מנקודת מבט אלרואי:
היה לי לילה מעצבן ומתיש,רציתי לשכוח את כל הריב המטומטם הזה שלי עם אליאס ואני לא רוצה שזה יקרה שוב במיוחד לא בגלל המטומטמת הזאת.
שירז עדיין לא עונה לי ואני דואג לה,היא חשובה לי ונכון אף פעם לא באמת נפגשנו אבל יש לה אופי מדהים ואני לא חושב שהמראה שלה ישנה לי ברגע שאני אפגוש אותה.
אני אוהב אותה,התאהבתי בה בלי להרגיש ועוד מרק להתכתב איתה אם זה מה שאני מרגיש עכשיו מה יקרה שאני אפגוש אותה?בטח אני אתחרפן.
לקחתי את האייפון,נכנסתי להודעות שלי איתה וקראתי את כל ההודעות שלנו מהיום שהכרנו והלב שלי דפק כל כך חזק.
מה יש לי?למה אני מרגיש ככה?איך אפשר להתאהב במישהי בלי לראות אותה?
אני:
״יפה שלי,אני דואג לך אם קרה משהו תספרי לי אני תמיד פה בשבילך שכחי את מה שכתבתי לך אתמול אל תעני לי על זה רק תגידי לי שאת בסדר״כתבתי לה ובאמת רק רציתי שהיא תגיד לי שהיא בסדר כי באמת בחיים לא התחברתי ככה למישהי.
שירז:
״היי,מצטערת שלא עניתי לך לא יכולתי לענות כי לא הייתי עם הטלפון כמה ימים ואני בסדר״היא כתבה לי תוך כמה דקות והדאגה טיפה ירדה אבל עדיין הייתי לחוץ.
שירז:
״ועל מה רצית לדבר איתי?״היא שאלה אותי וכבר לא היה לי חשק לדבר על זה.
אני:
״אמרתי לך שכחי מזה,אין לי כוח כבר לדבר על זה״כתבתי לה וכיביתי את הטלפון,אני אוהב אותה אבל אני לא יכול להגיד לה את זה.
שירז:
״אל תכעס עליי״היא כתבה לי,היא חושבת שאני כועס עלייה וזה לא נכון אני פשוט חושב שזה לא הזמן לדבר על מה שאני מרגיש אלייה.
אני:
״אני לא כועס עלייך יפה שלי,אני פשוט לא חושב שאני צריך להגיד לך את זה בטח לא עכשיו״כתבתי לה והרגשתי שאני חייב לפגוש אותה לפחות לדקה.
שירז:
״תגיד לי מה שרצית להגיד״היא כתבה לי והתלבטתי אם זה כדי להגיד לה שאני אוהב אותה ואם זה ילחיץ אותה?
אני:
״יפה שלי,מבלי לשים לב אני התאהבתי בך ואני רוצה כבר לפגוש אותך ואני לא שולט על מה שאני מרגיש״כתבתי לה וקיוויתי שהיא לא תסנן אותי.
שירז:
״אני גם מרגישה כמוך אבל אני ממש מפחדת לפגוש אותך״היא כתבה לי,היא גם אוהבת אותי וזה רק גורם לי לרצות לפגוש אותה עוד יותר.
אני:
״ניפגש בזמן שלך יפה שלי״כתבתי לה והאמת אני מאושר שהיא מרגישה כמוני.
שירז:
״תודה שאתה לא לוחץ עליי״היא כתבה וחייכתי חיוך ענקי,אני לא יודע מה נהיה ממני?איך התאהבתי בה רק מלדבר איתה?
אני:
״את חושבת שזה מוקדם גם להגיד את השמות האמיתיים שלנו?״שאלתי אותה ואני ממש לא חושב שזה מוקדם כי אנחנו מדברים כבר כמעט שנה וחצי.
שירז:
״לא,אבל אולי עדיף שנגלה את זה כשניפגש״היא אמרה לי וטיפה הרגשתי שהיא ממש לא רוצה שאני אדע מה השם שלה או איך היא ניראת.
אני:
״יש לי הרגשה שאת מסתירה ממני דברים,את מפחדת לפגוש אותי ואת אפילו לא רוצה להגיד לי את השם שלך מה הולך פה שירז?״כתבתי לה כי זה שיגע אותי וזה התחיל לעצבן אותי.
שירז:
״לא הולך כלום,פשוט לא קל לי להיפגש עם מישהו שאין לי מושג איך הוא נראה אבל יודע מה בוא ניפגש״היא כתבה לי ולא האמנתי שזה באמת מה שהיא כתבה.
אני:
״את רצינית?את מוכנה שניפגש?״שאלתי אותה והלב שלי דפק כל כך חזק והבנתי שהרגשות שלי כלפייה הם אמיתיים.
שירז:
״כן ונקבע יום ושעה שניפגש אבל מקום שנוכל להכיר יותר טוב ולדבר בלי שיפריעו לנו״היא כתבה לי וברור שאני אפגוש אותה במקום שלא יוכלו להפריע לנו.
אני:
״נקבע עכשיו יום ושעה או שאת עסוקה?״שאלתי אותה כי ממש רציתי לפגוש את זאת שכנראה הולכת להיות האישה שלי.
שירז:
״אפשר ולא אני לא עסוקה״היא כתבה לי.
אני:
״שניפגש מחר או מחרתיים?מה אומרת יפה שלי?״שאלתי אותה ופתאום נזכרתי שאנחנו בכלל לא יודעים איפה כל אחד מאיתנו גר.
שירז:
״מחר ניפגש,רק איפה אתה גר?״היא שאלה אותי כאילו קראה את המחשבות שלי.
אני:
״בחיפה ואת?״שאלתי אותה ודי קיוויתי שהיא גרה קרוב אליי.
שירז:
״גם אני,מכיר את הפארק הגדול?זה שרוב הזמן נטוש?״היא שאלה אותי ולא האמנתי שיש עוד מישהו שמכיר את הפארק הזה חוץ ממני.
אני:
״בטח שאני מכיר,ניפגש שם מחר ותבואי לבושה בשחור וגם אני אבוא בשחור ככה נזהה אחד את השנייה״אני לא מאמין שאנחנו הולכים להיפגש סוף סוף.
שירז:
״אין עוד משהו שנשים על עצמנו כדי שנזהה אחת את השני?״היא שאלה אותי וחשבתי על משהו שיכול להיות לשנינו.
אני:
״יש לך ג׳קט ג׳ינס?״שאלתי אותה.
שירז:
״כן,אבל חם בחוץ לא קצת מוזר ללבוש את זה?״היא שאלה אותי וצחקתי.
אני:
״ברור שזה מוזר ללבוש את זה ובגלל זה אנחנו נקשור את זה עלינו וככה נזהה אחד את השנייה״כתבתי לה ואני לא הולך לספר לאף אחד שאני ניפגש איתה אפילו לא לאליאס.
שירז:
״אוקיי ואני ממש מתרגשת לפגוש אותך״היא כתבה לי וזה גרם לי לחייך עוד יותר.
אני:
״גם אני יפה שלי,נמשיך לדבר מחר ונסגור הכל 😘״כתבתי לה וכיביתי את האייפון.
עליתי לחדר,הוצאתי בוקסר מהארון ונכנסתי להתקלח שטפתי פנים וצחצחתי שיניים ישבתי קצת באמבטיה ולא יכולתי למחוק את החיוך שהיה מרוח לי על השפתיים אפילו לא לשנייה.
התנגבתי ויצאתי מהמקלחת,לבשתי את הבוקסר ושכבתי על המיטה פתאום המטומטמת הזאת עברה לי בראש וישר מחקתי אותה מהמחשבות שלי יותר נכון ניסיתי ולא הצלחתי.
משהו לא מסתדר לי,למה אני מקנא לה?מה עובר עליי?ואם אני אוהב את שירז אז למה אני חושב עלייה בכלל?אני הרי כל כך שונא אותה שאני רוצה להרוג אותה וניסיתי לעשות את זה כמה פעמיים אז מה פתאום אני מקנא לה כמו דפוק?
ירדתי למטה,ישבתי על הספה עם האייפון ופתאום הייתה דפיקה בדלת קמתי לדלת וכשפתחתי אותה ראיתי את עומר.
עומר הוא חבר טוב שלי ושל אליאס,אבל הוא יותר חבר טוב של אליאס ובדרך כלל אנחנו נפגשים במקיף או עם כל החבורה אין לי מושג למה הוא פה.
״מה אתה עושה פה?״שאלתי אותו והוא היה נראה די מוזר.
״אני צריך לדבר איתך,אני יכול להיכנס?״הוא שאל אותי וסימנתי לו עם היד שהיכנס.
״רוצה לשתות משהו?״שאלתי אותו כשהתיישבנו על הספה.
״לא אחי,רק באתי לדבר איתך על משהו ואני הולך״הוא אמר לי וראיתי שהוא לחוץ.
״קרה משהו?״שאלתי אותו.
״כן,אני דיברתי עם אליאס והוא אמר לי שאתה תפרגן לי ותעזור לי עם רותם״הוא אמר לי וידעתי שאני הולך להרוג את אליאס ודי רציתי להקיא כשהוא אמר את השם של המפגרת הזאת.
״בטח שאני אעזור לך,רק במה אתה צריך עזרה?״שאלתי אותו ומבלי לשים לב הידיים שלי התכווצו לאגרופים ממש חזקים.
״אני לא כל כך יודע איך להציע לה״הוא אמר לי וזה הצחיק אותי אבל לא היה לי נעים לצחוק לו בפנים.
״פשוט תציע לה אחי״אמרתי לו.
״אני לא יכול״הוא אמר לי ולא הבנתי למה הוא לא יכול פשוט להציע לה וזהו.
״למה?״שאלתי אותו.
״כי עם כל בחורה אחרת אני מצליח בקלות להציע לה לצאת איתי אבל איתה אני איכשהו תמיד נלחץ עוד לפני שאני אומר לה היי״הוא אמר לי והבנתי שהוא צריך עזרה דחוף אבל אני לא הבן אדם כדי לעזור לו איתה משתי סיבות גם כי אני לא סובל אותה וגם כי אני ממש מקנא לה מסיבה לא כל כך ברורה.
״תנסה פשוט להציע לה ולחשוב שהיא מישהי אחרת״אמרתי לו באדישות.
״אולי תהיה איתי שם ותעזור לי?״הוא אמר לי,אין סיכוי שאני אראה איך הוא מציע לה לצאת איתו וגם אם אני אהיה שם רוב הסיכויים שאני אהרוג אותה והפעם באמת.
״אחי מה אני קשור?פשוט תציע לה וזהו״אמרתי לו והאמת אני מתחיל לשנוא אותו.
״טוב,תודה אחי עזרת לי״הוא אמר לי,קם מהספה ויצא מהבית שלי.
אם היא תגיד לו לא אני אשמח,לא שזה מעניין אותי אבל זה יהיה נחמד לראות אותו מתחנן אליי לעזור לו שוב לא שאני אעזור לו אבל עדיין זה יהיה כיף לראות אותו מתחנן לעזרה שוב ועוד ממני.
YOU ARE READING
עולמות נפרדים:)
Romantizm״אני שונאת אותך״אמרתי לו בכל כך הרבה שנאה. ״הדדי ביותר,בייב״הוא אמר לי בחיוך המעצבן שלו,הבחור הזה כל כך מעצבן,זה כאילו הוא נולד כדאי לעצבן אותי. ״הלוואי שתמות״אמרתי לו בעצבים ודחפתי אותו כשהוא שפך עליי את הקולה שלו. ״זה מה שאני מאחל לך כל יום שאני ק...