מנקודת מבט רותם:
אני כל כך שבורה ומאוכזבת שאולי אני מתחילה לדמיין דברים,הוא אמר שאבא שלו גרם לזה?למה שאושרי ירצה שאני אאבד את התינוקת?מה הוא עד כדי כך שונא אותי שהוא ירצה שאני אמות?אני חייבת לדבר איתו אני יודעת שזה נשמע רעיון מטורף ולא הגיוני אבל אני חייבת להבין למה.
״אמרתי שאני חושב שאבא שלי גרם לזה ואני אפילו חושב שהוא זה שירה בך״הוא אמר לי למרות שראיתי עליו שהוא ממש התלבט אם להגיד לי את האמת או לשקר לי ואני שמחה שהוא החליט להגיד לי את האמת כי ככה יהיו לי יותר תשובות כדי שהכל התבהר לי.
״אתה ראית אותו?״שאלתי אותו והוא הנהן,מלטף את פניי ונותן לי תחושת ביטחון שהוא פה לידי ובעיקר שהוא מראה לי כמה שהוא אוהב אותי ואני ממש מקווה שלפחות המלאך שלנו בסדר ובטוח.
״אני רוצה לדבר איתו״אמרתי לו אחרי כמה דקות שאנחנו מחובקים ולא מוציאים שום מילה והרמתי את ראשי אליו כדי לראות את התגובה שלו.
״עם מי?״הוא שאל אותי והתיישבתי מולו כי אי אפשר לדבר על נושא כזה ובכלל על כל נושא אחר מבלי שאתה מסתכל על הבן-אדם שאתה מדבר איתו.
״עם אבא שלך,תתקשר אליו שיבוא לפה״אמרתי לו וראיתי את עיניו מתכהות ונהיות מפחידות,לא משנה לי כמה זה יעצבן אותו אני חייבת לדבר עם אושרי ולהבין למה הוא עשה את זה ובעיקר להבין מה הוא רוצה ממני.
״התחרפנת לגמרי,את ממש לא מדברת איתו״הוא אמר לי בצעקה וקם מהמיטה בעצבים והסתובב מצד לצד מסתכל עליי כאילו אני מטורפת ואולי אני באמת מטורפת אבל אני לא יכולה לשתוק כשרצחו לי את הילדה שלי.
״אלרואי אתה לא יכול להגיד לי מה לעשות,הבן-אדם הזה רצח את התינוקת שלנו ואני רוצה לדעת למה ואני לא אוותר עד שאני אדע למה״אמרתי לו בעצבים והוא הפסיק לזוז והתקרב אליי מחזיק את פניי צמוד לפניו הגבריות והיפות.
״אני לא אומר לך מה לעשות יפה שלי,אני פשוט דואג לך ואני לא מוכן לאבד עוד מישהו מכם״הוא אמר לי ונישק את שפתיי אבל הוא לא יצליח להוריד אותי מזה.
״אני יודעת שאתה דואג לי רואי שלי וגם אני לא רוצה שנאבד עוד מישהו מאיתנו אבל אני חייבת לדבר איתו״אמרתי לו והוא הסתכל עליי במבט מיואש ועצבני אבל למרות המבט הזה הוא הנהן.
״תתקשר אליו״אמרתי לו והוא התקשר לאושרי,אני יודעת שזה יחרפן וירתיח אותי לראות אותו עכשיו אבל אני חייבת שהוא יספר לי למה הוא עשה את זה ומה בדיוק הוא עשה שם.
״הוא בא,אני כל כך שונא אותו״הוא אמר לי בעצבים ונישק את ראשי,אני כל כך מעריכה את כל מה שהוא עושה בשבילי ואני יודעת שהוא עושה את זה רק כי הוא אוהב אותי וגם אני אוהבת אותו הוא הגבר שלי והאבא של הילד שלי.
״תודה רואי שלי״אמרתי לו והוא הסתכל עליי במבט מאוהב ומיואש,אני חולה עליו ואני הולכת להישאר איתו לכל החיים שלי כי מחכה לו הפתעה למרות שאיבדנו את המלאכית שלנו אני רוצה לשמח אותו קצת וגם את ים שלי.
״אני אוהב אותך יפה שלי ואני אלך איתך ואהיה איתך בכל בחירה שלך לא משנה כמה את משוגעת״הוא אמר לי וצחקתי כשהוא דיגדג אותי עם הזקן שלו,אני מאוהבת בו בטירוף ואם לא היה לי אותו ואת ימי הייתי מתאבדת ממזמן.
״הוא פה״הוא אמר לי כשהוא הסתכל על הטלפון שלו והנהנתי מנסה להרגיע את עצמי כמה שיותר כדי שאני לא אתנפל עליו ואחנוק אותו למוות על זה שהוא הרג לנו אותה.
״יפה שלי בואי ננשום עמוק כדי שלא נהרוג אותו מרוב עצבים וכאב,למרות שזה מה שמגיע לו״הוא אמר לי והנהנתי,נשמנו נשימות עמוקות וניסינו להירגע לפני שהוא נכנס למרות ששנינו מודעים לזה שברגע שנראה אותו מולנו נרצה עדיין להרוג אותו.
״שלום לכם,איך את מרגישה?״הוא שאל אותי ברגע שהוא נכנס ונעמד מולנו והרגשתי איך הידיים שלי מתכווצות לאגרופים שאני לא יודעת כמה זמן אני אוכל לשלוט על עצמי מבלי להעיף לו את אחד מהאגרופים שלי ישר לפרצוף המגעיל שלו.
״תחסוך ממני את הנימוסים המזויפים האלה שלך אושרי ותתחיל להגיד את האמת לשם שינוי״אמרתי לו בעצבים,מרגישה את ידו של רואי שלי עוטפת אותי ואת שפתיו על צווארי כדי להוריד ממני כמה שיותר לחץ ועצבים.
״דברי,מה את רוצה לדעת?״הוא שאל אותי וניסיתי להרגיע את עצמי,אני כל כך שונאת את הבן אדם הזה אבל אני בחיים לא אפגע בו כמו שהוא פגע בי כי אני לא כמוהו.
״הדבר הראשון שאני רוצה לדעת זה מה עשית בבית שלנו?״שאלתי אותו מנסה שלא להוריד ממנו את העיניים לא משנה כמה זה מעצבן אותי להסתכל עליו כי אני צריכה לדעת אם הוא דובר אמת או שהוא משקר כמו שהוא עושה ביום יום שלו.
״עבדתי״הוא אמר לי והעצבים שיש לי בגוף רק התבערו ואני לא רוצה לגרום לעצמי יותר נזק ממה שהוא כבר גרם ברגע שהוא הרג את המלאכית הקטנה שלנו,הוא מעצבן אותי אבל אני חייבת להחזיק מעמד ולא לעשות שטויות שיסיטו אותי מהמטרה האמיתית שלי והיא לדעת למה הוא רצח את המלאכית שלנו.
״אוקיי אתה מתחכם אז נעבור לדבר השני שאני רוצה לדעת וזה למה ירית בי?״שאלתי אותו בעצבים ויש לו מזל שרואי שלי המשיך עם הנשיקות הנעימות שלו בצווארי כי זה הרגיע אותי.
״לא התכוונתי שתיפגעי רק רציתי להראות לרון הזה ולמאור שאני לא מפחד לפגוע בכם״הוא אמר לי והרגשתי את אלרואי מתקשח מאחוריי מרוב עצבים ולא רציתי שהוא יעשה טעות שהוא התחרט עלייה אחרי זה.
״אתה עד כדי כך שונא אותנו?״שאלתי אותו,מנסה להבין אם הוא כל כך שונא אותנו ואם הוא בכלל מודע לזה שהוא הרג את הנכדה שלו.
״אני לא שונא אותכם להפך אני אוהב אותכם רק שאני צריך כסף ובכל העבודות שעשיתי אצלם הרווחתי הכי הרבה״הוא אמר לי,אני לא מאמינה שהמלאכית שלנו כבר לא איתנו בגלל כסף ויותר מזה אני לא מאמינה שהבן-אדם שחייתי איתו פאקינג שבע שנים גרם לזה לקרות.
״אז בגלל כסף רצחת את הנכדה שלך בדם קר?״שאלתי אותו בצעקה וכבר לא יכולתי להחזיק את הדמעות והן התפרצו מעיניי והוא הסתכל עליי בהלם.
״אני לא ידעתי שהיית בהריון,נראה לך שהייתי עושה את זה אם הייתי יודע שאת בהריון?״הוא שאל אותי בעצבים,אני לא מאמינה לו הוא צבוע ושקרן ככה שאני לא מאמינה לו שהוא לא ידע שאני בהריון יותר נכון שהייתי בהריון.
״אני לא קונה את השקרים שלך״צעקתי עליו ולא הצלחתי לעצור את הדמעות שממשיכות לזלוג מעיניי וליטפתי את בטני בכאב לא מאמינה עדיין שהיא כבר לא איתנו ושהיא גם לא תהיה איתנו.
״למה היית צריך כסף?״אלרואי שאל אותו בעצבים וראיתי שברגע שאלרואי דיבר איתו העיניים שלו נצצו,הוא הבן שלו מין הסתם שהוא יואהב אותו אבל הוא גרם לזה שהבן שלו ישנא אותו בגלל שהוא רצח לנו את הבת שלנו.
״נכנסתי לחובות והדבר היחיד שיכולתי להרוויח ממנו כסף והרבה כסף זה העבודות שאני עושה ביחד עם מאור ורון אבל אפילו לא חשבתי שהמשפחה שלי יכולה להיפגע מזה״הוא אמר לו ומי בכלל קונה את זה שהוא מחשיב אותי לאחת מהמשפחה הרי הוא כל כך שונא אותי שלא אכפת לו בכלל.
״אני ממש לא חלק מהמשפחה שלך עכשיו תלך מפה לפני שאני אפסיק לשלוט בעצמי״אמרתי לו יותר נכון צעקתי עליו,הוא הנהן ויצא משאיר אותנו לבד אני לא מאמינה שהמאור הזה שוב חזר לי לחיים ויותר מזה אני לא מאמינה שהעבר שוב חוזר אליי.
״רואי אני חושבת שאנחנו צריכים לקחת הפסקה קטנה״אמרתי לו והוא הסתכל עליי לא מבין ובעיקר פגוע ומופתע אבל אני חייבת שזה יקרה כי אני חושבת ומרגישה שאם זה לא יקרה עכשיו זה יקרה יותר מאוחר וזה יהרוס אותנו.
YOU ARE READING
עולמות נפרדים:)
Romance״אני שונאת אותך״אמרתי לו בכל כך הרבה שנאה. ״הדדי ביותר,בייב״הוא אמר לי בחיוך המעצבן שלו,הבחור הזה כל כך מעצבן,זה כאילו הוא נולד כדאי לעצבן אותי. ״הלוואי שתמות״אמרתי לו בעצבים ודחפתי אותו כשהוא שפך עליי את הקולה שלו. ״זה מה שאני מאחל לך כל יום שאני ק...