עולמות נפרדים:)-פרק 63

241 16 2
                                    

היי לכל הקוראים שלי,שמתי לב שבזמן האחרון התגובות של הסיפורים שלי נעלמות ואני לא מבינה למה,אשמח שתגיבו על ההודעה ועל הפרקים האחרונים שהעלתי תודה ❤️
מנקודת מבט רותם:
אני אוהבת אותו,באמת שאני אוהבת אותו אבל אני לא זוכרת אותו וזה מוזר שאני זוכרת הכל חוץ ממנו.
״על מה את חושבת אישה שלי?״הוא שאל אותי מעיר אותי מהמחשבות שלי.
״על זה שזה מוזר שאני זוכרת את כל החיים שלי חוץ ממך״אמרתי לו כשהוא עצר ברמזור.
״כן,אבל את תיזכרי בי אישה שלי״הוא אמר לי ונישק את ראשי.
״אני אוהבת אותך,באמת שאני אוהבת אותך אבל זה מרגיש לי כאילו שיקרת לי או משהו״אמרתי לו והמבט שלו השתנה.
״את חושבת שאני שקרן?״הוא שאל אותי טיפה בעצבים.
״לא,רק אומרת שהקשר בנינו נראה טיפה לא אמיתי״אמרתי לו והוא הסתכל עליי.
״תפסיקי להגיד את זה אישה שלי,כי זה ממש לא ככה״הוא אמר לי והסתכל על הכביש.
״אוקיי״אמרתי לו ושמתי את ראשי על החלון.
״הגענו״הוא אמר לי,לקחתי את התיק שלי ויצאתי מהאוטו.
״חכי שנייה אישה שלי״הוא אמר לי לפני שנכנסנו למקום שהוא הביא אותי אליו.
״מה?״שאלתי אותו.
״מה יש לך?״הוא שאל אותי וליטף את פניי.
״נמאס לי שאתה משתיק אותי כל הזמן והופך אותי למשוגעת״אמרתי לו בעצבים.
״אני לא,אני פשוט לא מבין מאיפה את מביאה את השטויות האלה״הוא אמר לי.
״אתה שוב עושה את זה״אמרתי לו בעצבים ונכנסתי למבנה שהיינו מולו בלי לחכות לו בכלל.
״אני מכירה את המקום הזה״לחשתי לעצמי ותקף אותי כאב ראש,כאב לי הראש עד שהרגשתי את העיניים שלי נעצמות.
איפה אני?מה אני עושה פה?ראיתי מסביבי את אותו מקום שראיתי לפני שנייה אבל מולי ראיתי אותי ואת אלרואי נכנסים למקום שהייתי בו.
״אהבת יפה שלי?״הוא שאל אותה וחיבק אותה מאחורה.
״מאוד,זה מדהים אפשר להסתכל על זה שעות״היא אמרה לו והוא סובב אותה אליו.
לא שמעתי מה הוא לחש לה אבל זה היה כל כך יפה לראות אותם ככה,כאילו אותי ואותו.
זה באמת קרה?כבר היינו פה?אז למה אני מרגישה ככה?למה אני מרגישה כאילו אחרי היום הזה קרה משהו חשוב שאני עדיין לא זוכרת?
אני רוצה לזכור הכל,אני לא רוצה להרגיש ככה יותר לא רוצה להרגיש כאילו אני בחורה חלולה שנמצאת עם בחור שהיא לא זוכרת אבל מרגישה אליו אהבה טיפה משוגעת.
״מה את עושה פה?״הוא שאל אותי ומשך אותי אליו.
״מה?״שאלתי אותו לא מבינה מה הוא רוצה.
״אמרתי לך לחכות לי באוטו״הוא אמר לי וליטף את פניי.
״נכון,פשוט הייתי צריכה שירותים״אמרתי לו,זורמת איתו למרות שאני לא מבינה למה הוא נישאר כאן אחרי שהלכתי,כאילו אחרי שרותם שהייתה בזיכרון שלי הלכה.
״אוקיי,תלכי לאוטו יפה שלי״הוא אמר לי והנהנתי,יצאתי משם אבל עמדתי ליד המבנה כדי לשמוע מה הוא אומר.
״מה אתה רוצה חתיכת זבל?״הוא צעק על מישהו ולא הבנתי מה קורה פה.
״אל תדאג אני זוכר טוב מאוד את ההתערבות שלנו״הוא אמר לו בעצבים.
״כן היא מאוהבת בי לגמרי,תכין את הכסף שלך״הוא אמר לו שוב בעצבים,הוא כאילו התערב עליי?בגלל זה הוא היה איתי?הוא שיקר לי כל הזמן הזה?
״תקשיב חתיכת זבל אני לא רוצה לשמוע ממך אחרי שההתערבות המזדיינת הזאת נגמרת שמעת אותי?״הוא צעק עליו וניתק את השיחה.
אני לא מאמינה שהוא עשה את זה,אבל למה?מה היה בנינו לפני שנהיינו זוג?
פתחתי את העיניים וראיתי את אלרואי מולי,לא הבנתי למה התעלפתי הוא עזר לי לקום והחזיק את מותניי כדי שאני לא אפול שוב.
״את בסדר אישה שלי?״הוא שאל אותי והנהנתי.
״כן,אני פשוט זוכרת את המקום הזה״אמרתי לו ובהיתי בבריכה היפה שהייתה מולי.
״כן,היינו כאן כבר כשניסיתי להוכיח לך שאני באמת אוהב אותך״הוא אמר לי ונישק את ראשי.
״זה מקום מושלם״אמרתי לו ולא הצלחתי להזיז את מבטי מהבריכה.
״שניכנס?״הוא שאל אותי והנהנתי,הורדתי את הבגדים ונשארתי עם הבגד ים.
״בואי אישה שלי״הוא אמר לי ועזר לי להיכנס,המים קרירים אבל נעימים.
״אני כל כך אוהב אותך״הוא לחש לי ונישק את שפתיי.
״גם אני אוהבת אותך רואי״אמרתי לו וחיבקתי אותו חזק.
״רואי?״שאלתי אותו והוא הסתכל עליי.
״מה יפה שלי?״הוא שאל אותי והיה לי מין פלאשבק שגרם לראש שלי לכאוב.
״אנחנו נפרדנו״אמרתי לו ברגע שהכאב ראש שלי נרגע.
״על מה את מדברת יפה שלי?״הוא שאל אותי כאילו לא מבין על מה אני מדברת.
״אל תעשה אותי מטומטמת רואי,אנחנו נפרדנו הרבה לפני התאונה שלי״אמרתי לו בעצבים,הרחקתי אותו ממני ויצאתי מהבריכה.
״זה לא ככה אישה שלי״הוא אמר לי יוצא מיד אחריי.
״אה לא?לא שיקרת לי?״שאלתי אותו בעצבים,אני מאוכזבת שהוא שיקר לי וניצל את האיבוד זיכרון שלי רק כדי לחזור אליי ורק כדי שנישכב.
״אני כן,אבל לא מהסיבות שאת חושבת״הוא אמר לי והתקרב אליי.
״אל תיגע בי אלרואי,אני רק עכשיו מבינה שכל הסיפור הזה שסיפרתי לי ביום שהתעוררתי הוא פשוט שקר״אמרתי לו,אני זוכרת כמעט הכל אפילו טיפה את הילדות שלי.
״זה לא שקר,אני באמת אוהב אותך ובאמת אהבתי אותך״הוא אמר לי וניסה ללטף את פניי.
״אמרתי לך אל תיגע בי״אמרתי לו בעצבים והעפתי אותו ממני.
״אני אוהב אותך אישה שלי,אני לא יכול בלעדייך בגלל זה עשיתי את זה״הוא אמר לי בעצבים והסתכל עליי בייאוש.
״אתה בן אדם מגעיל אלרואי,לא מאמינה ששיקרת לי ככה וניצלת אותי ככה״אמרתי לו,התלבשתי במהירות ויצאתי משם בלי להסתכל עליו בכלל.
״דיי אישה שלי,אני אוהב אותך״הוא אמר לי ומשך אותי אליו,מחבק אותי חזק ולא נותן לי לזוז.
״דיי,תעזוב אותי בבקשה אלרואי פשוט תשחרר ממני״אמרתי לו ולא רציתי לבכות מולו.
״לא,את שלי את האישה שלי ואני לא רוצה לאבד אותך שוב ובגלל זה עשיתי את זה״הוא אמר לי עדיין מחבק אותי חזק כדי שלא תהיה לי שום אפשרות לברוח ממנו.
״אני שונאת אותך״אמרתי לו והדמעות ירדו מעיניי.
״את לא ואת יודעת את זה״הוא אמר לי ונישק את ראשי.
״למה עשית את זה?למה עזבת אותי ככה?״שאלתי אותו בקול חנוק מדמעות.
״אני לא יכול לספר לך אישה שלי״הוא אמר לי וחיכך את האף שלו באף שלי.
״אז למה כל ההתנצלויות האלה?״שאלתי אותו בעצבים.
״כי אני אוהב אותך״הוא אמר לי ונישק אותי.
״לא,אתה לא תצליח לגרום לי לסלוח לך בנשיקות״אמרתי לו והתרחקתי ממנו.
״תיקח אותי הביתה בבקשה״אמרתי לו והוא הנהן.
נכנסנו לאוטו והוא נסע הביתה כל הנסיעה עברה שקטה רק עם מבטים בנינו שעשו את האווירה מעצבנת.
״תפתח לי אלרואי״אמרתי לו בעצבים כשהוא נעל את הדלת כשבאתי לצאת מהאוטו.
״אני אוהב אותך״הוא אמר לי ומשך אותי אליו.
״מזל טוב״אמרתי לו בעצבים.
״תפסיקי עם זה,נכון שיקרתי לך ונכון נפרדתי ממך מבלי להסביר לך למה אבל תפסיקי לשגע אותי״הוא אמר לי בעצבים.
״אתה מדבר על לשגע,אתה זה שמשגע אותי אלרואי שיקרת לי והרסת אותי ופתאום כששמעת שאיבדתי את הזיכרון הלכת על זה בכל הכוח רק בשביל להכאיב לי״אמרתי לו בעצבים והעפתי לו סטירה.
״זה מגיע לי,אבל זה לא משנה את זה שאני אוהב אותך״הוא אמר לי ולסתו התהדקה.
״תתמודד עם האהבה הזאת לבד,כי אני כבר לא חלק ממנה״אמרתי לו ולחצתי על הלחצן פתיחה של הדלתות.
״את לא יוצאת מפה״הוא אמר לי ונעל שוב את הדלתות.
״תן לי לצאת אלרואי״צעקתי עליו והעפתי לו אגרופים לבטן,לא רוצה להיות לידו.
״דיי אני אוהב אותך סעמק תיקלטי כבר שאני אוהב אותך״הוא אמר לי בעצבים והושיב אותי עליו,מחבק אותי חזק.
לא רוצה להיות לידו יותר,שורף לי הלב ואני לא רוצה שהוא ישרוף עוד יותר חבל שנזכרתי בו היה עדיף להישאר חסרת זיכרון.

עולמות נפרדים:)Where stories live. Discover now