מנקודת מבט אלרואי:
אני יודע שאני תחת שבועה ואני גם יודע שהשופט והיא יודעים בדיוק כמוני שאני כן עשיתי את זה.
״מר שכטר,אני אשאל אותך שוב האם זה נכון שחטפת את הבן שלך ומנעת ממנו לראות את אמא שלו במשך שבוע?״הוא שאל אותי והסתכלתי על הילד שלי שהסתכל עליי במבט מלא שנאה שלא יכולתי לסבול.
״זה נכון״אמרתי לו ושמתי את ראשי בין ידיי בייאוש,אני הולך להפסיד אותו ועלייה אין מה לדבר כי אותה ממזמן הפסדתי.
״למה עשית את זה?״הוא שאל אותי והשאלה הזאת גרמה לי להרים את ראשי ולהסתכל עלייה.
״כי לא יכולתי לסבול יותר את הריחוק הזה מהבן שלי״אמרתי לו,לא מפסיק להסתכל עלייה אפילו לדקה.
״אבל בכל זאת,להרחיק אותו מאמא שלו ועוד בכזאת חוצפה?״הוא שאל אותי בעצבים ואני כל כך קרוב ללהרוג אותו בגלל השאלות המעצבנות האלה שהוא שואל אותי.
״כן,כי אני אוהב אותו ואני יודע שהיא בחיים לא תתן לי להיות איתו ולהכיר אותו״אמרתי לו בעצבים והוא הסתכל עלייה באותו זמן שאני הסתכלתי עלייה.
״כבוד השופט מרשתי בחיים לא תעשה דבר כזה כי היא לא בן אדם כזה״הוא אמר לשופט והשופט הנהן,בטח זה שהוא יודע ששיקרתי יעלה לי בזה שאני אאבד את הבן שלי לגמרי.
״אני סיימתי כבוד השופט״הוא אמר לשופט והשופט סימן לו לחזור למקום שלו.
״מר אלקיים,יש לך שאלות ללקוח שלך?״הוא שאל את ארז וארז הניד את ראשו לשלילה,אני לא מבין אותו הוא היה יכול לעזור לי פה.
״אוקיי,תחזור לשבת במקומך״הוא אמר לי וחזרתי לשבת איפה שישבתי,מסתכל על ארז במבט עצבני.
״שמעתי את שני הצדדים ואני צריך הפסקה קטנה כדי להחליט״הוא אמר לנו,הוא קם מהמקום שלו וכולנו קמנו מתוך כבוד וכשהוא הלך יצאנו מהאולם.
״אין סיכוי שאני מפסיד פה ארז ואתה יכולת לעזור לי״אמרתי לו בעצבים כשיצאנו משם.
״אחי,אתה יודע כמה שאני רוצה לעזור לך אבל לא יכולתי לגשת לשם אחרי שהודת שחטפת אותו״הוא אמר לי והאמת שזה נשמע די הגיוני כי אם הוא כן היה שואל אותי שאלות השופט היה חושד ואוטומטית הייתי מאבד את הבן שלי.
״אל תדאג אחי,אתה תקבל אותו בחזרה״הוא אמר לי והנהנתי,אני חייב את הבן שלי ואני יודע שהולך להיות לי ממש קשה להחזיר אותו אליי.
״היי״היא אמרה לי,זה לא הגיוני כמה שהתגעגעתי אלייה וכמה שהיא יפה.
״היי,אני רואה שבסוף החזרת לי״אמרתי לה והיא לא הבינה מה אני רוצה ממנה.
״בסוף החזרת לי על מה שעשיתי לך לפני שבע שנים אז זאת הייתה הנקמה שלך כל השנים האלה?״שאלתי אותה כשסימנתי לארז להשאיר אותנו לבד.
״ממש לא,מה אני נראת לך אלרואי?למה שאני אתכנן כזאת נקמה ואעשה אותה רק עכשיו?״היא שאלה אותי בעצבים,זה די הגיוני שהיא תרצה לנקום בי אבל אני לא באמת חושב שהיא מסוגלת לעשות דבר כזה.
״אולי כל כך נפגעת שאמרת שכדי לנקום בי את צריכה תכנון של שנים״אמרתי לה בעצבים והתקרבתי אלייה,אם אני מגלה שזה באמת ככה אני הורג אותה והפעם זה ממש לא יהיה סתם איום.
״אלרואי,אתה אשם שכל זה קרה לא אני ונכון אני גם אשמה אבל אתה הבאת אותנו למצב הזה״היא אמרה לי בעצבים ואני יודע שאני זה שתבעתי אותה ושעכשיו אני מפסיד.
״את יותר אשמה ממני על מה את מדברת בכלל?״שאלתי אותה בעצבים והאמת שנמאס לי שהיא התמימה והמתוקה כי היא לא,היא אשמה יותר ממני במצב שאנחנו נמצאים בו.
״יודע מה,לא מעניין אותי מה אתה חושב או אומר כי זה ממזמן כבר לא עיניין שלי״היא אמרה לי,הרגשתי צביטה חזקה בלב ופתאום התחלתי לראות מטושטש.
״חכי בבקשה,אני חושב שאני הולך להתעלף״אמרתי לה בלחש והחזקתי את ידה.
״תירגע,קח תשתה״היא אמרה לי,נתנה לה בקבוק מים ועזרה לי לשבת על כיסא שהיה לידנו.
״תודה״אמרתי לה כשהרגשתי טיפה יותר טוב והיא הסתכלה עליי באותו מבט כמו פעם.
״אין לך מושג כמה שאני אוהב אותך״לחשתי לה,מלטף את פנייה ומנשק את ראשה.
״אם היית אוהב אותי לא היית גורר אותנו לזה ואם היית אוהב אותי לא היית פוגע בבן שלנו״היא אמרה לי והורידה את ידיי מפנייה,היא צודקת אני יכולתי למנוע מאיתנו את כל זה ויותר מזה יכולתי למנוע מעצמי לפגוע בבן שלי.
״את צודקת״אמרתי לה ושתיתי מהמים,מנסה להבין איך הגעתי למצב כזה שאני חוטף את הבן שלי,גורם לו לשנוא אותי ופוגע ביפה שלי.
״צריך לחזור״היא אמרה לי והבנתי שאני כבר הפסדתי אותם ושאני לא אראה אותם יותר.
״חכי שנייה״אמרתי לה כשהיא באה לקום ותפסתי לה את היד.
״מה?״היא שאלה אותי ואני מת לנשק אותה ולהיות איתה כמו פעם עם תוספת קטנה,עם הבן היפה שלנו.
״כשהשופט יגיד שהפסדתי את תתני לי לתקן את הטעות שלי ולהתחיל את הקשר שלי איתכם מחדש?״שאלתי אותה וכשהיא לא הסתכלה עליי לא ידעתי מה לחשוב.
״ברור שאני אתן לך לתקן את הטעות שלך ולהתחיל מחדש את הקשר שלך ושל הבן שלנו אבל הקשר ביני לבינך נגמר כבר ממזמן״היא אמרה לי,קמה מלידי ונכנסה לאולם שאני אחרייה,מנסה לעקל את זה שאני לא יכול לקבל כל מה שאני רוצה.
״שלום,בואו נתחיל״השופט אמר לנו ברגע שנכנסנו ועמדנו עד שהוא סימן לנו שאנחנו יכולים לשבת.
״שני הצדדים טעו,אבל יש משהו אחד שאני לא יכול לעבור עליו בשתיקה וזה על פגיעה בקטינים״הוא אמר לנו והבנתי שהוא מדבר עליי,מה הוא חושב שאני לא יודע שעשיתי משהו אסור ודוחה?
״ולכן החלטתי לפסוק לטובת הנתבעת רותם מויאל״הוא אמר לנו וראיתי אותה מחבקת את הבן שלנו בחוזקה ומנשקת את הרון הזה שאני מת להעיף לו מכות.
״אבל במידה והנתבעת תחליט לתת לתובע הזדמנות אני מוכן לחשוב על זה״הוא אמר לנו,מרגיע אותם מההתלהבות ומסמן להם לשבת.
״כבוד השופט אני מעדיפה לחשוב על זה טיפה״היא אמרה לו והבנתי שאם זה תלוי בה אז יש סיכוי שאני כן אוכל להתחיל איתם דף חדש.
״אוקיי,את יכולה לדבר עם הבן שלך ולהתייעץ עם מי שאת רוצה אבל תוך רבע שעה אני רוצה תשובה״הוא אמר לה,היא הנהנה והסתכלה עליי,מה אני אמור להבין מהמבט הזה?
״כבוד השופט,דיברתי עם הבן שלי והוא מוכן לתת לו הזדמנות אבל זאת ההזדמנות האחרונה״היא אמרה לו אחרי כמה דקות שאני רואה אותה מדברת עם הילד שלי,אני לא מאמין שהוא מוכן לתת לי הזדמנות אחרי שפגעתי בו ככה.
״אוקיי,אני כבר חוזר״הוא אמר לנו וקמנו שוב והתיישבנו ברגע שהוא יצא ולא יכולתי להוריד את המבט שלי ממנה.
״בבקשה שאני אוכל לפצות על כל הטעויות הטיפשיות שעשיתי״לחשתי לעצמי ורק רציתי שכל זה ייגמר.
״אוקיי,החלטתי להסכים לבקשתו של הקטין אבל על תנאי״הוא אמר לנו ברגע שבאתי לקום מתוך ההתלהבות שבוערת לי בגוף והסתכל עליי,הנהנתי וחזרתי לשבת.
״במידה והתובע ייפגע אפילו את הפגיעה הכי קטנה בקטין כל ההסכם מבוטל ולא תהיה שום אפשרות לשנות את זה״הוא אמר לי והנהנתי,אין סיכוי שאני עושה את אותה טעות שוב.
״אבל רק ברשותה של האם,אם אין את הסכמתה אתה לא מתקרב לקטין״הוא אמר לי והבנתי שאני חייב להסכים לזה כי בכל זאת היא האחראית עליו,למרות שאני אבא שלו.
״בהצלחה לכם״הוא אמר לנו ויצאנו מהאולם כמובן שאחריו,אני כל כך מאושר,אבל אני אהיה יותר מאושר אם גם היא תחזור אליי אבל נראה לי שזה מאוחר מדי.
״תודה״אמרתי לה כשיצאנו משם ומשכתי אותה אליי,לא יכול למחוק את החיוך שלי אפילו לדקה.
״תנצל את ההזדמנות הזאת כי זה לא יקרה שוב״היא אמרה לי והנהנתי,התכופפתי לים שעמד לידה והסתכל עליי.
״ים,אתה לא מבין כמה שאני מצטער וכמה שאני אוהב אותך״אמרתי לו,מחזיק את ידיו הקטנות בין ידיי.
״אני יודע אמא הסבירה לי״הוא אמר לי בקולו המתוק והסתכלתי עלייה,מחייך חיוך קטן והיא חייכה אליי בחזרה.
״ואני יודע שהייתי חרא של אבא אבל אני מבטיח לך שאני אנסה להיות אבא טוב בשבילך״אמרתי לו,הוא הנהן וחיבק אותי חזק.
״אני אוהב אותך ים שלי״לחשתי לו וירדה לי דמעה,אני אוהב את הילד הזה ואין לי מושג איך יכולתי לפגוע בו.
״גם אני אוהב אותך אבא ואני סולח לך״הוא אמר לי ואני כל כך מאושר,הדמעות האלה הם מאושר ואכזבה עצמית בו זמנית.
״בואו נלך הביתה״היא אמרה לנו,הרמתי את ים עליי ותוך כמה דקות ראיתי שהוא נרדם.
״אתה יכול לעבור לגור איתנו אם אתה רוצה״היא אמרה לי כשהגענו לאוטו שלה.
״ברור שאני רוצה״אמרתי לה וראיתי את הבן זונה הזה מחבק אותה ומנשק את הצוואר שלה,בא לי להרוג אותו.
״אוקיי,אז אתה יכול לישון איתנו היום ולהביא את כל הדברים שלך מחר״היא אמרה לי והנהנתי,מנסה להתאפק ולא להתנפל עליו ולשפץ לו את הפנים הדוחות שלו.
הכנסתי את ים בזהירות לאוטו שלה ונכנסתי גם,היא נסעה לבית שלה וכל הנסיעה הוא נוגע בה ולוחש לה דברים.
״אבא״ים אמר לי כשהוא התעורר וליטפתי את פניו.
״מה ים שלי?״שאלתי אותו כשהוא שם את ראשו על החזה שלי.
״למה אמא עם רון ולא איתך?״הוא שאל אותי בלחש כדי שרק שנינו נשמע.
״כי אבא פגע באמא שלך מלא פעמיים ולאמא שלך נמאס לסלוח לו״אמרתי לו והוא הנהן,מחבק אותי בחוזקה.
״הגענו״היא אמרה לנו,יצאנו מהאוטו שים עליי וישבנו על הספה.
״אמא,אני יכול היום לישון עם שניכם?״הוא שאל אותה והיא הסתכלה על הרון הזה שיצא מהבית שלה בעצבים.
״ברור שאתה יכול מלאך שלי״היא אמרה לו,נישקה את ראשו ויצאה מהבית.
״אבא,אמא אוהבת אותך״הוא אמר לי ולא הבנתי למה הוא אומר את זה.
״מאיפה אתה יודע את זה,ים שלי?״שאלתי אותו,לא מאמין שהיא אוהבת אותי.
״הם רבו בגלל שרון חושב שאמא אוהבת אותך״הוא אמר לי וחיבקתי אותו חזק,אם אני מצליח להחזיר אותה אליי אני אהיה הבן אדם הכי מאושר בעולם.
YOU ARE READING
עולמות נפרדים:)
Romance״אני שונאת אותך״אמרתי לו בכל כך הרבה שנאה. ״הדדי ביותר,בייב״הוא אמר לי בחיוך המעצבן שלו,הבחור הזה כל כך מעצבן,זה כאילו הוא נולד כדאי לעצבן אותי. ״הלוואי שתמות״אמרתי לו בעצבים ודחפתי אותו כשהוא שפך עליי את הקולה שלו. ״זה מה שאני מאחל לך כל יום שאני ק...