עולמות נפרדים:)-פרק 79

163 11 4
                                    

מנקודת מבט אלרואי:
אני לא מאמין שפגעתי בבן שלי,אבל באמת שלא לזה התכוונתי ולא הייתה לי שום כוונה לפגוע בו.
כשיצאתי מהבית שלה יותר נכון כשהיא סילקה אותי מהבית שלה ידעתי שאני חייב להילחם על הבן שלי ועלייה,כן ברגע שהבנתי שזאת היא הרגשות שלי אלייה שיגעו אותי והציפו אותי שוב.
״אה חיים שלי?״שאלתי את יולי ברגע שעניתי לה,אני לא רוצה שהיא תיפגע.
״מאמי איפה אתה?״היא שאלה אותי כשנכנסתי לאוטו.
״בדרך הביתה ויולי אנחנו צריכים לדבר״אמרתי לה כשהתחלתי לנסוע לכיוון הבית שלנו.
״אוקיי״היא אמרה לי והשיחה התנתקה,היא בטח ממש מפחדת מהשיחה הזאת.
למה אמרתי את השטות הזאת?הרי עכשיו הוא בחיים לא ירצה שאני אהיה בחיים שלו.
הוא יפיפה והוא הבן שלי ואני כמו מטומטם פגעתי בו וכשהוא אמר לי שאני שקרן זה פגע בי.
כשהגעתי הביתה ירדתי מהאוטו ונכנסתי הביתה,רואה את יולי יושבת על הספה ושותה נס.
״היי״אמרתי לה ונישקתי את ראשה,מתיישב לידה ומסתכל עלייה לא יודע איך להתחיל.
״היי,על מה רצית לדבר איתי?״היא שאלה אותי,מסתכלת עליי ומניחה את הכוס נס על השולחן.
״היום גיליתי שיש לי ילד״אמרתי לה והיא הסתכלה עליי מופתעת וטיפה פגועה.
״מה כאילו בגדת בי?״היא שאלה אותי פגועה.
״לא משוגעת״אמרתי לה וליטפתי את פנייה והיא הסתכלה עליי בלי להזיז את המבט שלה ממני אפילו לדקה.
״אז איך יש לך ילד?״היא שאלה אותי ושתתה מהנס.
״לפני שבע שנים,הייתה לי אהבה מטורפת עם מישהי ויום אחד היא עזבה ולא ראיתי אותה עד היום כשראיתי אותה במשרד של אריק״אמרתי לה והיא התרחקה ממני,היא צודקת גם אני הייתי מתרחק אם היו מספרים לי שלבת זוג שלי יש ילד מגבר אחר.
״וכשראית אותה מה הרגשת?״היא שאלה אותי וראיתי איך שהעיניים שלה מתחילות לנצוץ.
״שהאהבה שלי אלייה אף פעם לא נעלמה,אני מצטער חיים שלי זה לא שהתכוונתי לפגוש אותה שוב״אמרתי לה והיא התרחקה ממני עוד יותר ברגע שבאתי לחבק אותה.
״והילד שלך?״היא שאלה אותי כשהפסקתי להתקרב אלייה כדי לחבק אותה.
״מלאך,אבל פגעתי בו כמו מפגר והוא לא רוצה לראות אותי יותר״אמרתי לה והיא עדיין הסתכלה עליי עם המבט השבור הזה.
״אז לא רק בי אתה פוגע״היא אמרה לי בקול שבור,לא רציתי לפגוע בה ואולי אני כזה שדווקא שאני לא רוצה לפגוע במישהו אני הכי פוגע בו.
״אני מצטער״אמרתי לה כשהיא קמה מהספה והלכה לחדר שלנו.
״זה בסדר,אני אעזוב הכל בסדר שיהיו לך חיים נפלאים אלרואי״היא אמרה לי וראיתי אותה אורזת את כל הדברים שלה ויוצאת מהבית,אני באמת אוהב אותה אבל הפגישה שלי עם היפה שלי הציפה בי הכל.
נכנסתי לחדר שלי,שכבתי על המיטה ופשוט נרדמתי,בלי לחשוב על כלום.
כשקמתי בבוקר,צחצחתי שיניים והתקלחתי וכשסיימתי יצאתי מהחדר הכנתי קפה שחור,לקחתי את המפתחות לאוטו ויצאתי מהבית.
נכנסתי לאוטו ונסעתי לנהריה,אני חייב להתנצל בפניו כי ממש לא התכוונתי לפגוע בו.
אחרי שעה וחצי הגעתי לנהריה ונסעתי לבית שלהם וכשהגעתי לבית שלהם יצאתי מהאוטו,פתחתי את השער ונכנסתי.
דפקתי בדלת וראיתי אותה מולי,הבן אדם הכי יפה בעולם היא סימנה לי להיכנס ונכנסתי.
״איפה בעלך?״שאלתי אותה כשלא ראיתי את הגבר הזה שממש מתחשק לי להרוג.
״לא פה״היא אמרה לי באדישות ואפילו לא תיקנה אותי שהוא לא בעלה.
״אני באתי להתנצל״אמרתי לה והיא הסתכלה עליי במבט עצבני.
״לא נראה לי שהוא יסלח לך״היא אמרה לי בעצבים וקמה מהספה,למה היא עושה את זה.
״אני רוצה להיות בחיים שלו״אמרתי לה בעצבים וקמתי גם מהספה.
״אבל הוא לא רוצה אותך בחיים שלו״היא אמרה לי בעצבים ופתאום הבן שלי יצא מהחדר שכנראה שהוא שלו ורץ אלייה.
״אמא מה הוא עושה פה?״הוא שאל אותה והתרחק ממני כשבאתי לגעת בו.
״הוא כבר הולך מלאך שלי״היא אמרה לו,הילד שלי מפחד ממני ופגוע ממני.
״זה לא ייגמר פה,אני הולך להילחם עליו״לחשתי לה באוזן כשבאתי לצאת מהבית שלה.
״אתה יכול לנסות רק חבל שזה לא יצליח לך״היא אמרה לי ויצאתי מהבית שלהם,אני הולך להילחם על הבן שלי כי אני רוצה אותו בחיים שלי וגם אותה.
הוצאתי את הטלפון שלי מהכיס והתקשרתי לעורך דין שלי,אם זה לא הלך בדרך הקלה זה ילך בדרך הקשה.
״הלו ארז?״שאלתי אותו ברגע שהוא ענה לי.
״כן,מי זה?״הוא שאל אותי כשנכנסתי לאוטו והתחלתי לנסוע.
״אלרואי״אמרתי לו כששמתי אותו על הרמקול של האוטו.
״אה,מה קורה אחי?״הוא שאל אותי כשעצרתי ברמזור.
״מסובך,אתה יכול לפגוש אותי בנהריה עוד כמה דקות?״שאלתי אותו כשעצרתי בחנייה של בית קפה.
״סבבה אחי,איפה אתה?״הוא שאל אותי כשחניתי את האוטו.
״בבית קפה שברחוב האלונים,מכיר אחי?״שאלתי אותו ושתיתי מהקפה שחור.
״כן אחי,שתי דקות אני שם״הוא אמר לי וניתק,לקחתי את הטלפון שמתי אותו בכיס ויצאתי מהאוטו.
״מה הולך אחי?״הוא שאל אותי כשראיתי אותו אחרי חמש דקות בערך.
״לא הכי טוב,שב אחי אני אסביר לך הכל״אמרתי לו כשהוא הסתכל עליי לא מבין וישב מולי.
״דבר אחי״הוא אמר לי והסתכל בתפריט.
״יש מישהי שיש לה ילד ממני ואני רוצה משמרות על הילד ועשיתי איזה טעות ופגעתי בילד שלי ובגלל זה הם לא רוצים שאני אהיה בחיים שלהם,יש משהו שאתה יכול לעשות?״שאלתי אותו והוא הסתכל עליי.
״יש שתי דרכים אחי,או לפתור את זה בקטע טוב שזה לדבר עם האמא ולסדר את זה או בקטע פחות טוב וזה לפנות לבית משפט ושהם יפתרו את זה ובאחריותי שאתה מקבל משמרות על הילד גם אם היא תרצה וגם אם לא״הוא אמר לי והסתכלתי עליו.
״אני מעדיף להתחיל לדבר איתה ביחד איתך ולראות איך אנחנו פותרים את זה״אמרתי לו והוא הסתכל עליי.
״סגור אחי,נתחיל מתי שתרצה״הוא אמר לי וקרא למלצר.
״מה אתה אומר על עכשיו?״שאלתי אותו והוא הסתכל עליי.
״אוקיי,אני אביא את המחשב מהאוטו ונשב על זה״הוא אמר לי,הזמין כוס קפה והלך לאוטו שלו.
״תרצה גם משהו?״המלצר שאל אותי כשארז חזר לשבת מולי.
״לא תודה״אמרתי לו והוא הלך.
״אנחנו יכולים ללכת אלייה ולהראות לה שאם זה לא הסתדר נפנה לבית משפט ונפתח תיק״הוא אמר לי והנהנתי,מצד אחד אני לא רוצה לסבך אותה כי היא בכל זאת האמא של הילד שלי והאהבת חיי אבל מצד שני אני רוצה את הילד שלי.
״אני כותב את הפנייה לבית המשפט בהנחה וההסדר איתה לא ילך״הוא אמר לי כשהסתכלתי עליו לא מבין מה הוא מקליד שם כבר שעה.
״אבל אני לא רוצה לסבך אותה,רק לקבל משמרות על הבן שלי ושהבן שלי יסלח לי״אמרתי לו כששתיתי שוב מהקפה שלי.
״אוקיי״הוא אמר לי כשהוא סיים עם המחשב והסתכל עליי.
״מתי אתה רוצה שנלך אלייה?״הוא שאל אותי כשהוא שתה מהקפה שלו.
״עכשיו״אמרתי לו והוא הנהן,סיימנו לשתות את הקפה שלנו הוא שילם,לקח את המחשב שלו ונכנסנו כל אחד לאוטו שלו וברור שאמרתי לו שיסע אחריי.
אני מאוד מקווה שהיא תסכים להסדר כי אני ממש לא רוצה להגיע איתה לבית משפט.

עולמות נפרדים:)Where stories live. Discover now