עולמות נפרדים:)-פרק 36

269 18 6
                                    

אם למישהו יש שאלות על הסיפור הזה מוזמן לשאול או שמישהו לא הבין משהו מהסיפור שיכתוב בתגובות ואני אשמח לענות תהנו❤️
מנקודת מבט רותם:
מה הוא עושה פה?ממתי הוא בא לכאן?ולמה הוא בא לכאן בכלל?
אני לא מאמינה שהוא אלמוג שלי,אני צריכה לבדוק את זה ולהיות בטוחה שהמעצבן הזה זה אלמוג.
״אני אוכלת וכשאני מסיימת אני הולכת באתי רק כי ביקשת ממני״אמרתי לאמא והיא הנהנה.
״אני מאוד מעריכה את זה,אבל בבקשה נסיכה של אמא תחזרי הביתה״היא אמרה לי,כנראה ההריון הזה משפיע עלייה יותר מדי.
״אני לא הולכת לחזור עד שהוא לא עף מפה״אמרתי לה והיא הנהנה בעצב.
״זה לא הולך לקרות,אני אוהבת אותו״היא אמרה לי וידעתי שלא משנה מה יקרה היא בחיים לא תעיף אותו מפה.
״אוקיי,אז אל תבקשי ממני לחזור״אמרתי לה והתיישבתי בשולחן אוכל.
״מה קטנטן?״שאלתי את אפק שהתיישב לידי והרגשתי את המבטים המעצבנים של אלרואי עלינו.
״אני רוצה לבקש ממך משהו״הוא אמר לי בקול החמוד שלו.
״תבקש מה שאתה רוצה״אמרתי לו וליטפתי את שיערו.
״שתישארי פה רק היום,אני רוצה לישון איתך״הוא אמר לי ולא יכולתי לסרב לחיוך הממיס של הילד הזה.
״אוקיי,רק בגלל שביקשת ורק היום״אמרתי לו,הוא הנהן וחיבק אותי חזק.
״אתה יושב לידי?״שאלתי אותו והוא הנהן.
״אני יודעת שאתם כבר מכירים אבל רותם אלרואי הבן של אושרי,אלרואי רותם הבת שלי״אמא שלי אמרה לנו ועשתה בנינו ״היכרות״ ולא יכולתי להסתכל עליו בכלל.
״תילחצו ידיים״אושרי אמר לנו ולחצתי לו את היד,אחר כך אני אשטוף את הידיים טוב טוב.
״שנאכל?״אמא שלי שאלה וכולנו הנהנו,כל הארוחה המעצבן הזה בהה בי לא היה לי מושג למה.
פתאום הייתה לי הודעה ופתחתי אותה,ראיתי שזה מאלמוג וכשהרמתי את הראש ראיתי שגם המעצבן הזה עם הטלפון שלו.
זה חשוד,מאוד חשוד אני ממש לא רוצה שאלמוג התגלה כאלרואי וזה ממש יאכזב אותי לגלות שזה הוא .
אלמוג:
״היי יפה,איך את מרגישה?״הוא כתב לי ועלה לי חיוך קטן.
אני:
״היי חתיך,אני מרגישה יותר טוב תודה שאתה דואג לי״כתבתי לו והרמתי לשנייה את המבט שלי אליו וראיתי שהוא מחייך אז החלטתי לברר עם ״אלמוג״ איפה הוא.
אלמוג:
״אני שמח,את חייבת לי פגישת פיצוי״הוא כתב לי וידעתי שאני חייבת לעשות משהו כדי לא להיפגש איתו.
אני:
״ברור,יש לי שאלה טיפה מוזרה אפשר?״כתבתי לו וחיכיתי שהוא יענה לי.
אלמוג:
״תשאלי״הוא כתב לי,ראיתי שהמעצבן הזה עוד באייפון שלו והתחלתי לחשוד.
אני:
״איפה אתה עכשיו?״שאלתי אותו והייתי ממש בלחץ ממה שהוא יענה כי אם הוא יענה מה שאני חושבת שהוא יענה אני ממש אתאכזב כי אין שום סיכוי שאלמוג שלי זה המפלצת הזה.
אלמוג:
״באמת שאלה מוזרה ואני בארוחה שאני ממש לא רוצה להיות בה רק בגלל אבא שלי״הוא כתב לי והבנתי,שהוא אלמוג והרגשתי את הלב שלי נשבר לחתיכות.
אני פשוט לא מאמינה שזה הוא,הבחור שאני הכי שונאת בעולם זה הבחור שהתאהבתי בו.
אני:
״אה,תהנה אני הולכת לישון אני קצת עייפה נדבר בערב״כתבתי לו,עדיין בהלם מזה וכולי רועדת.
אלמוג:
״טוב יפה שלי 😘״הוא כתב לי והכנסתי את האייפון לכיס,קמתי מהכיסא ועליתי לחדר שלי.
הוצאתי את האייפון והתקשרתי לברק,חיכיתי שהוא יענה ובנתיים ישבתי על המיטה.
״היי קופה את בדרך?״הוא שאל אותי ברגע שהוא ענה.
״לא,אני נשארת בבית היום מחר בבוקר אני אבוא למכון״אמרתי לו ושכבתי על המיטה.
״טוב קופה,תעדכני אותי״הוא אמר לי בדאגה.
״טוב קוף,נדבר מחר לילה טוב״אמרתי לו וניתקתי.
״כן״צעקתי כשהייתה דפיקה בדלת וראיתי את המעצבן הזה נכנס ולא יכולתי להסתכל עליו במיוחד כשגיליתי שהוא אלמוג שלי.
״אני יכול לדבר איתך שנייה?״הוא שאל אותי וממש לא רציתי לדבר איתו.
״למה?כדי שאחרי שתגיד מה שיש לך להגיד לי אתה תרביץ לי שוב?״שאלתי אותו באדישות לא מסתכלת עליו אפילו,כי הוא ממש לא שווה את זה.
״לא,אני רק אגיד לך מה שאני רוצה להגיד ואני לא אציק לך יותר״הוא אמר לי בקול המעצבן שלו אבל ממש לא רציתי לשמוע אותו.
״אני עייפה וחוץ מזה לא נראה לי שיש לנו על מה לדבר״אמרתי לו.
״למה את תמיד כזאת מעצבנת?״הוא צעק עליי והתקרב אליי.
״תעוף ממני אלרואי,ממש אין לי כוח אלייך״אמרתי לו ולא רציתי לראות אותו אבל הוא אידיוט שחושב שכולם מפחדים ממנו.
״יודעת מה?לכי לעזאזל״הוא אמר לי ויצא מהחדר שלי בעצבים טורק את הדלת.
אולי אלמוג הוא בכל זאת לא אלרואי וטעיתי?כי אין סיכוי שהחרא הזה הוא הנסיך שלי.
״אפשר להיכנס?״אמא שלי שאלה אותי אחרי שעה וסימנתי לה להיכנס.
״מה רצית?״שאלתי אותה והיא התיישבה על המיטה שלי.
״עוד שבועיים החתונה ואני רוצה שתעזרי לי״היא אמרה לי וממש לא היה לי כוח לזה.
״אני לא יכולה אמא,אני לא יכולה לראות אותם לא את הבן זוג שלך ולא את הבן שלו״אמרתי לה וכאב לי עלייה,אבל באמת לא יכולתי יותר.
״תעשי את זה בשבילו״היא אמרה והצביעה על הבטן שלה שכבר גדלה.
״אוקיי,אני אעזור לך אבל אם אני רואה אחד מהם לידי אני הולכת״אמרתי לה והיא הנהנה.
״תודה״היא לחשה לי והנהנתי,היא יצאה מהחדר וכמה דקות אחריה אפק נכנס וקפץ עליי.
״התחלת איתי מלחמה?״שאלתי אותו כשהוא התחיל לדגדג אותי והוא הנהן.
״אוקיי״אמרתי לו והתחילה בנינו מלחמת דיגדוגים קטנה עד שהחלטנו על הפסקת אש.
״רוצה נלך לאכול גלידה?״שאלתי אותו כשנרגענו מהצחוק.
״כן״הוא אמר לי וסימנתי לו לעוף ממני כדי שאני אוכל לקום.
״לך תתלבש ונצא״אמרתי לו כשהוא קם,הוא הנהן ויצא מהחדר שלי.
שמתי את הארנק ואת האייפון שלי בכיס של הג׳ינס שהייתי איתו ויצאתי מהחדר,יורדת למטה.
״לאן אתם הולכים?״אמא שאלה אותי כשבאנו לצאת מהבית ברגע שאפק סיים להתארגן.
״לאכול גלידה ואנחנו חוזרים״אמרתי לה והיא הנהנה,אושרי בא להגיד משהו אבל היא עצרה אותו.
״אוקיי,יש לך כסף?״היא שאלה אותי והנהנתי.
״תהנו״היא אמרה לי,לקחתי את המפתח של האוטו שלי ויצאנו מהבית לכיוון האוטו.
״בוא תעלה״אמרתי לו כשהוא די חשש לעלות.
״אוקיי״הוא אמר לי ועלה לאוטו,עזרתי לו לחגור ונסענו לגלידרייה שאני הייתי הולכת לפני שהתחלתי להתאמן.
״הגענו״אמרתי לו אחרי נסיעה של שירים ובעיקר זיופים וצחוקים.
״רותם,למה אח שלי ואת לא מדברים?״הוא שאל אותי כשיצאנו מהאוטו ונכנסנו לגלידרייה.
״אנחנו פשוט לא מתחברים״אמרתי לו והוא הנהן.
״איזה טעם אתה רוצה?״שאלתי אותו.
״וניל עוגיות ושוקולד״הוא אמר לי וזה בדיוק הטעמים שאני רציתי.
״אתה מעתיק ממני?״שאלתי אותו בצניות,הוא הניד את ראשו לשלילה וצחק.
״תביא לי בבקשה שני גביעים של וניל עוגיות ושוקולד״אמרתי למוכר שם וכשהוא הסתכל עליי ראיתי שזה אלמוג.
״מה אתה עושה פה?״שאלתי אותו.
״עובד פה״הוא אמר לי וחייך חיוך יפיפה.
״וואו״אמרתי לו וחייכתי,די הופתעתי לדעת שהוא עובד כאן.
״רוצה קצפת?״הוא שאל אותי והנהנתי.
״קטנטן אתה רוצה סירופ שוקולד ודובדבן?״שאלתי את אפק שישב בשולחן והוא הנהן.
״אח שלך?״הוא שאל אותי והנדתי את ראשי לשלילה.
״אז?״הוא שאל אותי תוך כדי שהוא שם קצפת וסירופ שוקולד.
״הוא סוג של אח שלי״אמרתי לו והוא הסתכל עליי לא מבין.
״הוא הבן של הבן זוג של אמא שלי״אמרתי לו והוא הנהן בהבנה והביא לי את שני הגביעים.
״עליי״הוא אמר לי כשבאתי לשלם לי,אני לא אוכלת בלי לשלם.
״מה עלייך?ממש לא אלמוג״אמרתי לו והוא לא היה מוכן לקחת ממני את הכסף.
״נו זה שטויות״הוא אמר לי וממש לא רציתי שהוא הסתבך בגלל זה.
״אלמוג,קח את זה נו״אמרתי לו.
״תקשיבי במקום שתשלמי לי תצאי איתי לדייט״הוא אמר לי וחייכתי חיוך מובך.
״אוקיי,אבל אני לא אוותר לך על זה״אמרתי לו והוא צחק.
״אוקיי,נדבר ונקבע״הוא אמר לי והנהנתי,הלכתי לכיוון של אפק והתיישבתי לידו.
״טעים לך?״שאלתי אותו כשהוא התחיל לאכול את הגלידה.
״מאוד,תודה רותם״הוא אמר לי בקולו החמוד.
״באהבה קטנטן״אמרתי לו וליטפתי את שיערו,אוכלת את הגלידה שלי.
״קח״שמעתי את קולו של אלמוג מאחורי והוא הביא לאפק צעצוע מוזר כזה ואפק צעק בשמחה.
״תודה״הוא אמר לאלמוג וחיבק אותו.
״בכיף״הוא אמר לו וליטף את שיערו.
״תודה אלמוג״אמרתי לו כשאפק ואני סיימנו את הגלידה ובאנו ללכת.
״בכיף יפה״הוא אמר לי ושוב החיוך המובך עלה על שפתיי.
״ותודה על הצעצוע שנתת לו הוא ממש שמח״אמרתי לו כשראיתי שאפק מתלהב ממה שהוא נתן לו.
״הוא חמוד וזה שטויות״הוא אמר לי והתקרב אליי,נראה לי כדי לנשק אותי ודי פחדתי מזה.
פתאום אלמוג כבר לא היה מולי וראיתי את אלרואי מעליו מעיף לו אגרופים ולא מפסיק אפילו לשנייה,לא הבנתי מה הולך פה וגם אפק היה מופתע.

עולמות נפרדים:)Where stories live. Discover now