מנקודת מבט אלרואי:
הבן-אדם הזה שראיתי היה אבא שלי,אני לא מאמין שזה הוא ויותר מזה אני לא מסוגל להאמין שהוא זה שרוצה לפגוע בנו ביחד עם הרון הצנון הבן זונה הזה.
״אתם בסדר?״השוטר שאל אותנו ברגע שהוא נכנס וראיתי את האישה שלי ואת המלאך שלי מפוחדים ורועדים.
״למה לא היה פה אף שוטר?״שאלתי אותו בעצבים וחיבקתי את האישה שלי ואת המלאך שלי,מנסה להרגיע אותם.
״אני מצטער זאת אשמתי״הוא אמר לי והעצבים שלי עוד יותר עלו,למה אני צריך לפחד על המשפחה שלי בגלל הבן זונה הזה.
״נכון זאת אשמתך ואשמת כולכם״אמרתי לו בעצבים,לא רוצה שהמשפחה שלי תיהרס פשוט לא רוצה שהם ייפגעו או שיקרה להם משהו כי הם כל החיים שלי.
״אני ממש מצטער,מישהו נפגע?״הוא שאל אותנו והסתכלתי על כולנו בודק אם נפגענו וראיתי שהאישה שלי נפגעה בבטן,פאק רק שהמלאכית הקטנה שלנו לא נפגעה.
״יפה שלי,תנשמי איתי״אמרתי לה בלחץ כשהיא נלחצה ברגע שהיא קלטה בדיוק כמוני שהכדור פגע בה.
״כואב לי רואי״היא אמרה לי בלחש ובכתה,נשרף לי הלב מלראות את האישה שלי סובלת ובוכה.
״תמיר אתה יכול בבקשה לקחת את ים למעלה?״שאלתי אותו בלחץ והוא הנהן,נישקתי את ראשו של ים שכל כך מפוחד וסימנתי לתמיר לקחת אותו.
״סעמק,יפה שלי תישארי איתי בבקשה״אמרתי לה בעצבים כשראיתי שהעיניים שלה נסגרות.
״אבא אני נשאר פה״הוא צעק עליי וראיתי אותו משתולל בין ידיו של תמיר.
״ים אמא תהיה בסדר,אני מבטיח לך מלאך שלי״אמרתי לו וסימנתי לתמיר לקחת אותו למעלה למרות שהוא משתולל.
״תזמין אמבולנס דחוף,היא נפגעה״צעקתי על השוטר והחזקתי את פנייה לא נותן לה להירדם,אני חייב אותה איתי אם אני אאבד אותה אני אמות.
״הוא כבר מגיע״הוא צעק לי וניסיתי לחשוב על משהו שישאיר אותה ערה.
״יפה שלי,את כל העולם שלי ואם תלכי לי אני אמות בבקשה אל תשאירי אותנו לבד כי אני לא אוכל לחיות בלעדייך״לחשתי לשפתייה הורדרדות והיפות והרגשתי את לחיי נרטבות,אני לא יכול לאבד אותה.
״נו מה קורה עם האמבולנס?״שאלתי אותו בצרחה והתחלתי להתחרפן מזה שהם מתעקבים ככה ובעיקר שבגללם היפה שלי מאבדת דם.
״הם צריכים להיות פה״הוא אמר לי ולא יכולתי להפסיק ללטף את פנייה כדי שהעיניים שלה ישארו פתוחות.
״בבקשה יפה שלי תישארי איתי״אמרתי לה מכריח אותה להישאר איתי כי אני לא יכול להתמודד עם זה,אני כל כך אוהב אותה והיא האישה הכי מושלמת שיכולתי לבקש.
האמבולנס הגיע אחרי רבע שעה שאני כבר התחלתי להתייאש מלחכות להם,הם הרימו את היפה שלי על האלונקה ויצאנו מהבית עולים לאמבולנס לא לפני שסימנתי לשוטרים לשים עין על ים שלנו.
״תסע מהר יותר,היא מאבדת דם״צרחתי על הנהג ולא יכולתי שלא לנשק את ידיה כי זה הדבר היחיד שהצליח טיפה להרגיע אותי מהלחץ ומהעצבים האלה שעוברים לי בגוף.
כשהגענו לבית חולים הכניסו אותה מהר לטיפול נמרץ ולא נתנו לי להיכנס והתחרפנתי בחוץ,אני חייב שהיא תהיה בסדר כי המלאך שלי ואני לא נוכל להסתדר או לחיות בלעדיה ובעיקר אני מקווה שהמלאכית שלנו בסדר ושלא נגרם לה שום נזק.
״סליחה,אתה יכול להגיד לי מה עם רותם מויאל?״שאלתי רופא שעבר לידי אחרי שעה וחצי בערך והוא הסתכל עליי במבט שלא ידעתי מה אני אמור להבין ממנו.
״מי אתה בשבילה,כי אני נותן פרטים רק למקורבים״הוא אמר לי והפרצוף שלו פשוט דרש אגרוף אבל אני לא אעשה את זה כי זה לא המקום ובעיקר לא הזמן.
״בעלה,עכשיו אתה מוכן להגיד לי מה עם אישתי?״שאלתי אותו בעצבים,מרגיש את ידיי מתכווצות לאגרופים והלוואי שהן יהיו בסדר ושאני אוכל סוף סוף להציע לה נישואים.
״כן,זאת האישה שנפגעה מהירי בבטן?״הוא שאל אותי והנהנתי,מחכה שהוא יגיד לי כבר מה עם היפה שלי כי אני עוד שנייה הופך פה את כל הבית חולים המחורבן הזה.
״היא הועברה לחדר התאוששות אבל היא עדיין מורדמת״הוא אמר לי ונשמתי נשימת הקלה קטנה,היא בסדר היפה שלי בסדר רק שעכשיו אני אשמע שגם המלאכית שלנו בסדר ושלא איבדנו אותה.
״והתינוקת שלנו גם בסדר נכון?״שאלתי אותו,מחכה שהוא יגיד לי אם התינוקת שלנו גם בסדר והוא הסתכל עליי שוב במבט המעצבן הזה שהוא הסתכל עליי מלפני כמה דקות.
״אני מצטער אבל רק הרופא שטיפל בה יכול לתת לך את כל הפרטים האלה״הוא אמר לי והלך,סעמק מה הבעיה שלו להגיד לי אם היא בסדר או לא?כל המצב הזה מרתיח אותי ואני לא רוצה להתעצבן עוד יותר.
אני מתחרפן,שעה אני מחפש את החדר שהיפה שלי נמצאת בו ושעה שאף אחד לא מתייחס אליי ואני כל כך קרוב ללאבד את השפיות שלי פתאום אני רואה אותה באחד החדרים כשהרופא בודק אותה כשהיא עדיין מורדמת.
״מה איתה דוקטור?״שאלתי אותו כשנכנסתי והוא סימן לי לשבת לידו על כיסאות שהיו לידנו וברגע שהתיישבתי לידו הרגשתי שאין לו משהו טוב להגיד לי וזה מפחיד אותי.
״דבר כבר דוקטור,מה המצב של אישתי והילדה שלי?״שאלתי אותו מתחיל לאבד שליטה ואני ככה קרוב מלהתפרץ עליו ולהדביק אותו לקיר עם האגרוף שלי שממש עכשיו מתחזק יותר ויותר.
״אשתך בסדר היא אמורה להתעורר בשעה הקרובה ולגבי הילדה שלכם״הוא התחיל להגיד לי ושתק בדיוק כשהוא הגיע ללספר לי מה עם המלאכית שלנו כי היפה שלי התעוררה ורצתי אלייה מנשק את שפתיה בלי הפסקה,לא רוצה להפסיק לנשק אותה כדי לא להתעורר מהתחושת שמחה ואושר שהיפה שלי חזרה אליי.
״קמת בדיוק בזמן יפה שלי״אמרתי לה,מנשק את ראשה ומתיישב לידה עוזר לה להתיישב גם ומסתכל על הדוקטור כדי שימשיך לדבר ושלא ימתח אותנו יותר מדי.
״דוקטור היא בסדר נכון?תגיד לי שהיא לא נפגעה בבקשה דוקטור״היא אמרה לו יותר נכון התחננה בפניו וכואב לי לראות את היפה שלי סובלת ובכלל מתחננת בפני מישהו כי היא ממש לא צריכה להתחנן כי אם הוא לא יספר הוא יהיה בבעיה יותר מדי רצינית.
״כדאי לך להתחיל לדבר לפני שהאגרוף שלי ישפץ לך את הפרצוץ״אמרתי לו יותר נכון צעקתי עליו,מרגיש את ידה של היפה שלי על ידי מרגיעה אותי וכמובן שהיא מצליחה אבל אם הוא לא יתחיל לדבר כבר אני לא אוכל לשלוט על עצמי יותר.
״אני מצטער אבל איבדתם אותה ברגע שהגעתם לפה״הוא אמר לנו ויצא מהחדר משאיר אותנו לבד,תוך שניות היפה שלי התפרצה בבכי ורציתי להרוג את אבא שלי ובעיקר את הצנון המזדיין הזה ואני אעשה את זה ברגע שנצא מפה.
״דיי יפה שלי את שוברת אותי״אמרתי לה,מנשק את ראשה בלי הפסקה ומחבק אותה בחוזקה אני גם שבור יותר מדי שבור אבל אם אני אשבר מולה היא תנסה להיות חזקה בשבילי ואני לא רוצה שזה יקרה למרות שאני שונא שהיא בוכה.
״אני לא מאמינה שזה קורה לנו רואי״היא אמרה לי בקול חנוק והלב שלי התרסק,איבדנו את המלאכית שלנו ועל זה אני לא אוכל לשתוק הם הולכים לשלם שניהם ולא משנה לי שהוא אבא שלי הוא הולך לשלם על מה שהוא עשה.
״גם אני לא יפה שלי ויותר מזה אני לא מאמין שאבא שלי הוא זה שגרם לזה״אמרתי לה והיא הרימה את מבטה השבור אליי וידעתי שהיא רוצה תשובות והרבה,אני אתן לה את כל התשובות שהיא רוצה אבל לא עכשיו כי היא במצב יותר מדי רגיש.
״מה אמרת?״היא שאלה אותי מסתכלת עליי מופתעת ומחכה שאני אחזור על מה שאמרתי אבל אני לא יכול לחזור על מה שאמרתי מלפני שנייה כי אם היא תדע את זה היא לא תהסס ותעשה הכל כדי לנקום בהם בלי לחשוב על התוצאות שיכולות להיות לזה.
YOU ARE READING
עולמות נפרדים:)
Romance״אני שונאת אותך״אמרתי לו בכל כך הרבה שנאה. ״הדדי ביותר,בייב״הוא אמר לי בחיוך המעצבן שלו,הבחור הזה כל כך מעצבן,זה כאילו הוא נולד כדאי לעצבן אותי. ״הלוואי שתמות״אמרתי לו בעצבים ודחפתי אותו כשהוא שפך עליי את הקולה שלו. ״זה מה שאני מאחל לך כל יום שאני ק...