מנקודת מבט רותם:
התעוררתי באמצע הלילה וראיתי את אלרואי ישן איתנו,קמתי מהמיטה,נישקתי את ראשו של ים ויצאתי מהחדר שלי ושל רון.
נכנסתי לחדר אורחים שרון ישן בו,שכבתי על המיטה והרגשתי את ידו של רון על הבטן שלי בדיוק כמו שאלרואי היה עושה כל פעם שהיינו ישנים ביחד,אני לא מבינה מה יש לי מאלרואי,למה אני כל כך רוצה לחזור אליו?למה אני עדיין אוהבת אותו?
אני לא מצליחה להירדם מרוב כל המחשבות האלה שמשגעות אותי,אני יודעת שרון הוא הארוס שלי ושאלרואי פגע בי מיליון פעמים אבל אני עדיין מרגישה אליו דברים.
הורדתי את ידו של רון מעליי וקמתי מהמיטה,יצאתי מהחדר ונכנסתי לחדר שלי וראיתי את אלרואי שוכב על המיטה שלי ואת ים שוכב עליו ושם את ראשו על החזה של אלרואי.
הם כל כך יפים,אני חייבת לצלם אותם כי דבר כזה אי אפשר שלא לצלם,לקחתי את האייפון שלי מהשידה וצילמתי אותם.
״מה השעה?״אלרואי שאל אותי כשהוא התעורר מהפלאש ברגע שצילמתי.
״שתיים בצהריים״אמרתי לו ברגע שראיתי שכבר צהריים,מה כמה זמן הייתי שקועה במחשבות?הוא הנהן וסימן לי עם ידו לשבת לידם.
״מה אלרואי?״שאלתי אותו כשהוא התחיל ללטף את ידי שהייתה על ראשו של ים.
״מה?״הוא שאל אותי כאילו הוא לא עשה כלום,כאילו עכשיו הוא לא גרם לי להצטמרר.
״היד שלך טיפה משתוללת״אמרתי לו כשהוא לא הפסיק ללטף את ידי אפילו לשנייה.
״כן,היא פשוט איבדה טיפה את השפיות שלה״הוא אמר לי וזה גרם לי לצחוק,רק הוא יכול להביא יציאות כאלה.
״מטומטם״אמרתי לו,עדיין צוחקת והוא צחק כמו משוגע בדיוק כמוני.
״אני אוהב אותך״הוא אמר לי והסתכל עליי במבט המאוהב הזה שאני מכירה יותר מדי טוב.
״דיי אלרואי״אמרתי לו והזזתי את ידי ממנו.
״אני לא יכול,את האישה שלי ואני אוהב אותך״הוא אמר לי,עדיין מסתכל עליי ולא מזיז את העיניים שלו ממני אפילו לדקה.
״אני כבר לא האישה שלך אלרואי וכבר ממזמן הבנתי שאתה אף פעם לא אהבת אותי״אמרתי לו והרגשתי את ידו על פניי,מנסה להרים את פניי אליו.
״אני תמיד אהבתי ואני תמיד אאהב אותך״הוא אמר לי והסתכל עמוק בעיניי,אני לא יכולה עם העיניים האלה שלו.
״זה לא היה נראה ככה״אמרתי לו וליטפתי את ידו,כמה שהתגעגעתי לתחושה הזאת וזה לגמרי שונה מהתחושות שיש לי כשאני נמצאת עם רון.
״אני יודע,אבל אני גם בן אדם ואני גם עושה טעויות״הוא אמר לי והאמת שהוא צודק,גם אני עשיתי מלא טעויות.
״נכון,אבל אתה ואני זה כבר אבוד ממזמן״אמרתי לו והפסקתי ללטף את ידו שעדיין על פניי.
״זה לא נכון,תראי איך את נהנת מהמגע שלי ואיך את מסתכלת עליי עם העיניים היפות האלה שלך,זה באמת נראה לך אבוד?״הוא שאל אותי,אוף אני כל כך מאוהבת בגבר הזה.
״כן ותפסיק עם זה כבר אלרואי,בבקשה״אמרתי לו והורדתי את ידיו מפניי כדי שאני לא אנשק אותו כמו שאני ממש רוצה לעשות עכשיו.
״אוקיי״הוא אמר לי והסתכל על הטלוויזיה שהייתה כבויה,אני באמת אוהבת את רון ואני שמחה שהכרתי אותו אבל זה לא כמו שאני אוהבת את אלרואי ורוצה את אלרואי.
״יודעת מה?לא אוקיי את לא יכולה לשגע אותי ככה״הוא אמר לי בעצבים,הזיז את ים בעדינות מהחזה שלו וקם מהמיטה.
״אני לא משגעת אותך אני בסך הכל רוצה אותך רחוק ממני״אמרתי לו כשהוא התקרב אליי ומשך אותי אליו.
״זה לא נכון,אני רואה בעיניים שלך שזה לא נכון ושאת מרגישה בדיוק ההפך״הוא אמר לי,מחזיק אותי קרוב אליו ומלטף את פניי עם היד הפנויה שלו.
״אתה צודק אבל אני לא כזאת אלרואי,אני לא אבגוד ברון״אמרתי לו והרגשתי את האחיזה שלו מתחזקת על מותניי.
״תפסיקי להתחשב כל הזמן בצנון המיובש הזה״הוא אמר לי בעצבים ונישק את צווארי.
״דיי אלרואי,אני לא רוצה את זה״אמרתי לו והזזתי את ראשו ממני,אני כן רוצה את זה ואני כן רוצה אותו אבל אני לא יכולה.
״אוקיי,אבל על זה אני לא מוותר״הוא אמר לי ופתאום הרגשתי את שפתיו על שפתיי.
וואו אני כל כך התגעגעתי לזה וכל כך רציתי שזה יקרה אבל בחיים לא חשבתי שאני ארגיש ככה,כאילו נולדתי מחדש.
״אני אוהב אותך״הוא לחש לי מתנשף,מלטף את פניי ומחייך את החיוך היפה שלו.
״גם אני אותך רואי שלי וכל כך התגעגעתי לזה״לחשתי לו,מתנשפת בדיוק כמוהו,אני חייבת לסיים את הקשר עם רון.
״גם אני התגעגעתי לזה ואלייך יפה שלי״הוא אמר לי ונישק את ראשי.
אתמול לפני שנרדמתי קיבלתי שיחה מאליאס והוא סיפר לי שהוא היה חולה ושרק עכשיו הוא הבריא ושהוא מצטער על זה שהוא לא יצר איתנו קשר כל הזמן הזה.
״רואי?״שאלתי אותו אחרי שעה שאנחנו יושבים על המיטה ורואים סרט כשים עדיין ישן.
״מה יפה שלי?״הוא שאל אותי ונישק את ראשי,אני כל כך אוהבת אותו.
״אתה ידעת שאליאס היה חולה ושכל הזמן הזה הוא ניסה להבריא כדי לחדש איתנו את הקשר?״שאלתי אותו,הוא הנהן והראה לי שיחה שלו ושל אליאס מהפעם האחרונה שהם דיברו.
״למה לא סיפרת לי את זה?״שאלתי אותו כשהחזרתי לו את האייפון שלו.
״כי לא ממש דיברנו״הוא אמר לי והנהנתי,סוף סוף יש לי את המשפחה שלי וכמובן שאני חייבת להיפרד מרון וכמה שיותר מהר.
(אחרי שבוע):
מנקודת מבט רון:
אני שונא אותו,שונא את האלרואי הזה ואני לא יכול לראות אותו יותר ליד האישה שלי ובכלל,לא מסוגל לסבול אותו יותר.
״מה ים?איך היה בבית ספר?״שאלתי את ים,היום אני אספתי את ים מהבית ספר שלו כי האישה שלי עובדת והאלרואי הזה אין לי מושג איפה הוא וגם לא מעניין אותי איפה הוא.
״בסדר״הוא אמר לי,ים ילד מתוק והוא באמת אחד הילדים הכי מתוקים שפגשתי אי פעם ואני יכול להבין את הרצון שלו לרצות להיות עם שני ההורים שלו אבל הוא רק גרם לזה שהאישה שלי מתרחקת ממני ומה שקרה לפני שבוע זה בדיוק ההוכחה לזה.
כן,ראיתי אותם מתנשקים וכל כך התאפקתי שלא להרוג את הזבל הזה,אני רוצה אותו רחוק ממנה ויותר מזה אני רוצה שהיא תשנא אותו.
היא לא יודעת שראיתי אותם ואני גם לא הולך לספר לה את זה כי אני חייב להתנקם בו לפני שאני מספר לה.
״ים,אתה יודע שאבא שלך רוצה לעזוב?״שאלתי אותו והוא הסתכל עליי במבט עצוב שלא יכולתי לסבול,אבל אני חייב לגרום לו לשנוא את אבא שלו כדי להרחיק בין הזבל הזה לבין האישה שלי.
״זה לא נכון,אבא שלי אוהב אותנו והוא בחיים לא ירצה לעזוב והוא אפילו לקח אותי ואת אמא למשפחה שלהם ועשה שאמא תשלים איתם״הוא אמר לי והרגשתי את העצבים מתחילים לעלות לי,הוא לקח אותה למשפחה שלה?למה היא לא סיפרה לי?עכשיו אני עוד יותר רוצה להרחיק אותו מהם.
״זה היה סתם כדי לגרום לי להתעצבן,אני אומר לך ים שאבא שלך רוצה לעזוב אותך״אמרתי לו וראיתי שהוא עדיין לא מאמין לי,איזה ילד קשה אני חייב להתאמץ יותר אם אני רוצה שהוא ישנא אותו.
״דיי רון,אבא שלי לא רוצה לעזוב״הוא אמר לי והסתכל עליי,אני חייב להבהיר לו שהוא שונא אותו.
״קח תשמע״אמרתי לו והשמעתי לו הקלטה שיצרתי אתמול משיחות ישנות של האישה שלי ושל הזבל הזה.
״זה לא נכון״הוא אמר לי בעצבים כשהגענו לבית ויצא מהאוטו.
״עכשיו נטפל בזבל הזה״לחשתי לעצמי ברגע שראיתי את הסם שאני מתכנן לשים לאלרואי.
לקחתי את הבקבוק של הסם הרדמה ונכנסתי הביתה,לקחתי שתי כוסות מהמטבח ומזגתי קולה.
בכוס של אלרואי שמתי את הסם הרדמה וערבבתי,שמתי את הבקבוקון בכיס והחזקתי את שתי הכוסות.
עליתי למעלה לחדר אורחים וראיתי אותו שם,ישבתי על המיטה עם שתי הכוסות והוא הסתכל עליי בשנאה,אל תדאג גם אני שונא אותך.
״קח״אמרתי לו והגשתי לו את הכוס קולה עם הסם הרדמה והוא הסתכל עליי לא מבין.
״מה הקטע שלך?שנינו יודעים שהשנאה בנינו יותר גדולה מהמוח שלך״הוא אמר לי ועם כמה שזה מעצבן אותי אני חייב להירגע כי אני חייב שזה יצליח.
״סתם,שנינו אוהבים את ים ואת האישה שלי ושנינו רוצים שיהיה להם טוב אז לא יקרה כלום אם נעשה סולחה״אמרתי לו,הוא הנהן,לקח ממני את הכוס ושתה ממנה.
וזה קורה בעוד 3...2...1 והוא נרדם כמו שעון,לקחתי ממנו את הכוס ושמתי אותה על השידה שנמצאת לידו.
זה הולך להיות קל אפילו יותר ממה שחשבתי,אתה הולך להפסיד גם אותה וגם את הבן שלך שוב והפעם לתמיד.
YOU ARE READING
עולמות נפרדים:)
Romance״אני שונאת אותך״אמרתי לו בכל כך הרבה שנאה. ״הדדי ביותר,בייב״הוא אמר לי בחיוך המעצבן שלו,הבחור הזה כל כך מעצבן,זה כאילו הוא נולד כדאי לעצבן אותי. ״הלוואי שתמות״אמרתי לו בעצבים ודחפתי אותו כשהוא שפך עליי את הקולה שלו. ״זה מה שאני מאחל לך כל יום שאני ק...