מנקודת מבט אושר:
הוא כל כך יפה,אני לא מאמינה שיום אחרי יום אני מסתכלת עליו מהחלון ושעכשיו הוא יושב ממש מולי.
כמה פעמים חלמתי עליו ובעיקר כמה פעמים חלמתי על הפגישה שלנו וממש לא חשבתי שככה היא תהיה.
״את מוכנה לדבר?מה את רוצה ממני?״הוא שאל אותי בעצבים,הוא חתיך וחכם יותר מכל גבר שראיתי אי פעם ובגללו נרשמתי למקיף שלו,רק בגלל שאני רוצה לראות אותו בכל יום ולא רק מהחלון.
״אני באמת תכננתי את המפגש הזה״אמרתי לו ונשכתי את שפתיי מרוב הפחד הזה שזה מה יגרום לו ללכת.
״ידעתי,מי את?ולמה את מסתכלת עליי מהחלון?ובעיקר למה את יודעת עליי את כל זה?״הוא שאל אותי בצעקה ונעמד,מה אני אגיד לו?שהתאהבתי בו רק מלהסתכל עליו?ושהוא כבש אותי בשנייה הראשונה שראיתי אותו?
״אני מסתכלת עלייך כי אתה מוצא חן בעיניי מאוד ואני יודעת עלייך את כל הדברים האלה כי אתה מעניין אותי״אמרתי לו ונעמדתי גם,עמדתי מולו מסתכלת על עיניו היפות ששידרו טיפה כעס אבל הן עדיין כובשות לא משנה מה הן משדרות.
״תקשיבי,לא רוצה להיות מגעיל אבל לא מעניין אותי מה את מרגישה אליי ובעיקר לא מעניין אותי שאת פסיכית שמסתכלת עליי כל יום,לא מעניין אותי כלום אני רק רוצה לדעת איך בדיוק תכננת את המפגש הזה ואם ידעת מי אני ברגע שנתקעת בי?״הוא שאל אותי בעצבים וזה פוגע שלא מעניין אותו מה אני מרגישה למרות שרק היום נפגשנו כי חשבתי שהוא בחור חתיך,חכם,מצחיק ורגיש אבל כנראה שטעיתי.
״ידעתי מי אתה ברגע שנתקעתי בך ולא אני לא נתקעתי בך בכוונה ואני תכננתי את המפגש הזה,בזה שיצאתי ברגע שראיתי שיצאת מהבית״אמרתי לו מבלי להסתכל עליו,כי לא משנה כמה שהוא יפה וסקסי ובעיקר לא משנה כמה אני מאוהבת בו אני לא אסתכל עליו אחרי מה שהוא אמר.
״אוקיי,ממש שמח שנפגשנו עכשיו תסלחי לי אבל אני עף מפה״הוא אמר לי וכשראיתי שהוא מתכוון להתרחק ממני החזקתי לו את היד,אין לי מושג למה עשיתי את זה אבל הרגשתי שזה מה שאני צריכה לעשות.
״תרדי ממני,את שומעת אותי?ותפסיקי להסתכל עליי ובעיקר תפסיקי לתכנן לנו מפגשים כי זה ממש לא מוצא חן בעיניי לא משנה כמה את כובשת״הוא אמר לי בעצבים והסתכל עמוק בעיניי לא מוריד את מבטו אפילו לשנייה,הוא אמר שאני כובשת או שדמיינתי?
״אל תדבר אליי ככה,אני בסך הכל התאהבתי בך אתה לא יכול להיות כל כך מגעיל וחסר רגשות״אמרתי לו ואף אחד מאיתנו לא הוריד את מבטו כאילו אנחנו בקרב מבטים כדי לראות מי יותר עקשן.
״התאהבת בי?את לא מכירה אותי וגם אני לא מכיר אותך ואני מרגיש את הרגשות המזדיינים האלה״הוא אמר לי בעצבים,מה זה אומר שגם הוא מאוהב בי?שגם הוא מרגיש בדיוק כמוני?ולמה הבחור המטריף הזה שעומד מולי חייב תמיד לקלל ולהתעצבן?
״מה זה אומר?שגם אתה מרגיש כמוני?״שאלתי אותו כשאנחנו עדיין בתוך הקרב מבטים הזה ושאני עדיין אוחזת את ידו בחוזקה.
״זה אומר שאני לא מכיר אותך ואת לא מכירה אותי ושככה זה אמור להישאר״הוא אמר לי בעצבים,אבל לא הוריד את מבטו וגם לא ניסה להשתחרר מהאחיזה שלי.
״ואם אני רוצה להכיר אותך ולהבין מה גרם לי להתאהב בך ככה מבלי שאנחנו מכירים בכלל?״שאלתי אותו ופתאום זלגו לי דמעות מבלי ששמתי לב.
״אבל אני לא רוצה להכיר אותך,אני מצטער״הוא אמר לי ושיחרר את ידו מידי,דיי תפסיקי לבכות כי הוא בכלל לא רוצה להכיר אותך.
״אתה בן אדם בלי רגשות אה?״שאלתי אותו כשהוא כבר היה עם הגב אליי.
״תרדי ממני,אני מזהיר אותך את לא מכירה אותי כמו שאת חושבת״הוא אמר לי ברגע שהוא הסתובב אליי וראיתי שנאה בעיניים שלו.
״אני לא רוצה לרדת ממך,אני רוצה להכיר אותך ולהבין למה אני כל כך מאוהבת בך״אמרתי לו בעצבים ולא ידעתי מה עוד להגיד לו כדי שהוא יבין שאני לא מתכוונת לוותר על ההזדמנות הזאת,להבין למה אני מאוהבת דווקא בו.
״שאני אגיד לך שוב שזה לא מעניין אותי?״הוא שאל אותי בעצבים והחזיק את פניי בגסות שלא חשבתי שקיימת בו.
״תרדי ממני ואני לא מתכוון להגיד לך את זה שוב,כי לא משנה כמה אני מאוהב בך מבלי לדעת למה ובעיקר לא מבין מה עשית לי אין לי שום בעיה לפגוע בך״הוא אמר לי בעצבים,שיחרר את פניי והתרחק ממני מבלי להסתכל עליי בכלל.
״אבל אני מאוהבת בך,מה אתה רוצה שאני אעשה?״שאלתי את עצמי בעצבים תוך כדי שאני רואה אותו מתרחק ממני יותר ויותר.
אני לא רוצה שהוא התעלם ממני ואני גם לא רוצה שהוא ייפגע בי,ככה שאני תקועה ורק מישהי אחת יכולה לעזור לי וזאת נוריאל החברה הכי טובה שלי.
ניגבתי את הדמעות שזלגו מעיניי והוצאתי את האייפון שלי מהכיס והתקשרתי לנור.
״מה קורה אחותי?״היא שאלה אותי ברגע שהיא ענתה ולא יכולתי להתאפק יותר והדמעות שזלגו מעיניי לפני שנייה,זלגו שוב.
״מה יש אושר?״היא שאלה אותי ואני לא יכולתי להגיד לה כלום כי הדמעות לא איפשרו לי לענות לה.
״דברי איתי אחותי,מי פגע בך?את מי צריך להרוג?״היא שאלה אותי בדאגה וברגע שהשיחה התנתקה הבנתי כבר שהיא קלטה שמשהו רע קרה לי וזה מה שמסמן שאני צריכה לבוא אלייה.
הכנסתי את האייפון בחזרה לכיס וקמתי מהספסל,הולכת לכיוון הבית שלה וכשהגעתי היא פתחה לי את הדלת וישר חיבקה אותי.
״אני שבורה נור״אמרתי לה והיא חיזקה את החיבוק שלה עוד יותר.
״בואי ניכנס ותספרי לי מה קרה״היא אמרה לי ונכנסנו לבית שלה,עולות לחדר שלה וברגע שהתיישבנו על המיטה היא חיבקה אותי שוב.
״תספרי לי אחותי,מה קרה שאת ככה?״היא שאלה אותי כשנרגעתי קצת.
״פגשתי אותו״אמרתי לה,נור היא היחידה שיודעת שאני מאוהבת בו ושאני בוהה בו בכל הזדמנות שיש לי.
״ומה קרה שזה שבר אותך ככה?״היא שאלה אותי בדאגה,נוריאל היא היחידה שאני סומכת עלייה כי אבא אין לי ואני לא יודעת מי הוא כי אמא שלי לא מוכנה לדבר עליו ואמא שלי בקושי מדברת איתי ומאשימה אותי במה שקרה לה כשהיא הייתה צעירה יותר וזהו נשאר לי רק את נור שהיא המשפחה האמיתית שלי.
״הוא גם מרגיש כמוני אבל הוא לא רוצה להכיר אותי והוא אפילו לא מוכן לתת לזה הזדמנות שזה מה שכל כך שובר אותי״אמרתי לה והיא החזיקה את ידיי בין ידייה כדי לתמוך בי.
״אני מצטערת בשבילך אושר ואני חושבת שאת חייבת לנסות להתרחק ממנו ולשכוח אותו״היא אמרה לי,אבל אני לא מוכנה למחוק אותו מהחיים שלי כי בחיים לא אהבתי מישהו כמו שאני אוהבת אותו.
YOU ARE READING
עולמות נפרדים:)
Storie d'amore״אני שונאת אותך״אמרתי לו בכל כך הרבה שנאה. ״הדדי ביותר,בייב״הוא אמר לי בחיוך המעצבן שלו,הבחור הזה כל כך מעצבן,זה כאילו הוא נולד כדאי לעצבן אותי. ״הלוואי שתמות״אמרתי לו בעצבים ודחפתי אותו כשהוא שפך עליי את הקולה שלו. ״זה מה שאני מאחל לך כל יום שאני ק...