עולמות נפרדים:)-פרק 105 (ים)

139 11 5
                                    

מנקודת מבט ים:
עברו יומיים,יומיים שאני חולם על הבחורה הזאת ויומיים שאני לא מבין מה אני אמור לעשות עם זה.
אם אני כן אחפש אותה זה יפגע באמא שלי ואם אני לא אחפש אותה אני לא אבין מה גרם לי להתאהב בה.
״מלאך שלי אני יכולה להיכנס?״אמא שאלה אותי כשהיא נכנסה לחדר שלי והנהנתי.
״מה עובר עלייך?״היא שאלה אותי כשהיא התיישבה לידי וליטפה את שיערי.
״אני חושב שאני מאוהב בה מבלי להכיר אותה״אמרתי לה והושטתי לה את התמונה של הבת של מאור הבן זונה הזה.
״אתה לא יכול מלאך שלי״היא אמרה לי והסתכלה עליי במבט שגרם לי להבין שאני לא אוכל לעשות כלום כדי לשנות את המצב הזה.
״אבל אמא היא לא קשורה לכל זה,היא גם קורבן של הזבל הזה״אמרתי לה בעצבים ולקחתי ממנה את התמונה.
״נכון,אבל מלאך שלי אתה לא יכול להיות איתה כי היא אחיינית של קארין״היא אמרה לי ומה היא חושבת שאני לא יודע את זה?אני יודע את זה אבל היא פשוט יפיפייה וכובשת שאני לא יכול לשכוח אותה לא משנה כמה אני מנסה.
״אני כן יכול להיות איתה כי התאהבתי בה אמא״אמרתי לה ויצאתי מהחדר שלי יורד למטה ויוצא מהבית.
סעמק,למה מכל העולם היא צריכה להיות דווקא הבת של הבן זונה שהרס לאמא שלי את החיים?
אני לא יודע מה יש בה שגרם לי להתאהב בה אבל אני בטוח שהיא לא כמוהו ושהיא ילדה טובה וטהורה.
״אחי״שמעתי את קולו של אסף שהוציא אותי מהמחשבות עלייה.
״מה קורה?״שאלתי אותו כשנכנסתי לאוטו שלו ולא ידעתי אם לשתף אותו או שאולי עדיף שלא.
״בסדר,מה איתך ולמה אתה נראה כאילו נפל לך פסנתר על הראש?״הוא שאל אותי כשהוא התחיל לנסוע.
״כי אני מאוהב במישהי שעוד לא פגשתי ובעיקר במישהי שאבא שלה הרס לאמא שלי את החיים יותר מדי פעמיים״אמרתי לו והוא הסתכל עליי מופתע.
״אז מה אתה מתכוון לעשות?״הוא שאל אותי כשהוא חנה ליד המסעדה שאנחנו תמיד אוכלים בה.
״לא יודע אחי,מצד אחד אני אתחרפן אם אני לא אחפש אותה אבל מצד שני זה ייפגע במשפחה שלי״אמרתי לו בעצבים כשיצאנו מהאוטו שלו והוא תפח על גבי כתמיכה.
״אני מתחרפן״אמרתי לו כשנכנסנו למסעדה והוא הסתכל עליי במבט שלא ממש אהבתי.
״מה אחי?״שאלתי אותו לא מבין למה הוא מסתכל עליי ככה.
״מחר באים תלמידים חדשים למרות שזה אמצע השנה ואולי הבחורה שלך תהיה בניהם״הוא אמר לי ולא הבנתי איך דווקא היא תהיה בניהם?
״יש תמונות שלהם?״שאלתי אותו והוא הנהן נותן לי את הטלפון שלו והסתכלתי על התמונות ופתאום ראיתי אותה את הבחורה שלי.
״היא בניהם,עזוב אחי אני הולך אין לי תיאבון״אמרתי לו כשהחזרתי לו את הטלפון,נתתי לו כיף והלכתי משם.
אני לא מאמין,מה הסיכוי שדווקא היא תבוא למקיף שלי?ולמה שזה יקרה עכשיו באמצע השנה?
אבל מה אני אמור לעשות עם זה?מצד אחד אסור לי להתקרב אלייה גם אם אני אראה אותה ומצד שני אני לא אוכל לראות אותה ולא להתקרב אלייה או לנסות להכיר את הבחורה שגרמה לי להתאהב בה בשנייה הראשונה שראיתי אותה בתמונה הזאת.
״סעמק״מלמלתי כשנתקעתי במישהו וזה מה שגרם לי להתעורר מהמחשבות עלייה.
״אני ממש מצטערת,לא שמתי לב לאן אני הולכת״מישהי אמרה לי בקול עדין ויפה וזה מה שגרם לי להסתכל עלייה.
זאת היא,אני לא מאמין שהיא עומדת מולי ממש עכשיו כמה שהיא יפה ומהפנטת.
״זה בסדר,את צריכה עזרה?״שאלתי אותה כשראיתי שהיא קיבלה מכה מההתנגשות שלה בי.
״אממ כן,רק אם אתה יכול״היא אמרה לי והנהנתי כשהיא הוציאה מגבון ונתנה לי אותו,התיישבנו על ספסל שהיה לידנו והתחלתי לנגב בעדינות את הדם שיצא מידה.
״כואב?״שאלתי אותה,היא הנהנה ונשכה את שפתיה מרוב כאב וזה הדבר הכי סקסי שבחורה יכולה לעשות כדי לשגע גבר.
״אל תעשי את זה,את תפצעי את עצמך עוד יותר״אמרתי לה כשראיתי שהשפתיים היפות שלה עוד שנייה נפצעות משינייה.
״זה פשוט כואב״היא אמרה לי בלחש והסתכלה על עיניי,היא כל כך יפה והעיניים שלה ירוקות ויפות שאני יכול להסתכל עליהן שעות.
״אני מצטער,אני באמת מנסה כמה שפחות להכאיב לך״אמרתי לה לא מזיז את מבטי מעינייה שפשוט גרמו לי להסתכל רק עליהן.
״אני יודעת,דרך אגב אני אושר״היא אמרה לי וחייכה ברגע שסיימתי לנגב את הדם מידה.
״ים,נעים מאוד״אמרתי לה וחייכתי,היא כל כך יפה ועדינה שאני לא יכול להאמין שהיא הבת של הבן זונה הזה.
״יש לך חיוך יפה״היא אמרה לי וצחקתי,לא ייאמן שהבחורה שאני מאוהב בה זאת דווקא הבחורה האחרונה שאני צריך להתאהב בה.
״ישירה״אמרתי לה והיא השפילה את מבטה,הרמתי את ראשה עם ידי וליטפתי את פנייה.
למה זה קורה לי?למה בפגישה הראשונה שלי איתה זה הולך כל כך מהר?ובעיקר למה אני כזה מטומטם שקופץ ישר לאש ומצפה שאני לא אכווה מזה?
״משתדלת,אבל באמת יש לך חיוך יפה כזה ממכר״היא אמרה לי מסתכלת עמוק בעיניי,אסור לי להישאר פה אני חייב להתרחק ממנה כי למרות שנפגשנו רק עכשיו זה מרגיש לי מהר מדי.
״אני צריך ללכת״אמרתי לה והתכוונתי לקום אבל משהו עצר אותי,יותר נכון היד שלה עצרה אותי מלקום משם ופשוט להיעלם מהסביבה שלה.
״אל תלך״היא לחשה לי מסתכלת עמוק בעיניי ולא הבנתי למה היא לא רוצה שאני אלך?ובעיקר למה היא מתעקשת שאני אשאר לידה?
״למה?״שאלתי אותה והרגשתי את ידה מתהדקת על ידי,מה עובר על הבחורה הזאת?שתיתן לי ללכת מפה כבר כי אני לא יכול להיות לידה כשהלב שלי דופק כל כך מהר רק מפגישה אחת איתה?
״כי אני רוצה שתישאר״היא אמרה לי,עדיין מסתכלת עמוק בעיניי ולא נותנת לי להתרחק ממנה.
״מה הקטע שלך?אנחנו מכירים או משהו?״שאלתי אותה בעצבים,לא מבין את ההתעקשות שלה לגבי זה שאני אשאר איתה פה על הספסל הזה.
״אתה לא צריך להתעצבן וכן אני מכירה אותך״היא אמרה לי ולא הבנתי מאיפה היא מכירה אותי כי חוץ מזה שראיתי את התמונה שלה ובעיקר חוץ מזה שאני מאוהב בה כמו מטומטם,אני לא באמת מכיר אותה.
״איך את מכירה אותי?״שאלתי אותה כשהיד שלה מתהדקת על ידי יותר ויותר.
״זה מביך ומטומטם אבל אני בוהה בך מהחלון של החדר שלי בכל יום״היא אמרה לי משפילה את מבטה ומשחררת את אחיזתה מידי.
״מה?״אמרתי לה והסתכלתי עלייה לא יודע אם לצחוק או להתעצבן מזה שהיא יודעת מה אני עושה כל יום.
״אתה הבן של הזוג הזה שתמיד רבים לא?״היא שאלה אותי והנהנתי,יופי אבא ויופי אמא עכשיו כולם יודעים שאתה רבים כמו מטורפים.
״ואתה יוצא כל יום כדי להיפגש עם חבר שלך״היא אמרה לי ועדיין המבט שלה לא עליי,הבחורה הזאת יודעת עליי יותר מדי.
״רק אל תגידי לי שכל זה גרם לך להתאהב בי כי זה יישמע ממש מפחיד״אמרתי לה והסתכלתי עלייה כדי לראות את תגובתה.
״טוב,אין לי מושג מה להגיד לך וזה ממש מוזר שנפגשנו ככה ואם אני לא אלך אני אתחיל לחשוב שתכננת את כל המפגש הזה״אמרתי לה בעצבים ברגע שהבנתי מהשתיקה שלה שהיא באמת מאוהבת בי בדיוק כמו שאני מאוהב בה אבל אני לא באמת יכול להגיד לה את זה.

עולמות נפרדים:)Where stories live. Discover now