עולמות נפרדים:)-אפילוג

226 9 5
                                    

מנקודת מבט אלי:
                         אחרי 3 שנים:
עוד שלוש שנים עברו ואני כבר בן 30,זקן אבל עדיין חתיך טוב אולי קצת עפתי על עצמי אבל אני מתחתך משנה לשנה כמו שאנאל אומרת לי.
סתיו האחיינית שלי כבר בת 7 וכל פעם שאני רואה אותה בא לי לאכול אותה ואני כבר לא גר אצל אלרואי ורותם כי לא רציתי להעמיס עליהם או להכביד עליהם אז עברתי לגור בדירה אחרת ביחד עם האישה שלי.
״אהוב שלי,מה לא עברנו אה?בתי חולים,איבוד זיכרון וטיפה שנאה אחד לשני אבל זכינו מחדש בהאהבה הענקית והקסומה שיש בנינו״היא אמרה לי ונישקתי את שפתייה,אחח אני מטורף על השפתיים האלה שאני סוף סוף יכול לנשק אותן בלי ששום דבר יהרוס לי את זה.
״קסם שלי,אין שום דבר שאני יכול לעשות או להגיד כדי לתאר לך כמה אני מכור אלייך וכמה אני מאוהב בך״לחשתי לשפתייה וליטפתי את פנייה נהנה מלהסתכל על שפתייה שמתרחבות לחיוך הכי יפה שראיתי בחיים שלי.
אני לא מאמין שלפני 3 שנים הייתי כל כך קרוב ללאבד אותה למישהו אחר בגלל הבת זונה הזאת ושעכשיו היא פה איתי ושיש לנו תאומים.
                          (שבועיים אחרי):
שבועיים עברו מאותו היום שהיא איבדה את הזיכרון ואני לא יכול לסבול את המבט הריק הזה שהיא נותנת לי בכל פעם שהיא רואה אותי.
״אה אחי?עזוב את זה אתה סתם סובל״ים אמר לי כשהתיישבתי לידו בעצבים וראיתי אותו מאכיל את סתיו שהייתה על ברכיו.
״אבל אני אוהב אותה ים ודווקא אותי היא לא זוכרת״אמרתי לו בעצבים,דיי כמה אני יכול לשחק אותה רגיש ומקסים כלפיה כשהיא בכלל לא שמה עליי כי היא לא זוכרת שום דבר שקשור אלינו.
״אני יודע אחי,אבל תחשוב עלייה היא לא זוכרת אותך וכולנו מנסים להזכיר לה אותך״הוא אמר לי וזה בדיוק מה שהוא לא מבין שאני כל כך מתחשב בה שאני כבר מגיע למצב שאני שוכח מהרצונות של עצמי.
״אז זהו שנמאס לי כבר ים,מעכשיו אני אפילו לא מסתכל עלייה כי זה סתם מכאיב לי״אמרתי לו בעצבים כשהוא ניגב את פנייה המלוכלכות של סתיו.
״אל תגיע לזה אחי,היא לא אשמה במצב הזה״הוא אמר לי ועם כמה שהוא צודק אני לא יכול להכיל את המבטים הריקים שהיא משתמשת בהם בכל פעם שהיא מסתכלת עליי.
״אני יודע וזה הורג אותי מבפנים אבל אני חייב להמשיך הלאה ים״אמרתי לו והוא הסתכל עליי במבט מאוכזב ואני מבין אותו כי עד שהתארסנו ושצעקנו בפני כל העולם שאנחנו מכורים אחד לשנייה היא שוכחת אותי.
״תעשה מה שעושה לך טוב אחי״הוא אמר לי והרדים את סתיו שעדיין הייתה על ברכיו.
״תודה אחי,שאתה כזה כנה איתי במיוחד שמדובר פה באחותך הקטנה״אמרתי לו,הוא חייך וזה למה הוא החבר הכי טוב שלי כי הוא בחיים לא שופט אותי.
״בכיף אחי,עכשיו תן לי לעלות אותה לחדר שלה אחרת אחותך תאכל אותי מרוב עצבים״הוא אמר לי וצחקתי,הוא הרים את סתיו הרדומה עליו ועלה ביחד איתה לחדר שלו ושל אנאל שנהיה גם החדר של סתיו כי היא מפחדת לישון לבד.
״אלי,אני יכולה לדבר איתך שנייה?״קסם שאלה אותי והאמת ממש מפתיע אותי שהיא רוצה לדבר איתי.
״כן,רק תעשי את זה זריז כי אני חייב ללכת״אמרתי לה,היא הנהנה והתיישבה לידי מסתכלת עליי עם העיניים היפות שלה שמחרפנות אותי.
״רציתי לבקש ממך משהו״היא אמרה לי והנהנתי,מה היא כבר יכולה לבקש ממני?
״אני יכולה לשמור את זה אצלי?״היא שאלה אותי וראיתי שהיא מחזיקה את הטבעת אירוסין שלנו.
״כן,אם את רוצה אבל זה קצת לא פייר שזה אצלך כששנינו יודעים שאנחנו לא ביחד״אמרתי לה והלב שלי נשרף ואני רק רוצה לנשק אותה ולמשוך אותה אליי.
״נכון,אבל זה עוזר לי לזכור דברים״היא אמרה לי והסתכלתי עלייה,מקווה שהיא נזכרה בי אפילו טיפה.
״וניזכרת בנו?״שאלתי אותה והיא הנהנה,הלוואי שהיא תיזכר בהכל ושנוכל לחזור להיות ביחד.
״במה?״שאלתי אותה וכשהיא הסתכלה עליי המבט שלה השתנה ממבט ריק למבט אוהב וחם.
״בזה שהצעת לי להיות אשתך ואז מישהי משוגעת ירתה בי״היא אמרה לי והנהנתי כדי להראות לה שזה בדיוק מה שקרה ושהיא מתחילה להיזכר.
מאז השיחה הזאת לא הייתה לנו עוד שיחה עד אחרי חודשיים דיברנו שוב יותר נכון רבנו.
״למה את צועקת עלייה?״שאלתי אותה כשראיתי שהיא צועקת על החברה החדשה שלי,ניקול מישהי שהכרתי.
״כי היא אמרה לי שאתה סתם בשבילה ושהיא התקרבה אלייך רק בגלל הכסף שלך״היא צעקה עליי וכשראיתי שהיא באה להרביץ לניקול תפסתי אותה חזק כדי שהיא לא תרביץ לה.
״ומה זה עיניינך?הרי את בכלל לא זוכרת אותי אז מה אכפת לך בכלל?״שאלתי אותה כשהיא עדיין בין זרועותיי.
״כי אכפת לי ממך,ניזכרתי בך ובהכל מעצבן״היא צעקה עליי וכששיחררתי אותה מבין זרועותיי רק בגלל ההלם שהייתי בו היא התנפלה על ניקול והעיפה לה אגרופים.
״בחיים אל תתקרבי אליו חתיכת זונה נצלנית״היא צעקה עלייה וזה העיר אותי מההלם שהייתי בו מלפני שנייה.
״דיי קסם,היא לא שווה את זה״אמרתי לה והרחקתי אותה ממנה,פנסים יפים היא עשתה לה.
״ואת תעופי לי מהבית״אמרתי לניקול והיא קמה מהרצפה צולעת ויצאה מהבית מפוחדת.
״למה לא סיפרת לי שניזכרת?״שאלתי אותה כשהתיישבנו על הספה והיא הסתכלה עליי עם עינייה היפות.
״כי גיליתי עלייך משהו שלא אהבתי לשמוע״היא אמרה לי והשפילה את ראשה,רק שהיא לא שמעה את מה שאני חושב שהיא שמעה כי זה יהרוס לי הכל.
״מה שמעת?״שאלתי אותה,מרים את ראשה אליי ולא נותן לה להוריד אותו כדי שהמבט שלה לא יזוז ממני.
״שיש לך ילד מאישה אחרת״היא אמרה לי והבנתי שזה מה שגרם לה להסתיר ממני שהיא פאקינג זוכרת הכל.
״זה לא נכון״אמרתי לה,מנסה לגרום לה להאמין לי שהבחורה הזאת הייתה סתם זנזונת שמנצלת כל דבר שזז.
״אני יודעת אבל גיליתי שזה לא נכון רק היום כששמעתי אותה מודה שהיא רק רצתה את הכסף שלך״היא אמרה לי ולא ידעתי מה לעשות עכשיו,לנשק אותה ולחבק אותה כדי להראות לה כמה אני שמח שהיא נזכרה בי או להעיף לה מכות ולצעוק עלייה על זה שהיא לא סיפרה לי?
״אני אוהבת אותך אלי״היא אמרה לי וליטפה את פניי,מה אני אעשה עם הדבר היפה הזה?מה אני אמור לעשות כדי להראות לה כמה שאני התגעגעתי אלייה?
״גם אני אישה שלי״אמרתי לה ונישקתי אותה בלי להפסיק לשנייה,אני קיבלתי את האישה שלי בחזרה וזה לא משהו שבא לי בקלות.
עברתי כל כך הרבה קושי כדי להחזיר אותה אליי ואני מבין עכשיו שהיה לי שווה להילחם עלייה כי עכשיו יש לנו שני ילדים מדהימים ומושלמים שהם כל החיים שלי.
״מה נעשה עם עילאי?הוא רוצה ללכת לסבתא״היא אמרה לי,מעירה אותי מהמחשבות על כל מה שעברנו כדי להיות המשפחה המדהימה שאנחנו.
״ניקח אותם,הם בטח התגעגעו לים ולכולם״אמרתי לה ונישקתי את ראשה,אמרתי כבר שאני מכור אלייה?כן אני לא מפסיק להגיד את זה אפילו לשנייה.
״כן,הם לא יכולים בלעדיהם״היא אמרה לי וחייכה את החיוך היפה שלה,אני לא מבין איך דווקא אני זכיתי בה ובילדים המדהימים האלה.
״אבא אלון מציק לי״עילאי אמר לנו כשהוא נכנס לחדר שלנו,לעילאי יש עיניים חומות וגדולות אבל לאלון יש עיניים כחולות וזה ההבדל היחיד שיש בניהם ובכללי הם שני מלאכים.
״בוא אליי גיבור של אבא״אמרתי לו והוא עלה על המיטה שלנו וישב בין רגליי שאני מחבק אותו.
״אמא,אני יודע שאנחנו כבר בני שלוש אבל אני לא אוצה לישון איצו יותר״הוא אמר לה עם שגיאות,כן לפעמיים יש להם שגיאות אבל זה מתוק מדי אז אנחנו מתעלמים מזה אבל מתקנים אותם.
״טוב,אני אראה מה נעשה כשנחזור מסבתא״היא אמרה לו והוא חיבק אותה,צריך לצלם את זה כי הרגעים האלה הם הרגעים הכי טובים שלנו.
״תודה אמוש״הוא אמר לה ויצא מהחדר שלנו כדי להתארגן,חיבקתי אותה ונישקתי את ראשה.
״יפה שלי,אני יודע שאני בן 30 ושאת רק בת 23 ושכבר יש לנו ילדים אבל אני רוצה עוד תינוקת״אמרתי לה והיא הרימה את ראשה אליי,אני יודע שהיה לה קשה בהריון של עילאי ואלון אבל אני רוצה גם אוצרית קטנה וחמודה.
״אני יודעת גבר שלי,אבל אתה יודע כמה קשה היה לי״היא אמרה לי והסתכלה עליי,חייכתי חיוך קטן כי אני מבין אותה אבל אני הייתי מאושר עוד יותר אם הייתה לי עוד מלאכית ממנה.
״אני מבין יפה שלי,אבל אפשר עוד כמה שנים״אמרתי לה והיא הנהנה,אני כל כך מאושר.
                         מנקודת מבט אלרואי:
שלוש שנים עברו ומי היה מאמין שאני אהיה סבא לשלושה נכדים,אחת ונסיכה של ים שלנו ושניים ומלאכים של קסם שלנו.
עכשיו אני בן 53 ובאמת מתאים לי להיות סבא אבל אני רק נהיה יותר חתיך ככה האישה שלי אומרת.
היום כל הנכדים באים אלינו וזה הולך להיות כיף להיות עם כל המשפחה אבל קשה לנו עם גל שהוא כבר בן 10 וזה לשמור עליו ולדאוג לו יותר מכולם כי הוא יצא ילד שמסתבך כל הזמן אז יותר קשה לנו לשמור עליו.
״רואי,בוא רגע גל לא רוצה להתלבש״שמעתי את האישה שלי צועקת לי ורצתי לחדר שלנו.
כשנכנסתי לחדר ראיתי את גל משתולל לה כשהיא מנסה להלביש אותו,לקחתי אותו ממנה והלבשתי אותו.
״מה קרה גלגול?״שאלתי אותו והוא הסתכל עליי במבט עצוב,מה יש לקטן שלי?
״מציקים לי בבית ספר״הוא אמר לי בעצבים וירדו לו דמעות,אני לא מבין למה הוא לא סיפר לנו.
״למה לא סיפרת לנו מלאך שלי?״האישה שלי שאלה אותו ומשכה אותו לחיבוק חם ואוהב.
״כי זה בגללכם״הוא אמר לה והמשיך לבכות,למה שיציקו לו בגללנו?כאילו מה אנחנו הורים כאלה גרועים?
״למה?״שאלתי אותו והתיישבתי לידו,מחבק אותו גם ומנשק את ראשו.
״כי הילדים בכיתה שלי אומרים שיש לי הורים זקנים ואני אמרתי להם שאתם בכלל לא זקנים ושאתם ההורים הכי טובים שיש אבל אז הם דחפו אותי והרביצו לי״הוא אמר לנו בעצבים והדמעות לא הפסיקו לרדת מעיניו אפילו לשנייה.
״דיי אהוב שלי,אמא תטפל בזה ואף אחד לא יציק לבן שלי הבנת?״היא שאלה אותו,הוא הנהן וחיבק אותה.
אני אוהב אותם ואני לא יכולתי לבקש אישה יותר טובה ממנה,אחח אם היו אומרים לי אז בגיל 18 שהבחורה שהכי שנאתי בעולם תהיה האישה שלי והבחורה שאני אזדקן איתה הייתי צוחק להם בפנים אבל עכשיו אני לא יכול בלעדיה אפילו לדקה לא משנה כמה זקנים אנחנו.
״אהוב שלי״היא לחשה לי כשגל ירד למטה כי הוא שמע את הקול של ים,איך הם גדלו לנו ככה?לא מזמן נלחמנו על ים בבית משפט ופתאום יש לו אישה וילדה,זה לא יאומן כמה שהזמן טס.
״יפה שלי,מה נעשה שהילד צודק אנחנו שני מזדקנים״אמרתי לה ונישקתי את שפתייה נשיקה קטנה אבל טעימה.
״שני מזדקנים,אבל הכי יפים שיש״היא אמרה לי וצחקתי,אני מכור אלייה ולשטויות שלה.
״נכון״אמרתי לה ונישקתי את ראשה,אני לא מאמין שיש לנו ילדים ונכדים וזאת באמת ההרגשה הכי טובה שיש.
״אחח רואי שלי,מי היה מאמין שבגיל 53 יהיו לנו שלושה ילדים ונכדים אה?מי בכלל חשב ששנינו נהיה ביחד ושנוכל לסבול אחת את השני כל כך הרבה זמן״היא אמרה לי וצחקה את הצחוק המהפנט והיפה שלה,האישה שלי לא השתנתה היא אותה יפה ומיוחדת שהיא הייתה.
״כן אה?אנחנו היינו לגמרי עולמות נפרדים עד שבא דבק מיוחד כזה והצמיד אותנו אחד לשנייה לנצח״אמרתי לה ונישקתי את צווארה,מדגדג אותה עם הזקנקן שלי.
״אז אתה העולם הנפרד והמושלם שלי?״היא שאלה אותי כשהיא נרגעה מהצחוק הקטנטן שהיה כמו מוזיקה לאוזניי בגלל שהזקן שלי דיגדג אותה.
״לגמרי ואת העולם הנפרד והכי יפה שלי ולא יכולתי לבקש עולם ואישה אחרת״אמרתי לה והיא נישקה אותי נשיקה ארוכה והכי טובה שהייתה לנו בכל החיים הזקנים שלנו.

עולמות נפרדים:)Where stories live. Discover now