מנקודת מבט רותם:
אני שונאת אותו,אני יודעת שאני צריכה להודות לו על זה שהוא הציל את חיי אבל הוא גם זה שהרס לי את החיים.
״איך את מרגישה נסיכה שלי?״אמא שאלה אותי וליטפה את ראשי ושמתי לב שהחבר שלה מסתכל עלינו מהצד וידעתי שאני צריכה להשלים עם זה שיש לה אהבה והיא מאושרת.
״אני בסדר,תודה אמא ואני מצטערת על איך שדיברתי אלייך פשוט התאכזבתי שלא שיתפת אותי״אמרתי לה והיא חיבקה אותי.
״אני יודעת,הייתי צריכה לשתף אותך מההתחלה״היא אמרה לי כשהתנתקנו מהחיבוק.
״אמא,אבל אני עדיין לא מוכנה להכיר אותו אני באמת באמת מצטערת״אמרתי לה וראיתי שהיא מאוד התאכזבה אבל אני באמת לא יכולה.
״זה בסדר,אבל כדי שלא תתאכזבי שוב אני רוצה לעדכן אותך שיש סיכוי גדול שאנחנו נתחתן ושהוא יעבור לגור פה עם הילדים שלו״היא אמרה לי והייתי צריכה זמן להקל את מה שהיא אמרה כי זה כמו פצצה בשבילי.
״וואו,אני לא מאמינה אבל מה שיעשה אותך מאושרת אמא״אמרתי לה וחיבקתי אותה,לא רציתי לתת לה הרגשה רעה.
״תודה,אני יודעת שאת עושה יותר מדי מאמצים כדי שאני ארגיש טוב עם עצמי ואין לך מושג כמה אני מעריכה את זה נסיכה של אמא״היא אמרה לי,נישקה את ראשי והלכה לשבת איתו.
זה גדול עליי כל הדבר הזה שהמשפחה שלי פתאום תתרחב וזה כבר לא יהיה אני ואמא שלי נגד כולם.
״אני יכול לדבר איתך?״הוא שאל אותי והתיישב לידי.
״כבר ניסית את זה ולא כל כך הלך״אמרתי לו וכל כך ניסיתי לא להיות רעה אליו.
״אני יודע אבל אני חייב לנסות,כי באמת חבל לי שהבת של זאת שאני אוהב תשנא אותי״הוא אמר לי והרגשתי את המבט שלו עליי.
״אני לא שונאת אותך,פשוט קשה לי שיש עוד אנשים בבית כי עד עכשיו היינו אני ואמא שלי ופתאום יש לה מישהו חדש ושאתם חושבים להתחתן ושתעבור לגור פה כל זה מהיר לי מדי״אמרתי לו.
״אני יודע,אבל כלפי חוץ זה לא מה שאת מראה וזה גם לא מה שאת נותנת לי להרגיש״הוא אמר לי.
״סליחה אם אני אהיה חצופה,אבל לא ממש אכפת לי מה אתה מרגיש כי אתה זה שמנסה להיכנס לי לחיים בכוח״אמרתי לו וידעתי שזה מגעיל אבל מה לעשות לפעמיים האמת מגעילה.
״וואו,את פשוט לא מסוגלת לפרגן לאמא שלך?״הוא שאל אותי.
״תקשיב אני לא נוהגת להתחצף למבוגרים אבל לדעתי עברת קצת את הגבול,גם התפרצת לבית שלי,אתה גם מנסה להיכנס לי לחיים וגם מתערב בקשר שלי ושל אמא שלי אתה באמת קצת חוצפן ואם לא הייתי מפרגנת לאמא שלי ממזמן היית עף מפה על טיל״אמרתי לו ופשוט יצאתי מהבית שלי,בן אדם פשוט חוצפן מי נראה לו שהוא?
הוא כל כך מזכיר לי מישהו ואני פשוט לא מצליחה לזכור את מי,מי הוא בכלל שיגיד שאני לא מפרגנת לאמא שלי?
״סליחה״אמרתי למישהו שנתקעתי בו וכשהרמתי את הראש ראיתי את החבר של אלרואי.
״זה בסדר״הוא אמר לי.
״חכי רגע״הוא אמר לי כשבאתי להמשיך ללכת.
״קרה משהו?״שאלתי אותו והסתובבתי אליו.
״סתם,רציתי לדעת אם קרה משהו את נראת כאילו מישהו עיצבן אותך״הוא אמר לי והתקרב אליי.
״גם אם קרה משהו,למה שאני אספר לך?כדי שתספר לחבר שלך וככה הוא יוכל לפגוע בי?״שאלתי אותו.
״לפעמיים טוב לפרוק דווקא בפניי אנשים שלא מכירים אותך ולמה שאני אספר לו?״הוא שאל אותי,הוא דווקא חכם לא כמו החבר הטמבל שלו.
״כי אתם החברים הכי טובים מין הסתם שתספר לו״אמרתי לו.
״אולי הייתי מספר לו״הוא אמר לי.
״רואה״אמרתי לו והוא חייך והאמת יש לו חיוך די יפה.
״רוצה לספר?״הוא שאל אותי,בוחן את כולי.
״לא חושבת אבל תודה״אמרתי לו וכשבאתי להמשיך ללכת הוא משך אותי וסובב אותי אליו ורק עכשיו שמתי לב כמה הוא באמת יפה.
(אליאס בתמונה👇)
YOU ARE READING
עולמות נפרדים:)
Romantizm״אני שונאת אותך״אמרתי לו בכל כך הרבה שנאה. ״הדדי ביותר,בייב״הוא אמר לי בחיוך המעצבן שלו,הבחור הזה כל כך מעצבן,זה כאילו הוא נולד כדאי לעצבן אותי. ״הלוואי שתמות״אמרתי לו בעצבים ודחפתי אותו כשהוא שפך עליי את הקולה שלו. ״זה מה שאני מאחל לך כל יום שאני ק...