עולמות נפרדים:)-פרק 14

356 23 3
                                    

המרתון מוקדש ל-user78265160 המדהימה 😊

נקודת מבט אלרואי:
כשהיא החזירה לי רציתי להרוג אותה,אבל לא יכולתי לזוז לא חשבתי שהמטומטמת הזאת כל כך חזקה והיא פשוט גורמת לי לשנוא אותה מיום ליום יותר ויותר.
לא מסוגל לראות אותה כבר ואני יודע שבסוף כל מה שאני עושה לה ואיך שאני פוגע בה התנקם בי,למרות שהסיבה לזה שאני פוגע בה זה בגלל שהיא פגעה בי הרבה קודם.
כשראיתי אותה עם הבן אדם הדוחה הזה,העצבים שלי רק התגברו כי אני מכיר אותו הוא פשוט מישהו שהיה החבר הכי טוב שלי ותקע לי סכין בגב.
קמתי מהרצפה וממש כאבה לי הרגל,פשוט נשענתי על אחת המדרגות של הכניסה למכון.
״אחי,מה קרה?״אליאס שאל אותי והתיישב לידי.
״הכלבה בעטה בי צריכה ללמד איך ללכת מכות זאתי״אמרתי לו והוא צחק.
״באמת כואב לך?״הוא שאל אותי תוך כדי שהוא ממשיך לצחוק.
״אתה חבר זבל אתה יודע״אמרתי לו והצחוק שלו רק התגבר.
״סליחה אחי,אבל איך כואב לך? כשאני בועט בך זה לא מזיז לך בכלל״הוא אמר לי ותכלס הוא צודק אבל אין לי מושג איך היא עשתה את זה ועוד עם רגל פצועה.
״אתה בועט כמו בלרינה״אמרתי לו והוא העיף לי אגרוף לכתף.
״חתיכת זבל״הוא אמר לי ופשוט צחקתי.
״סתם אחי,אני פשוט מרגיש כאבים ברגל״אמרתי לו,הוא שם אצבע על אזור בקרסול ופשוט כאב לי.
״אחי,זאת היא עשתה לך את זה? לא חושב״הוא אמר לי בהלם.
״יכול להיות שכשהיא בעטה בי נפלתי לא טוב על הרגל״אמרתי לו וכנראה הרגל התעמקה לי כשנפלתי.
״בוא נסיע אותך אתה פצוע קשה״הוא אמר לי וצחקנו.
אליאס עזר לי להיכנס לאוטו והוא נכנס למושב של הנהג ונסענו אליי הביתה ופתאום התחלתי לחשוב עלייה.
אם היא לא הייתה פוגעת בי כמו שהיא פגעה בי,בחיים לא הייתי חושב בכלל על לפגוע בה או להכאיב לה.
״אחי הגענו״אליאס אמר לי והעיר אותי מהמחשבות עלייה,למה אני חושב עלייה בכלל?אני הרי שונא אותה.
״בוא פצוע״הוא אמר לי כשהוא החנה ועזר לי להיכנס לבית שלי,נכנסנו והתיישבתי לאט על הספה.
״אחי,הבחורה הזאת לא מבינה מה מחכה לה״אמרתי לאליאס כשהוא התיישב לידי.
״מתי תספר לי מה קרה בניכם?״הוא שאל אותי.
״לא חושב שזה יקרה,אני לא רוצה להיזכר בזה״אמרתי לו וכשהסתכלתי עליו ראיתי שהוא ממש שקוע בטלפון.
״מה אתה עושה שם?״שאלתי אותו.
״אני לא מאמין״הוא אמר לי והוא היה מופתע בטירוף והפה שלו היה פתוח כל כך שהיה יכול להיכנס לשם פיל.
״מה קרה?״שאלתי אותו לא מבין למה הוא כל כך מופתע.
״אני עכשיו יודע למה אתם ככה״הוא אמר לי והייתי בטוח שהוא לא הבין שום דבר.
״אחי,בבקשה אם הבנת אל תספר לאף אחד אני מתחנן״אמרתי לו,אני לא צריך שידעו משהו על הקשר ביני לבינה.
״אתה החבר הכי טוב שלי,גם אם אני לא אוהב את זה שאתה פוגע בה ככה אני תמיד איתך לא משנה מה״הוא אמר לי ונתתי לו כיף.
״תודה אחי,אני מעריך את זה״אמרתי לו ותפחתי על כתפו.
״אה אבא״אמרתי לאבא שלי כשעניתי לשיחה.
״אנחנו צריכים לדבר״הוא אמר לי ושמעתי בקול שלו שהוא מאוד כועס.
״קרה משהו?״שאלתי אותו,אני בכלל לא יודע על מה הוא כועס.
״נדבר כשאני אגיע״הוא אמר לי וניתק מבלי לתת לי להגיב,אני שונא שהוא עושה את זה.
״אחי,אבא שלי בדרך לכאן והוא נשמע ממש כועס״אמרתי לאליאס כשהוא קם למזוג לנו קולה.
״תרגיש בבית נשמה״אמרתי לו בציניות והוא צחק,אליאס הוא באמת כמו בן בית כאן ולהפך.
״יכול להיות שהיא סיפרה לו?״הוא שאל אותי ואוטומטית הידיים שלי התכווצו לאגרופים.
״אם היא סיפרה לו היא מתה״אמרתי לו בעצבים וכל כך רציתי להרוג מישהו.
״אחי,גם אם היא סיפרה לו אל תעשה שטויות״הוא אמר לי והנהנתי,תכלס הוא צודק הבחורה הזאת גורמת לי לעשות שטויות מרוב השנאה שלי כלפיה.
״בסוף אתם תהיו זוג״הוא אמר לי והסתכלתי עליו במבט שיכול להרוג.
״סליחה לא אמרתי כלום״הוא אמר לי והרים את ידו כחף מפשע.
״היי אבא״אמרתי לאבא שלי ברגע שהוא נכנס לבית.
״אליאס תשאיר אותנו שנייה לבד?״אבא שאל אותו,אליאס הנהן תפח על גבי ועלה לחדר שלי.
״דבר אבא,מה קרה?״שאלתי אותו והוא התיישב לידי.
״אתה ידעת מי זאת אלמה לפני שהכרתי בניכם?״הוא שאל אותי וידעתי שאם אני משקר לו הוא יגלה את זה ככה או ככה.
״כן״אמרתי לו והוא הסתכל על כל דבר העיקר לא עליי.
״אתה ניסית להפריד ביני לבינה?תענה לי בכנות רואי״הוא אמר לי בעצבים.
״רציתי אבל לא עשיתי כלום בסוף״אמרתי לו והתביישתי להסתכל לו בעיניים מתוך כבוד.
״שאלה אחרונה ואני לא אציק לך יותר״הוא אמר לי והרגשתי את מבטו עליי ועדיין הרגשתי חרא עם עצמי שאני משקר לו.
״אתה פגעת בה?״הוא שאל אותי ופשוט שתקתי לא יכולתי להגיד לו את האמת וגם לא יכולתי לשקר לו.
״תענה כבר,אתה פגעת בבת שלה?״הוא צעק עליי.
״אבא,זה שהחברה החדשה שלך משפיעה עלייך אני לא אשם ותצא לי מהוריד סבבה?״שאלתי אותו בעצבים,די נמאס לי כבר להרגיש אשם על כל דבר שאני עושה.
״אל תדבר עלייה ככה,אם היית מפסיק לשפוט אנשים לשנייה ולראות אותה כבן אדם היית רואה כמה היא בן אדם מדהים אבל מה לעשות אתה כזה״הוא אמר לי וזה פגע בי לשמוע את זה מהבן אדם הכי קרוב אליי,אבא שלי.
״לאן אתה הולך לא סיימתי״הוא צעק עליי כשקמתי מהספה ובאתי לעלות לחדר.
״לא משנה כמה אני מכבד אותך וכמה אני אוהב אותך אני לא אשב ואשמע איך היא גורמת לך לחשוב שהבן שלך מפלצת״אמרתי לו ופשוט עליתי לחדר כי אם הייתי נשאר שם הייתי אומר דברים שאחר כך הייתי מתחרט עליהם.
״מה היה אחי?״אליאס שאל אותי כשנכנסתי לחדר ופשוט הבנתי שאבא שלי אוהב אותה יותר מדי ושהיא בכלל לא קשורה.
״בעיקר צעק עליי ולא יכולתי לצעוק עליו בחזרה אתה מבין?זה פאקינג אבא שלי איך אני אצעק עליו?״שאלתי אותו בתיסכול.
״אחי,היית חייב להתאפק כמו שאמרת זה אבא שלך ואתה יודע טוב מאוד שהיה לו רע מבחינה של זוגיות אבל מצד שני הוא היה מאושר בגללכם ואולי אתה צריך להבין שעם כמה שאתה שונא את זה האישה הזאת גורמת לו אושר״הוא אמר לי והרגשתי איך העצבים מזה שהוא צודק גרמו לי לכווץ את הידיים לאגרופים.
״אתה יודע שאני צודק אחי״הוא אמר לי וידעתי שהיחיד שיהיה איתי תמיד לא משנה מה זה הוא.
״אחי,אני פתאום קולט שהוא יכול״אמרתי לו ופשוט קטעתי את עצמי לא יכולתי לחשוב על זה אפילו ויותר מזה לא יכולתי בכלל להגיד את זה בקול.
״יכול מה?״הוא שאל אותי לא מבין.
״להתחתן איתה״אמרתי לו ונגעלתי מהמחשבה על זה,אבל ידעתי שאם זה יקרה זאת תהיה יריית פתיחה של מלחמה ביני לבינה ורק אחד ינצח בזה.

עולמות נפרדים:)Where stories live. Discover now