עולמות נפרדים:)-פרק 43

278 17 5
                                    

מנקודת מבט אלרואי:
שירז לא עונה לי כבר כמה ימים ואני ממש מתחיל לדאוג לה,אבל מצד שני אני לא רוצה לפגוע בה כשאני אתחיל בההתערבות הזאת.
אני כבר מתחיל לחשוב שזה כבר אבוד לי ושאני לא אנצח את ההתערבות הזאת כי הבחורה המעצבנת הזאת מתרחקת ממני כמו מאש אבל זה בסדר גם אני אם לא היה את ההתערבות הייתי ממשיך להכות אותה רק בגלל שאני רוצה שהיא תיסבול בדיוק כמו שאני סבלתי בגללה.
היום החתונה של אמא שלה ואבא שלי,עברנו כבר לגור בבית שלהן אבל היא לא פה כבר כמעט שבוע ואני חייב להתחיל להתקרב אלייה כדי לנצח בההתערבות כי עומר כל הזמן מתגרה בי.
״בוקר״מילמלתי לאבא שלי ולאלמה,האמת היא ממש חמודה והיא דאגה לי מהיום שעברנו לגור פה ככה שאין לי שום דבר נגדה.
״בוקר טוב,אתה רעב?״היא שאלה אותי והנהנתי.
״רוצה פנקייק?״היא שאלה אותי.
״כן,תודה״אמרתי לה והתיישבתי על הספה ליד אבא שלי.
״אבא,אני יכול לשאול אותך משהו?״שאלתי אותו והוא הנהן.
״מה קרה עם הבת שלה?״שאלתי אותו,עושה כאילו זה מעניין אותי.
״היא עיצבנה אותי וזה גרם לי לאבד שליטה ויצא שנתתי לה סטירה״הוא אמר לי והאמת אני ממש מופתע ממנו,מילא אני שמכה אותה כל יום אבל הוא?בחיים הוא לא הרים יד על אף אחד מה קרה לו.
״אתה רציני?״שאלתי אותו,לא שלא מגיע לה אבל זה מפתיע.
״כן,עכשיו אני מבין למה אתה הרבצת לה באותו יום״הוא אמר לי.
״אבא,היא הבת שלה והיום אתם מתחתנים תעשה את זה בשביל אלמה אתה יודע כמה היא חסרה לה״אמרתי לו כדי שהיא תחזור לגור פה ואני סוף סוף אגרום לה להתאהב בי ואחרי שאני אזכה בההתערבות אני אעיף אותה מהחיים שלי כמה שיותר רחוק.
״ממתי אתה כל כך אוהב את אלמה?״הוא שאל אותי.
״היא לא עשתה לי שום דבר רע ואני שמח שהכרת אותה״אמרתי לו,מצד אחד אני באמת שמח שהוא הכיר אותה אבל מצד שני למה היא צריכה להיות אמא שלה?
״אני אעשה את זה,אני אתנצל בפנייה כי באמת הגזמתי״הוא אמר לי והנהנתי.
״אלרואי הפנקייקים מוכנים״היא אמרה לי וחייכתי.
״תודה אלמה״אמרתי לה והתיישבתי לאכול.
״בכיף״היא אמרה לי וראיתי שהיא עצובה,בימים האחרונים אני מרגיש שהיא דואגת לי כמו שאמא צריכה לדאוג לילד שלה וזה נתן לי תחושה שאולי אני מתחיל לראות בה סוג של אמא כזאת.
לא שאני רוצה להיות אח של המפגרת הזאת אבל עדיין היא דואגת לי ואני אוהב את זה.
״אלמה,קרה משהו?״שאלתי אותה כשלקחתי ביס מהפנקייק.
״אני מתגעגעת לבת שלי,אני חושבת שפגעתי בה כשלקחתי את הצד של אבא שלך״היא אמרה לי והתיישבה מולי.
״אז תתקשרי אלייה״אמרתי לה את הדבר הראשון שעלה לי לראש.
״אתה לא מכיר את הבת שלי כשפוגעים בה נורא קשה לה לסלוח״היא אמרה לי וידעתי שאני אצטרך לעבוד קשה כדי לגרום לה להתאהב בי כי פגעתי בה כל כך הרבה.
שלא תבינו לא נכון אני לא מצטער על שום דבר שעשיתי לה פשוט אני אצטרך לזייף התנצלות.
״את אמא שלה,אולי ייקח לה זמן לסלוח לך אבל בסופו של דבר היא תסלח לך״אמרתי והיא חייכה.
״אני ממש מקווה,תודה אלרואי ולמרות מה שעשית לבת שלי אני חושבת שאתה בן אדם טוב״היא אמרה לי וחייכתי חצי חיוך.
אבא שלי ואלמה נכנסו לחדר להתארגן לחתונה ופתאום נכנסו לבית מלא אנשים וזה היה נראה כמו קרנבל,מזל שאפק למעלה ישן כי עם כל האנשים האלה הוא היה משתגע.
לאפק יש בעיה קטנה,הוא לא יכול להיות בבית או במקום כלשהו שיש בו מלא רעש ובלאגן ובגלל זה אבא שכר לו חדר באולם היום כדי שהוא יהיה שם כל האירוע.
״אה אחי״עניתי לשיחה כשהאייפון שלי צילצל וזה היה אליאס.
״מתי האירוע?״הוא שאל אותי.
״מאוחר,בסביבות עשר זה מתחיל״אמרתי לו כששמתי את הצלחת בכיור.
״טוב אחי,לאסוף אותך או שאתה נוסע איתם לקבלת האורחים?״הוא שאל אותי כשנכנסתי לחדר שלי.
״תאסוף אותי,אין לי כוח לנהוג וגם אין לי כוח לכל האורחים האלה״אמרתי לו ושכבתי על המיטה.
״סבבה,יאללה נדבר אחי״הוא אמר לי וניתק.
קמתי מהמיטה,פתחתי את הארון הוצאתי חולצה לבנה מכופתרת וג׳ינס משופשף וגם בוקסר.
שמתי את הנעליים שלי ליד הארון שהכל יהיה לי מוכן ברגע שאני אצטרך להתארגן.
״אלרואי הדי-ג׳יי כאן״אבא שלי צעק לי מהחדר שלו,כן אני בוחר את השירים לחתונה כי אבא ואלמה ביקשו ממני.
״אני בא״אמרתי לו,שמתי חולצה ויצאתי מהחדר.
״טוב אז איזה שירים אתם רוצים שאני אשים בחתונה ובחופה?״הוא שאל אותי כשהתיישבנו על הספה והוא פתח את המחשב שלו.
״טוב השיר כניסה לחופה יהיה ניצחת איתי הכל ובריקודים תשים בעיקר רמיקסים בעברית ובאנגלית אבל את הרמיקסים הכי מקפיצים והכי יפים״אמרתי לו והוא השמיע לי מלא רמיקסים ובחרתי את היפים ואת מה שחשבתי שהם יאהבו.
״אוקיי,לסלואו איזה שיר אתם רוצים?״הוא שאל אותי.
״בשיר של הסלואו שים את עכשיו הלב פתוח״אמרתי לו והוא הנהן.
״אז יש לנו הכל״הוא אמר לי והנהנתי.
״תודה גבר״אמרתי לו ונתתי לו כיף.
״אלרואי,אתה יכול בבקשה ללכת לאולם ולעזור לספקים לסדר הכל ואני אתן לך כסף לשלם להם?״אבא שאל אותי אחרי שהדי-ג׳יי הלך.
״אוקיי״אמרתי לו,הוא נתן לי את הכסף לקחתי את המפתחות ויצאתי מהבית,נכנסתי לאוטו ונסעתי לאולם.
כשהגעתי ראיתי את הספקים כבר שם,עזרתי להם לסדר הכל ושילמתי להם.
יצא ממש יפה,אני מאוד מקווה שיהיה להם כיף למרות הכל ואני יודע שאני כל פעם משנה את הדעה שלי אבל זה שאני שונא את הבת שלה לא אומר שאני אשנא גם אותה או לא יפרגן להם.
ראיתי שכבר כמעט חמש בצהריים ושאני צריך להתארגן כי המקלחת שלי די ארוכה ועם האירגון אני בסוף יגיע כשכל האורחים ילכו.
יצאתי מהאולם,נכנסתי לאוטו ונסעתי הביתה כשהגעתי הביתה ראיתי שהספר כבר בבית.
״אלרואי טוב שחזרת,תלך להתקלח וכשתסיים תבוא לפה הוא יעשה לך תספורת״אבא אמר לי והנהנתי,נכנסתי לחדר לקחתי את הבוקסר ונכנסתי למקלחת.
בגלל שאין לי זמן,התקלחתי מהר כשסיימתי התנגבתי לבשתי את הבוקסר שמתי מכנס ויצאתי לסלון בלי חולצה.
״אתה רוצה תספורת מסוימת?״הספר שאל אותי.
״לא,רק שזה יהיה יפה״אמרתי לו והוא התחיל לספר אותי.
(זאת התספורת שהוא עשה לו 👇)

עולמות נפרדים:)Where stories live. Discover now