סליחה על הפרק הקצר,תהנו ❤️
מנקודת מבט אלרואי:
אני לא מבין למה ברק השאיר לאישה שלי מעטפה,כן היא עדיין האישה שלי למרות שאנחנו לא ביחד עדיין אני מתכוון להחזיר אותה אליי כי היא שלי והיא הדבר הכי טוב שקרה לי ואני מרגיש שלא משנה מה אני אעשה היא תמיד תהיה איתי.
״את לא רוצה לפתוח?״שאלתי אותה כשעלינו לאוטו והיא הסתכלה עליי במבט שלא אהבתי,מבט של שנאה מעורבבת עם אהבה.
״אני אפתח כשנגיע הביתה״היא אמרה לי,חזרתי לגור איתם ואבא שלי רצה להרוג אותי כשסיפרתי לו שניסיתי להתאבד וכשהוא שמע את הסיבה לזה הוא הכריח אותי להתרחק ממנה כמה שיותר ואפילו הציע לקנות לי בית רק כדי שאני אהיה רחוק ממנה.
״תפתחי עכשיו״אמרתי לה והיא הנהנה וכשהיא פתחה את המעטפה חניתי בצד.
״מה זה?״שאלתי אותה כשהיא הוציאה מהמעטפה שרשרת עם תליון די מוזר,מי שם דיסק און קי בתור תליון?מה הוא כבר שמר שם ולמה הוא לא נתן אותו לי?
״לא יודעת״היא אמרה לי ושמה את השרשרת בכיס שלה.
״יש שם עוד משהו?״שאלתי אותה והסתכלתי עלייה,כמה שהיא יפה אני יודע שזה לא מתאים ושחבר קרוב שלי נפטר אבל היא משכיחה ממני את הכאב.
״מכתב״היא אמרה לי וסימנתי לה עם ידיי לפתוח אותו.
״את יכולה להקריא כדי שגם אני אשמע?״שאלתי אותה בלחש כי הקול שלי עדיין לא חזר והיא הנהנה.
״רותם,קטנה שלי אני מצטער על המילים שאמרתי לך ועל כל הפעמים שהוצאתי עלייך את העצבים שלי ואני רק רוצה שתדעי שלא התכוונתי את הדבר הכי חשוב לי ובדיוק בגלל זה היו מלא דברים שלא סיפרתי לך כמו זה שאני״היא הקריאה אבל עצרה באמצע ולא הבנתי מה קרה.
״תמשיכי יפה שלי״אמרתי לה והיא ניסתה להחזיר את המכתב למעטפה אבל חטפתי לה אותו מהיד.
״תחזיר לי אותו אלרואי״היא אמרה לי בעצבים.
״מה כבר יש שם שאת לא יכולת להקריא בקול?״שאלתי אותה גם בעצבים ופתחתי את המכתב,הסתכלתי במהירות על השורות שהיא קראה עד שראיתי את השורה שהיא נתקעה בה וזה גרם לי להיתקע על המשפט הזה.
״כמו זה שאני מאוהב בך,את ידעת שהוא היה מאוהב בך?״שאלתי אותה בעצבים בא לי להרוג מישהו,למה לעזאזל הוא לא סיפר לי שהוא מאוהב באישה שלי?
״בטח,כי אני יודעת על כל הגברים שמתאהבים בי״היא אמרה לי בציניות שעיצבנה אותי ולקחה ממני את המכתב.
״כמו זה שאני מאוהב בך וכמו זה שאני סיכסכתי בינך לבין אלמוג כי לא רציתי שתהיי איתו אבל יש עוד דברים שאותם את תגלי רק ברגע שתפתחי את הדיסק און קי והסיסמה היא rob2003 אני סומך עלייך שלא תיתני את השרשרת לאף אחד גם לא למשטרה ושגם אם תראי משהו שמצריך משטרה את בחיים לא מביאה להם את זה.
אני אוהב אותך ולא עשיתי כלום עם זה רק בגלל שאלרואי חבר טוב שלי ולא רציתי לפגוע בו ואם הוא קורא את המכתב תגידי לו שאני אוהב אותו ושהוא חשוב לי למרות שהוא כועס עליי עכשיו.
אז תשמרי על השרשרת הכי טוב שאת יכולה ואל תסמכי על אף אחד,שלך ברק״היא המשיכה לקרוא והבנתי שהוא בטח היה מסובך במשהו הדפוק הזה.
״את יכולה לעזוב את זה שנייה?אני רוצה לדבר איתך?״שאלתי אותה אחרי רבע שעה שאני נוהג ושהיא רק בוהה במכתב שהוא כתב לה.
״אוקיי״היא אמרה לי ושמה את המכתב בכיס שלה אבל המבט שלה לא היה עליי אפילו לא לדקה.
״אני אוהב אותך ונכון טעיתי אבל אני אוהב אותך יותר מכל דבר אחר״אמרתי לה והיא עדיין לא הסתכלה עליי והרגשתי איך שהאחיזה שלי מתהדקת על ההגה.
״אני גם אוהבת אותך אלרואי אבל אני לא יכולה לסלוח לך ובטח שלא להיות איתך שוב״היא אמרה לי והנהנתי,היא לא יכולה אז לא צריך אני יכול להמשיך בחיים שלי ועם כמה שזה כואב לי אני אמשיך עם החיים שלי בלעדיה.
״אני מקבל את זה,את יכולה לרדת״אמרתי כשהגענו והיא ירדה בלי להסתכל עליי אפילו פעם אחת.
נשארתי עד שהיא נכנסה הביתה ונסעתי למועדון,כן אני יודע שאסור לי לשתות אבל אני חייב להמשיך הלאה ולשכוח אותה כי אם זה לא יקרה אני אאבד את עצמי.
כשהגעתי למועדון,חניתי וירדתי מהאוטו ונכנסתי למועדון,ישר הלכתי לבר ושתיתי כוס אחרי כוס עד שהשתכרתי וברגע שהשתכרתי הלכתי לרקוד ואיזה מישהי נדבקה אליי וזה משך אותי ונכנסנו לשירותים.
מפה לשם שכבנו ומרוב שאני שיכור הזמנו מונית ולקחתי אותה לבית שלי וברגע שהגענו הביתה התנשקנו ועוד שנייה הפשטתי אותה שוב אבל היא פתחה את הדלת ועלינו לחדר שלי שיכורים בטירוף,היא הפילה אותי על המיטה ושכבנו עוד כמה פעמיים עד שנרדמתי.
כשקמתי אין לי מושג באיזה שעה היה לי כאב ראש מטורף ולא הצלחתי לפתוח את העיניים,מה יש לי?למה אני לא יכול לפתוח אותם?
(שבוע אחרי):
מסתבר שהיה לי עיוורון זמני בגלל הכמות אלכוהול ששתיתי וזה השפיע על הראייה שלי אבל עכשיו אני יכול לראות אבל אסור לי לשתות אפילו משקאות עם טיפה של אלכוהול וגם עכשיו אני די מרותק למיטה כי אני חלש מדי.
אני רוצה לקום מהמיטה ואני לא מצליח,שיפשפתי את ידיי על הרגליים כדי לנסות לשחרר אותם והרגשתי איך הם לאט משתחררות,ירדתי למטה כמובן שנעזרתי במעקה ולא ראיתי אף אחד בסלון.
הגעתי לספה וישבתי עלייה,ראיתי טלוויזיה שעתיים לפחות עד שהרגשתי את העיניים שלי נעצמות ופשוט נרדמתי.
״אבא״שמעתי את אפק צועק וזה גרם לי לפתוח את העיניים וראיתי אותו מולי.
״מה קרה אפקי?״שמעתי את אבא שואל אותו וכבר לא ראיתי כלום,רק שמעתי מה שהם אומרים.
״הוא חם״אפק אמר לו והרגשתי משהו על המצח שלי אבל לא הבנתי מה זה.
״לך תשחק אפקי,הוא יהיה בסדר״הוא אמר לו וכבר נרדמתי לגמרי וגם לא שמעתי כלום,אני מרגיש כל כך חלש ואין לי כוח לכלום חוץ ממנה.
YOU ARE READING
עולמות נפרדים:)
Romance״אני שונאת אותך״אמרתי לו בכל כך הרבה שנאה. ״הדדי ביותר,בייב״הוא אמר לי בחיוך המעצבן שלו,הבחור הזה כל כך מעצבן,זה כאילו הוא נולד כדאי לעצבן אותי. ״הלוואי שתמות״אמרתי לו בעצבים ודחפתי אותו כשהוא שפך עליי את הקולה שלו. ״זה מה שאני מאחל לך כל יום שאני ק...