עולמות נפרדים:)-פרק 107 (ים)

110 8 2
                                    

מנקודת מבט ים:
עבר שבוע,שבוע שהיא לומדת במקיף שלי ושאני בקושי מתייחס אלייה ושבוע שהיא מנסה לדבר איתי ואני לא נותן לה את האפשרות הזאת.
אני יודע שאת הרגשות האלה שאני מרגיש אלייה אני בחיים לא אצליח למחוק אבל מה אני אעשה שאני לא יכול לחשוב על זה שהיא אומרת שהיא מאוהבת בי בתור נקמה במשפחה שלי בגלל אבא שלה או שהיא מתכננת להרוס לי את החיים בגלל שהיא יודעת שהמשפחה שלי רצחה את אבא שלה.
אבל זה לא נכון,זה בכלל סבא שלי רצח אותו והוא בכלל מת וחוץ מזה הוא לא סבא שלי כי סבא לא מתנהג ככה.
״היי,אתה ים?״מישהי שאלה אותי,מוציאה אותי מהמחשבות האלה שרק מעצבנות אותי.
״כן,את צריכה משהו כי אני חייב להיכנס לשיעור״אמרתי לה כשהיא התיישבה לידי.
״כן,אני צריכה שתפסיק לפגוע בחברה הכי טובה שלי״היא אמרה לי,מה היא אומרת?עוד אחת אומרת שאני פוגע בה?
״מי זאת?כדי שאני אדע במי פגעתי״אמרתי לה בזילזול,למה נשים תמיד חייבות להיפגע מכל דבר קטן ועוד להאשים את כולם חוץ מאת עצמן?
״אושר ואני חושבת שאתה מכיר אותה מצוין״היא אמרה לי וכשהיא אמרה את השם שלה הלב שלי כמעט התפוצץ,אבל אני יודע שפגעתי בה היא אפילו לא צריכה להגיד לי את זה.
״ומה זה עיניין שלך?״שאלתי אותה בעצבים,לא מבין למה היא מתערבת זה ביני לבינה.
״כי היא אחותי והיא מבואסת כבר שבוע רק בגללך ובוכה רק בגללך אז פשוט תפסיק לפגוע בה״היא אמרה לי בעצבים,למה אני אשם?למה תמיד אני אשם?לא שלא כואב לי שהיא בוכה אבל אני לא רוצה להיות קרוב אלייה רק כדי לא להיפגע.
״אל תתערבי בזה,זה עיניין שלנו ואנחנו נפתור את זה בינינו״אמרתי לה בעצבים,חוצפנית זאתי מה היא מתערבת בכלל.
״אני כן אתערב כי היא חשובה לי ואני לא אתן לאף זבל כמוך לפגוע בה״היא אמרה לי ופשוט העפתי אותה לקיר מרוב עצבים והסתכלתי לה עמוק בעיניים.
״אם הייתי זבל הייתי הורג אותך בשנייה שהתיישבת מולי,תרדו ממני את והחברה שלך״אמרתי לה והעפתי אותה ממני,הולך משם כמה שיותר מהר.
שירדו ממני שתיהן,אני מבין שהיא חברה שלה ושהיא חשובה לה אבל שלא תדבר אליי ככה כי יש לי פה יותר מסריח משלה.
״מה אחי?״אסף שאל אותי כשנכנסתי לכיתה,נמאס לי מכל זה למה אני צריך להתנצל או להרגיש אשם?היא לא יודעת לאן היא נכנסה הפוסטמה הזאת.
״סתם,החברה שלה באה אליי ואומרת לי להפסיק לפגוע בה ושהיא בוכה בגללי״אמרתי לו בעצבים והוא הסתכל עליי במבט לא מבין.
״מי באה אלייך?״הוא שאל אותי,עדיין מסתכל עליי באותו מבט.
״החברה הזאת של אושר״אמרתי לו והוא הנהן,הוא ואמא שלי היחידים שיודעים על אושר ועל כל מה שקרה רק שאמא לקחה את זה קצת קשה והיא לא ממש מדברת איתי וזה קשה לי כי היא הבן-אדם שאני הכי אוהב בעולם.
״רגע זאת נוריאל?בחורה עם שיער שחור ועיניים חומות כאלה?״הוא שאל אותי והנהנתי,מה אכפת לו איך היא ניראת?
״פגעת בה?״הוא שאל אותי,מה הוא לא מספר לי?יש בניהם משהו?
״דחפתי אותה קצת,למה?״שאלתי אותו ותוך שניות הוא נהיה עצבני,עכשיו אני בטוח שיש משהו בינו לבין הסתומה הזאת.
״אבל למה?היא כולה שומרת על חברה שלה״הוא צעק עליי,מה הוא צועק עליי?כולם התחרפנו פה היום.
״מה אתה רוצה ממני?מה אתה מאוהב בה או משהו?״שאלתי אותו בעצבים והוא שתק.
״מה אחי?זאת הבחורה שסיפרת לי עלייה?״שאלתי אותו והוא הנהן.
אוקיי זאת החברה החדשה שלו?אז ממש בהצלחה לו כי היא בלתי נסבלת.
״מצטער אחי לא ידעתי,היא פשוט ממש עיצבנה אותי שלא שלטתי בעצמי״אמרתי לו והוא נתן לי כיף,באמת שקצת הגזמתי אבל היא עיצבנה אותי.
״הכל טוב,למרות שלא ככה חשבתי שתכיר את הבת זוג שלי״הוא אמר לי וחייכתי חצי חיוך.
״תראה מי באה״הוא אמר לי וראיתי את אושר נכנסת לכיתה עצבנית ונעמדת מולי.
״מה נראה לך שהתנהגת ככה לאחותי?״היא שאלה אותי בעצבים וזה גרם לי לעמוד ולמשוך אותה איתי למחוץ לכיתה.
״היא עיצבנה אותי,מה היא מתערבת?״שאלתי אותה בעצבים,מתעלם משפתיה היפות ומעינייה שלמרות שהיא כועסת שידרו רק אהבה.
״היא דואגת לי ונכון היא לא הייתה צריכה להתערב אבל לא היית צריך לפגוע בה ככה״היא אמרה לי בעצבים,מה עוד מישהו רוצה להגיד לי ולספר לי כמה ואיך פגעתי בו?כי כנראה זה יום שכולם רוצים לספר לי כמה פגעתי בהם.
״מה את רוצה אושר?החברה שלך דיברה מגעיל רק הסברתי לה שאת העיניינים שיש בנינו נפתור בנינו״אמרתי לה בעצבים,לא רוצה לפגוע בה עוד אבל היא לא נותנת לי את האפשרות להתרחק ממנה.
״אני רוצה אותך ושתסתדרו״היא אמרה לי וליטפה את פניי,דיי אני לא רוצה את זה.
״דיי אושר,אם את לא רוצה להיפגע ממני שוב תפסיקי להתקרב אליי כל הזמן״אמרתי לה והורדתי את ידיה מפניי,אני אוהב אותה באמת שאני אוהב אותה אבל שוב אני לא רוצה להיפגע ברגע שאני אגלה שכל ה״אני רוצה אותך״ הזה שלה התגלה כנקמה.
״תפסיק להרחיק אותי ממך״היא אמרה לי ודמעות זלגו מעינייה,זה שובר אותי שהיא בוכה ואני לא רוצה שזה יקרה אבל היא כנראה לא מבינה שהיא זאת שגורמת לי לפגוע בה בזה שהיא מתעקשת כל כך על להכיר אותי ולהיות איתי.
״דיי אושר בבקשה,אל תבכי ואל תתקרבי אליי יותר כי רק רע יוצא מזה״אמרתי לה,ניגבתי את דמעותיה עם ידי וחזרתי לכיתה משאיר אותה שם לבד כי אם הייתי נישאר איתה שם הייתי מנשק אותה ואני לא רוצה את כל הכאב לב הזה.
״אחי התבטל לנו היום״אסף אמר לי כשנכנסתי לכיתה ופשוט לקחתי את התיק שלי נתתי לו כיף ויצאתי מהכיתה,רואה אותה יושבת על הספסל ליד הכיתה שלי ומסתכלת עליי.
״ים חכה שנייה,בבקשה״היא אמרה לי כשבאתי להמשיך ללכת אבל לא יכולתי.
״אושר,מה אני יכול עוד להגיד לך שישכנע אותך להתרחק ממני?״שאלתי אותה בייאוש ורק רציתי להיות בבית ולשכוח את כל זה.
״כלום,כי אני לא רוצה להתרחק ממך אני רוצה אותך ים״היא אמרה לי ופשוט עצמתי את עיניי כדי שאני לא אתבלבל ואפול ישירות למלכודת שלה.
״אני מצטער אושר,אבל אם לא תיתפסי ממני מרחק אני אעשה הכל כדי להרחיק אותך ממני״אמרתי לה כשפתחתי את עיניי ופשוט הסתובבתי והלכתי משם.
נכנסתי לאוטו ונסעתי לבית ספר של קסם כי הבטחתי לה שאני אאסוף אותה ושניסע ליום כיף למרות שאין לי חשק לזה,אבל אני בטוח שקסם תגרום לי לחייך כי מי אם לא היא.
כשהגעתי לבית ספר שלה ראיתי אותה יוצאת מהשער וכשהתכוונתי לצפור לה ראיתי כמה בנות מציקות לה וצועקות עלייה אז יצאתי מהאוטו והלכתי לכיוון שלהן.
״קטנה שלי,הכל בסדר?״שאלתי את קסם כשהגעתי אליהן ונעמדתי מאחוריה מחבק אותה.
״כן,הן פשוט מציקות לי בגלל שאמא ואבא לא ביחד וקוראות לי בשמות״היא אמרה לי וראיתי איך הן הסתכלו עליי,כאילו הן אף פעם לא ראו גברים.
״מה אתן רוצות מאחותי?״שאלתי אותן בעצבים,מנשק את ראשה של קסם ומראה לה שאני תמיד פה בשבילה.
״היא לא מהחבורה שלנו ואין לה הורים״זאת שעמדה באמצע אמרה לי,מי היא בכלל שתעליב את אחותי?ויש לנו את ההורים הכי טובים שיכולנו לבקש למרות שהם כל הזמן רבים.
״תקשיבו לי כולכן,אם עוד פעם אחת את או אתן זורקות אלייה עוד קללה אחת אתן תצטערו על זה״אמרתי להן והלכתי משם ביחד עם קסם,נכנסנו לאוטו והיא חיבקה אותי חזק.
״תודה ים,אתה האח הכי טוב שיש״היא אמרה לי ונישקתי את ראשה.
״באהבה קטנה שלי,אף אחד לא יפגע בך״אמרתי לה ונסענו הביתה כי ראיתי שהיא נרדמה,אני כל כך אוהב את האחות הזאת.
״ים,אתה יודע שלאמא יש מישהו שהוא לא אבא?״היא שאלה אותי כשהיא התעוררה ברגע שהגענו הביתה וזה גרם לי לבלום את האוטו בשנייה.
״מה?״שאלתי אותה בעצבים כשנרגענו מהבלימה מלפני שנייה,מה היא אמרה שלאמא יש מישהו?
״לפני יומיים ראיתי את אמא עם גבר שהוא לא אבא והם התחבקו וכמעט התנשקו״היא אמרה לי וזה הרתיח אותי,כי עד שאבא לבד ושהוא סיפר לדוד אליאס שהוא בחיים לא שכח את אמא ושהוא בחיים לא אהב מישהי כמו שהוא אוהב את אמא אז פתאום יש לה מישהו?
״אבא יודע?״שאלתי אותה והיא הנידה את ראשה לשלילה,אני לא מבין את זה למה הכל חייב להיהרס לי ביום אחד?

עולמות נפרדים:)Where stories live. Discover now