מנקודת מבט אלרואי:
חיבקתי אותו חזק,מנסה להחזיר את הזמן אחורה עם החיבוק שלנו כשראיתי שהיא ירדה למטה והשאירה אותנו לבד ישבתי על המיטה שלה כשים עדיין עליי ומחבק אותי חזק.
״ים,אני מצטער״אמרתי לו וליטפתי את פניו המלאכיות ולא האמנתי שאני באמת הולך לעשות את זה.
״אני יודע אבא״הוא אמר לי והרגשתי את הלב שלי דופק חזק,אני לא יכול שלא להתרגש מזה שהבן שלי שלא הכיר אותי שבע שנים קורא לי אבא וזה הדבר הכי יפה בעולם.
״תלך לישון ילד שלי״אמרתי לו כשראיתי שהוא מפהק פיהוק קטן,הוא הנהן ונרדם עליי קמתי מהמיטה כשהוא עליי והנחתי אותו על המיטה.
הלכתי לכיוון הארון שלה וחיפשתי דף ועט וכשמצאתי כתבתי לה מכתב ושמתי אותו על השידה שלה,הרמתי את ים עליי וירדתי למטה וכשראיתי את אפק ואת היפה שלי ישנים יצאתי מהבית שלה בשקט והתרחקתי משם בלי האוטו כי ידעתי שהם יוכלו לאתר אותנו בקלות אם נהיה עם האוטו.
הגעתי פתאום לבית די נטוש אבל זה יספיק לנו,שמתי את ים בעדינות על מיטה שהייתה לידנו וישבתי לידו,אני יודע שמה שאני עושה זה לא בסדר אבל אני רוצה להכיר אותו ואני לא מתכוון לוותר עליו.
הוא כל כך יפה,אני עדיין לא מאמין שיש לי ילד כזה חכם ומלאכי ואני מצטער על הכאב והגעגועים שאני הולך לגרום לו אבל זכותי להכיר אותו וזכותו להכיר את אבא שלו.
״אבא,איפה אנחנו?״הוא שאל אותי כשהוא פתח את עיניו שממש דומות לשלי,רק עכשיו אני רואה כמה שהוא דומה לי.
״אנחנו נישאר כאן כמה זמן ונחזור,בסדר ילד שלי?״שאלתי אותו והרמתי אותו עליי כשהוא בא לקום מהמיטה שישבנו עלייה.
״אני רוצה את אמא,למה לקחת אותי מאמא?״הוא שאל אותי בוכה והשתולל בין ידיי ואני לא יכול עם הבכי שלו כי זה מכאיב לי.
״דיי ים,אתה תראה את אמא שלך״אמרתי לו אבל הוא לא הפסיק להשתולל וזה שיגע אותי שלה הוא מקשיב ולי לא.
״אני רוצה את אמא,לא אותך״הוא אמר לי בקול חנוק והלב שלי נשבר,הבן שלי לא רוצה אותי עד שהצלחתי להחזיר אותו אליי שוב איבדתי אותו.
״דיי,אם תמשיך להתנהג ככה אתה לא תראה את אמא שלך אף פעם״אמרתי לו בעצבים והוא הפסיק להשתולל,הוא חייב ללמוד שהוא לא יכול לקבל כל מה שהוא רוצה כמו שהיא לימדה והרגילה אותו.
״אני סלחתי לך רק כי הבנתי שאתה לא התכוונת אבל בגלל שלקחת אותי מאמא אני לא אוהב אותך״הוא אמר לי בעצבים כשהושבתי אותו על המיטה וישבתי לידו כדי שהוא לא יברח או משהו.
לא אוהב אותך.
לא אוהב אותך,למה המשפט הזה חדר לי ישר ללב ודקר אותו כל כך חזק?אני כן אוהב אותו ובדיוק בגלל זה אני עושה את כל זה כי אני לא יכול להיות רחוק ממנו ובעיקר בגלל שאני כל כך,כל כך אוהב אותו.
״אתה לא אוהב אותי?אז זה חבל כי אבא מאוד אוהב אותך״אמרתי לו מחייך,אבל בתוך תוכי אני כל כך שבור כי אני אשם בזה.
״אם היית אוהב אותי אז היית מחזיר אותי לאמא שלי״הוא אמר לי בעצבים והתרחק ממני.
״בדיוק בגלל זה אני לא מחזיר אותך לאמא שלך״אמרתי לו והוא הסתכל עליי לא מבין מה אני רוצה ממנו.
״אמא שלך לא סיפרה לי בכלל שיש לי ילד,היא ברחה לא ראיתי אותה ורק לפני שבוע גיליתי שיש לי ילד אתה ובגלל זה אני לא מחזיר אותך לאמא שלך כי אני רוצה להכיר אותך״אמרתי לו וממש אהבתי את המבט שלו עליי,כי הוא הבן שלי ואני מעדיף שהוא הסתכל עליי ויכעס עליי מאשר שהוא לא הסתכל עליי וישנא אותי.
״יכולת להכיר אותי גם ליד אמא״הוא אמר לי אבל הוא לא יבין את זה כי הוא צריך לגדול עוד קצת כדי להבין למה בדיוק אני עושה את זה.
״ים,מותר לך לכעוס עליי אבל בינתיים אתה לא תראה את אמא שלך״אמרתי לו וראיתי אותו בוכה ולא מסתכל עליי,לא יכול לראות אותו ככה כי אני באמת אוהב אותו והוא באמת חשוב לי.
(כעבור שבוע):
היום המשפט ואני יודע שאני אשלם על כל מה שעשיתי,ברור שהיפה שלי ניסתה לחפש אותנו ובגלל זה אנחנו בתל אביב עכשיו בדירת מסתור כדי שלא יימצאו אותנו עד רגע המשפט.
ים כועס עליי ולא החליף איתי אפילו מילה אחת במשך כל השבוע הזה והוא כל הזמן בוכה וזה מרתיח אותי ומכאיב לי אבל באמת שלא יכולתי לתת לו לראות את היפה שלי כי ידעתי שאם הוא יראה אותה הוא ירצה להישאר איתה ואני גם ארצה אותה ואותו בחזרה.
״היום אתה הולך לראות את אמא שלך״אמרתי לו והוא הסתכל עליי בעיניים רטובות ששברו לי עוד יותר את הלב ואני חייב להחזיר את האהבה שהייתה לו אליי לפני שבוע אפילו אם זאת הייתה אהבה רגעית.
״באמת?״הוא שאל אותי והנהנתי,התלבשתי במהירות בבגדים שקניתי בזמן שאנחנו פה והלבשתי את ים למרות שהוא לא נתן לי והשתולל.
״אם לא תתן לי להלביש אותך לא תספיק לראות את אמא שלך״אמרתי לו,זה הרגיע אותו והוא נתן לי לסיים להלביש אותו.
״בוא נלך״אמרתי לו,הרמתי אותו עליי עצרתי מונית ועלינו עלייה נוסעים לנהריה לבית המשפט וכשהגענו שילמתי לנהג ויצאנו מהמונית שים עליי.
נכנסנו לבית המשפט והגענו לאיפה שכל הדיונים והכל וראינו את היפה שלי עם אפק ורון הזבל הזה וכשים קלט אותם הוא השתולל בין ידיי והורדתי אותו מעליי.
״אתה חתיכת זבל״רון הזה אמר לי והעיף לי אגרוף,העפתי לו גם אגרוף וחנקתי אותו עד שבאו שני מאבטחים שהפרידו בנינו וזה עיצבן אותי שהוא מנשק את הבן שלי ואת האישה שלי,הוא סתם בן זונה שלא מבין מה הולך לקרות לו.
״אלרואי שכטר ורותם מויאל אתם יכולים להיכנס״איזה מישהי אמרה לנו אחרי איזה שעה שאני כולי בעצבים,מקווה שיש לה הוכחות ועורך דין טוב כי אני הולך להחזיר את הבן שלי אליי וגם אותה בין אם היא רוצה ובין אם לא.
כולנו התיישבנו היא בצד אחד עם הזבל הזה ואני בצד שני עם אפק וארז שבטח ממש זועמים עליי והאמת אני מבין אותם,בעיקר את ארז כי הוא חשב שאני אעדכן אותו או שאני אהיה איתו בקשר.
״טוב,אני מבין שהאווירה פה קצת זועמת ולא נעימה אז אני רוצה את אלרואי ואת רותם איתי״השופט אמר לנו והלכנו אחריו,התיישבתי מול השופט והיא נשארה לעמוד.
״תשבי בבקשה״הוא אמר לה והיא הסתכלה עליי במבט מלא שנאה ואני מבין אותה רק חבל שאני מכור אלייה ולא יכול יותר לשנוא אותה.
״אני מעדיפה להישאר לעמוד״היא אמרה לו והוא הנהן,כנראה הוא הבין כבר שקרה בנינו משהו ושהוא זה שהולך לפתור את זה.
״אני מבין שיש בניכם מלא בעיות אבל אתם חייבים להתחשב ולחשוב על הבן שלכם״הוא אמר לנו והסתכלנו אחד על השנייה והמבט שלה לא השתנה אפילו לרגע.
״אני תמיד חושבת על הבן שלי,לא כמוהו שהלך וחטף אותו״היא אמרה לו והוא הסתכל עליי מופתע וידעתי שזה רק מוריד את הסיכויים שלי לנצח במשפט הזה.
״באמת עשית את זה?״הוא שאל אותי והנהנתי,הוא סימן לנו לצאת ויצאנו ביחד איתו חוזרים לאן שהיינו מקודם וידעתי שאני חייב המון מזל וכוח כדי לזכות במשפט ולהחזיר את הבן שלי בחזרה אליי.
״תיק מספר 3249806 אלרואי שכטר נגד רותם מויאל הנתבעת מתבקשת לגשת לפה״השופט אמר לה ברגע שכולנו התיישבנו,היא קמה והתיישבה במקום שהוא אמר לה והבנתי שהמשפט התחיל ברגע זה ושאין לי כבר שום סיכוי לעצור את זה.
YOU ARE READING
עולמות נפרדים:)
Romance״אני שונאת אותך״אמרתי לו בכל כך הרבה שנאה. ״הדדי ביותר,בייב״הוא אמר לי בחיוך המעצבן שלו,הבחור הזה כל כך מעצבן,זה כאילו הוא נולד כדאי לעצבן אותי. ״הלוואי שתמות״אמרתי לו בעצבים ודחפתי אותו כשהוא שפך עליי את הקולה שלו. ״זה מה שאני מאחל לך כל יום שאני ק...