מנקודת מבט אלרואי:
אנחנו באוטו בדרך הביתה והיפה שלי מתנהגת מוזר,אני לא יודע מה יש לה.
״הכל בסדר יפה שלי?״שאלתי אותה כשעצרתי ברמזור והסתכלתי עלייה.
״כן,אני סתם עייפה״היא אמרה לי מבלי להסתכל עליי ושמה את ראשה על החלון.
״בטוחה שלא קרה משהו?״שאלתי אותה וליטפתי את פנייה אבל היא התרחקה.
״את תגידי לי מה הולך כאן או שאני אתחיל להתעצבן?״שאלתי אותה והאחיזה שלי התהדקה על ההגה.
״אמרתי לך כבר שאני עייפה״היא אמרה לי עדיין עם ראשה על החלון.
״אוקיי״אמרתי לה בעצבים ושאר הנסיעה עברה בשקט אבל הרגשתי ריחוק מוזר ממנה.
״חכי שנייה״אמרתי לה כשהיא באה להיכנס הביתה ברגע שהגענו.
״אני באמת עייפה רואי,אפשר שנדבר יותר מאוחר?״היא שאלה אותי והנהנתי,היא נכנסה הביתה ואני נשארתי כמה דקות בחוץ.
הוצאתי את האייפון שלי והתקשרתי לאליאס,כמה זמן לא דיברתי איתו.
״אה אחי?נעלמת״הוא אמר לי כשהוא ענה לי.
״כן אחי,ככה יצא תגיד אני יכול לישון אצלך היום?״שאלתי אותו ולא נעים לי לבוא אליו כל פעם שקורה משהו.
״ברור אחי,יאללה בוא יש לי משהו לספר לך כי נטשת אותי יותר מדי זמן״הוא אמר לי וצחקתי.
״אני אבוא יותר מאוחר אחי״אמרתי לו וכאן סיימנו את השיחה.
נכנסתי הביתה וראיתי את אבא שלי,אפק ואלמה יושבים על הספה ורואים סרט.
״אה אבא מה איתך?״שאלתי את אבא שלי ונתתי לו כיף,לא ראיתי אותו כל השבוע.
״בסדר,אני יכול לדבר איתך שנייה?״הוא שאל אותי והנהנתי,הוא קם מהספה והלכנו למטבח.
״מה?״שאלתי אותו כשהוא הסתכל עליי כמה דקות ולא אמר כלום.
״אני חושב שכדאי שתיפרד ממנה״הוא אמר לי ולא הבנתי מה הוא רוצה.
״אבא דבר ברור״אמרתי לו טיפה בעצבים.
״אני רוצה שתיפרד מהמטומטמת הזאת״הוא אמר לי והעצבים בגוף שלי התחילו לעלות.
״אבא,בחיים שלך אל תדבר עלייה ככה שמעת אותי?״שאלתי אותו בעצבים,עם כל הכבוד שהוא אבא שלי שלא ידבר ככה על האישה שאני אוהב.
״תירגע אלרואי,אני רק דואג לך״הוא אמר לי,מנסה להרגיע אותי.
״אני לא צריך שתדאג לי״אמרתי לו בעצבים ונכנסתי לחדר שלי בעצבים.
ראיתי אותה ישנה על המיטה שלי,כל כך יפה ומדהימה אני לא מאמין ששנאתי אותה כל הזמן הזה.
״יפה שלי״אמרתי לה וליטפתי את פנייה בעדינות.
״מה יש לך?״שאלתי אותה כשהיא התרחקה ממני ברגע שהיא פתחה את העיניים.
״סתם,עכשיו קמתי״היא אמרה לי והתיישבה על המיטה,התיישבתי לידה ופשוט בהיתי בה.
״את מוזרה מהרגע שנכנסנו לאוטו ואת מרוחקת ממני את מוכנה להסביר לי מה עובר עלייך?״שאלתי אותה בעצבים.
״רוצה לדעת מה עובר עליי?״היא שאלה אותי וקמה מהמיטה נעמדת מולי בעצבים.
״כן,אני רוצה לדעת מה עובר עלייך״אמרתי לה בעצבים וקמתי גם מהמיטה.
״עובר עליי שהבחור שאני אוהבת והבחור שהייתי איתו כמעט חצי שנה התערב עליי זה מה שעובר עליי״היא אמרה לי בעצבים והרגשתי את הלב שלי דופק כל כך חזק.
״על מה את מדברת?״שאלתי אותה,מכחיש שזה בדיוק מה שקרה.
״אל תשחק אותה אלרואי,אתה יודע טוב מאוד על מה אני מדברת״היא אמרה לי בעצבים והתרחקה ממני.
״מאיפה הבאת את השטות הזאת?״שאלתי אותה,לא מסוגל להאמין שאני יכול לאבד אותה שוב.
״דיי כבר אלרואי,אתה יודע שזה קרה ואתה משחק איתי כמו שעשית עד עכשיו״היא אמרה לי בעצבים ודחפה אותי ממנה.
״זה לא נכון״אמרתי לה,נותן לה לדחוף אותי כמה שהיא רוצה כי אני יודע שזה נכון ושיצאתי הכי זבל שיש.
״אה לא?לא שיחקת איתי כל הזמן הזה?לא עשית אותי מטומטמת ועיוורת?לא התערבת עליי על פאקינג 3,000 שקלים וערכת משקאות חריפים?תגיד לי שלא עשית את כל זה?״היא שאלה אותי יותר נכון צרחה עליי ולא הפסיקה לדחוף אותי אפילו לדקה וזה מגיע לי.
״תענה לי,פתאום אתה שותק כמו דג?״היא שאלה אותי בעצבים ונותנת לי אגרופים לבטן.
״מה את רוצה שאני אגיד לך?שהתערבתי עלייך כמו בן זונה?מה את רוצה שאני אגיד לך שאני מטומטם?״שאלתי אותה והחזקתי את ידיה כדי שהיא תפסיק לתת לי אגרופים.
״אתה פשוט עבדת עליי כל הזמן הזה?כל הקשר הזה היה שקר״היא אמרה לי בעצבים.
״לא,אני באמת התאהבתי בך ואני עדיין אוהב אותך״אמרתי לה ותפסתי את ידיה קצת יותר חזק כשהיא ניסתה להעיף אותי ממנה.
״למחוא לך כפיים על זה שהתאהבת בי?״היא שאלה אותי בטון ציני.
״תפסיקי,אני אוהב אותך ונכון הייתי מטומטם והתערבתי עלייך אבל את הפכת לי את החיים ונהיית הדבר הכי חשוב לי״אמרתי לה והסתכלתי עמוק בעינייה כדי למצוא מקום שאוכל לגרום לה לסלוח לי.
״וואו בחיים לא התרגשתי ככה״היא אמרה לי בעצבים ונלחמה איתי כדי להשתחרר מהאחיזה שלי.
״דיי כבר,את יכולה להבין את זה שאת כל החיים שלי?״שאלתי אותה כשדחפתי אותה לקיר ותפסתי אותה כדי שהיא לא תוכל לברוח לי.
״לא,כי כל זה שקר אחד גדול״היא אמרה לי ודמעות ירדו מעינייה.
״שלא תעז לגעת בי״היא אמרה לי כשבאתי לנגב את הדמעות שזולגות מעינייה בלי הפסקה.
״אני לא יכול לראות אותך בוכה״אמרתי לה,לא מאמין שדווקא עכשיו היא גילתה על זה.
״גם את זה אתה אומר לי רק בגלל ההתערבות?״היא שאלה אותי והסתכלה עליי עם העיניים שלה שהרגו אותי.
״לא,אני אומר את זה כי זה מה שאני מרגיש״אמרתי לה ורק רציתי לגלות שכל זה בעצם סיוט.
״זה לא מעניין אותי כל מה שאתה אומר,בעצם רק דבר אחד מעניין אותי״היא אמרה לי וראיתי כל כך הרבה שנאה בעיניים שלה.
״מה?״שאלתי אותה עדיין מחזיק את ידה.
״נהנת מהמשקאות ומהכסף?״היא שאלה אותי והשפלתי את מבטי.
״תענה לי,עשה לך טוב הכסף?הכבוד שלך עלה לשמיים כשהבנת שהצלחת?״היא שאלה אותי בעצבים והשתוללה בלי הפסקה.
״אין לך מושג כמה אני שונאת אותך על זה ששברת לי את הלב״היא אמרה לי והדמעות שזלגו מעינייה בלי הפסקה הרגו אותי מבפנים.
״אני אוהב אותך״אמרתי לה,אני באמת אוהב אותה ואני מכור אלייה.
״לא נמאס לך?״היא שאלה אותי וגיחכה.
״מה?״שאלתי אותה לא מבין למה היא מתכוונת.
״לא נמאס לך לשקר,שקר אחרי שקר?לא נמאס לך להיות עם מישהי רק כדי לקבל כסף ולעלות את הכבוד שלך?״היא שאלה אותי,בחיים לא ראיתי כל כך הרבה שנאה בעיניים שלה.
״דיי״צעקתי עלייה ומשכתי אותה אליי,מחבק אותה חזק וכבר לא יכולתי להחזיק את הדמעות שאיימו לזלוג מעיניי.
״אני אוהב אותך,אני מבטיח לך שהאהבה שלי אלייך היא הכי אמיתית שיש״אמרתי לה בקול חנוק כשהיא העיפה לי אגרופים.
״כל החודשים שלנו ביחד,אלו החודשים שהייתי הכי מאושר שיש״אמרתי לה וליטפתי את שיערה כשהיא התייאשה מלתת לי אגרופים.
״אני לא רוצה לראות אותך יותר,תתרחק ממני כמה שיותר רחוק״היא אמרה לי כשהיא השתחררה מהאחיזה שלי ויצאה מהחדר שלי.
הלב שלי נשבר ברגע שהיא טרקה את הדלת,התיישבתי על הרצפה צמוד למיטה ובעטתי בעצבים בכיסא שהיה לידי.
שמתי בתיק הגדול שלי בגדים ומה שאני צריך וירדתי למטה,אף אחד לא היה בסלון.
באתי לצאת מהבית אבל דרכתי על משהו,הורדתי את ראשי למטה וראיתי שזאת מסגרת של תמונה וכשהרמתי אותה הלב שלי התכווץ.
בתמונה היו היא ואני ישנים על הספה מחובקים שהיא שמה את ראשה על החזה שלי,זאת תמונה שאלמה צילמה אותנו.
שמתי את התמונה השבורה שהייתה שבורה כמעט כמו הלב שלי על השולחן ויצאתי מהבית.
זה נגמר,האושר שלי נגמר ואני איבדתי אותה כי אני דפוק מדי ופגעתי בה.
YOU ARE READING
עולמות נפרדים:)
Romance״אני שונאת אותך״אמרתי לו בכל כך הרבה שנאה. ״הדדי ביותר,בייב״הוא אמר לי בחיוך המעצבן שלו,הבחור הזה כל כך מעצבן,זה כאילו הוא נולד כדאי לעצבן אותי. ״הלוואי שתמות״אמרתי לו בעצבים ודחפתי אותו כשהוא שפך עליי את הקולה שלו. ״זה מה שאני מאחל לך כל יום שאני ק...