עולמות נפרדים:)-פרק 35

274 19 4
                                    

מנקודת מבט אלרואי:
אני לא מצליח להבין איך היא פתאום חולה ואני רוצה לדעת מה באמת קרה כי זה מרגיש לי שהיא שיקרה לי ושהיא לא חולה.
אני חייב להוציא את העצבים שלי,קמתי מהספסל שהתיישבתי בו ונכנסתי לאוטו נוסע למכון כושר וגם אם המטומטמת שם אני עדיין אתאמן כי אני חייב להוציא את העצבים שיש לי בגוף.
הגעתי למכון,ירדתי וראיתי אותה עושה מתיחות והאמת היא מאוד מושכת אבל אני לא יכול להימשך אלייה.
״ברק פה?״שאלתי אותה והיא הסתכלה עליי מוזר כזה.
״לא,הוא חולה רק אני פה״היא אמרה לי ועוד יותר התעצבנתי,לא יודע אפילו על מה אבל רק כשאני רואה אותה אני מתעצבן.
״אני רק אעשה תרגלי איגרוף ואני הולך״אמרתי לה,לא רציתי לראות אותה בכלל אבל אני חייב את האימון הזה.
שמתי את הכפפות איגרוף ואיגרפתי את השק הוצאתי עליו את כל העצבים שלי ובזוית העין שלי שמתי לב שהיא עושה משקולות שאפילו לי זה כבד,אין לי מושג למה אבל היא גרמה לי להסתכל עלייה.
״הלו״היא ענתה למישהו בטלפון ופתאום היא נהייתה רצינית כזאת והתחלתי להתבלבל לא רציתי שהיא תעניין אותי או שיהיה לי אכפת ממנה.
״אתה יכול לבוא למכון כושר אני כאן״היא אמרה למישהו ומבלי לשים לב נתתי מכה חזקה לשק והשק עף לי לפנים.
״אתה בסדר?״היא שאלה אותי והתקרבה אליי.
״מה זה עיניינך מטומטמת״אמרתי לה בעצבים והעפתי אותה ממני.
״כולה שאלתי חתיכת אידיוט״היא צעקה עלייה ופשוט חנקתי אותה,הכל התערבב לי הייתי עצבני כי שירז הבריזה לי וגם בגללה.
״אל תתעסקי איתי הבנת?״שאלתי אותה ויצאתי מהמכון כמו רוח סערה,כשיצאתי ראיתי את עומר מתקרב למכון.
אני שונא אותו ואותה,אני לא יכול לסבול אותה למה היא לא מתה נמאס לי ממנה כבר ובעיקר נמאס לי לראות אותה לא משנה לאן אני הולך.
״מה הולך אחי?״שאלתי אותו מנסה להרגיע את העצבים שלי.
״הכל טוב״הוא אמר לי וניכנס למכון כושר באתי ללכת אבל שמעתי אותם מדברים.
״מה איתך?״שמעתי אותו שואל אותה והייתי חייב להישאר כאן ולשמוע אותם מדברים.
״בסדר,מה רצית להגיד לי?״היא שאלה אותו ולא יכולתי לשמוע את הקול שלה יותר.
״רציתי לשאול אותך,אם את רוצה לצאת איתי?״הוא שאל אותה במין גימגום כזה ורציתי כל כך שהיא תגיד לו לא,אין לי מושג למה.
״אני מצטערת עומר,אבל אני לא יכולה לצאת איתך״היא אמרה לו וזה שימח אותי כי לא רציתי שהיא תיצא איתו בגלל שאני מקנא,כן אני מקנא לה למרות שאני לא יכול לסבול אותה.
״סעמק״הוא מילמל ויצא מהמכון וסוג של התנגשתי בו בכוונה.
״אה אחי,לא הלכת?״הוא שאל אותי.
״כן אני כבר הולך״אמרתי לו והלכתי לכיוון הרכב שלי.
״חכה שנייה אלרואי״הוא אמר לי.
״מה קרה?״שאלתי אותו,כאילו מתעניין.
״היא אמרה לי לא״הוא אמר לי בעצבים.
״אחי,אני לא הייתי מוותר ולי אף אחת לא הייתה אומרת לא גם לא היא״אמרתי לו ובאתי להיכנס לאוטו שלי.
״יודע מה?אם אתה כל כך בטוח שהיא הייתה יוצאת איתך בוא נתערב על זה״הוא אמר לי והאמת להכאיב לה זה רעיון טוב,לגרום לה להתאהב בי ולזרוק אותה זאת אחלה נקמה על מה שהיא עשתה לי.
״אחי,היא אמרה לך לא למה נראה לך שזה ישתנה או שאתה תנצח אותי?״שאלתי אותו וגיחכתי.
״כי אני יודע שאני יכול לנצח אותך בהכל גם אם היא סירבה לי״הוא אמר לי וזה גרם לי לרצות להוכיח לו שאין שום סיכוי שהיא תרצה אותו ולא אותי גם אם אני שונא אותה וגם אם מיררתי לה את החיים.
״יודע מה?סבבה אני אתערב איתך״אמרתי לו.
״אוקיי,מי שמצליח לגרום לה להתאהב בו במשך חודשיים כולל להיות איתה הוא מנצח״הוא אמר לי וצחקתי כי בקל אני מנצח אותו.
״ומה אני מקבל כשאני מנצח?״שאלתי אותו.
״מי אמר שאתה תנצח?״הוא שאל אותי והאמת אני בטוח שאני אנצח.
״אני יודע שאני אנצח״אמרתי לו.
״המנצח מקבל מה שהוא רוצה״הוא אמר לי וחייכתי.
״מה אתה רוצה במידה ותנצח?״שאלתי אותו וגיחכתי.
״אני רוצה שתעזור לי איתה וגם 2,000״הוא אמר לי וזה מצחיק אותי שהוא אומר את זה בכל כך הרבה ביטחון כאילו הוא בטוח שהוא מנצח אותי.
״ואני רוצה 3,000 ואת כל הערכת משקאות חריפים שיש לך״אמרתי לו והוא הנהן.
יש לו ארגז כזה עם מלא משקאות חריפים וזאת ההזדמנות שלי לזכות בו.
לחצנו ידיים,אני נכנסתי לאוטו שלי והוא הלך לאוטו שלו וידעתי שאני חייב לשים את השנאה שלי אלייה בצד ולהתרכז בההתערבות הזאת כי אני חייב לזכות בערכה הזאת ואין שום סיכוי שאני לא אזכה בזה.
וידעתי שבמידה והוא מנצח אותי האגו שלי והכבוד שלי יהיו בתחתית ואין סיכוי שאני נותן לזה לקרות.
היה לי טלפון שהוציא אותי מהמחשבות על ההתערבות הזאת וראיתי שזה אבא שלי.
״אה אבא?״שאלתי אותו כשעניתי לשיחה.
״רואי תקשיב שנייה״הוא אמר לי.
״מקשיב,מה קרה?״שאלתי אותו כשהתחלתי לנסוע לכיוון הבית.
״אלמה הזמינה את כולנו לארוחת ערב היום,אני יודע שאתה לא סובל את הבת שלה אבל בבקשה תבוא רואי בשבילי״הוא אמר לי.
״אני אבוא״אמרתי לו והאמת חשבתי לסרב אבל זאת ההזדמנות שלי להתחיל בההתערבות ולכבוש אותה.
״באמת?״הוא שאל אותי מופתע,גם אני מופתע מזה שאני רוצה ללכת לשם.
״כן אבא,רק כי אני יודע שזה חשוב לך״אמרתי לו.
״תודה רואי,תהיה פה בשמונה בערב״הוא אמר לי כשהגעתי הביתה.
״טוב אבא,נדבר בערב״אמרתי לו וניתקתי,שמתי את האייפון בכיס ויצאתי מהאוטו נכנסתי הביתה ועליתי לחדר שלי ותוך שנייה נרדמתי בלי להוריד בגדים ובלי כלום,כנראה אני עייף מדי.
כשקמתי,ראיתי שכבר לילה הדלקתי את האייפון וראיתי כמעט חמש שיחות מאבא שלי.
״אה אבא?״שאלתי אותו כשהתקשרתי אליו והוא ענה.
״איפה אתה?אנחנו מחכים לך״הוא שאל אותי בכעס.
״נרדמתי,אני מתלבש ובא״אמרתי לו.
״תבוא כבר״הוא אמר לי וניתק,הטענתי את האייפון וקמתי מהמיטה הולך לכיוון המקלחת.
התקלחתי,צחצחתי שיניים ושטפתי פנים כשסיימתי חזרתי לחדר עם המגבת והוצאתי ג׳ינס וגופיה כי ממש חם למרות שלילה.
התלבשתי,נעלתי נעליים וכשסיימתי הכל שמתי את האייפון בכיס וירדתי למטה לקחתי את המפתחות ויצאתי מהבית.
נכנסתי לאוטו ונסעתי לבית שלהן,למרות שלא רציתי ללכת אבל פתאום ההתערבות נכנסה לי למחשבות והבנתי שאני חייב ללכת.
כשהגעתי לשם,החנתי ויצאתי מהאוטו עליתי לבית שלהן כשהגעתי לדלת פשוט נכנסתי ואפק ישר קפץ עליי וחיבקתי אותו חזק כי לא ראיתי אותו כמעט שבוע.
״מה אפק?״שאלתי אותו וליטפתי את שיערו.
״התגעגעתי אלייך,אבל כיף פה״הוא אמר לי וחייך,אני אוהב את הילד הזה.
״גם אני התגעגעתי אלייך״אמרתי לו ואבא שלי התקרב אלינו.
״טוב שבאת,לך תגיד שלום לאלמה״הוא אמר לי והנהנתי.
״שלום״אמרתי לאלמה כשניגשתי אלייה והיא הופתעה שבאתי בכלל.
״מה שלומך?״היא שאלה אותי.
״אני בסדר״אמרתי לה וחיבקתי אותה מתוך כבוד,כי יש לי כבוד למבוגרים ובתכלס היא לא עשתה לי כלום.
״אוכלים?״שאלתי אותה והיא הנהנה.
״רותם בואי,אנחנו אוכלים״היא צעקה והבנתי שאני חייב להתחיל בהתערבות אחרת אני מפסיד.
״אני לא רעבה,אני הולכת לברק״היא צעקה לה ובלי שהרגשתי הידיים שלי התכווצו לאגרופים.
אם היא הולכת לברק זה הורס לי הכל ואני לא מתכוון להפסיד בהתערבות הזאת בגללה.
״תאכלי ותלכי״היא צעקה לה ופתאום היא יצאה מהחדר שלה והסתכלה עליי שוב במבט הזה.
לא ידעתי איך לפענח את המבט הזה,אבל דבר אחד ידעתי וזה שכדי
לנצח אני חייב להשאיר את השנאה העצומה שלי אלייה בצד,לפחות עד סוף ההתערבות.

עולמות נפרדים:)Where stories live. Discover now