מנקודת מבט רותם:
עברו בסך הכל שלושה ימים ואני ממש סובלת,אני לא יכולה להיות בקירבה שלו ובעיקר אני לא מסוגלת יותר להיות תחת האיומים והכאבים שיש לי בגללו.
אתמול האדיוט הזה נישק אותי בכוח מול כל השכבה רק בגלל שהמורה שלי הושיבה אותי ליד איזה בחור.
נמאס לי ממנו,אני יודעת שהסכמתי לזה אבל הוא הבטיח שאם אני אקשיב לתנאים שלו הוא יקשיב לתנאים שאני אמרתי לו ואני מקשיבה לתנאים שהוא אמר לי כל הזמן,בעצם רוב הזמן.
אני רק רוצה להוציא אותו מהחיים שלי,אני גם לא מבינה מה הוא רוצה ממני.
אני התאהבתי באלמוג,התאהבתי בבחור שדיבר איתי שנתיים מבלי לראות אותו ולא באלרואי כי הוא בן אדם דוחה שמתעלל בי ומכריח אותי לעשות דברים שאני עושה אותם רק כדי שהוא לא יפגע באמא שלי או בעובר.
״יפה שלי חברים שלי למטה,בואי״הוא אמר לי כשנכנס לחדר שלי ופשוט משך אותי איתו.
״אל תתנהג אליי ככה אלרואי,אני מכבדת את כל התנאים שלך ואתה לא מכבד אף תנאי שלי״אמרתי לו בעצבים ושיחררתי את ידי מהאחיזה שלו.
״אני לא בובה שלך,מתי תבין את זה כבר?״שאלתי אותו בעצבים וחזרתי לחדר שלי.
״את לא הבובה שלי,אבל את תעשי כל דבר שאני אגיד כי אם לא העובר הקטן יעלם לתמיד״הוא אמר לי וזה גרם לי להסתובב אליו.
״יודע מה,לא אכפת לי ונמאס לי כבר מהאיומים שלך״אמרתי לו בעצבים.
״את יודעת שאני מסוגל לעשות את זה,למה את מתגרה בי?״הוא שאל אותי והתקרב אליי.
״אני לא מתגרה בך,אני רק לא רוצה להיות כמו בובה על חוטים שלך וחוץ מזה אתה יכול למות מצידי״אמרתי לו והוא רק התקרב אליי יותר ויותר.
״כן?״הוא שאל אותי והתקרב אליי עוד יותר.
״כן,לא רוצה לראות אותך בסביבה שלי בכלל כי אתה הבן אדם הכי דוחה שהכרתי״אמרתי לו בעצבים ופתאום הוא תפס אותי,מקרב אותי אליו.
״תלך מפה אלרואי״אמרתי לו וניסיתי להשתחרר מהאחיזה שלו.
״הפעם את לא תצליחי להעיף אותי מפה ובעיקר לא תצליחי להשתחרר מהאחיזה שלי״הוא אמר לי והרגשתי את הנשימות שלו על העורף שלי.
״דיי אלרואי,אני לא רוצה שום קשר איתך ואני בעיקר לא רוצה את הנשימות שלך עליי או את הידיים שלך עליי״אמרתי לו בעצבים,מעצבן אותי שהבן אדם הזה לא מבין שאני לא רוצה אותו לידי.
״אוקיי,לא רציתי לעשות את זה אבל את לא מפסיקה להתווכח איתי״הוא אמר לי,נעל את הדלת והעיף אותי למיטה.
״מה אתה מתכוון לעשות?״שאלתי אותו וכולי רעדתי,אני לא רוצה לעבור עוד פעם את הסיוט הזה.
״למה את מפחדת פתאום?״הוא שאל אותי כשהוא היה מעליי ותפס לי את הידיים חזק.
״אל תעשה את זה אלרואי בבקשה״אמרתי לו וירדו לי דמעות בלי להרגיש.
״את חושבת שאני״הוא אמר לי ועצר את עצמו.
״עד כמה חרא את חושבת שאני?״הוא שאל אותי וקם מעליי מסתובב בעצבים בחדר.
״תעני לי,את חושבת שאני כזה מפלצת?״הוא שאל אותי והתקרב אליי.
״כן,כי אני מרגישה שאתה כל כך שונא אותי שאתה תעשה הכל כדי לפגוע בי כולל זה״אמרתי לו והדמעות עדיין המשיכו לזלוג מעיניי.
״נכון אני פוגע בך ונכון אני מכריח אותך לעשות דברים אבל אני בחיים לא אעשה דבר כזה גועלי״הוא אמר לי בעצבים והתקרב אליי עוד יותר.
״אז מה התכוונת לעשות אם לא לאנוס אותי?״שאלתי אותו בלחש.
״לנשק אותך,להפחיד אותך קצת אבל לא חשבתי בכלל על אונס״הוא אמר לי,מסתכל על השפתיים שלי ומלטף את פניי.
אל תיפלי לזה,הוא שקרן ואת יודעת את זה אמרתי לעצמי,אבל למה אני מאמינה לו כל כך?
״תצא מפה״אמרתי לו בלחש,לא רוצה להתמכר לעיניים שלו ולהאמין לכל מילה שיוצאת לו מהפה.
״אני רוצה קודם לדעת למה את חושבת שאני כזה מפלצת?״הוא אמר לי והתיישב לידי.
״אמרתי לך כבר״אמרתי לו והסתכלתי על כל דבר אחר חוץ ממנו,כי אני ממש לא רוצה להסתכל עליו.
״אוקיי,רק שתדעי שאני לא שונא אותך״הוא אמר לי וסובב את פניי אליו.
״אתה שקרן אלרואי ואני ממש לא מתכוונת להאמין לאף מילה שאתה אומר״אמרתי לו וניסיתי לסובב את פניי ולהשתחרר מהאחיזה שלו אבל הוא לא נתן לי.
״תני לי שבוע להוכיח לך שאת טועה בבקשה״הוא אמר לי מסתכל עמוק בעיניי ורק עכשיו שמתי לב כמה העיניים שלו יפות,אבל אני לא יכולה ליפול למשחקים שלו.
״אלרואי,אנחנו לא צריכים להיות אחת ליד השני כי אתה רק פוגע בי ואני לא ממש יכולה להתגונן״אמרתי לו והוא הוריד את ידו מפניי.
״הבנתי,את לא רוצה שאני אהיה לידך כי את פוחדת שאני אפגע בך שוב?״הוא שאל אותי עדיין מסתכל עליי.
״כן וגם איך אני אוכל להאמין לך אחרי כל מה שעשית לי?״שאלתי אותו.
״בואי ננסה שבוע אחד להיות אחד עם השנייה ולהכיר יותר טוב ואם לא ילך אני מבטיח להתרחק״הוא אמר לי והנהנתי,אין לי מושג למה אני מסכימה לזה למרות כל החרא שסבלתי ממנו אבל בסדר שבוע אחד לא יהרוג אותי.
״את רוצה נלך לבאולינג?״הוא שאל אותי וצחקתי.
״מה מצחיק?״הוא שאל אותי,לא מבין למה אני צוחקת.
״סתם פשוט אני ממש גרועה בזה״אמרתי לו והוא הסתכל עליי,סוג של בהה בי.
״יופי,אז אני אוכל ללמד אותך״הוא אמר לי והנהנתי,הוא קם מהמיטה ופתח את הדלת.
״תתלבשי וכשתסיימי נלך״הוא אמר לי והנהנתי.
כשהוא יצא מהחדר שלי פתחתי את הארון והוצאתי ג׳ינס עם קרעים וחולצת בטן של אדידס,נכנסתי להתקלח כשסיימתי התלבשתי וחזרתי לחדר.
נעלתי את הנעליים שלי,התבשמתי ושמתי את האייפון בכיס וירדתי למטה.
״יאללה בואי נלך״אלרואי אמר לי כשהוא ראה אותי יורדת וראיתי שכל החברים שלו הלכו,יצאנו מהבית והלכנו לכיוון האוטו שלו.
עלינו לאוטו שלו והוא נסע לביג,כל הנסיעה הייתה שקטה כאילו מה שקרה מקודם השפיע על האווירה בנינו.
״בואי״הוא אמר לי כשהגענו ועזר לי לצאת מהאוטו.
״חכה שנייה אלרואי״אמרתי לו שנייה לפני שניכנסנו למתחם של הבאולינג.
״קרה משהו?״הוא שאל אותי והסתובב אליי.
״לא,פשוט לא שמת לב שהאווירה בנינו מתוחה כזאת ולא הכי נעימה?״שאלתי אותו כי לרגע חשבתי שאולי רק אני מרגישה ככה.
״שמתי לב,אבל לא רציתי להגיד כלום״הוא אמר לי והסתכל עליי.
״אולי זאת הייתה טעות לצאת״אמרתי לו והמבט שלו היה עליי.
״ממש לא,אנחנו פשוט צריכים להתרגל אחד לשנייה ולנסות לשכוח את כל מה שקרה״הוא אמר לי בכעס.
״אוקיי,אם אמרנו שאנחנו נותנים עוד הזדמנות אז בוא נשכח כל מה שהיה לבינתיים״אמרתי לו והוא הנהן,נכנסנו לבאולינג כשהיד שלי מחוברת ליד שלו.
״זה ממש קל״הוא אמר לי כשהגענו לכדורים והסתכלתי עליו מחכה שהוא יסביר לי.
״את רואה?״הוא שאל אותי כשהוא העיף את הכדור והפיל הכל.
״כן רק לא נראה לי שאני אצליח״אמרתי לו והוא התקרב אליי,עומד מאחוריי והרגשתי את הנשימות שלו על הצוואר שלי.
YOU ARE READING
עולמות נפרדים:)
Romantik״אני שונאת אותך״אמרתי לו בכל כך הרבה שנאה. ״הדדי ביותר,בייב״הוא אמר לי בחיוך המעצבן שלו,הבחור הזה כל כך מעצבן,זה כאילו הוא נולד כדאי לעצבן אותי. ״הלוואי שתמות״אמרתי לו בעצבים ודחפתי אותו כשהוא שפך עליי את הקולה שלו. ״זה מה שאני מאחל לך כל יום שאני ק...