עולמות נפרדים:)-פרק 99

107 9 8
                                    

רציתי להגיד לכם שני דברים שהיום או יום ראשון בעזרת השם אני אעלה את פרק 100 ורציתי לדעת אם אתם עדיין רוצים שאני אסיים בפרק הבא את הסיפור של אלרואי ורותם ואעשה 20 פרקים נוספים של ים או שאתם רוצים שאני אסיים בפרק הבא ושאני אעשה רק אפילוג תהנו ומחכה לתגובות שלכם ❤️
מנקודת מבט אלרואי:
(חודש וחצי אחרי):
היפה שלי,המלאך שלי ואני עברנו לגור בעיר אחרת ולקח לנו מלא זמן כדי לשכוח את כל מה שהיה,בעיקר ליפה שלי שעברה מלא דברים שכמעט והרסו אותנו.
אני אוהב אותה,אני מאוהב בה בטירוף אבל היא השתנתה לי מאז שאיבדנו את המלאכית שלנו ומאז שהמאור הבן זונה הזה ניסה לאנוס אותה ובאמת שאני מבין את זה אבל אני לא יכול יותר.
אני לא יכול יותר להתחנן בפנייה שהיא תאהב אותי ואני בעיקר לא יכול להכריח אותה לנשק אותי כמו לפני החודש וחצי המזדיין הזה,היחיד שהיא מתנהגת איתו רגיל זה המלאך שלנו ואליי היא פשוט אדישה.
״היי״היא אמרה לי והתיישבה לידי,מסתכלת עליי במבט אטום שאני כבר לא יכול לסבול ואני מתכוון לסיים את כל זה ממש עכשיו לא משנה כמה אני מכור לאישה הזאת.
״היי,אנחנו צריכים לדבר״אמרתי לה והיא הנהנה לא אומרת שום דבר כאילו אני כבר שום דבר בשבילה.
״אני לא יכול יותר,אני לא רוצה יותר להילחם עלינו ועל האהבה שלנו לבד כי נגמרו לי הכוחות בשביל להמשיך להילחם עלייך״אמרתי לה והיא פשוט הורידה את מבטה והרגשתי שאני חייב לצעוק עלייה ולהעיר אותה מההתנהגות הזוועתית הזאת שנדבקה אלייה מתחילת החודש וחצי הזה שעברנו.
״אתה לא היית צריך להמשיך להילחם כי זה נגמר כבר ממזמן״היא אמרה לי והרימה את מבטה אליי ולא הבנתי על מה היא מדברת.
״למה את אומרת את זה?״שאלתי אותה,מה היא יודעת שאני לא יודע?ומה היא הרגישה ומרגישה שאני לא מרגיש ושגם לא הרגשתי.
״בגלל זה״היא אמרה לי וזרקה עליי מעטפה וברגע שפתחתי את המעטפה הבנתי הכל,הבנתי למה היא התנהגה אליי ככה והבנתי למה היא שונאת אותי בצורה כל כך הזויה ופשוט הבנתי אותה.
״נהנה להסתכל על זה?״היא שאלה אותי וקמה מהספה,היא שונאת אותי והייתי כבר צריך לנחש שזאת הסיבה לזה ובעיקר הייתי צריך לדעת ששקרים מתגלים ושאי אפשר להסתיר דבר כזה כל כך הרבה זמן.
״ממתי את יודעת על זה?״שאלתי אותה ונעמדתי גם מתבייש להסתכל עלייה ובעיקר מתבייש בעצמי ובמה שעשיתי ובאיך שפגעתי באישה שלי שכל כך אוהבת אותי.
״מיום אחרי שכמעט אנסו אותי בפעם השנייה״היא אמרה לי ופתאום היא פתחה את המגירה של השולחן בסלון וזרקה עליי קופסא יפה בצבע אדום ולא הבנתי מה זה.
״תפתח״היא אמרה לי בעצבים וכשפתחתי את הקופסא ראיתי טבעת נישואים והבנתי שהיא התכוונה להציע לי נישואים ולהפתיע אותי רק במקום שהיא תפתיע אותי אני הפתעתי אותה.
״תן אותה לזונה שלך היא תשמח,כי אותי איבדת ממזמן״היא אמרה לי בעצבים ואני פשוט לא מצליח לעכל שזה באמת קורה לי,שהיא התנהגה אליי ככה בגלל זה ושאני איבדתי אותה ושהיא גילתה בדרך הכי דוחה שיש שבגדתי בה ושהולכת להיות לי ילדה ממישהי שהיא לא היא.
״זה לא יכול להיגמר ככה,מה יהיה איתנו ומה יהיה עם המלאך שלנו?מה הוא יגדל עם הורים פרודים?״שאלתי אותה,מתקרב אלייה ומנסה לתפוס את ידה אבל היא התרחקה ממני.
״אין יותר איתנו והמלאך שלנו יהיה בסדר והוא יבין שאבא שלו לא מסוגל לשלוט בעצמו״היא אמרה לי ופתאום ים ירד למטה והסתכל עלינו לא מבין,טוב הוא כולה בן 8 הוא לא באמת יכול להבין את כל מה שהולך פה,לא שאני מזלזל בחוכמה שלו אלא שהוא באמת רק ילד.
״אבא,אתה הולך ליולי?״הוא שאל אותי,מאיפה הוא יודע?כן בגדתי בה עם יולי האקסית שלי ואני לא מאמין שעשיתי את זה בכלל.
״לא מלאך שלי,אני נשאר פה״אמרתי לו וליטפתי את פניו,מסתכל עלייה ולא מבין איך יכולתי לבגוד ביפה שלי ויותר מזה לא הבנתי איך אני אשרוד בלעדיהם.
״מלאך שלי אני צריך לדבר עם אמא תלך לשחק?״שאלתי אותו והוא הנהן,נישק את שפתיה חיבק אותי ועלה לחדר שלו משאיר אותנו לבד.
״איך גילית את זה?״שאלתי אותה והתיישבתי על הספה מחכה שהיא תספר לי הכל כי אולי היא לא הבינה נכון את כל הסיפור הזה.
״באותו היום הארור הזה רציתי להציע לך להתחתן איתי אבל בגלל כל מה שקרה לא יכולתי אז כשהכל נגמר סידרתי את הבית עם נרות והכנתי לנו ארוחה וכשראיתי שנגמר השתייה הלכתי לקנות וכשחזרתי שמעתי צרחות איומות מהחדר שלנו של אישה וכשעליתי לחדר שלנו ראיתי אותך שוכב עם הזונה הזאת במיטה שלי,בחדר שלי,בבית שלי ליד הילד שלי ומה שהכי הגעיל אותי שאפילו לא חשבת על הבן שלנו שישן מטר מכם מספיק לך או שאני צריכה להמשיך?״היא שאלה אותי בצעקה,הנהנתי רציתי לדעת הכל לא משנה כמה אני שבור ממה שעשיתי.
״וכשירדתי למטה העפתי את כל הנרות ואת האוכל על הרצפה וזרקתי את הקופסא עם הטבעת לאסלה אבל זה לא הצליח לי אז שמרתי אותה במגירה ומאותו יום החלטתי להיות אדישה אלייך ולהתנהג כאילו כל הקשר שלנו לא מעניין אותי ושאני לא אוהבת אותך רק ששעה אחרי ראיתי בתיק שלה בדיקת אולטרסאונד והבנתי שהיא בהיריון וממך וזה גרם לי לקלל אותך ולאחל לך את הדברים הכי נוראיים שאפשר לאחל לבן-אדם״היא אמרה לי ובפעם הראשונה אחרי כל החודש וחצי הזוועתי הזה ראיתי את האישה שלי בוכה ואני לא יכול לראות אותה ככה.
״שלום לאהוב שלי״שמעתי את הקול של יולי וראיתי אותה נכנסת לבית כאילו זה הבית שלה והיא פשוט נישקה אותי וראיתי כמה שזה שובר את היפה שלי.
״שלום זנזונת״היפה שלי אמרה לה וזה קטע את הנשיקה שלנו,יולי הסתכלה עלייה כאילו עוד שנייה היא מעיפה לה סטירה או משהו אבל שרק תעז לגעת בה.
״שלום פוסטמה איפה המפגר שלך?״היא שאלה אותה ולא הבנתי על מי היא מדברת רק שמתי לב שהיפה שלי הבינה על מי היא דיברה כי היא העיפה לה סטירה שסובבה לה את הפנים.
״שבחיים שלך לא תדברי ככה על הבן שלי חתיכת זונה״היא צעקה עלייה,מעיפה לה עוד סטירה והאמת מגיע לה למה מי היא שתיקרא לבן שלי מפגר.
״קראת לבן שלי מפגר?למה מי את חתיכת שרמוטה,מי את שתבואי לבית שלי ותקראי לבן שלי מפגר?תעופי מפה״צעקתי עלייה והעפתי אותה מהבית שלנו,חתיכת כלבה מי היא בכלל שתעליב את המלאך שלי סתם פוסטמה שגרמה לי לעשות את הטעות של החיים שלי.
״אני מצטער״אמרתי ליפה שלי ומשכתי אותה אליי אבל היא נלחמה איתי ולא נתנה לי לחבק אותה רק שאני הרבה יותר חזק ממנה וכמובן שהצלחתי לחבק אותה.
״אתה מבין שדווקא אתה שאתה אמור להיות הבן-אדם שהכי קרוב אליי בוגד בי ועושה הכל הפוך ממה שהוא צריך לעשות ודווקא זה שפגע בי יותר מכל אחד בעולם שמר עליי והציל אותי מאונס?״היא שאלה אותי בקול חנוק וזלגו לי דמעות שכבר לא יכולתי להחזיק יותר.
״אני מבין ואני כל כך מצטער יפה שלי ואני מבטיח לך שזה לא יקרה שוב״אמרתי לה בקול חנוק,עדיין נלחם איתה כי היא ממש לא רוצה להיות קרובה אליי כי אני חתיכת חרא שבגד בה.
״ברור שזה לא יקרה שוב כי זה נגמר״היא אמרה לי והעיפה אותי ממנה ועלתה למעלה,אני מטומטם אני פשוט זבל שפוגע באישה שהוא אוהב פעם אחרי פעם.
אני לא מאמין שדווקא אבא שלי שמר עלייה והרג את הבן זונה הזה ושדווקא הוא היה שם בשבילה ולא שיחרר ממנה גם כשהיא אמרה לו שהכל טוב ואני שהיא הכל בשבילי מפשל פעם אחרי פעם והורס אותנו ובעיקר אותה.

עולמות נפרדים:)Where stories live. Discover now