כשרותם תתחיל לשיר תפעילו את השיר אם אתם רוצים ❤️
מנקודת מבט רותם:
אחרי שאלמוג אמר לי שאני בעצם מדברת עם אלרואי רציתי להקיא כי המעצבן הזה הוא הבן אדם שאני הכי שונאת בעולם ולא הגיוני שהתאהבתי בו.
״אני מצטער״הוא אמר לי מעיר אותי מהמחשבות על זה שאלרואי זה אלמוג שלי.
״זה בסדר אתה לא אשם״אמרתי לו ואחרי ששלחתי לאלמוג שלי הודעה שאני לא רוצה שום קשר איתו יותר החלטתי שאני כן הולכת לחתונה למרות שזה ממש לא מגיע להם אבל היא אמא שלי.
״אתה יכול לבוא איתי לחתונה של אמא שלי?״שאלתי אותו והוא הסתכל עליי מופתע.
״את רוצה שאני אבוא איתך?״הוא שאל אותי והנהנתי.
״אוקיי״הוא אמר לי ונישקתי אותו קרוב לשפתיים,אני לא מבינה מה יש לי איתו אבל אני מרגישה שאני מתאהבת בו.
״מה זה היה?״הוא שאל אותי,מסתכל על השפתיים שלי.
״אני מצטערת אלמוג,פשוט אני מרגישה אלייך דברים ואני לא יודעת מאיפה זה בא״אמרתי לו והסתכלתי גם על השפתיים שלו וזה פשוט קרה התנשקנו.
״לא,רגע אלמוג״אמרתי לו מתנשפת.
״מה?״הוא שאל אותי מלטף את פניי ולא יכולתי לעשות את זה הרגשתי כאילו אני בוגדת במישהו.
״אני לא יכולה״אמרתי לו והדמעות ירדו מעיניי.
״אין לך מה לבכות יפה שלי״הוא אמר לי וחיבק אותי חזק.
״אני מצטערת״אמרתי לו והוא נישק את ראשי.
״הכל בסדר״הוא אמר לי,מחבק אותי אליו כמה שיותר.
״אלמוג אני לא רוצה להכאיב לך״לחשתי לו,מסתכלת עליו והמבטים שלנו נפגשו.
״את לא מכאיבה לי״הוא אמר לי וניגב את הדמעות שזלגו מעיניי.
״אתה מרגיש אליי משהו?״שאלתי אותו ובאמת לא רציתי לפגוע בו,הוא בן אדם מדהים.
״כן,אבל זה לא משנה״הוא לחש לי.
״זה כן משנה אלמוג,אני לא רוצה לפגוע בך באמת שאני לא רוצה שזה יקרה״אמרתי לו וליטפתי את פניו.
״יפה שלי,את חשובה לי וגם אם את לא מרגישה כמוני זה בסדר״הוא אמר לי.
״אתה לא הקשבת לי,אני כן מרגישה כמוך רק שיש לי שנייה אחרי תחושה מוזרה כזאת כאילו אני בוגדת במישהו״אמרתי לו והוא נישק את ראשי.
״אני אוהב אותך יפה שלי,אבל אני לא אכריח אותך״הוא אמר לי ופתאום נישקתי אותו הוא הנשיקה הראשונה שלי,אני שמחה שזה איתו.
״אני אוהבת אותך אלמוג״אמרתי לו וחייכתי.
״גם אני אותך״הוא אמר לי ונישק אותי,אני חושבת שהוא האלמוג האמיתי שלי ולא אלרואי המעצבן הזה.
״בואי ניתארגן יפה שלי״הוא אמר לי והוצאתי מהמזוודה שלי שמלה ונעליים יפות.
״תשים ג׳ינס וחולצה לא צריך חליפה״אמרתי לו ונישקתי אותו.
״טוב יפה שלי״הוא אמר לי והלך להתלבש,נכנסתי להתקלח,צחצחתי שיניים וכשסיימתי התנגבתי והתלבשתי.
עשיתי מחליק והאמת אני אהבתי מה שראיתי וזה גרם לי להרגיש טוב עם עצמי.
״וואו״הוא אמר לי ונישק את ראשי.
״מי שמדבר״אמרתי לו ונישקתי אותו.
״נלך?״הוא שאל אותי וראיתי שהשעה כבר תשע בערב,איך זה הגיוני?כמה זמן התקלחתי?
״כן״אמרתי לו ויצאנו מהבית,נכנסנו לאוטו והוא נהג כי אין סיכוי שאני נוהגת עם השמלה הזאת.
כשהגענו ירדנו מהאוטו ונכנסנו לאולם,שמעתי את הדי-ג׳יי בא לשים את שיר הסלואו אבל התקדמתי אליו ולקחתי ממנו את המיקרופון,הצגתי את עצמי והחלטתי לשיר להם את שיר הסלואו כדי להראות לאמא שלי שגם אם אני לא סובלת אותו אני עדיין מפרגנת לה.
״ את מכינה את השבת ומתפללת
אני יכול להסתכל על זה שעות
ואיך את שרה לעצמך ומתביישת
בא לי להיות״שרתי להם והם רקדו והיה שקט באולם,טוב אף אחד לא יודע שאני שרה.
״האיש הזה שמנגן לך
תראי הפכנו להיות יותר דומים
וגם אם לא תבקשי תמיד אתן לך
את כל החיים״שרתי בלחש ובעדינות,המחיאות כפיים התחילו.
״בואי אליי, כמו הרוח לגלים
את יפה שאין מילים לדבר
בואי אליי, כמו השקט ללילות
את בכל התפילות שבלב
וכל השנים שעברנו
כמה בדרך אספנו
תראי הפכנו להיות גדולים
היו מלחמות וניצחנו
כמה רחוק שהגענו
הפכנו להיות שלמים״שרתי את הפזמון בטון טיפה גבוה והסתכלתי עליהם מאושרים.
״את מבינה אותי הרבה יותר ממני
ורק איתך אני מכיר גם את עצמי
כשתחזרי כל יום תראי אותי בפתח״שרתי וראיתי את אושרי מחייך ורציתי לדפוק לו את המיקרופון בתוך הראש.
״אהובתי
אני אומר תודה עלייך
על רגעים פשוטים שאין להם מחיר
וגם כשאת איתי אני חושב עלייך
את כל החיים״המשכתי לשיר ופתאום שמעתי מישהו שר איתי,סובבתי את הראש וראיתי את אלרואי לידי.
״בואי אליי, כמו הרוח לגלים
את יפה שאין מילים לדבר״הוא שר ולא הבנתי מה הולך פה,הרגשתי את המבט העצבני של אלמוג עלינו.
״בואי אליי, כמו השקט ללילות
את בכל התפילות שבלב
וכל השנים שעברנו
כמה בדרך אספנו
תראי הפכנו להיות גדולים״הוא המשיך לשיר וסימן לי עם עיניו להמשיך לשיר אבל אין סיכוי שאני שרה איתו.
״היו מלחמות וניצחנו
כמה רחוק שהגענו
הפכנו להיות שלמים״הוא שר ויש לו דווקא קול מושלם,אבל זה לא משנה את העובדה שהוא אידיוט.
״וכל השנים שעברנו
כמה בדרך אספנו
תראי הפכנו להיות גדולים״הוא שר וצבט אותי ביד כדי שאני אמשיך לשיר וזה כאב חבל שלא העפתי אותו מהבמה אולי היה נכנס לו טיפה שכל.
״היו מלחמות וניצחנו
כמה רחוק שהגענו
הפכנו להיות שלמים״סיימנו לשיר את השיר ביחד והמחיאות כפיים מילאו את האולם.
״תודה לאלרואי ולרותם ומזל טוב לזוג המאושר תהנו״הדי-ג׳יי אמר לנו ושם שירים,האורחים התחילו לרקוד ואני עפתי מהעמדה של הדי-ג׳יי כמה שיותר מהר.
״חכי שנייה״האדיוט הזה אמר לי ומשך אותי אליו,העיניים שלנו נפגשו ופעם ראשונה שראיתי את העיניים שלו שקטות ולא כהות ומלאות שנאה.
״תעוף ממני אלרואי״אמרתי לו וניסיתי להשתחרר מהאחיזה שלו.
״תפסיקי להתנגד,את יודעת שאין לי שום בעיה לפגוע בך״הוא אמר לי והנה האדיוט שאני מכירה חזר.
״מה אתה רוצה ממני?״שאלתי אותו.
״אני רוצה להראות לך שאני מצטער על הכל ושאני באמת רוצה להתחיל איתך דף חדש״הוא אמר לי ולא האמנתי לאף מילה שלו.
״דף חדש?אתה ואני?״שאלתי אותו וצחקתי.
״מה את צוחקת?״הוא שאל אותי.
״זה מצחיק אותי לראות שאתה חושב שאני תמימה ושאתה בעיקר חושב שאני אאמין למילים שיוצאות לך מהפה״אמרתי לו והוא הסתכל לי על השפתיים.
״העיניים שלי כאן״אמרתי לו כשהוא בהה בשפתיים שלי.
״אני לא עיוור״הוא אמר לי וצחקתי.
״אתה די עיוור אם אתה לא שם לב לזה שאני לא סובלת אותך״אמרתי לו ופתאום המחשבה שהוא אלמוג עלתה לי לראש וזה שיגע אותי.
״אל תדאגי בייב עוד כמה זמן אני אוכיח לך שאת בעצם אוהבת אותי״הוא לחש לי וליטף את מותני.
״יש לי חבר בייב״אמרתי לו בהתגרות ושוב ניסיתי להשתחרר מהאחיזה שלו.
״איזה חבר?האלמוג הזה?״הוא שאל אותי בעצבים ומבלי ששמתי לב או הספקתי להגיב הוא נישק אותי,אלרואי נישק אותי הבן אדם שאני הכי שונאת בעולם כרגע מנשק אותי וחשבתי שאני מדמיינת עד שהוא עף ממני.
״חתיכת חרא,שלא תעז לגעת בחברה שלי יותר״אלמוג אמר לו מעיף לו אגרופים.
״דיי אלמוג בבקשה אנחנו בחתונה של אמא שלי״אמרתי לו והוא העיף אותי.
״מה נראה לך שאת עושה אה?״הוא שאל אותי והתקרב אליי.
״מתנשקת איתו שנייה אחרי שהתנשקנו,את פשוט כלבה רותם״הוא אמר לי והעפתי לו סטירה.
״בחיים אל תדבר אליי ככה״אמרתי לו ועפתי מהאולם כמה שיותר מהר,עליתי על מונית ונסעתי לבית שלו כשהגעתי שמתי את כל הדברים שלי במזוודות ויצאתי משם לא רוצה לראות אותו יותר.
YOU ARE READING
עולמות נפרדים:)
Romantizm״אני שונאת אותך״אמרתי לו בכל כך הרבה שנאה. ״הדדי ביותר,בייב״הוא אמר לי בחיוך המעצבן שלו,הבחור הזה כל כך מעצבן,זה כאילו הוא נולד כדאי לעצבן אותי. ״הלוואי שתמות״אמרתי לו בעצבים ודחפתי אותו כשהוא שפך עליי את הקולה שלו. ״זה מה שאני מאחל לך כל יום שאני ק...