מנקודת מבט אלרואי:
אני לא מבין מאיפה הגיעה הקנאה הזאת שלי כלפייה,הרי אני לא יכול לסבול אותה ואני בכלל מאוהב בשירז.
אין לי מושג איך התאהבתי בשירז מבלי להכיר אותה אבל אני מאוהב ולמרות מה שאני מרגיש אלייה,המטומטמת הזאת גורמת לי לקנא לה מבלי שאני רוצה בכלל.
״אחי מה עובר עלייך?״אליאס שאל אותי והוציא אותי מהמחשבות שהייתי שקוע בהם.
״סתם,אני כבר איתך אחי״אמרתי לו,הדלקתי את האייפון שלי ונכנסתי להודעות שלי עם שירז.
אני:
״היי יפה,אני חייב לדבר איתך תשלחי הודעה כשתוכלי מחכה להודעה ממך״שלחתי לה וכיביתי את האייפון,רציתי להגיד לה שאני אוהב אותה והתאהבתי בה ובעיקר שאני חייב לפגוש אותה.
״מה אחי?״הוא שאל אותי כששמתי את האייפון בצד,מחכה שהיא תענה לי.
״היא משגעת אותי ואני לא יודע איך היא נראית אבל מצד שני אני לא יודע מה יש לי מהמטומטמת הזאת ומה פתאום אני מרגיש קנאה כלפייה״אמרתי לו והוא הסתכל עליי מופתע.
״אתה מקנא?״הוא שאל אותי בהלם.
״מה אני אגיד לך אחי,לא משנה כמה אני שונא את הילדה הזאת אני מתחיל לקנא ולהתעצבן כל פעם שיש לידה מישהו״אמרתי לו וזה עיצבן אותי שהיא משפיעה עליי ככה.
״אז תעשה עם זה משהו אחי״הוא אמר לי וזה גרם לי לצחוק.
״אתה רציני?אתה רוצה שאני אהרוג אותה?״שאלתי אותו.
״למה שתהרוג אותה?״הוא שאל אותי.
״כאילו לא הקשבת לשום דבר שאמרתי?״שאלתי אותו בעצבים.
״שמעתי,אתה מקנא לה לא?אז תעשה עם זה משהו ואולי אתה לא כל כך שונא אותה כמו שחשבת״הוא אמר לי וזה הרתיח אותי.
״אחי אל תעצבן אותי עוד יותר,אני שונא אותה בכל חלק וחלק בגוף שלי כמה פעמיים אני אגיד לך את זה?״שאלתי אותו בעצבים.
״אוקיי,אז תפרגן לעומר שהולך לצאת איתה כי הוא בטוח שאתה חבר טוב שלו ושאתה הכי תפרגן לו״הוא אמר לי והידיים שלי התכווצו לאגרופים.
״אני אפרגן לו״אמרתי לו והידיים שלי התכווצו לאגרופים עוד יותר חזקים שאני הרגשתי את הציפורניים שלי חודרות לי לעור.
״אחי,יוצא לך דם״הוא אמר לי והסתכלתי על היד שלי וראיתי את היד שלי מלאה דם.
״הכל טוב״אמרתי לו באדישות.
״תדבר איתה,תגיד לה מה שאתה מרגיש״הוא אמר לי וכבר לא ראיתי בעיניים מרוב עצבים.
״תשחרר אותי ממנה אליאס,הבנת אותי?״שאלתי אותו וחנקתי אותו.
״התחרפנת לגמרי״הוא אמר לי והעיף אותי ממנו,יוצא מהבית וטורק את הדלת.
מה נהיה ממני?חנקתי את החבר הכי טוב שלי,את האח שלי והכל בגלל המטומטמת הזאת שאין לי מושג מה היא עשתה לי.
יצאתי מהבית וראיתי אותו יושב שם על הספסל ומעסה את הצוואר שלו.
״אני מצטער״אמרתי לו והתיישבתי לידו.
״עזוב אותי אלרואי,אתה לא חבר ואתה בעיקר לא חבר שלי יותר כי אתה מיום ליום נהפך למפלצת״הוא אמר לי ובא לקום.
״שנייה אחי״אמרתי לו,לא מוכן לוותר על החברות הזאת ועוד בגללה.
״אני לא אח שלך יותר אלרואי תכניס את זה למוח שלך,אני עוזר לך מדבר איתך סעמק אתה החבר הכי טוב שלי אבל זהו לא רוצה לראות אותך לידי יותר״הוא אמר לי והלך,האמת זה פגע בי שדווקא הוא שהוא היחיד שתמיד היה לצדי לא משנה מה ועזר לי ובמיוחד הסתכן בשבילי כמה פעמיים הולך.
פתאום הבנתי שאני אשם,אני זה שמרחיק ממני את האנשים שהכי אוהבים אותי ואת אלה שלא משנה מה אני אעשה הם תמיד יהיו לצידי.
נכנסתי לבית,לא היה לי חשק לכלום התיישבתי על הספה והבנתי שאם אני רוצה שהוא יסלח לי אני חייב לספר לו הכל.
התקשרתי אליו,לא יכול להיות שאני מוותר על החבר הכי טוב שלי כי הוא באמת הבן אדם שאני הכי סומך עליו.
״מה אתה רוצה?״הוא שאל אותי בעצבים.
״אני רוצה לספר לך הכל״אמרתי לו,למרות שאני לא רוצה לחזור למה שקרה אני אעשה הכל כדי לא לאבד אותו.
אולי תחשבו שזה מוגזם אבל הוא באמת חשוב לי ואני לא יכול בלי הדביל הזה.
״אוקיי,אבל אל תחשוב שזה יגרום לי לסלוח לך״הוא אמר לי.
״טוב,ניפגש בפארק הגדול איפה שהמכון כושר״אמרתי לו ועליתי למעלה להתארגן.
״אני כאן,תבוא לפה״הוא אמר לי וניתק,אני מבין למה הוא כועס ואני גם לא הייתי סולח לו אם הוא היה חונק אותי כמו שחנקתי אותו.
התלבשתי במהירות,שמתי את האייפון בכיס וירדתי למטה לקחתי את המפתחות לאוטו ויצאתי מהבית.
נכנסתי לאוטו ונסעתי לפארק כשהגעתי ראיתי אותו יושב שם על הספסל.
יצאתי מהאוטו והתיישבתי לידו,ידעתי שעוד כמה דקות הפצע הכי גדול שלי יפתח וזה יכאב לי יותר מכל דבר.
״דבר״הוא אמר לי וניסיתי לתכנן בראש את איך אני הולך לספר לו את כל מה שקרה.
״זה לא קל לי ואני לא מצפה שתסלח לי בגלל זה אבל אתה אח שלי ואני לא אמור להסתיר ממך כלום ובטח שלא לחנוק אותך ולהתנהג אלייך ככה״אמרתי לו,כי באמת לא התכוונתי להתנהג אליו ככה אני פשוט הייתי יותר מדי עצבני.
״תתחיל לספר או שאני הולך״הוא אמר לי וידעתי שהוא באמת נפגע וזה מובן.
״אוקיי,לפני בערך שמונה שנים עשו עליי חרם יותר נכון היא עשתה עליי חרם וגרמה לכולם לשנוא אותי מבלי שעשיתי לה שום דבר״אמרתי לו והוא הסתכל עליי לא מבין.
״מי?״הוא שאל אותי.
״המטומטמת הזאת״אמרתי לו והוא הסתכל עליי בהלם.
״אז אתם מכירים מלפני?״הוא שאל אותי והנהנתי.
״אבל היא בכלל לא יודעת למה אתה שונא אותה״הוא אמר לי וזה גרם לי לגחך.
״אין סיכוי שהיא לא זוכרת שהיא עשתה עליי חרם שאפילו המורים היו רעים אליי היא סתם משחקת אותה והיא חרא של בן אדם״אמרתי לו בעצבים,אבל ניסיתי להרגיע את עצמי.
״אולי קרה משהו אלרואי,אתה לא יכול לדעת״הוא אמר לי.
״שום דבר לא יכול לקרות ואני אגיד לך עוד משהו כל מה שאני עושה לה מגיע לה על מה שהיא עשתה לי כי אני סבלתי בגללה וגם שנאתי את עצמי בגללה״אמרתי לו וזה כאב לי להיזכר בכל מה שקרה.
(לפני 8 שנים):
יום החרם:
הלכתי לבית ספר כמו כל בוקר,אבל אף אחד לא דיבר איתי וזה היה לי מוזר כי אתמול כולם דיברו איתי.
״ירון,מה קורה פה?״שאלתי ילד מהשכבה אבל הוא התעלם ממני.
״ירון״אמרתי לו והוא הסתובב אליי.
״למה אתה לא מדבר איתי?״שאלתי אותו,כן הייתי ילד די חנון וילד שכל דבר פוגע בו.
״רותם אמרה לכולנו לא לדבר איתך״הוא אמר לי ולא הבנתי מה היא רוצה ממני.
״אבל למה?״שאלתי אותו.
״היא לא אמרה לנו,היא רק אמרה שמי שמדבר איתך היא גם תעשה עליו חרם״הוא אמר לי והלך.
רותם היא מין ״מלכת השכבה״ כזה כולם מקשיבים לה ועושים מה שהיא רוצה.
הלכתי אלייה,היא ישבה עם החבורה שלה ומשכתי אותה אליי בלי להגיד לה כלום.
״מה?״היא שאלה אותי.
״למה אמרת לכולם לא לדבר איתי?״שאלתי אותה.
״אתה לא זוכר מה קרה אתמול?״היא שאלה אותי והבנתי שזה בגלל שכולם באו ליום הולדת שלי ולא למסיבה שהיא עשתה.
״בגלל זה גרמת לכולם לא לדבר איתי?״שאלתי אותה וזה עיצבן אותי.
״כן,כי אתה יכולת גם לבוא הזמנתי אותך אבל עשית הפוך גרמת לכולם לבוא אלייך״היא אמרה לי והלכה.
באמת הייתי מוזמן אבל אני לא אשם שכולם באו אליי למרות שהחלטתי שאני הולך למסיבה שלה.
״אבל אני לא אשם״אמרתי לה אבל תוך שניות כמה ילדים מהשכבה תפסו אותי והעיפו אותי לרצפה,בעטו בי והתעללו בי.
חזרתי הביתה באותו יום כולי עם מכות וכל הגוף שלי כאב ולא האמנתי שיש כזה רוע.
״אבל ידעתי שאני אחזיר לה על זה שכל הילדות שלי הייתה חרא ועל זה שגם המורים התנהגו אליי מגעיל ובגלל זה אני מתנהג אלייה ככה״אמרתי לו והוא הסתכל עליי בהלם.
״אני לא מאמין אחי,אני פשוט לא מאמין שהיא הייתה מסוגלת לעשות דבר כזה״הוא אמר לי וקיוויתי שסוף סוף הוא יבין שכל מה שאני עושה לה זה כלום לעומת מה שהיא עשתה לי.
״אני מצטער אחי,אני באמת מצטער שחנקתי אותך וסיפרתי לך רק כדי שתבין גם את הצד שלי״אמרתי לו ובאתי לקום.
״חכה״הוא אמר לי ונתן לי כיף.
״אני סולח לך,אני לא באמת יכול בלעדייך לא משנה כמה אתה חמור״הוא אמר לי והתחבקנו חיבוק גברים כזה.
״אתה חושב שהיא יודעת שזה אתה?״הוא שאל אותי כשקמנו והלכנו לכיוון האוטו שלי.
״בטוח שהיא יודעת שזה אני״אמרתי לו כשנכנסנו לאוטו.
״תדבר איתה אחי,אולי קרה משהו והיא באמת לא מבינה מה קרה ולמה אתה מתנהג אלייה ככה״הוא אמר לי וזה עיצבן אותי שהוא לא משחרר ממנה,במיוחד אחרי כל מה שסיפרתי לו.
״אין סיכוי אחי ותפסיק להגן עלייה כבר ולנסות לגרום לי לדבר איתה״אמרתי לו כשהתחלתי לנסוע לכיוון הבית שלי.
״אוקיי,רק חושב שיש דברים שאולי אתה לא יודע״הוא אמר לי אבל ידעתי שאין שום דבר שאני לא יודע ושהיא סתם רעה וזה בדיוק מה שמגיע לה.
YOU ARE READING
עולמות נפרדים:)
Storie d'amore״אני שונאת אותך״אמרתי לו בכל כך הרבה שנאה. ״הדדי ביותר,בייב״הוא אמר לי בחיוך המעצבן שלו,הבחור הזה כל כך מעצבן,זה כאילו הוא נולד כדאי לעצבן אותי. ״הלוואי שתמות״אמרתי לו בעצבים ודחפתי אותו כשהוא שפך עליי את הקולה שלו. ״זה מה שאני מאחל לך כל יום שאני ק...