עולמות נפרדים:)-פרק 49

306 19 6
                                    

מנקודת מבט אלרואי:
עברו שבועיים,שבועיים שאני איתה בגלל ההתערבות אבל אני לא יודע מה יש לי?היא גורמת לי פתאום לרצות אותה לידי כל הזמן.
אני חייב למצוא דרך לפגוע בה מבלי להתאהב בה,אבל זה נראה כאילו זה מאוחר מדי ושיגיע הרגע שאני אתאהב בה בלי להתכוון בכלל.
יש לי שנאה עצומה אלייה,אני מסוגל להרוג אותה אבל היא מבלבלת אותי.
אין סיכוי שאני נותן לה להשפיע עליי ככה,היא הדבר שאני הכי שונא בעולם אבל אולי הזמן שעבר גרם לי לראות אותה אחרת.
דיי,אני חייב להתרכז בהתערבות והיא לא צריכה לעניין אותי בכלל.
אנחנו בסרט,חצי מהסרט לא ראיתי רק בגלל המחשבות האלה שמשגעות לי את המוח ופתאום המבט שלי עבר אלייה.
היא יפיפיה,אבל העצבים שהיא עושה לי והשנאה שלי אלייה משפיעים עליי יותר מהמשיכה שיש לי אלייה.
״סרט חמוד״היא אמרה לי כשהסרט נגמר והנהנתי.
״רוצה גלידה?״שאלתי אותה כשיצאנו מהאולם והיא הנידה את ראשה לשלילה.
״למה?״שאלתי אותה,מאיפה הדאגה שלי אלייה הגיעה בכלל?
״אני פשוט עייפה,אבל אפשר מחר אם אתה רוצה״היא אמרה לי והנהנתי.
יצאנו מהסינימה והלכנו לכיוון האוטו כשנכנסנו לאוטו היה בנינו שקט מוזר כזה.
״מה השקט הזה?״שאלתי אותה כשהתחלתי לנסוע.
״לא יודעת,אין לי מה להגיד״היא אמרה לי.
למה הקול שלה כבר לא מעצבן אותי?אני לא רוצה לפתח אלייה רגשות או משהו כי זה יהרוס לי את ההתערבות וגם אני לא יכול לאהוב אותה אם אני שונא אותה.
״אוקיי,רק שהשקט הזה מעצבן״אמרתי לה.
״גם ככה אנחנו עוד מעט מגיעים״היא אמרה לי וראיתי שקר לה,אבל זה לא ממש עיניין אותי.
הגענו הביתה,ירדנו מהאוטו וברגע שנכנסנו לאוטו כל אחד הלך לחדר שלו כאילו לא היינו ביחד לפני שנייה.
מה עובר עליי,רגע אחד אכפת לי ממנה ורגע אחרי זה כבר לא למרות שאני מעדיף לסיים את ההתערבות הזאת כמה שיותר מהר.
הורדתי את הבגדים שהיו עליי ונשארתי רק עם בוקסר,יצאתי מהחדר למטבח שמתי בקערה קורנפלקס עם חלב וחזרתי לחדר.
״אפשר?״אלמה שאלה אותי אחרי שעה שאני במחשב.
״כן בטח,אני רק אשים מכנס״אמרתי לה והיא הנהנה,לא נעים לדבר איתה חצי ערום.
לקחתי מהארון שלי מכנס וסימנתי לה שהיא יכולה להיכנס,היא נכנסה והתיישבה על המיטה.
״אלרואי,אתה יודע שאני רואה בך בן נכון?״היא שאלה אותי ולא הבנתי מה היא מנסה להגיד.
״כן״אמרתי לה והתיישבתי לידה.
״תקשיב,הבת שלי חשובה לי למרות כל הריב שהיה והטעות שעשיתי אבל אני רוצה לבקש ממך משהו״היא אמרה לי והסתכלה עליי.
״מה שתרצי אלמה״אמרתי לה.
״אני רוצה שתשמור עלייה ולא תפגע בה וגם שלא תיתן לאף אחד לפגוע בה״היא אמרה לי והבנתי שאת זה אני בחיים לא אוכל לעשות כי לא אכפת לי ממנה וגם בגלל שאני בעצמי פוגע בה.
״ברור שאני אשמור עלייה״אמרתי לה ורציתי להרוג את עצמי על זה שאני משקר לה,כי היא באמת לגמרי שונה מהבת שלה וגם כי היא דואגת לי.
״תבטיח לי אלרואי״היא אמרה לי ואני לא יכול להבטיח לה את זה.
״אני לא יכול אלמה,אני רק יכול להגיד לך שאני אשמור עלייה״אמרתי לה,שיקרתי לה כי אני בחיים לא ארצה לשמור עלייה,אני שונא אותה גם אם אני איתה.
״אוקיי״היא אמרה לי ויצאה מהחדר שלי.
מה אני אמור לעשות עכשיו,לא לפגוע בה בגלל שאני אוהב ומעריך את אלמה?לדעתי זה טיפשי ואני לא אפסיק עד שאני אפגע בה חזק.
״היי״היא אמרה לי מעירה אותי מהמחשבות.
״היי,חשבתי שאת עייפה״אמרתי לה כשהיא נכנסה לחדר שלי.
״אני עייפה,אבל רציתי להגיד לך משהו״היא אמרה לי וסימנתי לה לשבת לידי.
״מה רצית להגיד לי יפה שלי?״שאלתי אותה ורציתי להקיא מהקיטשיות שנכנסה בי מאז שהתקרבתי אלייה.
״שחשבתי על זה ואני כבר לא רוצה את הקשר הזה״היא אמרה לי ולא הבנתי מה קורה פה,רק לפני שעתיים היינו בסרט ופתאום היא התהפכה?
״מה קרה?״שאלתי אותה בעצבים וקמתי מהמיטה.
״לא קרה כלום אני פשוט רוצה להיות כמה שיותר רחוקה ממך״היא אמרה לי וזה עיצבן אותי,רציתי להרוג אותה בגלל שהיא הורסת לי את הסיכוי לנצח בהתערבות.
״לא משנה לי מה את רוצה,את שלי״אמרתי לה בעצבים.
״שלך?אתה חי בסרט אלרואי״היא אמרה לי בעצבים וקמה מהמיטה.
״תקשיבי לי טוב,את שלי ואני אוהב אותך תכניסי את זה לראש שלך״אמרתי לה בעצבים והחזקתי את היד שלה חזק מצמיד אותה אליי.
״תשכח מזה״היא אמרה לי.
״מה התהפכת ככה?״שאלתי אותה עצבני והרגשתי את אחיזתי בידה מתחזקת עוד יותר.
״זה לא עיניינך,תתרחק ממני אלרואי״היא אמרה לי והסתכלה לי בעיניים ולא האמנתי שאני עושה את זה אבל נישקתי אותה,נשיקה ארוכה והאמת הנשיקה איתה ממכרות.
״תנשקי אותי״אמרתי לה בעצבים כשהיא לא נישקה אותי גם.
״לא רוצה,תעזוב לי את היד ותיתן לי ללכת״היא אמרה לי בעצבים והאחיזה שלי בידה רק התחזקה עוד יותר.
״אל תשחקי איתי משחקים״אמרתי לה בעצבים,אני לא מוכן לוותר על זה עד שהצלחתי.
אחרי שאני אנצח בהתערבות מצדי שתהיה עם מישהו אחר אבל עד אז אני אעשה הכל כדי שהיא תישאר צמודה אליי גם אם היא לא רוצה.
״מי שמשחק כאן משחקים זה אתה״היא אמרה לי,היא יודעת על ההתערבות?אם כן לא יהיה לי שום סיכוי איתה.
״על מה את מדברת?״שאלתי אותה בעצבים.
״תעזוב לי כבר את היד״היא אמרה לי ושיחררתי לה את היד שכבר נהייתה כחולה.
״תסבירי לי מה התהפכת ככה?״שאלתי אותה שוב.
״אני לא חייבת לך שום הסברים״היא אמרה לי וזה עיצבן אותי,אבל הכרחתי את עצמי להתאפק כי אם אני ארים עלייה יד שוב היא לא תיתן לי להתקרב אלייה יותר.
״את כן חייבת לי הסברים כי את שלי״אמרתי לה בעצבים.
״תשכח מזה חמוד,אני בחיים לא אהיה שלך כי אני יודעת מה אתה ומי אתה״היא אמרה לי ורציתי להרוג אותה שהיא לא מדברת ורק זורקת רמזים.
״אה כן?מה אני?״שאלתי אותה,היא התרקה ממני ואני התקרבתי אלייה עד שהיא נתקעה בקיר.
״רצית לדעת מה אתה,אני אגיד לך״היא אמרה לי והמבט שלי היה על השפתיים שלה.
אני רוצה לנשק אותה,התמכרתי לשפתיים שלה אבל אותה אני עדיין שונא.
״אתה מפלצת ואתה תעשה הכל כדי להשיג את מה שאתה רוצה ואני לא מאמינה שלא ראיתי שהתקרבת אליי בשבועות האחרונים רק כי אתה צריך ממני משהו״היא אמרה לי ופשוט צחקתי כי אני לא יכול לתת לזה לפגוע בי.
״מה אתה צוחק מפגר?״היא שאלה אותי בעצבים.
״זה מצחיק עד כמה את פרנואידית״אמרתי לה והמשכתי לצחוק.
״וזה מצחיק עד כמה אתה מפגר שלא מבין מה קורה סביבו״היא אמרה לי ואוטומטית הפסקתי לצחוק והסתכלתי עלייה.
״על מה את מדברת?״שאלתי אותה.
״תגידי לי כבר על מה את מדברת?״צעקתי עלייה כשהיא התעלמה ממני כי היא יודעת שזה מעצבן אותי.
״את שנייה מלחטוף סטירה״אמרתי לה בעצבים,אני כל כך עצבני שאני מסוגל להרוג אותה ממש עכשיו.
״אתה מאיים עליי?״היא שאלה אותי וניסתה לדחוף אותי ממנה.
״אל תנסי אותי רותם״אמרתי לה עצבני והידיים שלי התכווצו לאגרופים.
״אני יודעת שאתה אלמוג ואני מקווה שאתה לא דפוק כמו שאני חושבת כדי להבין שאני שירז״היא אמרה לי והייתי כל כך עצבני שחשבתי שנהייתי חירש עד שפתאום האגרוף שלי היה כל כך קרוב לפרצוף שלה אבל משהו עצר אותי מלתת לה את האגרוף הזה ולפרק לה את הפנים.

עולמות נפרדים:)Where stories live. Discover now