מנקודת מבט ים:
אני לא רוצה לשמוע אותם רבים וצועקים יותר ואני פשוט רוצה משפחה נורמלית ולא שני הורים מטורפים שלא מפסיקים לריב אפילו לדקה.
״אני יכול להיכנס?״אבא שאל אותי כשהוא פתח את הדלת של החדר שלי.
״כן״אמרתי לו והוא נכנס לחדר והתיישב לידי,מסתכל עליי ולא הבנתי מה הוא עושה בחדר שלי אחרי כל מה שקרה עם הקארין הזאת.
״אמא שלך יוצאת עם מישהו שהוא לא אני״הוא אמר לי ואני יודע שזה פוגע בו כי שמעתי אותו מדבר עם אליאס על אמא.
״מתי גילית את זה?״שאלתי אותו כאילו אין לי מושג על מה הוא מדבר.
״עכשיו,אמא שלך הציגה לי אותו ובגלל זה רבנו״הוא אמר לי וראיתי שהוא באמת אוהב אותה,אבל הוא יצא מטומטם כשהוא וויתר עלייה ואני לא אומר את זה בגלל שהוא אבא שלי אלא בגלל שאמא שלי אישה מדהימה.
״ורציתי לדעת מה אתה חושב על כל זה״הוא אמר לי אחרי ששתקתי כי לא היה לי מושג מה אני אמור להגיד לו.
״מצד אחד היא צודקת אבא,נמאס לה לחכות שתבין שהיא אוהבת אותך ורוצה רק אותך״אמרתי לו ופתאום הבנתי שהם אוהבים אחד את השנייה ושלמרות זה הם לא מפסיקים לפגוע אחד בשנייה.
״ומצד שני?״הוא שאל אותי עדיין מסתכל עליי כדי שאני אמשיך לדבר.
״אבל מצד שני אני רוצה שתהיו ביחד ושתפסיקו להביך את קסם ואותי מול כל השכונה״אמרתי לו והוא שם את ידו על כתפי.
״אני אוהב אותכם בן שלי ואני מצטער שלא בחרתי בכם כשיכולתי״הוא אמר לי וראיתי שהוא באמת אוהב אותנו.
״תסדר את היחסים שלך ושל אמא אחרת אתה תאבד אותה למישהו אחר״אמרתי לו והוא הנהן,התחבקנו והוא יצא מהחדר שלי נותן לי לחזור לחשוב על אושר ועל כל מה שקרה היום.
אני לא יכול להיות עם מישהי שאני לא אוכל לסמוך עלייה ובעיקר אני לא יכול להיות עם מישהי שאני לא יודע מה היא באמת רוצה ממני.
למה הכל כל כך מסובך?ולמה אני חייב לחשוד בכל דבר שהיא עושה או בכל דבר שהיא אומרת לי?אני מתחרפן מזה שאני לא יודע מה הכוונות שלה כלפיי ואני לא מפסיק לחשוב שהסיבה היחידה לזה שהיא רוצה אותי זה רק בגלל שהיא רוצה לנקום בי ובמשפחה שלי על מה שקרה לאבא הבן זונה שלה.
אני כל כך אוהב אותה,אני מאוהב בה בצורה מטורפת אבל כל פעם שהיא מדברת איתי אני רק רוצה למשוך אותה אליי ולנשק אותה בלי הפסקה רק שאז אני נזכר בכוונות האמיתיות שלה כלפיי ואני ישר מתעצבן ותוקף אותה.
״ים,אבא רב מכות עם החבר של אמא ואני לא מוצאת את אליאס ואת אפק״קסם אמרה לי כשהיא נכנסה לחדר שלי,מעירה אותי מכל המחשבות על הבחורה שאני אוהב.
קמתי מהמיטה וירדנו למטה רואים את אבא חונק את חבר של אמא ומעיף לו אגרופים ואת אמא צועקת עליהם שיפסיקו לריב,התקדמתי אליהם והעפתי את אבא ממנו למרות שהוא ממש חזק.
״מה עובר עלייך אבא?״שאלתי אותו בעצבים כשהתקרבתי אליו כדי לעזור לו לקום מהרצפה,הוא התחרפן לגמרי אבל אני מבין אותו זה מעצבן ומחרפן לראות את האישה שאתה אוהב עם מישהו אחר שהוא לא אתה.
״שיעוף מפה הבן זונה הזה ושיוריד את הידיים המטונפות שלו מהאישה שלי״הוא אמר לי בעצבים,מסתכל על אמא שעמדה מאחוריי וליטפה את הפנים של הגבר הזה.
״זהו,שזה מה שאתה לא מבין אלרואי שאני כבר ממזמן לא האישה שלך״אמא אמרה לו ברגע שהיא התקרבה אלינו,נעמדה לידי והסתכלה על אבא באותו מבט שהוא הסתכל עלייה במבט עצבני,עצבני מדי.
אני לא מסוגל להבין את זה אם הם כל כך אוהבים אחד את השנייה ומקנאים אחד לשנייה למה הם לא יכולים פשוט להשאיר את כל מה שקרה מאחור ולהתחיל מההתחלה?
״את כן האישה שלי,לא משנה מה קרה או יקרה לנו״הוא אמר לה והתקרב אלייה,מושך אותה אליו והבנתי שאנחנו צריכים להשאיר אותם לבד אז סימנתי לקסם לעלות למעלה ואני עליתי מיד אחריה.
מנקודת מבט אלרואי:
אני כל כך מתגעגע אלייה וים צודק הייתי מטומטם כשויתרתי עלייה והלכתי עם מישהי אחרת למרות שאף פעם לא שכחתי אותה ואף פעם לא הפסקתי לאהוב את האישה המטריפה הזאת שעומדת מולי.
״אתה רק האבא של הילדים שלי אלרואי ולי יש בן זוג וסוף סוף טוב לי״היא אמרה לי בקול היפה שלה שאני כל כך אוהב,למה היא כל כך יפה?ולמה אני פוגע בה פעם אחרי פעם?אני צריך אותה היא האישה שלי והאמא של הילדים שלי.
״אם אני רק האבא של הילדים שלנו אז למה את לא מרחיקה אותי ממך?ולמה את לא מורידה לי את הידיים מהפנים היפות שלך?ולמה את לא מעיפה אותי ממך והולכת לבן זוג שלך?״שאלתי אותה בעצבים,מצמיד אותה אליי ולא משחרר לדקה כי סוף סוף הבנתי שלא משנה מה יקרה או מה נעשה היא תמיד תהיה אהבת חיי.
״כי אני סתומה שנמשכת למלכודות שלך בכל פעם מחדש״היא אמרה לי והבנתי שכל מה שעשיתי גרם לה לפתח כלפיי שנאה ואני שונא שזה מה שקורה.
״זה לא מלכודות יפה שלי,אני מאוהב בך ואני אוהב אותך יותר ממה שאני אוהב את עצמי,את הכל בשבילי ואני הייתי מטומטם וחתיכת זבל ופגעתי בך בלי הפסקה אבל אני מבטיח לך שאם תתני לי עוד הזדמנות את תהיי האישה הכי מאושרת בעולם״אמרתי לה,מלטף את פנייה ומרים את ראשה אליי מביט עמוק בעינייה שכל כך התגעגעתי אליהן.
״זה לא יקרה אלרואי,נתתי לך אינסוף הזדמנויות והרסת אותי פעם אחרי פעם״היא אמרה לי וזלגו דמעות מעינייה היפות שהרגו אותי.
״אל תבכי יפה שלי,אני לא יכול לראות אותך בוכה״אמרתי לה והמשכתי ללטף את פנייה,מראה לה שאני פה ושאני אעשה הכל בשביל לקבל עוד הזדמנות לעשות אותה מאושרת.
״תעזוב אותה״הוא אמר לי,מי זה האתרוג הזה בכלל?ולמה שאני אפסיד את האישה של חיי בשבילו?
״מה אמרת?״שאלתי אותו בזילזול,תראו את זה אומר לי מה לעשות קצת חי בסרט האתרוג הזה.
״שתעזוב את האישה שלי״הוא אמר לי וכל הגוף שלי התמלא בעצבים והרגשתי שאם אני לא ארגיע את עצמי אני אהרוג אותו.
״אתה מצחיק אה?האישה הזאת שאתה רואה היא שלי והיא תמיד הייתה שלי ואף זבל שחי בסרט כמוך ייקח לי אותה אז אתה מוזמן לעוף מהבית שלי ומהר״אמרתי לו בעצבים וניסיתי להשתלט על העצבים שממלאים את גופי יותר ויותר.
״דיי אלרואי בבקשה,תן לי ללכת איתו״היא אמרה לי כשחיבקתי אותה אליי ולא נתתי לה לזוז כשראיתי שהיא מתכוונת להתרחק ממני ולהתקרב לאתרוג הזה שעומד ממש מולנו.
״לא,את שלי ורק שלי ואני יודע שהייתי מפגר שפגעתי בך ושיצאתי זבל שלא בחרתי בך וזילזלתי בך אבל הבנתי שאני לא יכול בלעדייך אישה שלי,אני כלום בלעדייך״אמרתי לה ונישקתי את צווארה נשיקות קטנות שכל כך התגעגעתי לנשק את צווארה ואת כל כולה.
״אני לא רוצה להיפגע יותר״היא אמרה לי ואני המשכתי לנשק את צווארה ומרגיש שהיא רועדת מהמגע של שפתיי על צווארה.
״אני מבטיח לך יפה שלי שאני לא אפגע בך יותר״אמרתי לה וסובבתי אותה אליי מצמיד את שפתיי לשפתייה ומרגיש מאושר.
אני כל כך מאושר,כמה זמן הייתי בלעדיה וכמה זמן שנאתי את עצמי ועכשיו היא שלי היא חזרה אליי.
YOU ARE READING
עולמות נפרדים:)
Romance״אני שונאת אותך״אמרתי לו בכל כך הרבה שנאה. ״הדדי ביותר,בייב״הוא אמר לי בחיוך המעצבן שלו,הבחור הזה כל כך מעצבן,זה כאילו הוא נולד כדאי לעצבן אותי. ״הלוואי שתמות״אמרתי לו בעצבים ודחפתי אותו כשהוא שפך עליי את הקולה שלו. ״זה מה שאני מאחל לך כל יום שאני ק...