עולמות נפרדים:)-פרק 80

166 13 13
                                    

מנקודת מבט רותם:
אני יושבת עם המלאך שלי על הספה,מחבקת אותו בחוזקה וכולו רועד אני לא מאמינה שהוא בא לפה שוב.
״דיי מלאך שלי הכל בסדר,אמא פה איתך״אמרתי לו,מנשקת את ראשו הקטנטן ומלטפת את החזה שלו.
״אמא אני לא רוצה אותו פה״הוא לחש לי כשהוא נרגע אבל לא הפסקתי לנשק את ראשו.
״הוא לא יהיה פה מלאך שלי אבל הוא אבא שלך״אמרתי לו והוא סובב את ראשו אליי.
״אני לא רוצה להכיר אותו אמא״הוא אמר לי ושם את ידו הקטנה על הלחי שלי.
״אוקיי מלאך שלי,אני אעשה מה שתרצה״אמרתי לו ונישקתי את ידו.
״אמא,רון אמר לי שאת אוהבת את הגבר שהיה פה״הוא אמר לי ולא הבנתי למה רון אומר דברים כאלה לבן שלי.
״מתי הוא אמר לך את זה?״שאלתי אותו והסתכלתי עליו.
״לפני שאמרת לי שהגבר הזה הוא אבא שלי,שאלתי אותו אם הוא אוהב אותך הוא אמר לי שכן אבל הוא אמר שאת לא אוהבת אותו״הוא אמר לי,הוא כל כך חכם ובוגר המלאך הזה רק שאני לא מבינה למה רון אמר לו את זה,הוא חושב שאני לא אוהבת אותו?זה מה שהוא חושב?
״מי זה?״שאלתי כשמישהו דפק בדלת של הבית שלי,אבל אף אחד לא ענה לי.
הורדתי את ים מעליי,הושבתי אותו על הספה והלכתי לכיוון הדלת כדי לבדוק מי זה.
״מה אתה שוב עושה פה?״שאלתי אותו בעצבים וראיתי שים מסתכל עליי לא מבין.
״באתי לדבר איתך״הוא אמר לי והסתכל עליי,מחכה שאני אתן לו להיכנס אבל שיחלום על זה.
״יופי לך,עכשיו תלך מפה״אמרתי לו והוא עדיין הסתכל עליי,שיפסיק להסתכל עליי ושיעוף מפה.
״אני מצטער להפריע לך גברתי,אני העורך דין של אדון אלרואי שכטר ובאתי לדבר איתך״איזה מישהו שעמד לידו אמר לי.
״אני מצטערת,אבל אתם תצטרכו ללכת מפה״אמרתי להם בעצבים כשראיתי שים קם מהספה ומתקרב אלינו.
״אמא הכל בסדר?״הוא שאל אותי אבל כשהוא ראה את אלרואי,הוא הסתתר מאחוריי.
״אמא אני רוצה שהוא ילך מפה״הוא אמר לי בפחד,מתחבא מאחוריי ומחזיק חזק את רגליי.
״תלכו מפה,בבקשה אלרואי״אמרתי לו והוא הסתכל על ים המפוחד ולא הזיז ממנו את המבט שלו.
״תני לי רק חמש דקות,זה מה שאני מבקש״אלרואי אמר לי והסתכל עליי.
״אוקיי,חכו שנייה״אמרתי להם וסגרתי את הדלת,מרימה את ים עליי ומחבקת אותו חזק.
״ים,תעלה למעלה אני כבר באה טוב מלאך שלי?״שאלתי אותו כשהוא נרגע ונישק את שפתיי נשיקה קטנטנה.
״טוב אמא״הוא אמר לי כשהורדתי אותו מעליי ועלה למעלה.
״תיכנסו״אמרתי להם ברגע שראיתי שים נכנס לחדר שלי ושל רון ופתחתי להם את הדלת.
״תודה״הם אמרו לי והתיישבו על הספה,הרגשתי איך שהאווירה נהיית מתוחה ולא נעימה.
״אתם רוצים לשתות משהו?״שאלתי אותם אך ורק מתוך נימוס וזה לא באמת מעניין אותי אם הם צמאים או לא.
״לא תודה״הבחור שהיה איתו אמר לי והתיישבתי לידם.
״גברת מויאל,אני כאן רק כדי שנגיע להסדר לגבי הילד שלכם״הוא אמר לי והרגשתי את הגוף שלי מתמלא עצבים.
״לא נגיע לשום הסדר״אמרתי לו בעצבים והסתכלתי על אלרואי במבט עצבני,מיהו בכלל שיחליט מה טוב לילד שלי ומה לא.
״בבקשה גברתי,אם לא תגיעי איתנו להסדר אנחנו נצטרך להגיע לבית משפט ואני מאמין שאת לא רוצה להגיע למצב הזה״הוא אמר לי והתאפקתי שלא להתעצבן עליו כי הוא בסך הכל עושה את העבודה שלו.
״לאיזה הסדר אתם רוצים להגיע?״שאלתי אותו,אני שונאת אותו לא מספיק שהוא פגע בי מליון פעם ולא מספיק שהוא פגע בבן שלי,עכשיו הוא גם רוצה לקחת לי אותו.
״שאלרואי ייפגש וייקח את הבן שלכם אליו שלוש פעמיים בשבוע״הוא אמר לי וזה גרם לי לצחוק,הם ממש חיים בסרט.
״אמרתי משהו מצחיק?״הוא שאל אותי והמשכתי לצחוק.
״כן,אתם מצחיקים״אמרתי לו כשנרגעתי מהצחוק.
״וזה למה?״הוא שאל אותי לא מבין והיה בא לי להעיף משהו על אלרואי.
״כי אתם לא מבינים שאני לא אתן לו להיפגש עם הילד שלי גם אם תאיימו עליי״אמרתי להם בעצבים וקמתי מהספה.
״תקשיבי,אם את לא תסכימי אני אצטרך לעשות הכל כדי שבית המשפט ייתן לו את זה״הוא אמר לי באיום,הוא חושב שהוא מפחיד אותי.
״תנסה בכיף,רק תעשה את זה רחוק מהבית שלי״אמרתי לו והם קמו מהספה.
״חבל,אנחנו יכולים לפתור את זה בנינו״אלרואי אמר לי והתקרב אליי.
״אחרי איך שפגעת בבן שלי ואיך שגרמת לו לפחד ממך כל פעם שהוא רואה אותך אין דבר כזה לפתור את זה בנינו״אמרתי לו בעצבים ופתחתי להם את הדלת.
״הוא גם הבן שלי להזכירך״הוא אמר לי בעצבים,מצמיד אותי אליו כשאני מנסה להעיף אותו ממני.
״ועל זה אני מתחרטת כל יום מחדש״אמרתי לו והעפתי אותו ממני.
״אין בעיה,ניפגש בבית משפט״הוא אמר לי באיום ויצא מהבית שלי ביחד עם העורך דין שלו.
״ניפגש בבית משפט״אמרתי לו וסגרתי את הדלת,חתיכת זבל רוצה לקחת לי את הבן שלי.
״מה זה היה?״רון שאל אותי כשהוא ירד למטה.
״לא עיניינך,אני הולכת לבן שלי״אמרתי לו ועליתי למעלה,רואה את ים יושב על המיטה שלי ושל רון ורואה טלוויזיה.
״מה קורה לך?״רון שאל אותי כשהוא נכנס לחדר שלנו ומשך אותי אליו כדי שים לא ישמע.
״למה אתה אומר לבן שלי שאני לא אוהבת אותך?״אמרתי לו והעפתי את ידו ממני,לא רוצה שהוא ייגע בי.
״כי זה נכון,את מאוהבת בזבל הזה״הוא אמר לי בעצבים,אני לא מאוהבת באלרואי אני כועסת עליו.
״מאיפה אתה מביא את השטויות האלה?״שאלתי אותו בעצבים והסתכלתי עליו.
״כי אני רואה את זה רותם,תפסיקי לשחק איתי מהרגע שראית אותו היחס שלך כלפיי השתנה״הוא אמר לי בעצבים וראיתי שים נרדם.
״תדבר בשקט,הוא נרדם והיחס שלי כלפייך ממש לא השתנה״אמרתי לו והוא ירד למטה בעצבים וירדתי אחריו.
״את רוצה שניפרד?שאני אפנה לכם את הדרך?״הוא שאל אותי בעצבים.
״ממש לא,אני אוהבת אותך רון ואני ממש לא מתכוונת לוותר עלייך״אמרתי לו והתקרבתי אליו,מלטפת את פניו.
״תפסיקי רותם,שנינו יודעים שמהרגע שראית אותו כל הרגשות שלך כלפיו עלו״הוא אמר לי והעיף את ידיי מפניו.
״נכון הרגשות שלי אליו עלו,אבל זה לא אומר שהפסקתי לאהוב אותך או שאני הולכת לחזור אליו״אמרתי לו והסתכלתי עמוק בעיניו,רוצה להראות לו שאני לא הולכת לוותר עליו ועל מה שיש בנינו.
״אני אוהב אותך רותם אבל אני לא יכול להישאר פה יותר״הוא אמר לי ועלה למעלה לחדר שלנו כשאני אחריו.
״מה אתה מתכוון לעשות רון?״שאלתי אותו כשהוא הוציא את המזוודה שלו מהארון שלנו.
״אני עוזב,את יכולה להמשיך הלאה״הוא אמר לי אבל משכתי אותו אליי,מחזיקה את פניו בין ידיי ולא נותנת לו להתרחק ממני.
״אני לא רוצה שתעזוב ואני לא רוצה להמשיך הלאה,אני רוצה אותך רון״אמרתי לו ונישקתי את שפתיו,אני כל כך אוהבת אותו ואני לא הולכת לוותר עליו רק בגלל שאלרואי חזר או שבגלל שיש לו ג'וק בראש שאני הולכת לעזוב אותו.
״אני אהיה איתך במה שתרצי אבל אני לא יכול להישאר פה,אני מצטער יפה שלי,תשמרי על עצמך״הוא אמר לי ויצא מהחדר שלנו.
״רון בבקשה,אני אוהבת אותך״אמרתי לו כשיצאתי מהחדר אחריו.
״אני מצטער,זה שלך״הוא אמר לי ונתן לי את הטבעת אירוסין שלו ויצא מהבית שלנו,הלב שלי נשבר,שוב וזה רק בגללו.

עולמות נפרדים:)Where stories live. Discover now