עולמות נפרדים:)-פרק 57

240 21 4
                                    

מנקודת מבט אלרואי:
אני מול הבית של אליאס ואני לא יודע איך אני אמור להיכנס לשם אחרי שכעסתי עליו והתנהגתי אליו בצורה הכי גועלית,זה לא הגיע לו אבל פשוט התחרפנתי שראיתי אותו מחבק אותה שנייה מלנשק אותה ונכון טעיתי כי בסוף זה בכלל לא היה הוא אבל מה אני אמור להגיד לו?
״למה אתה לא נכנס?״הוא שאל אותי ברגע שבאתי לדפוק.
״בדיוק באתי לדפוק״אמרתי לו והוא סימן לי להיכנס.
אני שבור,את זה אני לא יכול להסתיר אבל שכחתי את זה לכמה דקות שהייתי בחוץ וחשבתי מה להגיד לו,לזה שהיה החבר הכי טוב שלי.
״אני יכול להיות כאן כמה ימים?״שאלתי אותו כשהתיישבנו על הספה.
״כן,אני חושב שכבר אמרתי לך את זה כבר״הוא אמר לי.
״תודה,רק איפה אני ישן?״שאלתי אותו כי ממש לא בא לי או מתחשק לי לדבר עם אף אחד.
״למעלה,אבל שנייה אחי״הוא אמר לי כשבאתי לקום מהספה.
״מה?״שאלתי אותו.
״אתה לא חושב שאנחנו צריכים לדבר?״הוא שאל אותי,ממש אין לי חשק לזה אני שבור ומרוסק ולפני שנייה איבדתי את האישה שלי בגלל שאני מטומטם מדי.
״אין לי כוח לכלום עכשיו אליאס בבקשה״אמרתי לו והוא הנהן,עלינו למעלה ונכנסנו לחדר ושמתי את התיק שלי.
״תודה״אמרתי לו,שכבתי על המיטה ורק חשבתי על כמה אני דפוק שאיבדתי אותה בגלל ההתערבות המזדיינת הזאת ששברה לי ולה את הלב.
אחרי בערך 6 שעות שאני בוהה בתקרה ומשתגע מרוב מחשבות,הוצאתי את האייפון שלי מהתיק ונכנסתי לשיחות שלי ושל שירז שזאת בעצם היא והתחלתי לכתוב לה הודעה.
אני:
״היי שירז,אני יודע שאני מטומטם ואני יודע כבר מי את באמת אבל אני רוצה להגיד לך כמה דברים,אני אוהב אותך יותר מכל דבר אחר אבל אני לא יכולתי להמשיך להיות איתך ולמרות שאין לי שום זכות לבקש ממך דברים אני בכל זאת אבקש אני רוצה שתשכחי ממני ושגם אם אני אתחנן בפנייך שתחזרי אליי בחיים אל תעשי את זה,אני מצטער אלמוג״כתבתי לה ופתאום הרגשתי כאילו מישהו תוקע לי סכין בלב ומסובב אותה בלי הפסקה.
שירז:
״אני לא מבינה מה הקטע שלך או למה התהפכת ככה אבל רק שתדע שהלב שלי שבור ושלמרות שאני לא מבינה כלום אני עדיין אוהבת אותך ואני לא צריכה שום סליחה ממך אני רק צריכה הסברים אתה יכול לתת לי אותם?״היא כתבה לי ודמעות ירדו מעיניי בלי שהרגשתי בכלל וזה ממש לא מעניין אותי כרגע.
אני:
״אני לא יכול לתת לך אותם,תנסי להבין אותי ככה בלי שום הסברים ובחיים אל תבואי לחפש אותי כי גם אם אני אוהב אותך אני לא יכול לראות אותך כרגע״כתבתי לה,אני רוצה להרוג את עצמי בגלל שאני מכאיב לה ככה ומשקר לה בצורה כזאת.
שירז:
״אל תדאג אני לא אבוא לחפש אותך כי מחקתי אותך מהחיים שלי,אני לא צריכה מישהו שלא יכול להסביר לי למה הוא עזב אותי או מה עשיתי לו ואני אגיד לך יותר מזה,קרעתי את התמונות שלנו״היא כתבה לי,היא עשתה מה?קראתי שוב ושוב את ההודעה האחרונה ולא הצלחתי להקל את מה שהיא כתבה.
קרעתי את התמונות שלנו,
קרעתי את התמונות שלנו,המשפט הזה לא מפסיק לשגע אותי אני לא מאמין שהיא עשתה את זה.
התקשרתי אלייה והיא לא ענתה לי,התקשרתי שוב ושוב אבל היא לא ענתה.
״מה?״היא שאלה אותי בצעקה ברגע שהיא ענתה לשיחה האלף שלי.
״את קרעת את התמונות שלנו?״שאלתי אותה.
״כן,עכשיו אם אתה לא מתכוון לתת לי הסברים אני מנתקת״היא אמרה לי והתיישבתי על המיטה.
״איזה תמונה קרעת?״שאלתי אותה והלב שלי שרף.
״מה זה עניינך?״היא שאלה אותי ושמעתי שהיא בוכה,שמעתי את זה והלב שלי שרף עוד יותר.
״תעני לי״אמרתי לה,רוצה לדעת איזה תמונה שלנו היא קרעה.
״את התמונה שיש לך על השידה בחדר״היא אמרה לי ולא יכולתי לנשום.
״למה?למה עשית את זה?זאת התמונה הכי יפה שלנו והתמונה שאנחנו הכי מאושרים בה״שאלתי אותה בצעקה ולא יכולתי להשתלט על העצבים שלי.
״אולי אני הייתי הכי מאושרת בה אבל אתה שיחקת את עצמך מאושר ומאוהב,זאת תמונה מלאת שקרים בדיוק כמוך״היא אמרה לי והדמעות המשיכו לזלוג מעיניי בלי הפסקה וזה בכלל לא מזיז לי,פעם לא הייתי מזיל דמעה בשביל אף אחד ובגלל כלום ועכשיו אני בוכה בגללה.
״אני אוהב אותך,זה לא שקר״אמרתי לה בקול חנוק.
״כן,אתה אוהב אותי?אז למה עזבת אותי ככה ולמה התהפכת ככה?״היא שאלה אותי.
״אני לא יכול לענות לך על זה אבל אני כן אוהב אותך״אמרתי לה.
״תמשיך לשקר למישהי אחרת,להתראות אלרואי שיהיו לך אחלה חיים״היא אמרה לי וניתקה את השיחה,אני אוהב אותה אני מכור אלייה,נכון אני דפוק והתערבתי עלייה אבל התאהבתי בה.
העפתי את האייפון שלי על הקיר,שכבתי על המיטה והעיניים שלי פשוט נסגרו,אני רוצה לישון לנצח ולא להרגיש את הכאב הזה שיש לי בלב.
מנקודת מבט אליאס:
(כעבור שבוע):
אלרואי בבית שלי כבר שבוע לא מוציא מילה מהפה,לא מדבר איתי ויותר מזה הוא בכלל לא יוצא מהחדר.
אין לי מושג מה קרה לו ואני לא יודע איך לעזור לו כי כמו שאמרתי הוא לא מחליף איתי מילה או מבט שום דבר.
״בוקר״אמרתי לו כשהוא ירד למטה,אני קצת מופתע שהוא יצא מהחדר לא ראיתי אותו שבוע.
״בוקר״הוא אמר לי והתיישב לידי.
״מה עובר עלייך אחי?״שאלתי אותו והסתכלתי עליו,הוא נראה רע.
״אין לי כוח לשאלות אליאס״הוא אמר לי והסתכל עליי,העיניים שלו אדומות והוא לא כמו שאני מכיר אותו.
״אתה כבר שבוע מסתגר שם לא אוכל ולא שותה ונמאס לי כבר אחי,בסדר אתה פה אבל אני חייב הסברים ואני בעיקר צריך לדעת מה עובר על החבר הכי טוב שלי״אמרתי לו טיפה בעצבים כדי להעיר אותו או לגרום לו להגיב.
״תשחרר ממני אליאס בבקשה,אני הולך לישון״הוא אמר לי ובא לקום מהספה.
״אתה לא הולך לשום מקום״אמרתי לו והוא הסתכל עליי.
״מה אתה רוצה עכשיו?תודה שנתת לי לגור פה אוקיי אבל אני לא יכול לדבר או לאכול ואין לי חשק לכלום אז פשוט תעזוב אותי בשקט״הוא אמר לי ועלה למעלה בלי לתת לי להגיב.
התקשרתי לרותם אבל היא לא ענתה לי,כן די התחברתי אלייה בזמן האחרון והיא בן אדם מדהים.
התקשרתי שוב אבל היא לא ענתה,מה קורה להם שני אלה?מה עבר בניהם?
״אליאס התקשרת אליי?״היא שאלה אותי ברגע שהיא חזרה אליי.
״כן,הכל בסדר?״שאלתי אותה.
״כן אני פשוט הייתי במקלחת״היא אמרה לי.
״תגידי את יודעת מה עובר על אלרואי?״שאלתי אותה והיה שקט מהצד שלה.
״הוא אצלך?״היא שאלה אותי אחרי כמה דקות של שקט.
״כן,את יודעת מה יש לו או לא?״שאלתי אותה,חייב לדעת מה יש לו.
״לא,אין לי מושג מה יש לו״היא אמרה לי אבל אני מרגיש שהיא משקרת לי ושהיא יודעת בדיוק מה עובר על האח שלי.
״אוקיי תודה״אמרתי לה וניתקתי,אני חייב לברר מה קורה פה כי משהו פה מסריח זה בטוח.

עולמות נפרדים:)Where stories live. Discover now