נקודת מבט אלרואי:
התגעגעתי לשירז,לשיחות איתה ובכלל אני מרגיש רגוע שאני מדבר איתה גם כשאנחנו לא הכי מכירים.
אני:
״היי התגעגעתי״כתבתי והרגשתי כזה רכרוכי,תוך כמה דקות היא שלחה לי הודעה.
שירז:
״גם אני,מה איתך?״היא כתבה לי ועלה לי חיוך,היא באמת משהו מיוחד והיא נכנסה לי ללב חזק ולא נראה לי שהיא תצא משם לא משנה איך היא נראת אם ניפגש.
אני:
״בסדר ואיתך?״שאלתי אותה,כיביתי את האייפון ושמתי אותו בכיס.
ירדתי למטה,ראיתי את אליאס באקס בוקס שלי ואת אפק יושב לידו.
״איפה אבא?״שאלתי את אפק והתיישבתי לידו.
״לא יודע״הוא אמר לי,בטח אצל חברה שלו אני נראה לי נוסע לשם.
שירז:
״גם בסדר,למרות שאני מרגישה כאילו הכל קורס לי״היא כתבה לי אחרי כמה דקות ובאמת שהתחלתי לדאוג לה.
אני:
״מה קורס לך יפה שלי?אני יכול לעזור לך במשהו?״שאלתי אותה מחכה לתשובה שלה.
שירז:
״זה פשוט שכל העבר שלי חוזר אליי בבום כזה וזה בסדר נסיך אני אסתדר״היא כתבה לי ופשוט הרגשתי שהיא צריכה את העזרה שלי אבל מתביישת לבקש.
אני:
״תקשיבי,אני רוצה שתדעי שאני כאן תמיד ושאת יכולה לפנות אליי לא משנה לגבי מה״כתבתי לה ובאמת שאני רוצה להכיר אותה יותר.
שירז:
״אני יודעת וגם אתה יכול לדבר איתי על הכל והלוואי שלא הייתי מפחדת כל כך לפגוש אותך״היא כתבה לי ואני גם רוצה לפגוש אותה כבר.
אני:
״למה את מפחדת לפגוש אותי?״שאלתי אותה.
שירז:
״אני פשוט מפחדת שלא תאהב את איך שאני נראת או שאני אגלה שטעיתי לגבי מה שאני חושבת עלייך״היא כתבה לי וזה באמת לא משנה לי איך היא נראת,האופי שלה מושלם בשבילי ממה שדיברתי איתה.
אני:
״את תראי שכשניפגש הפחד הזה יעלם״כתבתי לה,אני באמת מת לפגוש אותה ולהתאים פנים לאופי.
שירז:
״פשוט נראה לי שנחכה עם זה״היא כתבה לי וזה מבאס אבל זאת בחירה שלה.
אני:
״אוקיי,רק נדבר כן?״שאלתי אותה.
שירז:
״ברור שנדבר,נראה לך שאני הולכת להפסיק את הקשר איתך יפיוף״היא כתבה לי וצחקתי מהכינוי שהיא נתנה לי.
אני:
״מחקה אותי אה?תזהרי ממני יפה״כתבתי לה.
שירז:
״זה שלי,אתה פשוט זה שמחקה אותי״היא כתבה לי והתחלתי לצחוק היא פשוט מצחיקה אותי.
״הכל טוב אחי?״אליאס שאל אותי והנהנתי.
״תקשיב אני הולך לאבא שלי,אתה הולך הביתה או נשאר פה?״שאלתי אותו וסימנתי לאפק ללכת להתארגן שאני אקח אותו לאבא.
״אני אשאר קצת ואלך״הוא אמר לי והנהנתי.
״תנעל עם המפתח שיש בארון בחוץ אוקיי אחי?״שאלתי אותו והוא הנהן.
ראיתי שאפק מוכן ויצאנו מהבית לכיוון האוטו שלי.
״רואי אני יכול שאלה?״אפק שאל אותי באמצע הנסיעה.
״ברור״אמרתי לו.
״אתה יכול להישאר איתי שם?״הוא שאל אותי והרגשתי שהוא מסתכל עליי.
״למה?לא טוב לך שם?״שאלתי אותו כשעצרתי ברמזור.
״טוב לי,אבל אבא בקושי מתייחס אליי״הוא אמר לי והרגשתי עצבים בגוף,בסדר יש לך חברה או כמו שאתה קורא לזה אהבה חדשה אבל למה להתעלם מהבן שלך?
״אני אדבר איתו ואני אשאר איתך קצת״אמרתי לו וליטפתי את שיערו.
״אני אוהב אותך רואי״הוא אמר לי וחייכתי.
״גם אני אותך אח קטן״אמרתי לו כשהגענו לבית שלה.
״יאללה בוא ניכנס ואני אדבר עם אבא״אמרתי לו כשיצאתי מהאוטו ועזרתי לו גם לצאת.
״היי תכנסו״אמא שלה אמרה לנו כשפתחה את הדלת.
״אבא אני יכול לדבר איתך שנייה?״שאלתי אותו כשנכנסנו לבית.
״בוא״הוא אמר לי ויצאנו לגינה שלהן והיא עצומה וגם יפה.
״דיברתי עם אפק והוא אמר לי שכשהוא פה הוא מרגיש שאתה מתעלם ממנו״אמרתי לו.
״לא ידעתי שככה הוא מרגיש״הוא אמר לי מסתכל עליי.
״אם היית מדבר איתו היית יודע״אמרתי לו בכעס.
״רואי,אני זה שאמור לכעוס עלייך לא הפוך״הוא אמר לי.
״אבא,אתה יכול לכעוס עליי ואתה יכול הכל אבל יש לך בנים שאתה צריך לדאוג להם עזוב אותי,אפק צריך אותך״אמרתי לו מנסה להסביר לו שהאהבה הזאת שהוא מרגיש עכשיו מסתירה לו את הבן שלו.
״אני מבטיח שאני אתייחס אליו״הוא אמר לי והנהנתי.
״אני רוצה לספר לך משהו״הוא אמר לי כשבאתי להיכנס בחזרה לבית.
״מה?״שאלתי אותו מסתובב אליו.
״יכול להיות שאני אתחתן איתה ואנחנו נעבור לגור פה״הוא אמר לי וזה נפל עליי כמו פצצה איך אני יכול לגור עם הבן אדם שאני הכי שונא בעולם?
״אבא,אני מקבל את זה שאתם ביחד ואם תתחתן איתה אני אפרגן לך אבל אין סיכוי שאני אעבור לגור פה״אמרתי לו בכעס,באמת שאני מפרגן לו והיא נראת אישה מיוחדת ואיתה ממש אין לי בעיה אבל עם הבת שלה יש לי בעיה ובעיה גדולה.
שמעתי שיש לי הודעה משירז אבל לא יכולתי לראות אותה מול הפנים של אבא שלי זה לא נעים.
״רואי בבקשה,היא עושה לי טוב ואין סיכוי שאני עובר לפה אם לא כולנו עוברים״הוא אמר לי.
״אז לא נעבור״אמרתי לו בכעס.
״רואי בחייאת תנסה להכיר אותה ואני מבטיח לך שהיא בן אדם מדהים״הוא אמר לי ואני מסכים איתו ומאמין לו שהיא בן אדם מדהים.
״אני יודע,אבל אתה יודע שהמצב ביני לבין הבת שלה ממש לא טוב ולגור איתה באותו בית אני אתחרפן״אמרתי לו.
״תקשיב,אני יודע שהמצב בניכם לא טוב אבל אני לא אעבור לפה בלעדייך או בלי אפק אתם הילדים שלי״הוא אמר לי וידעתי שאני חייב לעשות הכל כדי שהוא יהיה מאושר במיוחד עם כל הימים האלה שהיה לו רע בגללי.
״אני אנסה אבא,בשבילך אני אנסה״אמרתי לו והוא שם את ידו על כתפי.
״אין לך מושג כמה אני מעריך את זה רואי״הוא אמר לי והנהנתי.
״אני מפריעה?״אמא שלה שאלה אותנו.
״לא,בדיוק סיימנו״אמרתי לה וחייכתי.
״אני יכולה לדבר איתך?״היא שאלה אותי והנהנתי.
״אני מחכה לכם בפנים״אבא אמר לה,נתן לה נשיקה ונכנס לבית בזמן שהיא ישבה מולי.
״אני יודעת שהבת שלי עוד שנייה מתה בגללך ואני בהתחלה כעסתי עלייך אבל אני רוצה לדעת כמה זמן זה נמשך״היא שאלה אותי בקול עדין כזה והלוואי עליי אמא כזאת ובכלל אמא.
״כמעט שנה ומשהו״אמרתי לה מבלי להסתכל עלייה.
״ולמה אתה עושה לה את כל זה?״היא שאלה אותי.
״סיפור ארוך,אבל בקיצור הבת שלך פגעה בי לא משנה אם היא זוכרת או לא אבל אני זוכר וזה לא יוצא לי מהראש״אמרתי לה.
״אז כל זה,זה נקמה?״היא שאלה אותי.
״כן,כי אני נפגעתי ממנה כל כך חזק גם אם היא לא התכוונה ועם השנים השנאה שלי אלייה רק התעצמה ועכשיו תסלחי לי אני צריך ללכת״אמרתי לה וקמתי משם הולך לכניסה לבית שלהן.
ובזווית העין שלי קלטתי אותה,מסתכלת עליי לא מבינה מה אני עושה פה ובאמת שהיא הבחורה הכי יפה שראיתי אי פעם וכשראיתי את הצלקות שיש לה בגללי פשוט ברחתי משם.
שירז:
״קרה משהו?״היא כתבה לי וראיתי את ההודעה הזאת רק כשיצאתי משם.
אני:
״לא,פשוט הייתי צריך להקפיץ את אחי הקטן לאנשהו״אמרתי לה.
שירז:
״אני פשוט לא מאמינה,אין לאנשים בושה״היא כתבה לי.
אני:
״מה קרה יפה שלי?״שאלתי אותה בדאגה,מי העיז לפגוע בה?
שירז:
״סתם,אני פשוט פגשתי היום מישהו שלא מפסיק להכאיב לי״היא אמרה לי.
אני:
״הוא פוגע בך?״שאלתי אותה,מי הבן זונה שפוגע בנסיכה הזאת?
שירז:
״כן,אבל אני יודעת שאם נשב לשיחה זה יסתדר גם אם אני לא ממש יכולה להסתכל עליו״היא כתבה לי והיו לי עצבים עצומים בגוף רציתי להרוג את אותו אחד שהכאיב לה.
אני:
״אני פה,בשביל להרוג אותו וגם כדי להראות לך שיש מישהו שאכפת לו ממך״אמרתי לה ונכנסתי לאוטו נוסע הביתה ויודע שאני חייב לישון מהיום המתיש הזה.
YOU ARE READING
עולמות נפרדים:)
Roman d'amour״אני שונאת אותך״אמרתי לו בכל כך הרבה שנאה. ״הדדי ביותר,בייב״הוא אמר לי בחיוך המעצבן שלו,הבחור הזה כל כך מעצבן,זה כאילו הוא נולד כדאי לעצבן אותי. ״הלוואי שתמות״אמרתי לו בעצבים ודחפתי אותו כשהוא שפך עליי את הקולה שלו. ״זה מה שאני מאחל לך כל יום שאני ק...