מנקודת מבט ים:
אני יודע שהוא עכשיו הולך לכעוס ושהוא לא יאמין לי אבל אם זה באמת מה שיקרה אז אני אבין שהוא באמת אוהב את המכשפה הזאת ושבאמת לא אכפת לו מאיתנו ושהוא באמת מעדיף אותה מאשר אותנו שאנחנו הילדים שלו.
״מה אמרת?״הוא שאל אותי עדיין עם אותו מבט עצבני שדי הפחיד אותי כי אני חושב שהפעם הוא באמת התעורר על עצמו סוף סוף.
״הוא אמר שקארין המתוקה שלך ואתה לא באמת נשואים ואם זה לא מספיק לך אז אני באמת כבר לא יודעת מה יעיר אותך על החיים שלך כבר״אמא שלי אמרה לו בעצבים וחטפה את הקלסר מידיו של אפק והעיפה אותו על אבא.
״חכי שנייה״הוא אמר לה שנייה לפני שהיא עלתה למעלה ולא הבנתי למה הוא מתנהג אלייה ככה אם הוא אוהב אותה כי בלתי אפשרי לפספס את האהבה שלו אלייה.
״אבא דיי,אמא צודקת אם אתה לא תאמין לזה אין לנו כבר מה לעשות״אמרתי לו ונכנסתי לחדר של קסם,מתיישב לידה ורואה אותה ישנה כמו מלאכית קטנה.
״אני אוהב אותך אחות קטנה ואני לא אתן לאף אחד לפגוע בך אף פעם״לחשתי לה מלטף את פנייה עד שראיתי סימנים על ידיה שמשכו את מבטי ולא הבנתי מה זה כל הסימנים האלה ומי עשה לה את זה.
״ים״היא לחשה לי,משפשפת את עינייה ומתיישבת לידי קולטת את המבט שלי על ידיה.
״אל תעשי את זה קסם״אמרתי לה בעצבים כשהיא באה לכסות את ידיה עם השמיכה שהייתה עלייה.
״אל תספר לאבא״היא אמרה לי והשפילה את מבטה,אבא עשה לה את זה?אין סיכוי נכון?כי למה שאבא יפגע בה?
״למה את כל כך מפחדת שאבא יידע את זה?אבא עשה לך את זה?״שאלתי אותה בעצבים ומתאכזב מעצמי שאני חושב בכלל על אבא שלי כאופציה.
״לא,אבא אוהב אותנו למה חשבת שזה הוא?״היא שאלה אותי והבנתי שיצאתי הבן הכי זבל שקיים.
״לא יודע,התגובה שלך גרמה לי לחשוב את זה ואל תעבירי נושא״אמרתי לה בעצבים,מעיף ממנה את השמיכה ופתאום ראיתי סימנים גם על הרגליים שלה,מה לעזאזל הולך פה?
״קסם,כדאי לך מאוד לספר לי מה הולך פה לפני שאני צורח וגם אבא וגם אמא יהיו פה״אמרתי לה בעצבים וכל כך התאפקתי שלא לצרוח עלייה.
״לא,אל תקרא להם״היא אמרה לי במין פחד שלא הצלחתי להבין אותו.
״אז תתחילי לדבר״אמרתי לה בעצבים והיא סימנה לי לשבת לידה,התיישבתי לידה כולי עצבני ומת כבר לדעת מי פוגע באחותי הקטנה ובעיקר מי גורם לה להיות כל כך מפוחדת.
״זאת קארין״היא אמרה לי ולא הבנתי איך זאת היא,הרי אם קארין היא זאת שעשתה לה את זה איך היא לא סיפרה לי עד עכשיו?
״מה קארין?איך?״שאלתי אותה והיא הסתכלה על משהו שהיה על השידה וכשהתקרבתי לשידה ולקחתי את מה שהיא הסתכלה עליו לא ממש הבנתי.
״מה זה?״שאלתי אותה כשהחזקתי את התמונה של קסם עם איזה ילד בגיל שלה.
״קארין גילתה שהילד הזה שבתמונה מחבב אותי ואני לא רוצה שאבא יכעס עליי אז כל פעם שהיא מקללת אותי או יורדת עליי אז היא מרביצה לי כשאנחנו לבד״היא אמרה לי והתחילה לבכות,סעמק הקארין הזאת בן-אדם מת.
״דיי קטנה שלי״לחשתי לה,מושך אותה אליי ומחבק אותה בחוזקה ומנשק את ראשה.
אני הולך להרוג אותה,מי היא בכלל שתאיים על הקטנה שלי?ומי היא שתרביץ לה בכלל?
״תלכי לישון קטנה שלי,אני אטפל בהכל״אמרתי לה כשראיתי שהיא נרדמה עליי.
השכבתי אותה על המיטה,כיסיתי אותה ונישקתי את ראשה,אני כל כך אוהב אותה.
ירדתי למטה ולא היה אף אחד בסלון,יצאתי מהבית ועליתי לאוטו שאמא קנתה לי לפני שנה ונסעתי מבלי לדעת לאן,עד שראיתי את המכשפה הבת זונה הזאת מדברת עם מישהו.
יצאתי מהאוטו והתקרבתי אליהם וראיתי שהיא משלמת לו כסף והבנתי שהבחורה הזאת מסוממת.
״שלום לך״אמרתי לה בעצבים והחזקתי את ידה בחוזקה,מסתכל עלייה עצבני.
״מה אתה רוצה?״היא שאלה אותי והשתוללה,מנסה להשתחרר מהאחיזה שלי.
״האמת שתמותי,אבל כנראה שזה בלתי אפשרי כי יש לך נשמה של מכשפה מהגיהינום״צעקתי עלייה והאחיזה שלי בידה התהדקה יותר ויותר.
״תקשיב חתיכת טפיל,כדאי לך מאוד לשחרר אותי אחרת יקרה לך מה שקרה לאחותך השמנה״היא אמרה לי והעפתי לה סטירה עם ידי הפנויה.
אני נגד אלימות נגד נשים אבל היא לא אישה,היא שטן ומגיע לה הרבה יותר מהסטירה הזאת על מה שהיא עשתה לקטנה שלי.
״עכשיו את תקשיבי לי טוב,את עפה מפה ולא חוזרת אף פעם אחרת כל העולם יידע שאת מסוממת ופסיכופתית עם תעודות הבנת אותי?״שאלתי אותה בצעקה והיא הנהנה,שיחררתי אותה והעפתי אותה על הכביש ונכנסתי לאוטו.
נסעתי הביתה עד שהטלפון שלי צילצל וראיתי שזה אסף החבר הכי טוב שלי.
״אה אחי?״שאלתי אותו בעצבים,אין לי כוח לדבר עם אף אחד אבל הוא בין היחידים שיכולים להרגיע אותי.
״מה אתה עצבני אחי?״הוא שאל אותי וידעתי שאם אני מספר לו הוא הורג את הפסיכית הזאת כי הוא חולה על קסם.
״סתם,הכלבה הזאת הרביצה לקסם במשך כל הזמן הזה ורק היום גיליתי את זה וכולי בעצבים אחי״אמרתי לו בעצבים ושמעתי אותו בועט במשהו,כן הוא מחשיב את קסם לאחותו הקטנה.
״בת זונה,מי היא בכלל שתיגע במלאכית הזאת?״הוא שאל אותי בעצבים.
״עזוב,היא תשלם על זה ואני חייב לשתף את ההורים שלי גם אם קסם לא רוצה כי וואלה אחי הם חייבים לדעת״אמרתי לו וניסיתי להרגיע את עצמי כדי לא לעשות תאונה או משהו.
״צודק אחי,אבל אתה חייב לשמור עלייה״הוא אמר לי והבנתי שהדרך היחידה שיש לי כדי לשמור עלייה זה לספר לאמא ואבא את הכל.
״טוב אחי,נדבר יותר מאוחר״אמרתי לו כשהגעתי הביתה וניתקתי את השיחה,נכנסתי הביתה וראיתי את קסם יושבת בין אבא לאמא ושהיא בוכה והבנתי שהיא סיפרה להם.
״איפה היית?״אמא שאלה אותי והתקרבה אליי מחבקת אותי חזק ובודקת אם אני בסדר,מה קרה פה בזמן שלא הייתי?
״אמא מה קרה?״שאלתי אותה,מחבק אותה חזק ולא משחרר לדקה.
״קסם סיפרה לנו ואבא גילה עוד דברים על המכשפה הזאת״היא אמרה לי וידעתי שקרה עוד משהו.
״ומה עוד קרה?״שאלתי אותה והיא הסתכלה עליי מביאה לי מעטפה עם תמונה.
״מי זאת?״שאלתי אותה והסתכלתי על הבחורה היפיפייה שבתמונה שכישפה אותי רק מלהסתכל עלייה.
״הבת של מאור״היא אמרה לי ולא האמנתי שהיפה הזאת היא הבת של הבן-אדם שהרס את החיים של אמא שלי.
״מה?״שאלתי אותה ולא יכולתי לפספס את זה שאבא התקרב אלינו כשקסם בין ידיו וחיבק גם את אמא.
״מאור אנס את אמא שלה לפני שהוא נרצח והוא אבא שלה״היא אמרה לי והבנתי שאני פעם ראשונה בחיים שלי מאוהב במישהי שאני לא יכול להתאהב בה.
YOU ARE READING
עולמות נפרדים:)
Romance״אני שונאת אותך״אמרתי לו בכל כך הרבה שנאה. ״הדדי ביותר,בייב״הוא אמר לי בחיוך המעצבן שלו,הבחור הזה כל כך מעצבן,זה כאילו הוא נולד כדאי לעצבן אותי. ״הלוואי שתמות״אמרתי לו בעצבים ודחפתי אותו כשהוא שפך עליי את הקולה שלו. ״זה מה שאני מאחל לך כל יום שאני ק...