עולמות נפרדים:)-פרק 47

245 16 5
                                    

מנקודת מבט אלרואי:
ההתערבות הולכת לי יותר מדי טוב ואני מרגיש שהיא נופלת לתוך המילים שאני אומר לה ובעיקר היא מתחילה להתמכר לנשיקות שלי,זה בדיוק מה שרציתי.
״תעוף ממני כבר״היא אמרה לי ופתאום הרגשתי את הלחי שלי שורפת,רציתי לבעוט אותה אבל אני צריך אותה יותר מדי בשביל לנצח בהתערבות.
״מה את חושבת שאת עושה?״שאלתי אותה בעצבים והתקרבתי אלייה,פתאום ראיתי פחד בעיניים שלה.
״אני מצטער,אני פשוט לא מבין מאיפה הסטירה הזאת הגיעה״אמרתי לה בחצי חיוך מזויף.
״אני לא רוצה קשר איתך,נראה לי שהבהרתי את זה טוב מאוד״היא אמרה לי.
״דיי עם זה,את משגעת אותי״אמרתי לה,ככה זה כשאני רוצה לנצח במשהו אני מוכן לעשות הכל בשביל זה.
״מתי תפסיק עם ההצגות האלה שלך?״היא שאלה אותי וזה מעצבן אותי שהיא ממשיכה לא להאמין לי,למרות שהיא צודקת אני לא מתכוון לשום מילה שאני אומר ובעיקר לשום מילה שאמרתי לה.
״אני לא עושה שום הצגות,אני רוצה אותך״אמרתי לה ולא האמנתי שאמרתי את זה בכלל.
נכון הנשיקות איתה משגעות אותי ואני מרגיש שאני מתמכר לשפתיים שלה אבל זה לא טוב.
אני שונא אותה בכל חלק בגוף שלי וזה לא יכול לקרות כי היא הדבר הכי שנוא עליי בעולם לא משנה כמה היא יפה וגם לא משנה כמה השפתיים שלה ממכרות.
״אתה מצחיק״היא אמרה לי,מעירה אותי מהמחשבות.
״תני לי הזדמנות״אמרתי לה וקיוויתי שהפעם היא תסכים.
״לא יקרה״היא אמרה לי וסימנה לי שוב לצאת מהחנות שלה.
״תגידי לי שאת תתני לי הזדמנות ואני יוצא״אמרתי לה בעקשנות.
״לא,אתה יוצא עכשיו כי אני צריכה ללכת״היא אמרה לי.
״מצידי נישאר כאן עד שתסכימי״אמרתי לה והסתכלתי עלייה.
״אתה ממש מעצבן ודיי אלרואי שנינו יודעים שנועדנו לשנוא אחד את השנייה״היא אמרה לי ושנאתי את זה שהיא צודקת.
״זה לא נכון״אמרתי לה,למרות שאני לגמרי מסכים איתה ושזה הכי נכון שיש.
״תגיד אתה גם מאמין לשטויות שאתה מוציא מהפה?״היא שאלה אותי והרגשתי איך הידיים שלי מתכווצות לאגרופים.
״תפסיקי עם זה,בואי ניצא לדייט פעם אחת ואם לא יתאים לך לא ניפגש יותר״אמרתי לה וניסיתי לשחרר את הידיים שלי שהתכווצו לאגרופים לפני שנייה.
״יודע מה,אוקיי ניצא לפגישה אחת ואחר כך אני לא רוצה לראות אותך לידי״היא אמרה לי והנהנתי.
״עכשיו אתה מוכן לצאת?״היא שאלה אותי.
״כן,אה והפגישה שלנו תהיה עכשיו״אמרתי לה כשיצאנו מהחנות שלה.
״אין סיכוי,יש לי משהו לעשות״היא אמרה לי וזה לא ייאמן עד כמה הילדה הזאת מעצבנת.
״זה יקרה עכשיו ואם את לא רוצה שאני ארים אותך עליי ויחשבו שזאת חטיפה אז כדאי לך לבוא איתי״אמרתי לה.
״אוקיי,אבל לא יותר משעה״היא אמרה לי בייאוש.
״קודם נתחיל ונראה מתי נסיים״אמרתי לה ומשכתי אותה איתי.
״תיכנסי״אמרתי לה כשהגענו לאוטו שלי.
״שעה״היא אמרה לי ונכנסה לאוטו.
״נחשוב עלייך״אמרתי לה כשהתחלתי לנסוע.
״ממתי נהיית כזה?״היא שאלה אותי פתאום ולא הבנתי את השאלה שלה.
״כזה איך?״שאלתי אותה.
״כזה רע,שמתעלל באחרים״היא אמרה לי,זה בגללך רק בגללך אני כזה מפלצת את מוציאה ממני את כל הדברים הרעים שיש בי.
״משהו שקרה לי בעבר״אמרתי לה,זה מה שיצא לי מהפה והלוואי ויכולתי להגיד לה באמת למה אני רע אלייה.
״יש לי שאלה קצת מוזרה״היא אמרה לי.
״תשאלי״אמרתי לה באדישות וניסיתי להשאיר את מה שהיא עשתה לי בצד ולהתרכז בהתערבות.
״אנחנו הכרנו לפני?״היא שאלה אותי ורציתי לצרוח עלייה שהיא שקרנית ושהיא פשוט חתיכת כלבה שהרסה לי את כל הילדות.
״לא״אמרתי לה כשהגענו למסעדה שלקחתי אותה אלייה.
״הגענו״אמרתי לה וסימנתי לה לצאת מהאוטו.
נכנסנו למסעדה,הזמנו לאכול וכשסיימנו לדבר ולצחוק רציתי להרוג את עצמי על זה שאני אהבתי לצחוק איתה ובעיקר התמכרתי לצחוק שלה.
״זה מוזר אבל היה לי כיף״היא אמרה לי כשיצאנו מהמסעדה ורציתי לנשק אותה,לא הבנתי מאיפה כל הרגשות האלה באו לי עכשיו.
״גם לי״אמרתי לה ופעם ראשונה שהרגשתי שדיברתי מהלב ולא מהראש.
״עכשיו בוא נחזור למצב הזה שאתה מכה אותי״היא אמרה לי,פתאום שכחתי מההתערבות ומכל מה שהיא עשתה לי ונישקתי אותה.
״בואי ננסה להיות ביחד״אמרתי לה וליטפתי את פנייה,מתנשפים מהנשיקה.
״לא אלרואי,אני לא יכולה ולא רוצה להיות קרובה אלייך״היא אמרה לי ופתאום ראיתי בה משהו שבחיים לא ראיתי.
אני ראיתי בעיניים שלה שהיא מפחדת ממני ושהיא בחיים לא תאמין לשום מילה שאני אומר לה.
״אבל אני רוצה להיות לידך״אמרתי לה,עדיין מלטף את פנייה.
״מאיפה זה בא פתאום,עד לפני שנייה שנאת אותי אלרואי״היא אמרה לי,אני עדיין שונא אותך זה מה שרציתי להגיד לה.
״אני לא שונא אותך״אמרתי לה ורציתי להרביץ לעצמי שוב כי אני לא אומר מה שאני באמת מרגיש.
״אל תשחק בי אלרואי״היא אמרה לי ולא הבנתי מה היא מנסה להגיד בזה.
״שזה אומר?את מוכנה לתת לנו הזדמנות?״שאלתי אותה וההתערבות חזרה לי למחשבות.
״כן,אבל אם תיפגע בי שוב אני לא אהסס ואפגע בך בחזרה״היא אמרה לי ונישקתי אותה לא מפסיק לשנייה,מתמכר יותר לשפתיים הרכות והיפות שלה.
״אני אוהב אותך״אמרתי לה כשהתנתקנו מהנשיקה ורציתי להגיע ליום שההתערבות מסתיימת ולקחת את הערכה ואת הכסף שעומר הבטיח לי שאני אקבל כשאני אנצח.
״אני לא מאמינה לזה,אבל אני אנסה לבטוח בך״היא אמרה לי וחייכתי.
״תחזרי איתי הביתה,בבקשה״אמרתי לה והיא הנהנה.
נכנסנו לאוטו וכל כך שמחתי שהיא נתנה לי הזדמנות,למרות שנשאר לי לכבוש אותה לגמרי ולהעיף אותה להחזיר לה על מה שהיא עשתה לי.
״תודה״אמרתי לה כשהגענו לבית שלה.
״על מה?״היא שאלה אותי.
״על זה שנתת לי הזדמנות״אמרתי לה וחייכתי חיוך מזויף.
״רק אל תיתן לי להתחרט על זה״היא אמרה לי והנהנתי,אל תדאגי עד שאני לא אשבור לך את הלב את לא תהיי רחוקה ממני אפילו לשנייה.
״מבטיח״אמרתי לה ונכנסנו הביתה.
״נסיכה של אמא״אלמה אמרה לה וחיבקה אותה חזק.
״מה היא עושה פה?״אבא שלי שאל אותי.
״היא חזרה,תנסה להתנהג אלייה יפה גם אם אתה מקנא בקשר שלהן״אמרתי לו והלכתי לחדר שלי.
אני כל כך מאושר שהשגתי אותה ושממש בקרוב אני הולך לנצח בההתערבות הזאת ולהראות לכל המקיף ובעיקר לה שכשפוגעים בי אני פוגע כפליים.
אני פשוט רוצה להרוס לה את החיים בדיוק כמו שהיא הרסה את שלי ומה יותר טוב מלשבור לה את הלב ולעשות את זה מול כל המקיף.

עולמות נפרדים:)Where stories live. Discover now