עולמות נפרדים:)-פרק 103 (ים)

135 12 7
                                    

מנקודת מבט ים:
מה הולך פה?ולמה אבא מחזיק את אמא במקום לבדוק מה עם המכשפה שלו?אני לא יודע מה עוד יקרה במשפחה הזאת,אני רק מקווה שהמכשפה הזאת תעוף מהמשפחה שלנו כמה שיותר מהר.
״תשחרר אותי אלרואי ולך לכלבה שלך״אמא צעקה עליו וניסתה להשתחרר מידיו של אבא רק שהוא לא נתן לה לזוז ממנו וקסם נעמדה לידי מחבקת אותי חזק ומסתכלת ביחד איתי על ההורים המשוגעים שלנו.
״מה הולך פה?״אפק שאל אותנו כשהוא ירד למטה וכולנו הסתכלנו עליו,הוא נעמד לידנו ופתאום שמתי לב שהוא נעמד ליד קארין ולוחש לה משהו שכנראה גרם לה להיבהל כי היא קמה וברחה מהבית כאילו רודפים אחריה.
״מה אמרת לה?״שאלתי את אפק כשהוא התקרב אלינו וראיתי שקסם עדיין בוהה באמא ואבא שמתווכחים ממש לידנו.
״משהו שיגרום לה להתרחק מהמשפחה שלנו״הוא אמר לי וידעתי שאני חייב לברר מה הולך פה כדי להבין סוף סוף מה עובר על המשפחה הפסיכית הזאת.
״מה זה המשהו הזה?״שאלתי אותו כשהוא הפריד בין אבא ואמא שהתווכחו קצת יותר מדי.
״אני אסביר לך למעלה״הוא אמר לי והנהנתי.
פתאום ראיתי שקסם נרדמה עליי,הרמתי אותה בזהירות כדי שהיא לא תתעורר כי לא נראה לי שנלך היום והנחתי אותה על המיטה שלה.
״דבר״אמרתי לו כשנכנסתי לחדר שלו אחרי שבדקתי שקסם בסדר ושאמא ואבא נרגעו.
״סגור את הדלת״הוא אמר לי וסגרתי את הדלת,כנראה שזה רציני אם הוא אמר לי לסגור את הדלת.
״זוכר את המאור הבן זונה הזה?״הוא שאל אותי והנהנתי,איך אני יכול לשכוח את הבן-אדם שפגע באמא שלי?
״היא אחותו,באה לנקום את מותו ובגלל זה היא התחתנה עם אבא שלך רק שהנישואים האלה לא תקפים כי היא נשואה כבר ממזמן״הוא אמר לי והסתכלתי עליו לא יודע אם לצחוק או לבכות.
״אתה רציני?״שאלתי אותו עדיין המום,הוא הנהן והביא לי קלסר וכשפתחתי אותו ראיתי את הרישום נישואים שלה וזה לא עם אבא שלי.
״חייבים לספר לאבא״אמרתי לו אבל הוא חטף ממני את הקלסר כאילו אמרתי עכשיו שצריך לרצוח מישהו.
״אין סיכוי,כי הוא יגיד שזה מזויף״הוא אמר לי בעצבים וזה נשמע בדיוק כמו משהו שאבא יגיד ברגע שהוא ישמע על זה ועוד מאיתנו שהוא יודע כמה אנחנו שונאים אותה.
״אז מה אתה מציע שנעשה?״שאלתי אותו והוא סימן לי לשבת על המיטה,התיישבתי על המיטה שלו והוא התיישב על הכיסא שהיה מולי וידעתי שאני חייב לעשות הכל כדי להעיף את המכשפה הרעה הזאת מהמשפחה שלנו.
״בשביל שזה יצליח אנחנו חייבים את קסם ואת אמא שלך״הוא אמר לי ולא הבנתי מה אמא וקסם קשורות לזה.
״בשביל מה?״שאלתי אותו,לא רוצה לערב אותן אני רוצה להעיף את המכשפה הזאת לבד בלי שהן יצטרכו להתערב כי היא פגעה בהן מספיק.
״כי רק הן יכולות לדבר עם המכשפה הזאת,בעיקר האמא המשוגעת שלך״הוא אמר לי וצחקתי,אמא באמת משוגעת אבל אני חולה עלייה וזה לא שאני מעודד את זה שהיא הרביצה לה ככה אבל מגיע למכשפה הזאת.
״כן,טוב אז מה התוכנית?״שאלתי אותו וכשהוא בא להגיב על השאלה שלי שמעתי צרחות מלמטה וזה גרם לשנינו לרדת לסלון כמו משוגעים.
״מה הולך פה?אמא למה יש לך אזיקים?״שאלתי את אמא שלי בעצבים ברגע שראיתי שיש לה אזיקים על הידיים וששוטר מחזיק אותה ואבא מנסה להעיף אותו ממנה.
״אל תדאג מלאך שלי,אמא תהיה בסדר״היא אמרה לי ופתאום תפס אותי כאב ראש מטורף כי ידעתי שזה קרה לי פעם רק שאני הדחקתי את זה קצת יותר מדי טוב.
״מלאך שלי אתה בסדר?״אמא שאלה אותי,מתקרבת אליי ומלטפת את פניי מראה לי שהכל בסדר ואני מאמין לה כי היא תמיד תשמור עליי גם אם אני יכול לשמור על עצמי.
״כן אמא,למה הוא עוצר אותך?״שאלתי אותה ולא רציתי שהיא תלך ותשאיר אותנו לבד,למה יש לי הרגשה שזה קרה לי פעם?דיי אני לא יכול עם הכאב הזה.
״אמא כואב לי״אמרתי לה והרגשתי סחרחורת ופשוט התעלפתי.
כשפתחתי את העיניים וראיתי את אמא שלי יושבת לידי ומלטפת את פניי לא הבנתי מה קרה והמבט שלי אוטומטית ירד לידיה וראיתי שאין שום אזיקים על הידיים שלה והבנתי שזה סתם היה חלום רע.
״מה קרה מלאך שלי?״היא שאלה אותי כשחיבקתי אותה חזק ולא שיחררתי לדקה,אני לא רוצה לאבד אותה או את קסם כי אני אמות וזה לא שאני לא אוהב את אבא אני כן אוהב אותו רק שהוא פוגע בנו פעם אחרי פעם בגלל המכשפה הפוסטמה שלו.
״סתם היה לי סיוט,תגידי אמא ממתי אני ישן?״שאלתי אותה כדי להבין מאיפה התחיל החלום שלי כי אולי כל מה שקרה זה רק חלום רע?
״אתה דיברת עם אפק ופתאום ירדתם למטה והתעלפת״היא אמרה לי.
איזה באסה כבר חשבתי שחלמתי שאבא ואמא לא ביחד ושהוא נשוי לפוסטמה הזאת ושאנחנו סובלים בגלל זה.
״וואו,אני מרגיש כאילו ישנתי שנים״אמרתי לה וראיתי את אפק ישן בספה שלידי וידעתי שאנחנו חייבים להמשיך את השיחה שלנו לגבי המכשפה הזאת.
״כן,אבא שלך רוצה לדבר איתי על מה שעשיתי למכשפה שלו״היא אמרה לי כשהתיישבתי והסתכלתי עלייה,אולי זה כן יעזור אם הם ידברו כי הם אוהבים אחד את השני אני יודע את זה.
״אמא את יודעת כמה אני אוהב אותכם,אבל אולי זאת טעות?״שאלתי אותה,מנסה לספר לה את האמת על הקארין הזאת.
״למה אתה אומר את זה?״היא שאלה אותי ולא ידעתי איך אני הולך לספר לה את האמת.
״כי אני יודע שאבא ואת תחזרו ככה או ככה״אמרתי לה ולא הסתכלתי עלייה כי איך אני אמור להסתכל על אמא שלי ולהמשיך לשקר לה?
״ים,תסתכל עליי שנייה״היא אמרה לי והסתכלתי עלייה,למה לאימהות יש כאלה השפעות עלינו?
״מה אתה מסתיר ממני?״היא שאלה אותי וידעתי שהיא חייבת לדעת את זה ושהיא תעשה עם זה מה שהיא רוצה.
״אבא וקארין לא באמת נשואים״אמרתי לה והיא הסתכלה עליי לא מבינה ופתאום כשראיתי שאפק התעורר,ידעתי שעשיתי טעות שאני זה שסיפר לה את זה.
״איך?״היא שאלה אותי עדיין מופתעת,פתאום אפק קם מהספה ועלה לחדר שלו ותוך כמה דקות הוא היה למטה עם הקלסר שהחזקתי לפני כמה שעות.
״תפתחי״הוא אמר לה,היא פתחה את הקלסר וראיתי שהיא מופתעת מכל מילה ומילה שהיא קוראת.
״למה אתם לא מראים את זה לאבא?״היא שאלה אותי,סגרה את הקלסר והחזירה אותו לאפק.
״כי הוא לא יאמין לנו,הוא יגיד שזייפנו את זה ויחפש תירוצים ללמה לא להאמין לנו״אמרתי לה וקלטתי שהמבט של אפק תקוע על משהו שנמצא מאחוריי וכשסובבתי את ראשי לאן שאפק הסתכל ראיתי את אבא עומד ממש מאחוריי עם פרצוף עצבני,מאוד עצבני.

עולמות נפרדים:)Where stories live. Discover now