עולמות נפרדים:)-פרק 65

218 14 1
                                    

מנקודת מבט רותם:
עבר שבוע,אלרואי ואני הכי מאושרים שיש,נכון הוא שיקר לי אבל בשבוע הזה הוא הוכיח לי כמה הוא אוהב אותי.
את כל הסיפור שהיה כשהייינו קטנים החלטנו למחוק מהחיים שלנו ולא לתת לזה להפריע לאהבה שלנו.
אני בחדר של אלרואי וקמתי לא מזמן,אלרואי לא לידי אין לי מושג איפה הוא.
יצאתי מהחדר שלו וראיתי אותו מדבר,יותר נכון צועק על מישהו רק שלא ראיתי על מי הוא צעק כי הוא היה עם הגב אליי.
״אני רואה שאתה עדיין איתה״הוא אמר לאלרואי ולא הבנתי על מי הם מדברים.
״תרד ממני עומר ותתחיל לקבל את זה שהפסדת״אלרואי אמר לו וכשהבחור הסתובב הבנתי שזה הבחור שהתחיל איתי.
״אתה לא רוצה שהיא תגלה הכל נכון?״הוא אמר לו בהתגרות וראיתי את הידיים של אלרואי מתכווצות לאגרופים.
״אם אני אראה אותך מטר מהבחורה שלי אני קובר אותך חי״הוא צעק עליו וראיתי כמה הוא מתאפק שלא להרביץ לו.
״דיי רואי״אמרתי לו כשהתקרבתי אליו רגע לפני שהוא העיף לעומר אגרוף.
״הנה הבחורה שלך שנספר לה מה הגבר שלה עשה?״עומר שאל אותו,זה שקוף שהוא מנסה לעצבן את אלרואי עוד יותר.
״תספר לי מה?״שאלתי את עומר,הם דיברו עליי?מה אלרואי עשה שהוא לא רוצה שאני אדע?
״כלום יפה שלי,הוא סתם בן זונה שכואב לו לראות שטוב לאחרים״אלרואי אמר לי ונישק את ראשי.
״איזה זוג מושלם,ממש לראות אותכם ולקנא״הוא אמר לנו בזילזול.
״תעוף מפה״אלרואי אמר לו בעצבים ועומר צחק.
״אתה סתם מקנא שבחרתי בו ולא בך״אמרתי לו והוא התקרב אליי.
״אני לא מקנא נשמה,אני מרחם עלייך״הוא אמר לי ונישק את שפתיי.
״בן זונה״אלרואי צעק עליו והעיף אותו על הרצפה,מרביץ לו וחונק אותו.
״דיי אלרואי בבקשה״אמרתי לו בלחץ,אני לא רוצה שהוא ייפגע.
״חתיכת אפס,כדאי לך מאוד להתרחק כמה שיותר מהאישה שלי אחרת אני הורג אותך הבנת חתיכת חרא?״הוא צעק עליו וחנק אותו חזק,בחיים לא ראיתי את אלרואי ככה,חוץ מהימים שהוא היה מרביץ לי ומתעלל בי.
״עוף מפה״הוא צעק עליו ואני רצתי לחדר שלי ונעלתי את החדר.
הכל חוזר אליי,כל הימים שהוא היה מרביץ לי ומתעלל בי והפעמיים שהייתי מאושפזת בגללו.
״יפה שלי תפתחי לי״הוא אמר לי והדמעות התפרצו מעיניי ולא הצלחתי לעצור אותן.
מה יש לי?למה זה חזר אליי פתאום?הוא ייפגע בי שוב?הוא יחזור להתעלל בי שוב ברגע שאני אעשה משהו שלא יבוא לו טוב?
״יפה שלי מה קרה?את בסדר?״הוא שאל אותי והדמעות רק זלגו יותר ויותר.
״בבקשה יפה שלי״הוא לחש לי והרגשתי אותו יושב ליד הדלת בדיוק כמוני.
״תלך מפה אלרואי,בבקשה״אמרתי לו,מנסה להישמע הכי רגיל שאני יכולה.
״מה קרה עכשיו?״הוא שאל אותי והרגשתי את הדלת רועדת.
״אני צריכה להיות קצת לבד״אמרתי לו בלחש.
״דברי איתי יפה שלי,מה יש לך?״הוא שאל אותי ולא יכולתי לדבר איתו.
״דיי אלרואי,תן לי להיות לבד כמה דקות״אמרתי לו וניגבתי את דמעותיי.
״אני אוהב אותך״הוא אמר לי והדמעות שוב ירדו מעיניי.
״למה את לא עונה?״הוא שאל אותי,ההתעללויות שלו בי עברו לי מול העיניים ורק רציתי שזה יפסיק.
״יפה שלי אם את לא תעני לי,אני אפרוץ את הדלת״הוא צעק עליי וקמתי מהרצפה ופתחתי לו את הדלת.
״יפה שלי,מה קרה?״הוא שאל אותי וליטף את פניי.
״דיי״אמרתי לו והורדתי את ידיו מפניי.
״מה התהפכת לי ככה?״הוא שאל אותי בעצבים והתרחקתי ממנו,זה היה מין ריפלקס כזה.
״את מפחדת ממני?״הוא שאל אותי כששוב התרחקתי ממנו.
״אחרי מה שראיתי עכשיו איך אני יכולה שלא לפחד״לחשתי לו והתרחקתי שוב כשהוא שוב התקרב אליי.
״אבל את יודעת שאני בחיים לא אפגע בך יפה שלי״הוא אמר לי והסתכל עליי.
״זה לא שלא עשית את זה מליון פעמים״אמרתי לו והרגשתי את הקיר פוגע לי בגב.
״את רצינית שאמרת את זה עכשיו?״הוא שאל אותי וידיו היו ליד ראשי.
״מה לעשות שמה שקרה עכשיו העביר לי מול העיניים את הימים שהתעללת בי והכאבת לי בלי סוף?״אמרתי לו והעיניים שלו התכהו וזה הפחיד אותי.
״יפה שלי,אני אוהב אותך למה שאני אפגע בך ואתעלל בך שוב?״הוא שאל אותי וליטף את פניי אבל העיניים שלו עדיין לא חזרו לצבע הרגיל והיפה שלהן.
״כי זה תקוע לי במחשבות ולא יוצא משם״אמרתי לו ולא רציתי שהוא שוב ירים עליי יד.
״אני לא יכול בלעדייך ונראה לי שהגיע הזמן שתשכחי מזה כבר כמו הסיפור שמחקנו״הוא אמר לי ופחדתי מהצבע הכהה שיש לו בעיניים.
״למה אתה מסתכל עליי ככה?״שאלתי אותו וזה הלחיץ אותי שהוא מסתכל עליי עם המבט הזה.
״איך?״הוא שאל אותי וליטף את שפתיי.
״ככה,כאילו עוד שנייה אתה מעיף לי סטירה או משהו״לחשתי לו וניסיתי להתחמק מעיניו.
״אני לא יפה שלי,אני אוהב אותך ואני לא מתכוון לחזור אחורה״הוא אמר לי והעיניים שלו הפסיקו להיות כהות וחזרו לצבע היפה שלהן.
״אוקיי״אמרתי לו והוא חיבק אותי חזק,כל עוד הוא לא יריב מכות עם עוד מישהו זה לא יחזור אליי שוב.
(אחרי יומיים):
אנחנו די מאושרים והיום אנחנו צריכים להגיש את העבודה שעשינו ביחד.
קמתי מהמיטה ונכנסתי להתקלח,התקלחתי די מהר וכשסיימתי חזרתי לחדר והוצאתי בגדים מהארון.
התלבשתי,נעלתי נעליים וירדתי למטה ראיתי את אלרואי אוכל ארוחת בוקר.
״בוקר טוב יפה שלי״הוא אמר לי ונישק אותי.
״בוקר טוב רואי שלי״אמרתי לו וחיבקתי אותו.
״שנלך למקיף?״הוא שאל אותי אחרי שאכלתי גם ארוחת בוקר והנהנתי.
״בואי יפה שלי״הוא אמר לי ויצאנו מהבית.
נכנסנו לאוטו והוא נסע למקיף כשהגענו למקיף נכנסנו לכיתה וישבנו אחת ליד השני.
״נגיש למורה את העבודה ונלך לאכול משהו?״הוא שאל אותי והנהנתי.
״אני מכור אלייך״הוא אמר לי כשחייכתי והוא נישק אותי.
״כל העבודות אליי״המורה אמר לנו ברגע שהוא נכנס לכיתה.
״רואי,תגיש לו את העבודה אני הולכת לשתות״אמרתי לו והוא הנהן.
״המורה אפשר לצאת לשתות?״שאלתי אותו והוא הנהן,נישקתי את שפתיו של אלרואי ויצאתי מהכיתה.
״חכי רגע״שמעתי מישהו אומר ברגע שסיימתי לשתות ובגלל שחשבתי שמדברים אל מישהי אחרת המשכתי ללכת.
״אני מדבר אלייך״הוא אמר לי וסובב אותי אליו.
״מה אתה רוצה?״שאלתי אותו ובחנתי את פניו הפצועות.
״אהבת את המכות שחבר שלך העיף לי?״הוא שאל אותי והתקרב אליי.
״אין לך מושג כמה״אמרתי לו והתרחקתי ממנו.
״אני הולכת״אמרתי לו ובאתי לחזור לכיתה אבל הוא משך אותי אליו.
״אני מבין שאת לא רוצה לדעת למה אלרואי נפרד ממך״הוא אמר לי כשהעפתי את ידו ממני.
״על מה אתה מדבר?״שאלתי אותו והסתכלתי עליו מתכוננת לשמוע שקרים.
״את לא רוצה לדעת למה החבר החמוד שלך זרק אותך ככה בלי שום הסברים?״הוא שאל אותי,מאיפה הוא יודע שאלרואי לא סיפר לי למה הוא נפרד ממני?
״למה שאני אאמין לך?״שאלתי אותו,לא מבינה מה הקטע שלו להרוס זוגיות של אנשים.
״כי זאת האמת״הוא אמר לי והתקרב אליי.
״על איזה אמת אתה מדבר?״שאלתי אותו,רוצה כבר לחזור לכיתה ולא לראות את הפנים שלו יותר.
״האמת שאלרואי התערב עלייך ועוד על מה על הכבוד שלו ועל 3,000 שקלים פלוס ערכת משקאות חריפים״הוא אמר לי והלב שלי דפק כל כך חזק שחשבתי שהוא עוד שנייה ייצא מהמקום.
״למה שאני אאמין לזה?״שאלתי אותו בלחש.
״כי יש לי הוכחות״הוא אמר לי והראה לי שיחות בניהם וההודעה שהכי תפסה לי את העין זאת ההודעה הזאת.
״תכין טוב טוב את הערכה ואת הכסף כי היא לגמרי בכיס שלי״ זאת הודעה שאלרואי כתב לו שבוע אחרי שהוא איים עליי שאם אני לא אעשה מה שהוא אומר הוא ייפגע בעובר ובאמא שלי.
״זה אמיתי?זה לא כדי לפגוע בי?״שאלתי אותו והדמעות התחילו לזלוג מעיניי.
״הכי אמיתי שיש,אלרואי התערב איתי שאם הוא משיג אותך לפניי הוא מקבל את הערכה ואת הכסף״הוא אמר לי,נתתי לו את הטלפון שלו ועפתי מהמקיף כמה שיותר מהר.
זה לא יכול להיות,למה שהוא יעשה את זה?כדי לנקום בי?אין סיכוי הרי הוא אמר שזה מאחוריו הוא עשה את זה כדי להכאיב לי?

עולמות נפרדים:)Where stories live. Discover now