עולמות נפרדים:)-פרק 9

442 29 5
                                    

מנקודת מבט אלרואי:
לקחו אותי לניידת כשכל התלמידים מסתכלים עליי קשור עם האזיקים האלה.
הכניסו אותי לניידת והייתי כל כך שמח,הרגשתי כל כך מאושר שהרגתי את המטומטמת הזאת.
אני יודע שזה חולני,אבל אין לכם מושג כמה טוב זה עושה לי לדעת שאני יותר לא אראה אותה ושהיא יותר לא תיגרום לי להרגיש כאילו אני מפלצת.
הגענו לתחנת משטרה השוטר הוציא אותי מהניידת ופשוט הכניס אותי לחדר חקירות.
״כאן אלי בביוף מול אלרואי שכטר״החוקר דיבר להקלטה והסתכל עליי במין מבט חודר כאילו הוא עוד שנייה הורג אותי.
״שכטר,רוצה לספר לי למה הוזמנו למקיף שלך?״הוא שאל אותי ואני שידרתי כאילו הכל טוב וישבתי כאילו אני בבית על הספה מול האקס בוקס.
״אתה כבר יודע אז למה לי להגיד את מה שקרה שוב?״אמרתי לו בחוצפה וישבתי כמו איזה ערס.
״תקשיב לי טוב,אין לך מושג איך הסתבכת״הוא צעק עליי ודפק על השולחן בחוזקה.
״אין לי מה להגיד לך״אמרתי לו ונשארתי בתנוחה שהייתי.
״אם אתה תשתוק זה יעלה לך ביוקר״הוא אמר לי וחזר לשבת מולי כשכולו רועד מעצבים.
״תקשיב,אתה רוצה שאני אספר לך מה שקרה?״שאלתי אותו ונשענתי אחורה על הכיסא ששבר לי את הגב.
״דבר כבר״הוא צעק עליי וזה טיפה הרתיע אותי,הוא נראה כמו האנשים האלה שאתה ממש לא רוצה להתעסק איתם.
״אני אספר לך הכל בתנאי שתתנו לי הבטחה שאני משתחרר מפה איך שאני מסיים לספר לך כל מה שקרה״אמרתי לו וידעתי שזה יעצבן אותו יותר.
״מה נראה לך שכל זה משחק?אתה מסובך טוב מאוד״הוא אמר לי והתחלתי לצחוק.
״תקשיב,הילדה הזאת שפגעתי בה זה הגיע לה וואלה אני שמח שעשיתי את זה ואם בא לך,קח תעצור אותי״אמרתי לו ממשיך לצחוק מכל המצב הזה שאני נמצא בו.
״אז אתה מודה שפגעת בה במטרה להרוג אותה?״הוא שאל אותי וכתב כל מיני דברים.
״אז לא במטרה לשחק איתה דוקים,נו באמת״אמרתי לו בעצבים.
״אתה מודע לזה שאתה הולך לבלות פה המון זמן?״הוא שאל אותי בעצבים גם הוא.
״אתה לא מעניין אותי וגם היא לא,אני פגעתי בה בכוונה ואתה יודע מה אני ממש מאושר שעשיתי את זה״אמרתי לו בגאווה והוא תפס אותי מהחולצה והדביק אותי לקיר.
״אתה בכלל מבין מה אתה אומר?הכל מצולם אתה הולך להרוס לעצמך את החיים ילד״הוא אמר לי והרגשתי את עצמי נחנק.
״תשחרר אותי״אמרתי לו והתחלתי להתפרע בין ידיו.
״ילד,אתה הולך לכלא אתה מבין את זה בכלל?״הוא צעק עליי ופשוט הצלחתי להעיף אותו ממני.
״זה לא מעניין אותי,אתה לא מבין שהדבר היחיד שמעניין אותי זה שהרגתי אותה״אמרתי לו והוא הסתכל עליי בעצבים ואני הבנתי שפה עשיתי את טעות חיי.
״בביוף,לך אני אחליף אותך״שוטר אחד אמר כשנכנס לחדר.
״תיזהר ממנו הוא ינסה להטריף אותך״הבביוף הזה אמר לשוטר השני ואני הרגשתי כאילו אני בסרט ורק חסר הפוקפורן והשתייה.
״אה,החוקר הטוב והחוקר הרע?״שאלתי אותם וצחקתי כשהשוטר השני התיישב מולי והשני יצא מהחדר.
״אני רואה שאתה חושב שאנחנו משחקים איתך״הוא אמר לי והבנתי שכנראה שזה החוקר הרע והחוקר הרע.
״חבל,הרסת לי את המשחק״אמרתי לו וצחקתי.
״אתה חתיכת מטומטם אתה קולט את זה?אתה בתחנת משטרה שנייה מלהיכנס לכלא״הוא אמר לי ופתאום כל המצב רוח הטוב שהיה לי הפך לכעס עצום.
״זה לא מעניין אותי כל מה שאתם אומרים אני עשיתי מה שהייתי צריך לעשות״אמרתי לו באדישות כי באמת כל מה שהם אומרים לא מעניין אותי.
״זה גם לא מעניין אותך להשאיר את אח שלך הקטן ואבא שלך לבד ועם המחשבה הזאת שהאח והבן שלהם בכלא?״הוא שאל אותי והרגשתי כאילו תלשו לי את הלב ונפסקה לי הנשימה.
״מאיפה אתה יודע את זה?״שאלתי אותו בכעס.
״במשטרה הכל כתוב,אתה באמת רוצה שיצחקו על אח שלך הקטן על זה שאח שלו בכלא?״הוא שאל אותי ובאתי לזרוק עליו את הכיסא שישבתי עליו אבל שני שוטרים באו ושמו עליי אזיקים.
״חתיכת בן זונה,אל תתעסק עם המשפחה שלי״אמרתי לו וכל כך רציתי להרביץ לו אבל שני השוטרים האלה פשוט חזקים.
״תירגע גורילה״הוא אמר לי וזה כל כך עיצבן אותי ופשוט השתחררתי מהידיים שלהם בקושי ופשוט הדבקתי את הראש של החוקר הזה לשולחן ופשוט התאפקתי לא לדפוק לו מכות.
״פעם אחרונה שאתה מתעסק איתי״אמרתי לו בעצבים ושיחררתי אותו.
״אתה בא איתנו״השוטרים אמרו לי וזרקו אותי למין תא מוזר כזה עם מסך טלוויזיה ישן והיו שם שני נערים והבנתי שמכאן הכל הולך להסתבך.
״במקיף בחיפה אחד הנערים תקף את אחת התלמידות ומצב התלמידה לא ברור אך התלמיד לפני כמה שעות הובל לתחנת המשטרה״אמרו בטלויזיה וקיווית שהיא באמת מתה.
״היי,למה אתה כאן?״אחד הנערים שאל אותי והיה לו קול עמוק ומגעיל כזה.
״אני סתם,מבקר מישהו״אמרתי לו באדישות והם התקרבו אליי.
״אני יודע למה אתה כאן,אתה זה ההוא שהיה עכשיו בחדשות,למה הרגת אותה?״השני שאל אותי ופשוט שכבתי על המיטה שהייתה שם והתעלמתי מהם.
״כי בא לי״אמרתי לו ואז שני השוטרים שהכניסו אותי לתא הזה סימנו לי לבוא איתם.
״ביי חבר׳ה היה נעים להכיר אותכם״אמרתי להם וחייכתי חיוך צבוע.
״שוב אתה?״שאלתי את השוטר הזה כשהכניסו אותי לחדר חקירות.
״אני צריך שתספר לי למה התכוונת שהרגת אותה״הוא אמר לי והתיישבנו שנינו אחד מול השני.
״בדיוק למה ששמעת״אמרתי לו וראיתי שהוא מתאפק לא להתפרץ עליי כמו קודם.
״מתי הספקת?״הוא שאל אותי וישבתי שוב כאילו אני בבית שלי.
״כשברחתי דאגתי שהבחורה המטומטמת הזאת לא תחיה יותר״אמרתי לו ופשוט חייכתי חיוך מאושר.
״אתה פשוט לא שפוי,אתה יודע כמה אתה מסובך?״הוא שאל אותי.
״שאלת אותי את זה כבר ואני אענה לך את אותה התשובה זה לא מעניין אותי״אמרתי לו ופשוט רק רציתי שיפסיקו לחפור לי על המפגרת הזאת.
״אתה מזכיר לי את עצמי,גם אני הייתי נער חסר שליטה עושה מה שבא לי ולי לא היה מי שיסביר לי שזה לא בסדר והייתי צריך לטפל בעצמי וכמו שאתה רואה אני עכשיו חוקר במשטרה״הוא אמר לי וזה די הימם אותי,איך הדבר הזה היה פעם כמוני?
״אני לא כמוך,אם הייתם יודעים למה אני כל כך שונא אותה ברמה כזאת שאני כל כך מאושר שהיא מתה הייתם מאשפזים אותי״אמרתי לו והתחלתי לצחוק.
״תקשיב גבר,לא משנה עכשיו הסיבה הילדה הזאת אין לה אף אחד ואתה יודע מה זה להרגיש לבד ולהרגיש שאין לך אף אחד?״הוא שאל אותי ופתאום התחלתי לראות את כל זה טיפה שונה.
״זה לא מעניין אותי שאין לה אף אחד ושהיא לבד גם אני הייתי פעם בדיוק במצב שלה לא זוכר שהגורם לזה שהייתי לבד הרגיש כל כך רע עם עצמו״אמרתי לו בכעס,כעסתי על הכל אבל בעיקר על מי שגרם לי להיות כזה.
״אם אתה עברת מה שהיא עוברת אז למה אתה עושה לה את זה?״הוא שאל אותי.
״זה לא עניינך״אמרתי לו בעצבים.
״אתה יודע משהו,אם כל מה שאתה עושה גורם לך אושר סבבה מפרגן לך אבל תחשוב שכל האנשים שחשובים לך וכל האנשים שאוהבים אותך סובלים בגללך ובגלל כל מה שאתה עושה״הוא אמר לי.
״אחי״שמעתי קול מעומם,קול כל כך לא ברור שגרם לי להיות בהלם.

עולמות נפרדים:)Where stories live. Discover now