?״אליאס שאל אותי.
״כן אחי,הכל טוב״אמרתי לו ויצאנו לאוטו שלי.
״איך באת?״שאלתי אותו כשנכנסנו לאוטו שלי והוא התחיל לרסס דאורדורנט וחנק אותי.
״מה אתה טמבל?חנקת אותי״אמרתי לו תוך כדי שאני משתעל.
״אתה חנקת אותי עם הסירחון הזה ולשאלה שלך באתי ברגל עשיתי ריצה״הוא אמר לי וצחקתי על מה שהוא אמר בהתחלה.
״אתה יכול גם ללכת ברגל״אמרתי לו והתחלתי לנסוע לבית שלו.
״אתה צריך להיות יותר נקי אחי״הוא אמר לי וצחקתי.
״אני נקי,פשוט הסיגריות והאלכוהול מילאו את האוטו בסירחון״אמרתי לו וכשבאתי לעצור לו בבית הוא סימן לי עם ידו להסתובב.
״מה אחי?רד״אמרתי לו כשלא הבנתי למה הוא לא יורד.
״זה מה שאני ניסיתי להגיד לך,אני בא איתך למקיף״הוא אמר לי.
״סתם נתת לי לנסוע עד לפה?״שאלתי אותו בעצבים ונסעתי למקיף.
״אתה אשם״הוא אמר לי כשעצרתי ברמזור ונתתי לו סטירה.
״די,אתה גורם לי להיות ילד מוכה״הוא אמר לי,גילגל עיניים וצחקנו.
״יאללה,עוף מהאוטו״אמרתי לו כשחניתי ובעטתי בו.
״למה אני חבר שלך בכלל?״הוא שאל אותי צוחק ויצאתי גם אני מהאוטו.
״כי אתה מת עליי״אמרתי לו בקול של פרחה אבל זה לא עבד לי ופשוט נקרענו מצחוק.
״תיזהרי מטומטמת״אמרתי לרותם כשהיא נתקעה בי ודחפתי אותה לרצפה.

עולמות נפרדים:)Where stories live. Discover now